Jump to content
BILLAROS4

Dsg 7 Αντοχη-Προγραμμα

Recommended Posts

Παιδια οσον αφορα την αντοχη του dsg7 εχουμε κανενα νεοτερο? Εβαλε κανενα παιδι προγραμμα να μας πει πως του εκατσε? η volkswagen ανακοινωνει οριο τα 25κιλα ροπης περιπου και το 160αρι ειναι στα 24,δηλαδη οριακα. Οσο περισσοτεροι γραψετε τοσο καλυτερα να βγει καποια ακρη.Εχω διαβασει καπιοια πραγματα απο καποια παιδια αλλα μεχρι τα μεσα του 2011.Ας γραψουνε και αυτοι και οποιοι αλλοι καινουριοι εβαλαν προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Cupra 180 με DSG 7 με πρόγραμμα overload παίζει στα 32 κιλα ροπής,σε λίγο θα φτάσει περίπου τα 35 ,8.000 χιλιομετρα με πρόγραμμα δεν έχει κάνει κιχ.

Εγώ έχω ακούσει οτι τα dsg 7 αντέχουν μέχρι 38.

Link to comment
Share on other sites

σαν σασμαν δηλαδη γραναζια τα DSG δεν σπανε γιατι δεν ειναι χειροκινητο να καραφώσεις πχ καταλαθος ταχυτητα . Το μονο που εχει θεμα ειναι ο πολυδισκος του συμπλεκτης .Ουσιαστικά οι δυο δισκοι τριβής του ο ενας για τις μονές ταχύτητες και ο αλλος για τις ζυγές και αυτο γιατί ειναι ξηρού τυπου .

Υπαρχουν πολλά cupra που παίζουν απο τα 30+ ροπή . Αν θες να βελτιώσεις ΠΟΛΥ αμαξι με DSG7 τοτε πρεπει να επικοινωνήσεις με την εταιρια Ina engineering(usa) Που σε συνεργασια με Ελληνα βελτιωτή δοκιμάζει πολύδισκο συμπλέκτη για DSG7 που θα παίζει safe στα 38 κιλά ροπής .

Πόσα χμ εχεις κανει με το DSG7 ? συνήθως ο πολύδισκος εχει και μαμα θεμα χωρις να εχεις βαλει προγραμμα .

Τωρα στο scirocco club εχω διαβάσει για περιοριστή ροπής στα 29 κιλά από θεμα software δηλαδή οτι σε κόβει ο εγκεφαλος οσον αφορα την ροπή , οντως εχω παρατηρήσει αρκετα διαγραμματα δυναμομετρήσεων με dsg7 και δεν περνανε και πολλα τα 29 κιλά ροπής . Τωρα ειναι οντως περιοριστής? μηπως απλα τα προγραμματα αυτα ειναι safe για dsg7 μηπως ο προγραμματιστής για να ειναι σιγουρος? Δεν ξερω μιας και δεν εχω βαλει ακομη. Αλλα παραμύθι μου φαίνεται ο περιοριστής ροπής. Μιας οπως ειπε και ο φιλος υπαρχουν cupra με πολλά αλογα και κιλα ροπής

Link to comment
Share on other sites

σαν σασμαν δηλαδη γραναζια τα DSG δεν σπανε γιατι δεν ειναι χειροκινητο να καραφώσεις πχ καταλαθος ταχυτητα . Το μονο που εχει θεμα ειναι ο πολυδισκος του συμπλεκτης .Ουσιαστικά οι δυο δισκοι τριβής του ο ενας για τις μονές ταχύτητες και ο αλλος για τις ζυγές και αυτο γιατί ειναι ξηρού τυπου .

Υπαρχουν πολλά cupra που παίζουν απο τα 30+ ροπή . Αν θες να βελτιώσεις ΠΟΛΥ αμαξι με DSG7 τοτε πρεπει να επικοινωνήσεις με την εταιρια Ina engineering(usa) Που σε συνεργασια με Ελληνα βελτιωτή δοκιμάζει πολύδισκο συμπλέκτη για DSG7 που θα παίζει safe στα 38 κιλά ροπής .

Πόσα χμ εχεις κανει με το DSG7 ? συνήθως ο πολύδισκος εχει και μαμα θεμα χωρις να εχεις βαλει προγραμμα .

Τωρα στο scirocco club εχω διαβάσει για περιοριστή ροπής στα 29 κιλά από θεμα software δηλαδή οτι σε κόβει ο εγκεφαλος οσον αφορα την ροπή , οντως εχω παρατηρήσει αρκετα διαγραμματα δυναμομετρήσεων με dsg7 και δεν περνανε και πολλα τα 29 κιλά ροπής . Τωρα ειναι οντως περιοριστής? μηπως απλα τα προγραμματα αυτα ειναι safe για dsg7 μηπως ο προγραμματιστής για να ειναι σιγουρος? Δεν ξερω μιας και δεν εχω βαλει ακομη. Αλλα παραμύθι μου φαίνεται ο περιοριστής ροπής. Μιας οπως ειπε και ο φιλος υπαρχουν cupra με πολλά αλογα και κιλα ροπής

Δεν εχω χιλομετρα,γυρω στα 2200km. Δεν μιλαω για προγραμμα με τρελες απαιτησεις, απο 160 να παω

περιπου στα 180 με 210 αλογα δηλαδη κατι συντηριτικο.

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη παιδες αλλα να πω και εγω την αποψη μου μετα απο 10 χρονια σχεδον στον ομιλο της vw ως ιδοκτητης. Ολοι μας ή σχεδον ολοι βριζουμε thn vw gia τα προβληματα που εχουμε στα αυτοκινητα μας. Εχουμε λοιπον κινητηρες 1400 κυβικων με 160 αλογα και δεν μας φτανουν...Δεν ειναι υπερβολη δηλαδη ενας κινητηρας 1400 να βγαζει 200 + αλογα??Αναρωτιεμαι...Ποσο πιεσμενος μπορει να ειναι??Ειδικα οσο εχουν το υπεροχο συστημα dsg 7 γιατι πρεπει να το φτανουν σταορια του???Εγω ειμαι κατοχος 2.0 λ gti α λλα παρολαυτα χερι δεν του βαζω και σε βαθος χρονου ( 6 χρονια σχεδον) εχω διακαιωθει...επειδη για χρονια και εγω ασχολιομουν με το ποσο γρηγορο αυτοκινητο μπορω να φτιαξω θα σας ενημερωσω οτι οσο χρονο και χρημα και να διαθεσετε παντα στο δρομο θα σας προσπερασει ενας γρηγοροτερος....Για αυτο απολαυστε το ομορφο αυτοκινητακι σας για παρτη σας και χωρις να το φτανετε στα ορια του....

Αποψη μου χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν...Δικαιωμα σας δικα ςασ ειναι τα χρηματα και τα αυτοκινητα..Απλα ας βαλουμε και ενα οριο.

Με εκτιμηση προς ολους...

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμες απο οτι ειδα ειναι στα 700 περιπου αν δεν κανω λαθος για προγραμμα(διορθωστε με αν κανω λαθος).Μονο η abt

ξεφευγει στα 1300+,ξερετε τι παιζει με την αυτην,γιατι τοσο ακριβη?

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη παιδες αλλα να πω και εγω την αποψη μου μετα απο 10 χρονια σχεδον στον ομιλο της vw ως ιδοκτητης. Ολοι μας ή σχεδον ολοι βριζουμε thn vw gia τα προβληματα που εχουμε στα αυτοκινητα μας. Εχουμε λοιπον κινητηρες 1400 κυβικων με 160 αλογα και δεν μας φτανουν...Δεν ειναι υπερβολη δηλαδη ενας κινητηρας 1400 να βγαζει 200 + αλογα??Αναρωτιεμαι...Ποσο πιεσμενος μπορει να ειναι??Ειδικα οσο εχουν το υπεροχο συστημα dsg 7 γιατι πρεπει να το φτανουν σταορια του???Εγω ειμαι κατοχος 2.0 λ gti α λλα παρολαυτα χερι δεν του βαζω και σε βαθος χρονου ( 6 χρονια σχεδον) εχω διακαιωθει...επειδη για χρονια και εγω ασχολιομουν με το ποσο γρηγορο αυτοκινητο μπορω να φτιαξω θα σας ενημερωσω οτι οσο χρονο και χρημα και να διαθεσετε παντα στο δρομο θα σας προσπερασει ενας γρηγοροτερος....Για αυτο απολαυστε το ομορφο αυτοκινητακι σας για παρτη σας και χωρις να το φτανετε στα ορια του....

Αποψη μου χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν...Δικαιωμα σας δικα ςασ ειναι τα χρηματα και τα αυτοκινητα..Απλα ας βαλουμε και ενα οριο.

Με εκτιμηση προς ολους...

Φιλε αυτο που λες εχει βαση και σιγουρα το αμαξι δεν ειναι εργοστασιακο αλλα απο την αλλη τοσος κοσμος εχει πειραξει τα vw κ εγκεφαλο κ περιφεριακα κ δεν εχω ακουσει πολλα περιστατικα.Νομιζω οτι ενα σχετικα συντηριτικο προγραμμα +30 40 αλογα δεν θα σου βγαλει τιποτα ακομα και μακροπροθεσμα.

Και δεν χρειαζεται να περασουν χρονια για να το διαπιστωσεις αυτο, σιγουρα υπαχουν πολλοι που κανουν 25-30 το χρονο αρα σε 2-3 χρονια οτι ειναι να βγει θα βγει.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμες απο οτι ειδα ειναι στα 700 περιπου αν δεν κανω λαθος για προγραμμα(διορθωστε με αν κανω λαθος).Μονο η abt

ξεφευγει στα 1300+,ξερετε τι παιζει με την αυτην,γιατι τοσο ακριβη?

Κρατάω επιφυλάξεις για τις τιμές άν δεν κάνω 450 ευρώ είναι στους E-tuners και 290 έβαλε ο κολλητός μου το δικό του στην overload στο cupra.

Όπως έγραψα και ποιο πάνω 8 χιλιάδες χιλιόμετρα με ένα πρόβλημα στα μπουζί που 99% δεν οφείλονταν στο πρόγραμμα,όλα σπασμένα στους κόφτες;)

Και εμείς πηγαιναμε για revo στο cupra αλλά τα 700-800 είναι θα έλεγα αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη παιδες αλλα να πω και εγω την αποψη μου μετα απο 10 χρονια σχεδον στον ομιλο της vw ως ιδοκτητης. Ολοι μας ή σχεδον ολοι βριζουμε thn vw gia τα προβληματα που εχουμε στα αυτοκινητα μας. Εχουμε λοιπον κινητηρες 1400 κυβικων με 160 αλογα και δεν μας φτανουν...Δεν ειναι υπερβολη δηλαδη ενας κινητηρας 1400 να βγαζει 200 + αλογα??Αναρωτιεμαι...Ποσο πιεσμενος μπορει να ειναι??Ειδικα οσο εχουν το υπεροχο συστημα dsg 7 γιατι πρεπει να το φτανουν σταορια του???Εγω ειμαι κατοχος 2.0 λ gti α λλα παρολαυτα χερι δεν του βαζω και σε βαθος χρονου ( 6 χρονια σχεδον) εχω διακαιωθει...επειδη για χρονια και εγω ασχολιομουν με το ποσο γρηγορο αυτοκινητο μπορω να φτιαξω θα σας ενημερωσω οτι οσο χρονο και χρημα και να διαθεσετε παντα στο δρομο θα σας προσπερασει ενας γρηγοροτερος....Για αυτο απολαυστε το ομορφο αυτοκινητακι σας για παρτη σας και χωρις να το φτανετε στα ορια του....

Αποψη μου χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν...Δικαιωμα σας δικα ςασ ειναι τα χρηματα και τα αυτοκινητα..Απλα ας βαλουμε και ενα οριο.

Με εκτιμηση προς ολους...

To μοτέρ στην ανώτερη του έκδοση βγαίνει με 180 (190+) άλογα. Λες να πάθει τίποτα με 200 ?

Όχι δεν είναι υπερβολή να βγάζει 200 άλογα, λες κι ακούω καναν άσχετο.

Τουρμπίνα έχει πάνω το αμάξι και κομπρέσσορα. Από κει βγάζει ροπή και άλογα.

Link to comment
Share on other sites

To μοτέρ στην ανώτερη του έκδοση βγαίνει με 180 (190+) άλογα. Λες να πάθει τίποτα με 200 ?

Όχι δεν είναι υπερβολή να βγάζει 200 άλογα, λες κι ακούω καναν άσχετο.

Τουρμπίνα έχει πάνω το αμάξι και κομπρέσσορα. Από κει βγάζει ροπή και άλογα.

Εννοεις το μοτερ του polo gti φιλε?
Link to comment
Share on other sites

ναι αυτο εννοει!

Παντως αν ειναι να βγαλει προβλημα το μοτερ θα το βγαλει ειτε ειναι μαμα ειτε φοραει ενα απλο προγραμμα... Εδω καποιοι ειναι στα 260+ χωρις να εχει ανοιχτεί το μοτέρ

Link to comment
Share on other sites

το οτι το πολο βγαζει αυτα τα αλογα απο τον κατασκευαστη του δεν σημαινει οτι δεν ειναι ηδη ζορισμενο..σαφεστατα ο γερμανος ξερει αλλα το προβλημα ειναι οτι ισως οι δικοι μας δεν ξερουν.... το πολο το v gti an θυμαμαι καλα ειχε 1.8 κινητηρα μεχρι προσφατως με λιγοτερα αλογα απο το σημερινο και περισοτερα κυβικα. Σαφεστατα και οι κινητηρες εξελιχθηκαν αλλα θυμασαι τι λεγαμε για τους κινητηρες 1.8 τηςς προηγουμενης γενιας???σκυλι κινητηρας..ασελγουσε καθε μηχανικος και το μοτερ στο gollf iv ,leon cupra 1.8,s3 1.8 ,pote δεν εκανε κιχ!!!βγηκαν οι τσι και τφσι και ειδαμε απο την αρχη τα κουσουρια τους...κατι λαδακια, κατι τρομπες βενζινης, κατι πολλαπλασιαστες( και τα προηγουμενα το ειχαν αυτο) κτλ κτλ. Ερχεσαι τωρα και μου λες να δοκιμασουμε τα ορια ενος σασμαν που ηδη ειναι ( νεο σχετικα) και που ηδη εχει προβληματα σε νορμαλ αυτοκιντητα ( συ ειπας....).Το δεχομαι να το κανεις ειναι επιλογη σου αλλα οταν περασει η εγγυηση και στο βγαλει τοοτε το θεμα να δω πως θα πληρωσεις τα εξωφρενικα ποσα της αντιπροσωπειας!!!!! Δεν εχω διαθεση να θιξω κανεναν αλλα πιστεψε με στο παρελθον εχω ξοδεψει χιλιαδες ευρω οπως πολλοι αλλοι που οι εποχες ηταν διαφορετικες. Το γερμανικο αμαξι για μενα ειναι μονοδρομος..απλα θελω να σε βαλω να σκευτεις και την αλλη πλευρα.!!!!μακαρι να ειχα και εγω καποιους πριν δεκα χρονια και να μου το ελεγαν και τωρα θα ημουν ηδη διακοπες με ολα αυτα τα χρηματα!!!

Με σεβασμο παντα προς το προσωπο σου και προς ολους , που μας δενει οι κοινη αγαπη για τα αυτοκινητα μας και ανατριχιαζουμε καθε φορα με τα κιτρινα λαμπακια...........

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ο,οτι νεοτερο υπαρχει για το θεμα αν εχετε βαλει και ειναι ολα οκ η' αν σκεφτεστε να βαλετε και προβληματιζεστε η' αν εχετε ακουσει κατι θετικο-αρνητικο και οποιαδηποτε αλλη σκεψη-γνωμη γραψτε εδω.Ειμαστε πολλοι με dsg7 και ενδιαφερει πολυ κοσμο,ας υπαρχει μια βαση εδω και σιγουρα θα βγουν ασφαλη συμπερασματα μεσα απο εμπειριες και αποψεις,γιαυτο το επαναφερω.

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

φιλε υπάρχουν πάαααααρα πολλοί με πρόγραμμα σε DSG7 είτε stage 1 ειτε stage2 . Η Ανυσηχια που υπηρχε τον πρωτο χρονο κυκλοφοριας του που το αντιμετόπιζαν λες και ήταν απο βουτηρο ξεπεράστηκε ...

Βάλε ενα επώνυμο προγραμματακι που θα σε πάει στα 200+ αλογάκια και 28+ κιλα ροπής

Link to comment
Share on other sites

φιλε υπάρχουν πάαααααρα πολλοί με πρόγραμμα σε DSG7 είτε stage 1 ειτε stage2 . Η Ανυσηχια που υπηρχε τον πρωτο χρονο κυκλοφοριας του που το αντιμετόπιζαν λες και ήταν απο βουτηρο ξεπεράστηκε ...

Βάλε ενα επώνυμο προγραμματακι που θα σε πάει στα 200+ αλογάκια και 28+ κιλα ροπής

+1

Δεν κοιτάμε μόνο το Peak ιπποδύναμης, αλλά όλη την καμπύλη που θα διορθωθεί και θα πάρει το αμάξι ένα φάσμα δύναμης.

Όσο για τον φίλο georgek7, ναι έχεις δίκιο αλλά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα που προτείνεται , θα είναι ασφαλές το κιβώτιο.

Καλοί οι 20vt , αλλά ανήκουν σε μια άλλη εποχή και δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα σύγχρονα ροικά απο το εργοστάσιο μοτέρ, όπως ο 1.4.1.8 2.0 2.5 tsi και tfsi. υπόψιν έχω αμάξι με μοτέρ ΑΜΚ (s3)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.