BILLAROS4 Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Εχω το golf vi dsg7 και σημερα σε φαναρι εβαλα το λεβιε στη θεση Ν , πατησα το γκαζι να μαρσαρω και ειδα οτι ανεβαζε στροφες μεχρι περιπου στις 4000 και μετα εκοβε αποτομα, δεν πηγαινε πιο πανω.Ειναι προβλημα αυτο η σε ολους ετσι κανε?Σαν να ειχε κοφτη στροφων κατι. Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Σε νεκρά υπάρχει κόφτης στις 4000 και με dsg και χωρίς απλά αν έχεις χειροκίνητο μπορείς να έχεις πατημένο συμπλέκτη πας όσο θες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Αυτό το έκανε και το δικό μου που είναι 1.2Tsi χειροκίνητο αλλά μετά την περίφημη τοποθέτηση ροδέλλας στη wastegate και την αναβάθμιση της ECU αυτή η προστασία χάθηκε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILLAROS4 Posted July 1, 2012 Author Report Share Posted July 1, 2012 Σε νεκρά υπάρχει κόφτης στις 4000 και με dsg και χωρίς απλά αν έχεις χειροκίνητο μπορείς να έχεις πατημένο συμπλέκτη πας όσο θες. Μηπως αν το βαλω στη θεση P με αφησει να ανεβασω οσο θελω? Αυριο θα το δοκιμασω για να δω.Παντως δεν μπορω να καταλαβω τη λογικη που το εκαναν αυτο στο ρελαντι,ξενερωσα λιγο, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Μηπως αν το βαλω στη θεση P με αφησει να ανεβασω οσο θελω? Αυριο θα το δοκιμασω για να δω.Παντως δεν μπορω να καταλαβω τη λογικη που το εκαναν αυτο στο ρελαντι,ξενερωσα λιγο, Δεν ξέρω εγώ έχω χειροκίνητο, ας μας πεί κάποιος με dsg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 (edited) Γιατι ξενέρωσες φίλε?Δηλαδη ποιο το νοημα να βαρέσεις κόφτη σταματημενος?Με DSG ουτε στο P ουτε στο N μπορείς να περάσεις τις 4000 και δεν εχει νοημα!!!Ελπίζω να μην μαρσάρεις στο Ν και μετά καρφώνεις D ή S ... Edited July 2, 2012 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Τα αυτόματα με φρένο και γκάζι μαζί δεν τα ξεκινάνε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 το οδηγεις οπως οδηγεις κανονικα το χειροκινητο χωρις να πατας συμπλεκτη. Αριστερο στον τεμπελη ποδιου και ολα με το δεξι. Στο φαναρι φρενο με το δεξι αφήνεις ποδι πατάς γκαζι ... Δεν εχει κατι το διαφορετικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILLAROS4 Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 Γιατι ξενέρωσες φίλε?Δηλαδη ποιο το νοημα να βαρέσεις κόφτη σταματημενος?Με DSG ουτε στο P ουτε στο N μπορείς να περάσεις τις 4000 και δεν εχει νοημα!!!Ελπίζω να μην μαρσάρεις στο Ν και μετά καρφώνεις D ή S ... ΔΕΝ το εχω κανει αυτο ποτε.Το αμαξι το εχω σχεδον ενα χρονο και χθες πρωτη φορα μου ηρθε να μαρσαρω στο ρελαντι.Απλα οσα αμαξια εχω οδηγησει,της οικογενειας και φιλων,δεν ετυχε να εχει κοφτη στο ρελαντι και ανεβαζανμεχρι 6-7 χιλιαδες.Απλα που και που ξε@@νεις με τον ηχο του κινητηρα ενος αυτοκινητου στις υψηλες στροφες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 μπα σταματημενος μαρσαροντας ο ηχος του TSI ειναι μουφα .... ο κομπρεσορας δεν κομπλαρει και δεν ακους αυτο το κλακ του συμπλεκτη του κομπρεσορα και μετα το φορτωμα του κομπρεσορα . Ενω με ταχυτητα πχ 1η 2α οταν φορτωνει γραμμικα ειναι ολα τα λεφτα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 το οδηγεις οπως οδηγεις κανονικα το χειροκινητο χωρις να πατας συμπλεκτη. Αριστερο στον τεμπελη ποδιου και ολα με το δεξι. Στο φαναρι φρενο με το δεξι αφήνεις ποδι πατάς γκαζι ... Δεν εχει κατι το διαφορετικο Το ξέρω αυτό για να κάνεις εκκίνηση εννοώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 το DSG7 δεν εχει Launch Control δεν μπορεις να κανεις εκκινηση με υψηλες στροφές παρα μονο απο το ρελαντι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 (edited) Τα αυτόματα με φρένο και γκάζι μαζί δεν τα ξεκινάνε? Χωρίς launch control ναι! Αλλά και πάλι δεν μπορείς να ξεπεράσεις τις 1500-1600 και δεν ειναι να το κρατάς έτσι για ωρα γιατί θα ανεβάσουν θερμοκρασία οι δίσκοι και θα βγουν off... μπα σταματημενος μαρσαροντας ο ηχος του TSI ειναι μουφα .... ο κομπρεσορας δεν κομπλαρει και δεν ακους αυτο το κλακ του συμπλεκτη του κομπρεσορα και μετα το φορτωμα του κομπρεσορα . Ενω με ταχυτητα πχ 1η 2α οταν φορτωνει γραμμικα ειναι ολα τα λεφτα +1 Edited July 2, 2012 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 με launch control ξεκινανε πατωντας με το αριστερο φρενο και με το δεξι γκάζι , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 (edited) με launch control ξεκινανε πατωντας με το αριστερο φρενο και με το δεξι γκάζι , Nαι, αλλά και χωρίς αν το κάνεις, συμπλέκει το κιβώτιο και φεύγεις σημαντικά καλύτερα απο το να καρφώσεις απλά το γκάζι Το καταπονείς όμως, δεν ειναι να το κάνεις συχνά! Edited July 2, 2012 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 αν το κανεις χωρις launch control απλα κανει συμπλεξη προσπαθει να φυγει και εσυ το φρενάρεις,καταπονείς τρελά τον ήδη ευαίσθητο δίσκο του DSG7 . Η Unitronic νομιζω μπορεί να σου βάλει LC στο 7αρι...Παντως απο το να το κανεις ετσι με το φρενο και να ψησεις τον δισκο χιλιες φορες ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Το ξέρω αυτό για να κάνεις εκκίνηση εννοώ Έλα ρε χαμένε μια μέρα απο το σπίτι να πάιξουμε κάνα ταβλάκι,να σου δείξω πώς ξεκινάνε αυτόματο απο στάση. Φρένο τέρμα,γκάζι πάτωμα,ο δίσκος του αυτόματου πετάει φωτιές,αφήνεις φρένο και η passatara εκτινάζεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 ... Παντως δεν μπορω να καταλαβω τη λογικη που το εκαναν αυτο στο ρελαντι,ξενερωσα λιγο, Επειδή είχα στείλει μήνυμα στο εργοστάσιο για αυτό το θέμα η απάντησή τους ήταν για προστασία του κινητήρα. Εγώ το είχα ανακαλύψει κατά λάθος όταν τεντώθηκα στο πίσω κάθισμα να πιάσω κάτι. Βέβαια όπως προείπα μετα τηην τοποθέτηση ροδέλας και αναβάθμιση της ECU αυτή η προστασία χάθηκε. Περίεργη λογική να μην χρειάζεται πια αυτή η προστασία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 (edited) αν το κανεις χωρις launch control απλα κανει συμπλεξη προσπαθει να φυγει και εσυ το φρενάρεις,καταπονείς τρελά τον ήδη ευαίσθητο δίσκο του DSG7 . Η Unitronic νομιζω μπορεί να σου βάλει LC στο 7αρι...Παντως απο το να το κανεις ετσι με το φρενο και να ψησεις τον δισκο χιλιες φορες ετσι Το 7αρι ειναι η αλήθεια οτι θα τη φάει την φρίκη του! Εγω το χω κάνει 2 φορές σε 6αρι αφου δεν εχω launch (για κάποιον άγνωστο λόγο η vw δεν έβαζε launch control στα tsi με dsg6 πριν το 2008, μόνο στα gti...) και δεν κατάλαβα να έπαθε κάτι (μυρωδιά, τρέμουλο/ρετάρισμα ή κάτι άλλο) Δεν σκοπεύω να το ξανακάνω πάντως... Edited July 2, 2012 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...