Jump to content
dimitris91

Polo 2012

Recommended Posts

Γειά χαρά σε όλους! Μπήκε λοιπόν το 2012 και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν πληροφορίες για καινούργιο polo?? Ξέρει κανείς αν θα διευρύνουν την γκάμα των κινητήρων, αν θα έχουμε TSi κινητήρες 3ης γενιάς και γιατί δεν του "φοράνε" τον 1.4 TSi 122hp?

Link to comment
Share on other sites

Γειά χαρά σε όλους! Μπήκε λοιπόν το 2012 και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν πληροφορίες για καινούργιο polo?? Ξέρει κανείς αν θα διευρύνουν την γκάμα των κινητήρων, αν θα έχουμε TSi κινητήρες 3ης γενιάς και γιατί δεν του "φοράνε" τον 1.4 TSi 122hp?

Α) Kάτσε να "ξεφορτωθούν" ;) πρώτα τα χιλιάδες απούλητα :rolleyes: λόγω πανευρωπα'ι'κής ύφεσης :unsure:"καρότσια" (πλαίσια ανεξαρτήτως εκδόσεως), τα "ατέλειωτου" αριθμού stock :wacko: 12άρια μοτέρ Tsi και να κάνουν απόσβεση :money: της επένδυσης για τη δημιουργία εγκαταστάσεων παραγωγής (ρομπότ/"καλούπια") και μετά θα σου λυθεί εμμέσως πλην σαφέστατα η απορία! :blush:

Β) Ρε Δημήτρη, γιατί να διευρύνουν τη γκάμα κινητήρων και να τοθετήσουν τον "μικρό" 14άρη, αφού -όπως κι εσύ μας είπες!- ετοιμάζουν έκδοση "GT" με το μοτέρ του μεσαίου 14αριού 4κίνητου Tiguan των 150ΗP!!;;;;;

Μου φαίνεται (και με το συμπάθειο!) ότι κάποια posts σου γίνονται "για να περνάει η ώρα σου"! :pardon::friends:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Κανεις λαθος φιλε μου! η απορια μου ειναι ευλογη αν σκεφτεις οτι υπαρχουν πολλες απαιτησεις μια εκ των οποιων ειναι καλες επιδοσεις, χαμηλη καταναλωση, λιγα προβληματα...πραγματα που μονο ο 1.4 122 προσφερει. επισης το GT θα εξοπλιζεται και αυτο (Αν ερθει τελικα) με dsg. Πραγμα το οποιο δεν ειναι και πολυ ευχαριστο αν σκεφτεις τα προβληματα των DSG. οπως και να εχει νομιζω πως αυτη ειναι η δουλεια του forum...σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Καλές επιδόσεις , χαμηλή κατανάλωση και ελάχιστοι ρύποι καλύπτονται με το 1200άρι μοτέρ. Κι εγώ δεν βρίσκω λόγω γιατί να ρίξουν τον 1.4 TSI σε αυτό το αυτοκίνητο. Αυτοκίνητο πόλης είναι στη τελική.

Link to comment
Share on other sites

Κανεις λαθος φιλε μου! η απορια μου ειναι ευλογη αν σκεφτεις οτι υπαρχουν πολλες απαιτησεις μια εκ των οποιων ειναι καλες επιδοσεις, χαμηλη καταναλωση, λιγα προβληματα...πραγματα που μονο ο 1.4 122 προσφερει. επισης το GT θα εξοπλιζεται και αυτο (Αν ερθει τελικα) με dsg. Πραγμα το οποιο δεν ειναι και πολυ ευχαριστο αν σκεφτεις τα προβληματα των DSG. οπως και να εχει νομιζω πως αυτη ειναι η δουλεια του forum...σωστα?

Χμμμμ....! καλά αλλά αν και νομίζω πέραν του ότι μπορείς και μόνος σου να καταλάβεις, αν σκεφτείς γιατί ακολουθεί τη συγκεκριμένη πολιτική εκδόσεων το V.A.G, μάλλον δε θέλεις να κατανοησεις ότι ο 1.2Τsi είναι σαφώς καλύτερος, δυνατότερος, "απαλότερος", οικονομικότερος και πιο σύγχρονος από τον παλιό, ατμοσφαιρικό 14άρη σου, παρά την ονομαστική παραπλήσια απόδοση ισχύος (στα χαρτιά) και ότι δε χρειάζεται 0 1.4άρης 122ΗΡ (ο οποίος με ροπή καλού 2λιτρου είναι πολύ πιο "μακριά" σου για να τον αγοράσεις "ντε και καλά", προκειμένου να πάρεις τις <<καλές επιδόσεις>> που θές.) Αλλιώς AΓΟΡΑΣΕ (ένα 14άρι Tsi [GTI/GT]: όποιο σε καλύπτει!), αντί να ποστάρεις "απορίες" που ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ "ΛΥΣΟΥΝ", γιατί δε μπορεί κάποιος εύκολα να απαντά για το αυτονόητο. :unknw:

Δεν είναι χαζοί οι Γερμανοί που έφτιαξαν το 12άρι turbo μοτέρ για να "συνταξιοδοτήσουν" τον 1.4 ΑFH. Αν θες πραγματική οικονομία, χαμηλή φορολογία και καλύτερες επιδόσεις από αυτες που τώρα έχεις, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Και με ένα reflash εγκεφάλου, γίνεται 140ΗΡ και <<τέρμα η ιστορία>> :zoro:(αμφιβολίες του τύπου: <<πάει; δε πάει και τόσο; μπορεί να το βαρεθώ; λαχανιάζει ψηλά;, πολλά λεφτά απόκτησης 14ριού Τsi εν μέσω κρίσης>> κ.λπ, κ.λπ!) -που λέει κι ο φίλος μας Αντώνης Ρέμος!!!

Φιλικά πάντα!... :friends:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Καλές επιδόσεις , χαμηλή κατανάλωση και ελάχιστοι ρύποι καλύπτονται με το 1200άρι μοτέρ. Κι εγώ δεν βρίσκω λόγω γιατί να ρίξουν τον 1.4 TSI σε αυτό το αυτοκίνητο. Αυτοκίνητο πόλης είναι στη τελική.

Δεν νομιζω πως ειναι αυτοκινητο πολης (μονο)...και ταξιδακια κανει ανετα και προσπερασεις και ολα...τουλαχιστον ετσι μου εχουν πει.

Χμμμμ....! καλά αλλά αν και νομίζω πέραν του ότι μπορείς και μόνος σου να καταλάβεις, αν σκεφτείς γιατί ακολουθεί τη συγκεκριμένη πολιτική εκδόσεων το V.A.G, μάλλον δε θέλεις να κατανοησεις ότι ο 1.2Τsi είναι σαφώς καλύτερος, δυνατότερος, "απαλότερος", οικονομικότερος και πιο σύγχρονος από τον παλιό, ατμοσφαιρικό 14άρη σου, παρά την ονομαστική παραπλήσια απόδοση ισχύος (στα χαρτιά) και ότι δε χρειάζεται 0 1.4άρης 122ΗΡ (ο οποίος με ροπή καλού 2λιτρου είναι πολύ πιο "μακριά" σου για να τον αγοράσεις "ντε και καλά", προκειμένου να πάρεις τις <<καλές επιδόσεις>> που θές.) Αλλιώς AΓΟΡΑΣΕ (ένα 14άρι Tsi [GTI/GT]: όποιο σε καλύπτει!), αντί να ποστάρεις "απορίες" που ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ "ΛΥΣΟΥΝ", γιατί δε μπορεί κάποιος εύκολα να απαντά για το αυτονόητο. :unknw:

Δεν είναι χαζοί οι Γερμανοί που έφτιαξαν το 12άρι turbo μοτέρ για να "συνταξιοδοτήσουν" τον 1.4 ΑFH. Αν θες πραγματική οικονομία, χαμηλή φορολογία και καλύτερες επιδόσεις από αυτες που τώρα έχεις, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Και με ένα reflash εγκεφάλου, γίνεται 140ΗΡ και <<τέρμα η ιστορία>> :zoro:(αμφιβολίες του τύπου: <<πάει; δε πάει και τόσο; μπορεί να το βαρεθώ; λαχανιάζει ψηλά;, πολλά λεφτά απόκτησης 14ριού Τsi εν μέσω κρίσης>> κ.λπ, κ.λπ!) -που λέει κι ο φίλος μας Αντώνης Ρέμος!!!

Φιλικά πάντα!... :friends:

αντιλαμβανομαι καποιον εκνευρισμο?? νομιζω πως ολες οι ερωτησεις ειναι καλοδεχουμενες απο την στιγμη που δεν εχουν προσβλητικο χαρακτηρα στα μελη του forum. Επισης ρωτησα για κινητηρες TSi 3ης γενιας και εσυ κατπιαστηκες με τον 1.4 122 που δεν βλεπω να συμπαθεις ιδιαιτερα :p
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω πως ειναι αυτοκινητο πολης (μονο)...και ταξιδακια κανει ανετα και προσπερασεις και ολα...τουλαχιστον ετσι μου εχουν πει.

αντιλαμβανομαι καποιον εκνευρισμο?? νομιζω πως ολες οι ερωτησεις ειναι καλοδεχουμενες απο την στιγμη που δεν εχουν προσβλητικο χαρακτηρα στα μελη του forum. Επισης ρωτησα για κινητηρες TSi 3ης γενιας και εσυ κατπιαστηκες με τον 1.4 122 που δεν βλεπω να συμπαθεις ιδιαιτερα :p

Ρε Δημήτρη, άσε τις "κριτικές" κι αν έχεις φράγκα, "σπρώξε" το κασονάκι σου να πάρεις ένα αμαξάκι της προκοπής! Τα πολλά (σου) λόγια, το "ψάξιμο" και το "λιβάνισμα" και "να περνάει η ώρα με λόγια του αέρα" είναι "φτώχεια!" ;) πίστεψέ με! :p

Υ.Γ1: Να εκνευριστώ;;; γιατί αλήθεια;;; μήπως σε ζηλεύω ή είμαι αντιπρόσωπος Κosmocar και σε ψήνω να πάρεις Τsi;;; :laugh: :laugh: :laugh:Opel Astra 1.6Turbo 450HP έχω...[*Το avatar είναι... παραπλανητικό :p και μπήκε από σεβασμό προς το club αλλά και τα ωραία αυτοκίνητα του V.A.G που εγώ τουλάχιστον παραδέχομαι :cool:]

Υ.Γ2: Σε παρακολουθώ που σε όλα τα topic ρωτάς παρόμοια πράγματα και άλλα λες "εκείθε" και άλλα "δωθε"! Αλλού π.χ γράφεις ότι <<λύθηκαν τα προβλήματα του DSG>> και σε άλλο topic <<δε θέλεις, προβληματίζεσαι κ.λπ με Polo 1.4ΤSi (GTI/GT), γιατί έχουν μόνο DSG>>.Είπαμε να σου λύνουμε τις απορίες στα Tsi αλλά κοντεύουμε να γίνουμε "εγκυκλοπαίδεια"....Aν δε θέλεις Tsi δικαίωμά σου...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Ρε Δημήτρη, άσε τις "κριτικές" κι αν έχεις φράγκα (που δεεεεεν το βλέπω :rolleyes:), "σπρώξε" το κασονάκι σου να πάρεις ένα αμαξάκι της προκοπής! Τα πολλά (σου) λόγια, το "ψάξιμο" και το "λιβάνισμα" και "να περνάει η ώρα με λόγια του αέρα" είναι "φτώχεια!" ;) πίστεψέ με! :p

Υ.Γ1: Να εκνευριστώ;;; γιατί αλήθεια;;; μήπως σε ζηλεύω ή είμαι αντιπρόσωπος Κosmocar και σε ψήνω να πάρεις Τsi;;; :laugh: :laugh: :laugh:Opel Astra 1.6Turbo 450HP έχω...[*Το avatar είναι... παραπλανητικό :p και μπήκε από σεβασμό προς το club αλλά και τα ωραία αυτοκίνητα του V.A.G που εγώ τουλάχιστον παραδέχομαι :cool:]

Υ.Γ2: Σε παρακολουθώ που σε όλα τα topic ρωτάς παρόμοια πράγματα και άλλα λες "εκείθε" και άλλα "δωθε"! Αλλού π.χ γράφεις ότι <<λύθηκαν τα προβλήματα του DSG>> και σε άλλο topic <<δε θέλεις, προβληματίζεσαι κ.λπ με Polo 1.4ΤSi (GTI/GT), γιατί έχουν μόνο DSG>>.Είπαμε να σου λύνουμε τις απορίες στα Tsi αλλά κοντεύουμε να γίνουμε "εγκυκλοπαίδεια"....Aν δε θέλεις Tsi δικαίωμά σου...

450 αλογα? ουαου! παει καλα ???? τα 100 τα πιανει με 1η ??? :clapping: απο καταναλωση? οχι οτι ενδιαφερομαι να παρω αλλα δεν εχω συναντησει αλλον που να εχει αυτοκινητο με τοσα αλογα!

παντως επειδη στον γραπτο λογο λεμε πραγματα που αλλιως τα εννοουμε και αλλιως φαινονται στον αναγνωστη, πιστευω οτι εχεις παρεξηγησει τον φιλο μας που λογικο ειναι να εχει αποριες γιατι λεφτα επενδυεις (οχι απλα δινεις) και οταν το "ψαχνουμε" για να αγορασουμε μια οικιακη ηλεκτρικη συσκευη φαντασου ποσο μαλλον ενα αυτοκινητο! επειδη σε κοβω για εμπειρο (δεν μπορω να πιστεψω οτι το πρωτο σου αυτοκινητο ειναι 450 αλογα χεχεχε!) τοτε εχεις βρεθει στην θεση του ΑΡΚΕΤΕΣ φορες!

αλλα οπως και να εχει θα προτεινα να επεξεργαζοσουν αυτο που εγραψες και να αφαιρουσες την πρωτη παρενθεση.. μου χτυπαει ασχημα!

φιλικα!

Link to comment
Share on other sites

450 αλογα? ουαου! παει καλα ???? τα 100 τα πιανει με 1η ??? :clapping: απο καταναλωση? οχι οτι ενδιαφερομαι να παρω αλλα δεν εχω συναντησει αλλον που να εχει αυτοκινητο με τοσα αλογα!

παντως επειδη στον γραπτο λογο λεμε πραγματα που αλλιως τα εννοουμε και αλλιως φαινονται στον αναγνωστη, πιστευω οτι εχεις παρεξηγησει τον φιλο μας που λογικο ειναι να εχει αποριες γιατι λεφτα επενδυεις (οχι απλα δινεις) και οταν το "ψαχνουμε" για να αγορασουμε μια οικιακη ηλεκτρικη συσκευη φαντασου ποσο μαλλον ενα αυτοκινητο! επειδη σε κοβω για εμπειρο (δεν μπορω να πιστεψω οτι το πρωτο σου αυτοκινητο ειναι 450 αλογα χεχεχε!) τοτε εχεις βρεθει στην θεση του ΑΡΚΕΤΕΣ φορες!

αλλα οπως και να εχει θα προτεινα να επεξεργαζοσουν αυτο που εγραψες και να αφαιρουσες την πρωτη παρενθεση.. μου χτυπαει ασχημα!

φιλικα!

Κοίτα κατά 50% έχεις δίκιο για το Δημήτρη αλλά όταν προσπαθώ τοοοοοόσο "όμορφα" και με το "γάντι" να του πω ότι οποιοδήποτε Τsi και να πάρει είναι ΠΑΝΤΟΥ καλύτερο από το ("αρχαίο", τραχύ [σε λειτουργία] και βενζινοβόρο πλέον ατμοσφαιρικό) μοτέρ του και μου λέει ότι <<επιδόσεις, αξιοπιστία κ.λπ μόνο στον 1.4 122Τsi θα βρεις>>, ΤΟΥ ΞΑΝΑΕΞΗΓΩ και μου λέει <<ΟΤΙ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ>>, πάλι καλά που δεν τον έβρισα!

Ίσως ο τρόπος μου παρεξηγείται αλλά νομίζω ότι προσπαθώ με βάση τις γνώσεις και εμπειρίες που έχω να είμαι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ ΣΕ ΟΣΑ ΛΕΩ, χωρίς <<ναι μεν αλλά>> και διάφορα διφορούμενα που λέγονται από κάποιους άλλους (φυσικά όχι εντός forum) στην καθημερινότητα των συζητήσεων π.χ από δήθεν "γνώστες", "ανθρώπους της πιάτσας", εμπόρους ανταγωνιστικών μοντέλων (π.χ <<άσε ρε φίλε τους Τsi, βγήκε τώρα ένα γαλλικό, ιταλικό κ.λπ μοτέρ που τις "έσβησε" τις...<<φριτέζες>> κι άλλα πολλά!). Θα πρέπει να εκτιμήσει κανείς ότι παρόλο που το "καλό" μου αυτοκίνητο είναι Opel, προσπαθώ να αναδείξω τις τεχνολογικές αρετές ενός τουρμποκινητήρα V.A.G!!! Kι αν αυτό δεν είναι αγάπη για την τεχνολογία πέρα από κάθε "προκατάληψη", πραγματικά ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...

Υ.Γ: Ως προς την απάλειψη της παρενθέσεως: έγινε...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα κατά 50% έχεις δίκιο για το Δημήτρη αλλά όταν προσπαθώ τοοοοοόσο "όμορφα" και με το "γάντι" να του πω ότι οποιοδήποτε Τsi και να πάρει είναι ΠΑΝΤΟΥ καλύτερο από το ("αρχαίο", τραχύ [σε λειτουργία] και βενζινοβόρο πλέον ατμοσφαιρικό) μοτέρ του και μου λέει ότι <<επιδόσεις, αξιοπιστία κ.λπ μόνο στον 1.4 122Τsi θα βρεις>>, ΤΟΥ ΞΑΝΑΕΞΗΓΩ και μου λέει <<ΟΤΙ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ>>, πάλι καλά που δεν τον έβρισα!

Ίσως ο τρόπος μου παρεξηγείται αλλά νομίζω ότι προσπαθώ με βάση τις γνώσεις και εμπειρίες που έχω να είμαι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ ΣΕ ΟΣΑ ΛΕΩ, χωρίς <<ναι μεν αλλά>> και διάφορα διφορούμενα που λέγονται από κάποιους άλλους (φυσικά όχι εντός forum) στην καθημερινότητα των συζητήσεων π.χ από δήθεν "γνώστες", "ανθρώπους της πιάτσας", εμπόρους ανταγωνιστικών μοντέλων (π.χ <<άσε ρε φίλε τους Τsi, βγήκε τώρα ένα γαλλικό, ιταλικό κ.λπ μοτέρ που τις "έσβησε" τις...<<φριτέζες>> κι άλλα πολλά!). Θα πρέπει να εκτιμήσει κανείς ότι παρόλο που το "καλό" μου αυτοκίνητο είναι Opel, προσπαθώ να αναδείξω τις τεχνολογικές αρετές ενός τουρμποκινητήρα V.A.G!!! Kι αν αυτό δεν είναι αγάπη για την τεχνολογία πέρα από κάθε "προκατάληψη", πραγματικά ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...

Υ.Γ: Ως προς την απάλειψη της παρενθέσεως: έγινε...

Αυτό έλειπε φίλε μου να βριζόμαστε εδώ μέσα! Οκ ίσως επέμεινα παραπάνω αλλά δεν συγκρίνω τους TSi με τον δικό μου κινητήρα...τουλάχιστον όχι σε αυτό το θέμα. Αυτά που είπα για τον 1.4 122 τα έχω ακούσει από μηχανικό της καρέντα και το κυρίως ερώτημα μου είναι αν θα λανσαριστούν φέτος κινητήρες TSi 3ης γενιάς...??
Link to comment
Share on other sites

Αυτό έλειπε φίλε μου να βριζόμαστε εδώ μέσα! Οκ ίσως επέμεινα παραπάνω αλλά δεν συγκρίνω τους TSi με τον δικό μου κινητήρα...τουλάχιστον όχι σε αυτό το θέμα. Αυτά που είπα για τον 1.4 122 τα έχω ακούσει από μηχανικό της καρέντα και το κυρίως ερώτημα μου είναι αν θα λανσαριστούν φέτος κινητήρες TSi 3ης γενιάς...??

Ο μηχανικός της Καρέντα δεν έχει ακόμα δει -όπως και όλοι μας βέβαια- σε βάθος χρόνου κατά πόσο <<μόνο ο 1.4Tsi 122 μπορεί να προσφέρει επιδόσεις και αξιοπιστία>> (σε σχέση με τον 1.2Τsi που είναι σχετικά πρόσφατα λανσαρισμένος).

Για Τsi 3ης γενιάς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΤΙ για λανσάρισμα φετινό, (παρά μόνο κάτι πριν λίγους μήνες για <<Tsi ενός λίτρου>>, που ακόμα δεν βγήκε/δοκιμάστηκε επίσημα. Ότι θα ετοιμαστεί κάποια στιγμή στο μέλλον είναι βέβαιο με τις όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω! Παντως πιστευω οτι θα μπορουσε η vw να επενδυσει και σε κινητηρες TSi 1600cc οι οποιοι λογω κυβικων, θα μπορουσαν με απλο Turbo να δωσουν επειδοσεις και προδιαγραφες ρυπων-καταναλωσης...οπως εχει κανει θαυμασια η BMW με την καινουργια σειρα 1

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω! Παντως πιστευω οτι θα μπορουσε η vw να επενδυσει και σε κινητηρες TSi 1600cc οι οποιοι λογω κυβικων, θα μπορουσαν με απλο Turbo να δωσουν επειδοσεις και προδιαγραφες ρυπων-καταναλωσης...οπως εχει κανει θαυμασια η BMW με την καινουργια σειρα 1

Πολύ σωστά! Έλα όμως που η VW είναι "ψωριάρα" κι επειδή λόγω τεχνολογίας τους παλεύει όλους με 200c.c "κάτω", "επιμένει" και το..."απολαμβάνει";;;; Εξάλλου με τον τρόπο αυτό "παλεύει" καλύτερα και τα επίπεδα ρύπων. Ότι πάντως με ένα 1.6TFSI, θα είχε άνετα 210ΗΡ :crazysmile: με 0,9bar στο "χαλαρό", θα ήταν full safe (και δε θα σου πέρναγε καν από το μυαλό αναβάθμιση "με την καμία"), είναι γεγονός...

Όμως το τόλμησε η...Hyundai με τον νέο 1.6GDI (άμεσου ψεκασμού) στα 204ΗΡ :zoro: και 26,5Κg.m, που κούμπωσε στο νέο coupe Veloster (στυλ ala Scirocco) και θα βάλει στο έτοιμο "καυτό" 3θυρο μικρομεσαίο της hatch (I30)... Ίσως λοιπόν το V.AG <<αναθεωρήσει>> αλλά μάλλον ΟΧΙ με την υπάρχουα γενιά TSI, αφού θα συμφέρει περισσότερο να επενδύσει "μια και καλή" με μια νέα γενιά/σχεδίαση κινητήρων... Άλλωστε αν σκεφτεί κανείς πόσο έξυπνοι και μεθοδικοί είναι οι Γερμανοί, καθώς μας έσυραν στη πλήρη κοινωνική αποδόμηση πείθοντας όλο το κόσμο αλλά κι εμάς ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΩΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ, στο marketing κινητήρων δε θα τα καταφέρουν;;;; ;)

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Σωστο σε βρισκω...αλλα οσο προχωραει η τεχνολογια, στα κυβικα θα πεσουν οι ρυποι - καταναλωση...γιατι απ'οτι φαινεται τα μικρα μοτερ "δεν αντεχουν" 2πλασιασμο και 3πλασιασμο της δυναμης τους...επισης το κλειδι ειναι στα κιβωτια ταχυτητων...αν κατσεις να δεις το καινουργιο 8ταχυτο της BMW θα μεινεις το λιγοτερο με ανοικτο το στομα :o Επισης εντυπωση προκαλουν οι κινητηρες υψηλου κυβισμου με την καταναλωση και τους ρυπους που αποδιδουν....βλεπεις π.χ. 2.0 2.5 3.4 litra και εκπεμπουν 140 - 150 gr και με μια μεση καταναλωση στα 7 l/100 km !!!! Αλλα ετσι οπως τα κανανε εδω στο Ελλαντα, μετα απο 20 χρονια βλεπω να αποπειρανομαστε να αγορασουμε 2λιτρο αμαξι!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.