Jump to content
tserkes

Προβλημα Στο Βακουμ Στα Tsi Mk5

Recommended Posts

πριν χρονο εκει που οδηγουσα ξαφνικα βλεπω οτι δεν εχω φρενο,εχει σκληρυνη και το πενταλ, και ανεβοκατέβαζε τις στροφες ,ενταξει για να πω την αληθεια τα ειχα χασει..μετα απο πολυωρη αναζητηση του προβληματος τελικα βρεθηκε το προβλημα, εχει φυγει το λαστιχενιο σωληνακι που κουμπονει με το συδερενιο.χθες ομως ενας φιλος μου παραλιγο να τρακαρει σε ενα τοιχο,παλι καλα που αντεδρασε και τραβηξα χειροφρενο.αλλιως θα παθενε μεγαλη ζημια.προσεχετε λοιπον

Link to comment
Share on other sites

Ποιο ειναι αυτο το σωληνακι ακριβως φιλος;γινε λιγακι ποιο αναλυτικος για να το τσεκαρουμε κ οι υπολοιποι μην εχουμε κ μεις ιστοριες!

Link to comment
Share on other sites

πριν χρονο εκει που οδηγουσα ξαφνικα βλεπω οτι δεν εχω φρενο,εχει σκληρυνη και το πενταλ, και ανεβοκατέβαζε τις στροφες ,ενταξει για να πω την αληθεια τα ειχα χασει..μετα απο πολυωρη αναζητηση του προβληματος τελικα βρεθηκε το προβλημα, εχει φυγει το λαστιχενιο σωληνακι που κουμπονει με το συδερενιο.χθες ομως ενας φιλος μου παραλιγο να τρακαρει σε ενα τοιχο,παλι καλα που αντεδρασε και τραβηξα χειροφρενο.αλλιως θα παθενε μεγαλη ζημια.προσεχετε λοιπον

ανεβασε φωτογραφια

Link to comment
Share on other sites

το έχω πάθει και εγώ ακριβώς το ίδιο πριν κάνα δύο χρόνια περίπου αλλά για καλή μου τύχη ήμουν σε ανηφόρα και πατημένος κιόλας :suicide:

(πως να ανεβάσω φώτο?? )

Link to comment
Share on other sites

αναφέρεστε στο σερβο που είναι συστημα υποβοηθησης των φρενων απο την μηχανη ,ουσιαστικα κλεβει υποπιεση απο την εισαγωγη και βοηθαει τα φρενα-

έτσι η μία άκρη είναι στην πολλαπλη εισαγωγης και η αλλη καταληγει σε ενα στρογγυλο (σαν μεταλικο δισκο) στο πίσω μέρος της μηχανης-

θα εχετε παρατηρησει με σβηστη μηχανη αν πατησει το πενταλ του φρενου μετα 1-2 φορες και γίνεται πέτρα -το ίδιο παθαινεις και εν κινησει αν τυχον έχεις απώλεια απο αυτο το σωληνακι που ανεφερα παραπανω ,θέλει ψυχραιμία και να πατησεις πολυ δυνατα το πενταλ και θα έχεις αποκριση απλα χάνεται αυτη η υποβοηθηση και γίνεται πολυ σκληρό.

στην φωτο είναι αυτο το μαυρο που σε εμενα στην μέση έχει μια ενωση με μπλε χρωμα (απο εκει εκλεβα υποπιεση για το μπαρομετρο)

IMAG0309.jpg

και το μερος οπου καταληγει στην πολλαπλη εισαγωγης και υπαρχει αυτη η υποδοχη η οποια στα 6αρια είναι πλαστικη ενω στα 5αρια αν δεν κανω λαθος λαστιχενια

DSCN0187.jpg

εγω τον έχω αλλαξει πια τον μαμα σωληνα με ένα βιομηχανικο λαστιχενιο ο οποιος αντεχει πολλα bar πιεση (φαινεται στην 2η φωτο)

επειδη ακριβως μου είχαν παρει υποπιεση για το μπαρομετρο απο τον μαμα σωλήνα κοβοντας τον και κανοντας μια ενωση κατι που μου προκαλουσε μεγάλη ανασφάλεια..

Link to comment
Share on other sites

αναφέρεστε στο σερβο που είναι συστημα υποβοηθησης των φρενων απο την μηχανη ,ουσιαστικα κλεβει υποπιεση απο την εισαγωγη και βοηθαει τα φρενα-

έτσι η μία άκρη είναι στην πολλαπλη εισαγωγης και η αλλη καταληγει σε ενα στρογγυλο (σαν μεταλικο δισκο) στο πίσω μέρος της μηχανης-

θα εχετε παρατηρησει με σβηστη μηχανη αν πατησει το πενταλ του φρενου μετα 1-2 φορες και γίνεται πέτρα -το ίδιο παθαινεις και εν κινησει αν τυχον έχεις απώλεια απο αυτο το σωληνακι που ανεφερα παραπανω ,θέλει ψυχραιμία και να πατησεις πολυ δυνατα το πενταλ και θα έχεις αποκριση απλα χάνεται αυτη η υποβοηθηση και γίνεται πολυ σκληρό.

στην φωτο είναι αυτο το μαυρο που σε εμενα στην μέση έχει μια ενωση με μπλε χρωμα (απο εκει εκλεβα υποπιεση για το μπαρομετρο)

IMAG0309.jpg

και το μερος οπου καταληγει στην πολλαπλη εισαγωγης και υπαρχει αυτη η υποδοχη η οποια στα 6αρια είναι πλαστικη ενω στα 5αρια αν δεν κανω λαθος λαστιχενια

DSCN0187.jpg

εγω τον έχω αλλαξει πια τον μαμα σωληνα με ένα βιομηχανικο λαστιχενιο ο οποιος αντεχει πολλα bar πιεση (φαινεται στην 2η φωτο)

επειδη ακριβως μου είχαν παρει υποπιεση για το μπαρομετρο απο τον μαμα σωλήνα κοβοντας τον και κανοντας μια ενωση κατι που μου προκαλουσε μεγάλη ανασφάλεια..

πολυ καλη λεπτομερης αναλυση
Link to comment
Share on other sites

αναφέρεστε στο σερβο που είναι συστημα υποβοηθησης των φρενων απο την μηχανη ,ουσιαστικα κλεβει υποπιεση απο την εισαγωγη και βοηθαει τα φρενα-

έτσι η μία άκρη είναι στην πολλαπλη εισαγωγης και η αλλη καταληγει σε ενα στρογγυλο (σαν μεταλικο δισκο) στο πίσω μέρος της μηχανης-

θα εχετε παρατηρησει με σβηστη μηχανη αν πατησει το πενταλ του φρενου μετα 1-2 φορες και γίνεται πέτρα -το ίδιο παθαινεις και εν κινησει αν τυχον έχεις απώλεια απο αυτο το σωληνακι που ανεφερα παραπανω ,θέλει ψυχραιμία και να πατησεις πολυ δυνατα το πενταλ και θα έχεις αποκριση απλα χάνεται αυτη η υποβοηθηση και γίνεται πολυ σκληρό.

στην φωτο είναι αυτο το μαυρο που σε εμενα στην μέση έχει μια ενωση με μπλε χρωμα (απο εκει εκλεβα υποπιεση για το μπαρομετρο)

IMAG0309.jpg

και το μερος οπου καταληγει στην πολλαπλη εισαγωγης και υπαρχει αυτη η υποδοχη η οποια στα 6αρια είναι πλαστικη ενω στα 5αρια αν δεν κανω λαθος λαστιχενια

DSCN0187.jpg

εγω τον έχω αλλαξει πια τον μαμα σωληνα με ένα βιομηχανικο λαστιχενιο ο οποιος αντεχει πολλα bar πιεση (φαινεται στην 2η φωτο)

επειδη ακριβως μου είχαν παρει υποπιεση για το μπαρομετρο απο τον μαμα σωλήνα κοβοντας τον και κανοντας μια ενωση κατι που μου προκαλουσε μεγάλη ανασφάλεια..

ωραιος ο φιλος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.