Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: 16α Γενέθλια Hellenic VWClub - Αττική - 15/1/2020 :excl:

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg :excl:

sodimitris

Τι Χαλαει Στις Αντλιες Νερου Στα Tsi

Recommended Posts

Σας εχω φτιαξει ενα βιντεο να δειτε πως ειναι πως λειτουργει και τι χαλαει στις αντλιες νερου στα αυτοκινητα με κομπρεσορα(TSI).(μολις το ανεβαζω στο youtube βγαινει σκοτεινο το βιντεο και δεν ξερω γιατι, ελπιζω να δειτε κατι)

(αν ειναι σε λαθος τοπικ να μεταφερθει δεν ηξερα που να το βαλω)

Edited by sodimitris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ καλό και ενημερωτικό το βίντεο. Θα ήθελα να προσθέσω κάτι προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

1. Δεν ευθύνεται το πηνίο για το λεγόμενο <<τρίξιμο της κούνιας>> η <<σφύριγμα>>, αλλά η τριβή της ενός τροχαλίας με την άλλη όταν απομακρύνονται.

2.Ο ηλεκτρομαγνητισμός εμπλέκεται στο φάσμα 1500 με 2700 στροφών του κινητήρα περίπου ,ώστε να δουλεύει ο κομπρέσορας.

Διόρθωσε με αν κάνω λάθος, και μια ερώτηση:

Με το χαλασμένο πηνίο τη ακριβώς σε παρουσίασε, πως λειτουργούσε το αυτοκίνητο σου?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.το πηνειο ευθυνεται διοτι ειναι ετοιμο να κοπει και δεν κανει σωστη επαφη και εκεινει την στιγμη "χανει το ρευμα" με αποτελεσμα να μην εχει την σωστη δυναμη μαγνιτη για να μεταδοσει κινιση ι μια στην αλλη τροχαλια.το πινειο ευθυνεται κ εχει ως αποτελεσμα αυτο τον θορυβο στις τροχαλιες.

2. αν το αμαξι δουλευει στο ρελαντι περιπου 900στροφες αν πατησεις συμπλεκτη με το που αγγιζεις το γκαζι τοτε ακους το "κλακ", αρα κ απο τις 1000 ας πουμε δουλει ο κομπρεσορας,στις 1500-2700 που λες ειναι οι απαιτουμενες στροφες για πληρη λειτουργεια-αποδοση του κομπρεσορα.

το χαλασμενο ποινιο ειναι το προβλημα ολων μας οσους εχουμε αλλαξει αντλια,τρικσιμο κουνιας κ το κλακ τελος!το αμαξι μου παρουσιασε οτι δεν πιγεναι βημα και αναμενο το λαμπακι "check".

επισκευαζεται το ιδιο χωρις επιπλεων ανταλακτηκα εκτος τον ηλεκτρολογο που αναφερω στο βιντεο αν αφαιρεσεις το κοματει που εχει ξεπλεκτει κ συνδεσεις σεη φυσα παλι θα λειτουργεσει,οπως ειδες καιστο βιντεο στην μπαταρια που το εκανα.

Edited by sodimitris

Share this post


Link to post
Share on other sites

και τελικα ρε φιλε το επισκευασες κ ολα καλα?θα με ενδιεφερε πολυ να μου πεις σου κοστισε αλλα και για το μαστορα σου ωστε να ξερουμε ολοι μας!μπραβο σου και παλι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

το εφτιαξα μονος μου,αφερεσα το κοματι μου ειχε ξεδιπλωθει (περιπου 20 ποντους) και το τολισα μ εκολιτιρι στην φυσα παλι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.το πηνειο ευθυνεται διοτι ειναι ετοιμο να κοπει και δεν κανει σωστη επαφη και εκεινει την στιγμη "χανει το ρευμα" με αποτελεσμα να μην εχει την σωστη δυναμη μαγνιτη για να μεταδοσει κινιση ι μια στην αλλη τροχαλια.το πινειο ευθυνεται κ εχει ως αποτελεσμα αυτο τον θορυβο στις τροχαλιες.

2. αν το αμαξι δουλευει στο ρελαντι περιπου 900στροφες αν πατησεις συμπλεκτη με το που αγγιζεις το γκαζι τοτε ακους το "κλακ", αρα κ απο τις 1000 ας πουμε δουλει ο κομπρεσορας,στις 1500-2700 που λες ειναι οι απαιτουμενες στροφες για πληρη λειτουργεια-αποδοση του κομπρεσορα.

το χαλασμενο ποινιο ειναι το προβλημα ολων μας οσους εχουμε αλλαξει αντλια,τρικσιμο κουνιας κ το κλακ τελος!το αμαξι μου παρουσιασε οτι δεν πιγεναι βημα και αναμενο το λαμπακι "check".

επισκευαζεται το ιδιο χωρις επιπλεων ανταλακτηκα εκτος τον ηλεκτρολογο που αναφερω στο βιντεο αν αφαιρεσεις το κοματει που εχει ξεπλεκτει κ συνδεσεις σεη φυσα παλι θα λειτουργεσει,οπως ειδες καιστο βιντεο στην μπαταρια που το εκανα.

Το αμάξι σου δεν πιγεναι βήμα όπως λές επειδή δεν δούλευε το πηνίο γιατί βραχυκύκλωνε με συνέπεια να μην δουλεύει ο κομπρέσορας.

Το τρίξιμο κούνιας δεν προέρχεται από την κακή λειτουργία του πηνίου αλλά από την τριβή των δυο τροχαλιών όταν απομακρύνονται μεταξύ τους μετά τις 2700 στροφές.

Όπως πολύ καλά λες σου έβγαλε check γιατί ξεγυμνώθηκε το πλαστικό κάλυμμα του πηνίου και βραχυκύκλωσε με συνέπεια να το διαβάσει ο εγκέφαλος και έβγαλε checκ

Εχω αλλάξει και εγώ αντλία 2 φορές και το πηνίο ήταν μια χαρά. Για το τρίξιμο ευθύνονται τα σωματίδια που δημιουργούνται λόγω της τριβής που επικάθονται μεταξύ των δυο τροχαλιών με συνέπεια ένα μικρό γλίστρημα στην αποσύμπλεξη τους. Για αυτό και στην ουσία δεν είναι πρόβλημα ο ήχος ούτε χαμηλώνει την επίδοση του αυτοκινήτου.

Τα συμπεράσματα βγήκαν μετά απο 2 αλλαγές μαγνητικής και ενώ ο θόρυβος επανήλθε δεν πρόκειται να ξαναασχοληθώ με νέα αντικατάσταση αφού δεν υπάρχει θέμα προβλήματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας εχω φτιαξει ενα βιντεο να δειτε πως ειναι πως λειτουργει και τι χαλαει στις αντλιες νερου στα αυτοκινητα με κομπρεσορα(TSI).(μολις το ανεβαζω στο youtube βγαινει σκοτεινο το βιντεο και δεν ξερω γιατι, ελπιζω να δειτε κατι)

(αν ειναι σε λαθος τοπικ να μεταφερθει δεν ηξερα που να το βαλω)

Μητσαρα απλα απαιχτος ο καλυτερος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αμάξι σου δεν πιγεναι βήμα όπως λές επειδή δεν δούλευε το πηνίο γιατί βραχυκύκλωνε με συνέπεια να μην δουλεύει ο κομπρέσορας.

Το τρίξιμο κούνιας δεν προέρχεται από την κακή λειτουργία του πηνίου αλλά από την τριβή των δυο τροχαλιών όταν απομακρύνονται μεταξύ τους μετά τις 2700 στροφές.

Όπως πολύ καλά λες σου έβγαλε check γιατί ξεγυμνώθηκε το πλαστικό κάλυμμα του πηνίου και βραχυκύκλωσε με συνέπεια να το διαβάσει ο εγκέφαλος και έβγαλε checκ

Εχω αλλάξει και εγώ αντλία 2 φορές και το πηνίο ήταν μια χαρά. Για το τρίξιμο ευθύνονται τα σωματίδια που δημιουργούνται λόγω της τριβής που επικάθονται μεταξύ των δυο τροχαλιών με συνέπεια ένα μικρό γλίστρημα στην αποσύμπλεξη τους. Για αυτό και στην ουσία δεν είναι πρόβλημα ο ήχος ούτε χαμηλώνει την επίδοση του αυτοκινήτου.

Τα συμπεράσματα βγήκαν μετά απο 2 αλλαγές μαγνητικής και ενώ ο θόρυβος επανήλθε δεν πρόκειται να ξαναασχοληθώ με νέα αντικατάσταση αφού δεν υπάρχει θέμα προβλήματος.

διαβασεκαλυτερα μιλαμε για το ιδιο πραγμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημητρη να σαι παντα καλα φιλε και ευτηχως που υπαρχουνε ανθρωποι σαν εσενα για να καταλαβαινουμε κανα δυο πραματα τι και πως. Προσωπικα εχω αλλαξει μια φορα ανλτια εντος εγγυησης. Τωρα που βγηκα εκτος και αφου μας κατατοπησες δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναπαω αντιπροσωπεια για να σκασω 500 ευρω που ζητανε για νεα.. Θα παω σε καποιον μηχανικο να μου το ανοιξει το πηνιο κ μετα θα το δωσω στο πατερα μου μιας και ειναι χρονια ηλεκτρολογος σε περιελιξεις με συνοπτικες διαδικασιες. Παντως παιδια οποιος θελει και κανει κτ αναλογο ας μου πει εμενα να το φτιαξουμε το πηνιο χαρτι και αθανατο. ;) Αθηνα μενω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αμάξι σου δεν πιγεναι βήμα όπως λές επειδή δεν δούλευε το πηνίο γιατί βραχυκύκλωνε με συνέπεια να μην δουλεύει ο κομπρέσορας.

Το τρίξιμο κούνιας δεν προέρχεται από την κακή λειτουργία του πηνίου αλλά από την τριβή των δυο τροχαλιών όταν απομακρύνονται μεταξύ τους μετά τις 2700 στροφές.

Όπως πολύ καλά λες σου έβγαλε check γιατί ξεγυμνώθηκε το πλαστικό κάλυμμα του πηνίου και βραχυκύκλωσε με συνέπεια να το διαβάσει ο εγκέφαλος και έβγαλε checκ

Εχω αλλάξει και εγώ αντλία 2 φορές και το πηνίο ήταν μια χαρά. Για το τρίξιμο ευθύνονται τα σωματίδια που δημιουργούνται λόγω της τριβής που επικάθονται μεταξύ των δυο τροχαλιών με συνέπεια ένα μικρό γλίστρημα στην αποσύμπλεξη τους. Για αυτό και στην ουσία δεν είναι πρόβλημα ο ήχος ούτε χαμηλώνει την επίδοση του αυτοκινήτου.

Τα συμπεράσματα βγήκαν μετά απο 2 αλλαγές μαγνητικής και ενώ ο θόρυβος επανήλθε δεν πρόκειται να ξαναασχοληθώ με νέα αντικατάσταση αφού δεν υπάρχει θέμα προβλήματος.

τα ιδια μου ειπαν οταν αλλαξα για 2 φορα την αντλια κ τωρα αρχισε να κανει παλι το τριξιμο. ομοιως κ εγω δεν προκειται να ξανα ασχοληθω καθως δεν υπαρχει "γιατρεια" αλλα μονο φυρα.

γιατι να δωσω 500 ευρω για λιγο διαστημα κ μετα να αρχισει παλι τον θορυβο?αν δε βγαλει σφαλμα στο vag com η δε δω καμια πτωση στην αποδοση πραγματικα ειναι αμελητεο,

απλα το καλοκαιρι το ακους με ανοιχτα τα παραθυρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν κανεις το κοπο να την βγαλεις και να την καθαρισεις με ισχυρο degreaser για ζαντες ειναι οκ απλα μετα απο 10-12.000 παλι πιανει υπολοιματα ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπολιματα δεν περνανε μεσα στο πεινιο γτ ειναι μεσα σε κατι σαν κολα-λαστιχο.

Edited by sodimitris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αναφερομαι στον θορυβο της "Σκουριασμενης κουνιας" ...ο οποιος οφειλεται στο οτι τα υπολοιματα παραμενουν αναμεσα στις επιφανειες και "καιγονται " "παστονονται" ...σαν τη βρωμια στα τακακια ενα πραμα .Γιαυτο κανει θορυβο .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο θορυβος πιστευω οτι οφειλεται οτι σε προετοιμαζει οτι η αντλια σου ειναι δρομο,ειναι ετιμο να κοπει και δεν κανει σωστη εκεινη στην στιγμη και δεν δινει σωστο ρευμα για να εχει οσο μαγνητη πρπει και ετσι δεν εφαπτοντε σωστα και πατιναρουν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα το ξαναγράψω ακόμα μια φορά μπάς και το καταλάβετε.

Ο ήχος δημιουργείτε την στιγμή της αποσύμπλεξης των δύο τροχαλιών.

Αποσύμπλεξη σημαίνει την απομάκρυνση της μια τροχαλίας με την άλλη.

Η αποσύμπλεξη επιτυγχάνετε με μηχανικό τρόπο ο οποίος είναι το ελατήριο με απαραίτητη προϋπόθεση να έχει κοπεί το ρεύμα που περνά από το πηνίο.

Σε προηγούμενο post sodimitris έγραψες ότι διάβασε καλύτερα μιλάμε για το ίδιο πράγμα,

Ναι όντως μιλάμε για το ίδιο πράγμα με την εξής διαφορά, εγώ εξηγώ ακριβώς τον τρόπο λειτουργίας και εσύ παρόλο το πολύ καλό σου βίντεο το εξηγείς λάθος με συνέπεια να δημιουργείς την εντύπωση πως ο θόρυβος δημιουργείτε από το πηνίο.

Επίσης το υποστηρίζεις και γραπτά ότι ο θόρυβος οφείλετε στο πηνίο, δυστυχώς δεν οφείλετε στο πηνίο. Το πηνίο αν χαλάσει δεν κάνει κύκλωμα με συνέπεια όπως πολύ καλά έχεις πει, ανάβει λαμπάκι check. Προσπάθησε να διαβάσεις με προσοχή αυτά που γράφω.

Το πηνίο δεν έχει μέση λύση, η θα δουλεύει κανονικά ή θα χαλάσει το κύκλωμα και δεν θα δουλεύει.

ΥΓ. Όπως λέει και η διαφήμιση πές μου....... τί δεν καταλλλλαβαίνεις ??

Edited by trimon1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θα το ξαναγράψω ακόμα μια φορά μπάς και το καταλάβετε. Ο ήχος δημιουργείτε την στιγμή της αποσύμπλεξης των δύο τροχαλιών. Αποσύμπλεξη σημαίνει την απομάκρυνση της μια τροχαλίας με την άλλη. Η αποσύμπλεξη επιτυγχάνετε με μηχανικό τρόπο ο οποίος είναι το ελατήριο με απαραίτητη προϋπόθεση να έχει κοπεί το ρεύμα που περνά από το πηνίο. Σε προηγούμενο post sodimitris έγραψες ότι διάβασε καλύτερα μιλάμε για το ίδιο πράγμα, Ναι όντως μιλάμε για το ίδιο πράγμα με την εξής διαφορά, εγώ εξηγώ ακριβώς τον τρόπο λειτουργίας και εσύ παρόλο το πολύ καλό σου βίντεο το εξηγείς λάθος με συνέπεια να δημιουργείς την εντύπωση πως ο θόρυβος δημιουργείτε από το πηνίο. Επίσης το υποστηρίζεις και γραπτά ότι ο θόρυβος οφείλετε στο πηνίο, δυστυχώς δεν οφείλετε στο πηνίο. Το πηνίο αν χαλάσει δεν κάνει κύκλωμα με συνέπεια όπως πολύ καλά έχεις πει, ανάβει λαμπάκι check. Προσπάθησε να διαβάσεις με προσοχή αυτά που γράφω. Το πηνίο δεν έχει μέση λύση, η θα δουλεύει κανονικά ή θα χαλάσει το κύκλωμα και δεν θα δουλεύει. ΥΓ. Όπως λέει και η διαφήμιση πές μου....... τί δεν καταλλλλαβαίνεις ??

καπου μπερδεβεσαι.

ο θυρυβος οφειλεται στην ΜΗ σωστη επαφη των 2 τροχαλιων,επιδει εχω επισκευασει 2 τελιως χαλασμενες και 2 στα προθυρα να εχω δει ακριβως το προβλημα τους,

οπως ειπα ο θυρυβος οφειλεται στην ΜΗ σωστη επαφη των 2 τροχαλιων και οχι οτι εχουν μπει γρεζια,οταν λοιπον μια αντλια κανει τι τρθξιμο κουνιας που λεμε τοτε καπου εχει προβλημα στην επαφη των τροχαλιων και αυτο οφειλεται οτι δεν επαρκει ο μαγνητης για να εφαπτοντε σωστα.γιατι δεν επαρκει ο μαγνητης?αν ανοιξεις καπια στιγμη και δεις μια αντλια ΟΧΙ χαλασμενη τοτε θα αντικρισεις οτι ειναι ηδη λιγο ξεπλεγμενο καπιο μερος του πινειου και οτι απο τιν μεσα μερια της φυσας του μαγνητικου στην κοληση καπιο απο τα 2 καλωδια ειναι κολιμενο απο το τραβηγμα ισα ισα, και αυτο εχει ως αποτελεσμα για καπια ισως κλασματα του δευτερολεπτου να μην δινει επαρκες ρευμα στο πινειο και να εχει ως αποτελεσμα οτι δεν επαρκει ο μαγνιτης για την σωστη εφαρμογη των 2 τροχαλιων.

παραδειγμα αυτο που λες δεν υπαρχει μεση λυση.παραδειγμα λοιπον βγαλε εναν πολο απο ενα αυτοκινητο και απλα ακουμπησετον επανω στον πολο της μπαταριας ισα ισα με λιγη δυναμη,τοτε θα δεις οτι εχεις λαμπακια κ δουλευουν ολα μολις ανοιξεις διακοπτη,οταν ομως γυρισεις τημ μιζα τοτε σβηνουν ολα γιατι απλα δεν ειναι σφηκτος ο πολος επανω στην μπαταρια και ι μιζα τραβαει πολυυ ρευμα.αυτο γινεται και στην επαφη στην πισω μερια της φυσας και στην ακρη του καλωδιου.ειναι απλο.

τι δεννν καταλαβαινειςςςςςςςςςςςςςςςς????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα το ξαναγράψω για τελευταία φορά.

Ο ήχος δημιουργείτε την στιγμή της αποσύμπλεξης όταν απομακρύνονται οι δύο τροχαλίες, δηλαδή την στιγμή που απεμπλέκεται ο κομπρέσορας , δηλαδή στις 2700 στροφές περίπου.

Αν ίσχυε αυτό που λες ο ήχος θα ακουγόταν στις 1000-1500 στροφές την στιγμή της εμπλοκής, αλλά αυτό δεν ισχύει.

Ο ήχος δεν δημιουργείτε την στιγμή που η μία τροχαλία εφάπτεται με την άλλη, αν ίσχυε αυτό τότε θα συμφωνούσα μαζί σου.

Τέλοσπάντων ας μην το συνεχίσουμε όποιος κατάλαβε ... κατάλαβε , θα σου πω ξανά ένα μπράβο για το πολύ καλό σου βίντεο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και σε εμένα ο ήχος σαφώς ακούγεται μετά τις 2000 στροφές σε όσες μα όσες δοκιμές και αν έχω κάνει στο δρόμο..

Βέβαια πλέον το αγνοώ γιατί αρκετά έχω παλαβώσει με τους θορύβους και δεν πάει άλλο..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και σε εμένα ο ήχος σαφώς ακούγεται μετά τις 2000 στροφές σε όσες μα όσες δοκιμές και αν έχω κάνει στο δρόμο..

Βέβαια πλέον το αγνοώ γιατί αρκετά έχω παλαβώσει με τους θορύβους και δεν πάει άλλο..

σε ολους ,μας εκει ειναι περιποου ο θορυβος λογοπιο πολων στροφων που αυξανετε η ταση του ρευματος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο ηχος ειναι στην ουσια "πατιναρισμα" αναμεσα στις 2 επιφανειες ,αλλιως για ποιο λογο καποιοι μηχανικοι βγαζουν την αντλια και καθαριζουν τις 2 επιφανειες με degreaser και συγκεκριμενα ειχα δει οτι χρησιμοποιουν ενα της facom το οποιο ειναι πολυ δυνατο ,σκουπιζουν καλα τα παντα συναρμολογηση και ολα κομπλε για 10-12χιλ χιλιομετρα. Οταν η αντλια ομως χαλασει και δεν μιλαω για τον ηχο σκουριασμενης κουνιας...τοτε ναι φταιει παντα το πηνιο το οποιο ξεφτυζει η κοβεται ο ενας πολος...

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω μιλαω για τον ηχω στης κουνια οπως λεμε!ο καθαρισμος στις τοχαλιες γινεται γιατι μαζευει υπολιματα απο το λουρι που "τρωει" αλλα ναι οπως ειπες μετα απο 10 μερες παλι τα ιδια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γελοιοτητες αυτα εχω να πω.τελευταια φορα με ειδαν στην αντιπροσωπεια.εχει κ αλλες μαρκες οσο κ να μου αρεσουν τα vw δε πλησιαζω ξανα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...