Jump to content
Thanos7

Αλλαγη Ζαντων/Ελαστικων

Recommended Posts

Μολις πηρα το 5αρι το golfaki και λεω να αλλαξω καμια ζαντα να δειξει λιγο το αμαξι. Τωρα φοραει την κλασσικη ακτινωτη 16αρα ζαντα, την μαμισια. post-22541-0-63405800-1342615313_thumb.j

Εγω ειχα φαει κολλημα με τετοιου στυλ ζαντα post-22541-0-95370200-1342615350_thumb.j και ηθελα να την κουμπωσω αλλα μου ειπαν πως αυτη η ζαντα σε 16αρα θα χανει λογω του νικελ που εχει γυρω γυρω. Για τα λαστιχα μου ειπαν πως ειναι ηδη 4 χρονων και θελουν οπου να ναι αλλαγη.. Πιστευετε οτι αξιζει να αλλαξω απο τωρα τα ελαστικα και να βαλω και 17αρα ζαντα (κοστος γυρω στα 1100 ευρω) ή να την βαλω σε 16αρα, αν πιστευετε οτι ταιριαζει (κοστος 500-600 ευρω);;

Edited by Thanos7
Link to comment
Share on other sites

Προτεινω να αλλαξεις σε 17αρα. Θα δειξει το αυτοκινητο αρκετα και θα παταει καλυτερα λογο πελματος 225. Αμα βαλεις 18 πιστευω πως δεν θα φαινεται τοσο καλα και θα θες χαμηλωματα κτλ. + οτι θα εχεις μεγαλυτερο κοστος ελαστικων σε μελοντικες αλλαγες. Εκτος εχεις σκοπο για χαμηλωμα οποτε παω πασο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα αλλαξα γνωμη και θελω να βαλω αυτην την ζαντα. post-22541-0-36412100-1342785303_thumb.j Το θεμα ειναι οτι εχω το FSI και δεν παει που δεν παει αμα βαλω και μεγαλυτερες ζαντες.. δεν θα τραβαει καθολου.. ή τουλαχιστον αυτην την εντυπωση εχω. Τι λετε;;

Edited by Thanos7
Link to comment
Share on other sites

1ον ) Και ο professor 1.6fsi έχει.

2ον) Εννοούσε να μην βάλεις 17αρα και πάνω γιατί θα κάνεις τα 0-100 σε 20 δευτερόλεπτα αν έχεις το 1.4fsi. Αν έχεις το 1.6fsi βάλε μια 17αρα.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Γιατι ρε φιλε εμεις με τα FSI δεν εχουμε δικαιωμα να κανουμε το αμαξι μας πιο ομορφο;; :aww:

Ότι πεις μεγάλε κανένα πρόβλημα.Άν σου αρέσει βάλτην.Από τη στιγμή όμως που ρωτάς θα πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχθείς όλες τις απαντήσεις. :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Το έχω αναφέρει ξανά στο παρελθόν

Υπάρχουν λύσεις και για τα αδύναμα αυτοκίνητα

6.5"(ή 7")Χ17" και 205/50/R17 λάστιχα και είσαι έτοιμος και ωραίος

Είναι το εργοστασιακό στήσιμο τουCITROEN C4

Link to comment
Share on other sites

λυσεις υπαρχουν αλλα η συγκεκριμενη διασταση ειναι πολυ ακριβη

Με 550 βάζει TOYO T1R, την ώρα που θέλει 500 για 225/45/17

Στο συνολικό πακέτο ένα πενηντάρικο επιπλέον, δεν κάνει την διαφορά

Και υπάρχουν και φθηνότερα

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω φιλε. στο συγκεκριμενο ελαστικο η διαφορα στην τιμη δεν ειναι μεγαλη. αλλα λιγο που κοιταξα στο ιντερνετ τα T1R βγαινουν μονο σε ΔΤ Υ.(ζηταω συγνωμη αν κανω λαθος). αν ησχυει αυτο δεν κανει σε καμια περιπτωση ουτε σε 1.4 fsi αλλα ουτε σε 1.6 fsi, εκτος αν υπαρχει κανενα gti απο μπροστα και το τραβαει. σε ποιο φυσιολογικα λαστιχα γι αυτα τα κυβικα η διαφορα αναμεσα στις 2 διαστασεις μπορει χαλαρα να ξεπερασει και τα 150 ευρω η τετραδα.

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά τα συγκεκριμμένα ΤΟΥΟ, ζεσταίνονται για πλάκα

Επιλογές σε χαμηλότερους δείκτες υπάρχουν καλές και μπόλικες

Μερικές απ' αυτές

RAINSPORT 2 (UNIROYAL)

BRAVURIS 2 (BARUM)

MP46 (MATADOR)

KH31 (KUMHO)

KU31 (KUMHO)

SPORTRAC 3 (VREDESTEIN)

Link to comment
Share on other sites

τελικα ισχυει αυτο που ειπα; δεν εχω εμπειρια απο τα TOYO αλλα ακομα και με ΔΤ Υ ζεσταινονται τοσο γρηγορα; στο προηγουμενο μου αμαξι πεζο 206 138 αλογα ειχα βαλει αλλη μαρκα με ΔΤ W. μεσα στην πολη ουτε να ξεκινησω χωρις να σπινιαρει μπορουσα αλλα και ουτε να σταματησω χωρις να γλυστρησει το αμαξι με ναρμαλ οδηγηση. και ηθελαν πολλα χλμ για να ζεσταθουν. απο αυτα που λες μονο το UNIROYAL σε 225/45 17 βγαινει σε ΔΤ V. και τα VREDESTEIN 215/50/17 βγαινει σε ΔΤ V. απο προσωπικη εμπειρια θα ελεγα οτι ακομα και με ΔΤ V για το συγκεκριμενο αμαξι ισως και να ειναι υπερβολη.

εγω προτεινω στο φιλο να μεινει στις 16αρες ζαντες και με ΔΤ Η η στην χειροτερη ΔΤ V.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή φοράω στο πεζουδάκι μου (205 '92 - 62ΗΡ)

continental 165/70/13 με ΔΤ Τ

Τα λάστιχα είναι 10 μηνών

Απ' την αρχή στο ξεκίνημα σπινιάρανε

στο φρενάρισμα γλυστράγανε

στο στραμπούληγμα στην πόλη δεν μαζευόντουσαν

'Ολα αυτά που λες αγαπητε φίλε είναι άκρατες υπερβολές

Αλλά αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο

είναι ότι την άποψή σου για τους ΔΤ

θα την υποστηρίζεις μέχρι τελικής πτώσεως

Τι σχέση έχουν οι δείκτες με το σπινιάρισμα

Αν δε θες να σπινιάρεις, ακόμα και Μ3 να οδηγάς δε θα σπινιάρει

Τέλος πάντων, δε θα βγάλουμε άκρη

Thanos7 κάνε το κέφι σου, όπως το έχεις ονειρευτεί

Link to comment
Share on other sites

θελεις να πεις οτι εχω αδικο; εσυ στο πεζουδακι σου θα εβαζες δηλαδη ΔΤ V η και W αν υπηρχε στην διασταση που φορας; νομιζω οτι δεν ειναι υπερβολες, εμπειρικα και βασει (δικης μου) λογικης το λεω. οι ΔΤ εχουν σχεση στο θεμα οτι οσο πιο μεγαλο ΔΤ εχουν τα λαστιχα του αυτοκινητου(οταν δεν χρειαζεται βεβαια) τοσο πιο δυσκολα και αργα ζεσταινονται για να εχουν προσφυση. αν σε καποιον οι διαδρομες του ειναι θεσ/κη-αθηνα δεν εχει προβλημα, καποια στιγμη θα ζεσταθουν αλλα αν κανεις συνηθως μικρες αποστασεις και εντος πολης τοτε δεν θα εχεις καθουλου προσφυση και θα σπινιαρει και θα γλυστραει. φιλε μου η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω πολλα απο αυτοκινητα, ξερω οσα ξερει ενας μεσος οδηγος αλλα σε αυτο το θεμα ξερω 5 πραγματα παραπανω απ οτι σε αλλα και νομιζω οτι εχω δικιο και απο τη στιγμη που πιστευω οτι εχω δικιο σε καποιο θεμα λογικο ειναι να το υποστηριζω. φυσικα και ο φιλος θα κανει οτι θελει, δικο του αμαξι ειναι στο κατω κατω εμεις απλα λεμε τη γνωμη και την εμπειρια μας. γι αυτο το σκοπο ειναι αλλωστε και το forum. Υ.Γ. δεν μπορω αλλο τα παραταω, εχω στραμπουλιξει τα δαχτυλα μου τοση ωρα. χαχα

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν αλλαξω απο 16" σε 17" απο 15 δλ που κανει περιπου τα 0-100 μου λες οτι θα παει στα 20; Αν μιλαμε για τετοια διαφορα δεν το σκεφτομαι καν.. Παντως τα λαστιχα που μου εχουν προτεινει σε οσους ζαντολαστιχαδες πηγα μεχρι στιγμης ειναι διαστασεων 205/50/17 μιας και ολοι μου λεγανε για 17αρες και πως δεν εχει νοημα να μεινω με 16αρες αμα τις αλλαξω (που δεν καταλαβαινω και τον λογο).

Link to comment
Share on other sites

Αποψη μου είναι να βάλεις 16άρα γιατί θα χεις κι άλλα προβλήματα... Για το 1,4 (μιας και έχουμε το ίδιο) αν βάλεις 17αρα θα έχεις θέμα στις εκκινήσεις τρελό... Θα θέλει 1500-1700 στροφές για να φύγει ομαλά, θα σου κόψει σε τελική (όση έχουμε τελοσπάντων), για προσπέραση άνω των 110 χλμ θα πρέπει να το ξεχάσεις... Γενικά καλύτερα ψάξε μια όμορφη και ελαφρία 16αρα και ας δώσεις και 100 ευρώ παραπάνω και ένα καλό λαστιχάκι και είσαι κύριος...

Εκτός και αν σε ενδιαφέρει η εμφάνιση και μόνο η εμφάνιση, αλλά προειδοποιώ ότι θα σε περνάνε ακόμα και τα Matiz :acute:μιας και το ζω και με16" και πάλι μέτρια πράγματα...

Edited by Paul_Fsi
Link to comment
Share on other sites

H δική μου γνώμη για το αν θα βαλεις 16 ή 17 είναι αποκλειστικά το κριτήριο αν θα εχεις λεφτα να αλλαζεις λαστιχα συχνα !

Αν ζοριζεσαι για τις 17 και αλλαξεις μετά λάστιχα το.... 2017 αστο καλυτερα !

Καλύτερη επενδύση είναι η ασφάλεια ... παρα η ομορφιά.

Βάλε 16 και κρατα τα λεφτα για να βάλεις φρέσκα λάστιχα συντομα :db:

Link to comment
Share on other sites

Τελικα τι γινεται με τις επιδοσεις αν βαλω 17αρες στο FSI;; Αυτην την εβδομαδα θα τις βαλω σιγουρα (16αρες ή 17αρες). Βλεπω εδω σχολια για τεραστια μειωση στην αποδοση ενω ο συνεργειατζης που πηγα το αμαξι για σερβις και το συζητησαμε μου ειπε οτι το αμαξι ειναι πολυ στιβαρο και θα παιρνει απο αλλου οτι χανει απο τις ζαντες.. Και εχετε να προτεινετε τιποτα λαστιχα (διαστασεις/εταιρια) ωστε να "κερδιζει" το αμαξι απο κει;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει με το πόσο στιβαρό είναι το αμάξι... Μια κινούμενη μάζα επηρεάζει πολλές φορές παραπάνω απο ότι μια σταθερή... Δηλαδή αν οι 17 αρες που θα βάλεις είναι ένα κιλό παραπάνω η καθεμία απο τις 16αρες θα είναι σαν να προσθέτεις αντί για 4, 30-40 κιλά βάρος στο αυτοκίνητο!!! Αυτό μπορεί να μην σου φαίνεται σημαντικό αλλά αν υπολογίσεις και το πάτημα που αλλάζει απο 195 που έχεις τώρα σε 225 καταλαβαίνεις ότι το πράγμα χοντραίνει...

Εγώ έχω 16αρες και δεν μετανιώνω... FSI είναι...Μια να θες να πας λίγο πιο σβέλτα γιατι έχεις αργήσει θα βασανίζεις το αυτοκίνητο...

Και κάτι τελευταιο που μου το είχε γράψει μέλος απο εδώ και επιβεβαιώθηκε... Κάθε μια διασταση ζάντας που ανεβαίνεις στο δικό μας κινητήρα υπολόγιζε 0,8-1 λίτρο παραπάνω μέση κατανάλωση... (Εγώ με αυτό ειδικά που βάζω και 100άρα αρκετά συχνά δεν θα το σκεφτόμουν τις 17)

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν το τόλμησα... Επιλογή σου είναι αν το θες go for it...

Απλά εγώ σου λέω οτι τώρα καλοκαίρι πχ με 3 άτομα και ac σε εθνική πρέπει να κρατήσεις 4η μέχρι τα 100-110 και να βάλεις 5η μετά και αν δεν βρείς κατηφόρα δεν ανεβάζει πάνω απο 120... Πατάς το γκάζι κάτω και δεν κάνει τίποτα :crazy: :crazy: Εμπειρία που μόνο η VW μπορεί να προσφέρει :acute:

Link to comment
Share on other sites

Καλα αν ειναι λιγο ανηφορικος ο δρομος ακομα και στην εθνικη δεν πιανει πανω απο 120-130 (και με τις 16αρες).. Eνω οταν ειναι ισιος ή και λιγο κατηφορικος πιανει και 190+.. Αυτο που λες για το γκαζι, δηλαδη να το πατας τερμα κατω και να μην καταλαβαινει τιποτα ειναι οντως βασανο.. Γενικα στις υψηλες στροφες δεν τραβαει ουτε τωρα, οποτε δεν νομιζω πως θα μου κακοφανει τοσο η διαφορα για μια ιντσα στις ζαντες :D

Θα τις βαλω παντως και το πολυ πολυ σε κανα φαναρι να κανω τον αδιαφορο και να το παιζω χαλαρος :crazy:

Edited by Thanos7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.