sak1984 Posted August 6, 2012 Report Posted August 6, 2012 καλισπερα.θελω να κανω servise κ εχω 80.000 χιλ.golf v 1,6 fsi στα περισσοτερα συνεργια αν δεν τους πεις αλαζουν μονο λαδια κ φιλτρα. θελω να ξερω τι πρεπει να κοιταξω.αν μπορει καποιος ας βοηθηση γιατι δεν ξερω κ πολλα. Σιγουρα τρομπα βενζινης γιατι ειχα ενα θεματακι, φιλτρα,λαδια,μπουζι,καθαρισμο πεταλουδασ,τακακια,υγρα φρενων,σινεμλοκ. μπορω να ελενξω κ τους πολλαπλασιαστες? τι αλλο θα ειναι καλο να δω κ αν καποια πραγματα οπως τα σινεμπλοκ μπορω να τα βαλο ενισχιμενα απο gti η απο οτι περνει τελος παντον.αν με βοηθουσατε κ με τιμες θα ηταν οτι καλυτερο. Ευχαριστω για τιν βοηθεια! Quote
rivol Posted August 6, 2012 Report Posted August 6, 2012 Και εγώ με 1.6 FSI άλλαξα προαιρετικά τους πολλαπλασιαστές στις 90000 ΚΜ Quote
sak1984 Posted August 6, 2012 Author Report Posted August 6, 2012 Και εγώ με 1.6 FSI άλλαξα προαιρετικά τους πολλαπλασιαστές στις 90000 ΚΜ κ εγω σκευτομαι να τους αλλαξω.τι κοστος αν επιτρεπετε? εχεις αλλαξει σινεμπλοκ η αισθητηρα εκεντροφορων? Quote
rivol Posted August 7, 2012 Report Posted August 7, 2012 κ εγω σκευτομαι να τους αλλαξω.τι κοστος αν επιτρεπετε? εχεις αλλαξει σινεμπλοκ η αισθητηρα εκεντροφορων? Έβαλα Beru με κόστος 120 € , το επόμενο θα είναι τρόμπα βενζίνης VDO περίπου 130 € (δεν έχει πρόβλημα αλλά ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σε αφήσει). Αισθητήρα και συνεμπλοκ δεν έχω αλλάξει ακόμα 94500 ΚΜ έχω. Quote
tyxodioktis100 Posted August 11, 2012 Report Posted August 11, 2012 Συγνώμη ρε παλικάρια αλλά αλλάζετε τρόμπα βενζίνης προληπτικά? η αισθητήρα εκεντροφόρων? γιατί ακριβώς? και σινεμπλόκ γιατί να αλλάξεις? συγνώμη απλά επειδή δεν ξέρω δώστε μου τα φώτα σας... η πολλαπλασιαστες..? golf 1.6 fsi με 179.000κλμ... Quote
sak1984 Posted August 11, 2012 Author Report Posted August 11, 2012 Συγνώμη ρε παλικάρια αλλά αλλάζετε τρόμπα βενζίνης προληπτικά? η αισθητήρα εκεντροφόρων? γιατί ακριβώς? και σινεμπλόκ γιατί να αλλάξεις? συγνώμη απλά επειδή δεν ξέρω δώστε μου τα φώτα σας... η πολλαπλασιαστες..? golf 1.6 fsi με 179.000κλμ... καλισπερα. αισθητηρα εκεντροφόρων γιατι μου βγαζει ενα σφαλμα κ πιθανες αιτιες ειναι η μεταβλητος χρονισμου η αισθητηρας εκεντροφορων,οποτε ας αλαξω πρωτα τον αισθητηρα που ειναι κ φθηνος κ αν το κανει παλι βλεπουμε. τρομπα γιατι μετα απο τις 3 φορες που εχασα το γκαζι για 2 δευτερα εβγαλε σφαλμα τρομπα η κακο καυσιμο. περιμενοντας να ειναι καυσιμο,ολλα καλα.αν το ξανακανει η την αλαζω η περιμενω να με αφηση πουθενα. σινεμπλοκ γιατι ολοι η μαστορες το ελενχουν με το ματι κ εχω κ 80.000χλμ.κ κανω κ ταξιδια,να εχω το κεφαλι μου ησυχο. θα ελενξω κ βασεις μοτερ οπως κ ολο το μπροστινο συστημα Quote
XIONOULIS Posted August 12, 2012 Report Posted August 12, 2012 (edited) μια απορια , να ρωτησω αφου μιλαμε για τρομπες βενζινης...εμενα μου βγαζει μια ενδειξη στο τεστερ για σποραδικη χαμηλη πιεσης βενζινης,λετε να ειναι τρομπα βενζινης και αν ναι πως ξεχωριζουμε αν ειναι η υψηλης πιεσεως???η χαμηλης???εγω 100200 κλμ στην αντιπροσωπεια που πηγα για ελενχο το κοιταξανε ολο και το μονο που μου ειπανε λαδια-φιλτρα βενζινης και λαδιου αλλαξα,εννοειται το μεγαλο το εκανα στα 70000 κλμ με το σετ τεντωτηρες-ιμαντες και τρομπα νερου μεταλλικη-τακακια κα βαση βιβλιου δεν μου ειπανε κατι αλλο...ουτε πολλαπλασιαστες , Edited August 12, 2012 by quicksilver Quote
rivol Posted August 14, 2012 Report Posted August 14, 2012 Συγνώμη ρε παλικάρια αλλά αλλάζετε τρόμπα βενζίνης προληπτικά? η αισθητήρα εκεντροφόρων? γιατί ακριβώς? και σινεμπλόκ γιατί να αλλάξεις? συγνώμη απλά επειδή δεν ξέρω δώστε μου τα φώτα σας... η πολλαπλασιαστες..? golf 1.6 fsi με 179.000κλμ... Εσύ έχεις αλλάξει ποτέ τρόμπα βενζίνης ? αν ναι στα πόσα ΚΜ, Quote
sak1984 Posted August 15, 2012 Author Report Posted August 15, 2012 εμενα εχει καδενα.για να κανω το μεγαλο τι πρεπει να αλλαξω? Quote
sak1984 Posted August 16, 2012 Author Report Posted August 16, 2012 (edited) μια απορια , να ρωτησω αφου μιλαμε για τρομπες βενζινης...εμενα μου βγαζει μια ενδειξη στο τεστερ για σποραδικη χαμηλη πιεσης βενζινης,λετε να ειναι τρομπα βενζινης και αν ναι πως ξεχωριζουμε αν ειναι η υψηλης πιεσεως???η χαμηλης???εγω 100200 κλμ στην αντιπροσωπεια που πηγα για ελενχο το κοιταξανε ολο και το μονο που μου ειπανε λαδια-φιλτρα βενζινης και λαδιου αλλαξα,εννοειται το μεγαλο το εκανα στα 70000 κλμ με το σετ τεντωτηρες-ιμαντες και τρομπα νερου μεταλλικη-τακακια κα βαση βιβλιου δεν μου ειπανε κατι αλλο...ουτε πολλαπλασιαστες , σου εκανε κ εσενα κοψιματα ? Edited August 16, 2012 by sak1984 Quote
XIONOULIS Posted August 16, 2012 Report Posted August 16, 2012 κοψιματα μμμ δεν ξερω να πω ,μερικες φορες κανει κανα μπερδεμα μεχρι να στρωσει αλλα δεν καταλαβαινω αυτο που μου λενε απο αντιπροσωπεια για την ενδειξη της πιεσης,απο vw μου λενε προγραμμα αλλα εγω διαβαζωντας το σποραδικη μειωμενη πιεση βενζινης πιστευω οτι καποια αντλια θ απραδωσει πνευμα,,,το προγραμμα τοχω 2,5 χρονια τωρα... Quote
tyxodioktis100 Posted August 19, 2012 Report Posted August 19, 2012 Εσύ έχεις αλλάξει ποτέ τρόμπα βενζίνης ? αν ναι στα πόσα ΚΜ, όχι ποτέ..και είμαι σχεδόν στα 180.000.κλμ.... Quote
rivol Posted August 20, 2012 Report Posted August 20, 2012 όχι ποτέ..και είμαι σχεδόν στα 180.000.κλμ.... Μπράβο !!! Δεν φανταζόμουνα ότι θα μπορούσε να βγάλει τόσα χιλιόμετρα. Κάτι που με έχει συμβουλέψει ο μηχανικός μου σχετικά με την τρόμπα είναι να μην αφήνω το αυτοκίνητο άδειο από βενζίνη, να γεμίζω πάντα και όταν φτάνει στην μέση ξανά γέμισμα. Αυτό που κάνουν μερικοί, συνέχεια με ρεζέρβα και μετά 20 € και πάλι το ίδιο είναι σκότωμα για την τρόμπα. Quote
Alexkdef Posted August 20, 2012 Report Posted August 20, 2012 Εγω αυτο το κάνω γιατι δεν έχω λεφτα για βενζινη! και ενω πολλές φορές βαζω κανά 50€ για να κάνω αυτο που είπες, μετα χαλαρώνω μιας και έχω πολυ και το που...κό όλο αδειάζει! Quote
rivol Posted August 20, 2012 Report Posted August 20, 2012 Επειδή η τρόμπα βρίσκεται μέσα στο ντεπόζιτο της βενζίνης και ψύχεται από αυτήν πρέπει τουλάχιστον να έχει βενζίνη μέχρι την μέση. Δεν λέω ότι θα πάθει τίποτα αν δουλεύει άδειο μερικές φορές αλλά αν το δουλεύεις αποκλειστικά με αυτόν τον τρόπο τότε θα ζήσει πολύ λιγότερο σε σχέση με κάποιο άλλο. Quote
Alexkdef Posted August 20, 2012 Report Posted August 20, 2012 Το κατάλαβα, αλλά αν δεν υπάρχουν λεφτά .... δεν υπάρχουν! γενικά πάντως προσπαθώ να μην το αφήνω με ρεζερβουάρ. μου έχουν πει ότι εκτός της τρόμπας που μόλις μου είπες ότι βγάζει πρόβλημα, μου έχουν πει ότι μπορεί να τραβήξει σκουπιδάκια από κάτω και επίσης ότι μπορεί να χαλάσει η αντλία βενζίνης... Quote
DrYannisK Posted November 27, 2013 Report Posted November 27, 2013 Το κατάλαβα, αλλά αν δεν υπάρχουν λεφτά .... δεν υπάρχουν! γενικά πάντως προσπαθώ να μην το αφήνω με ρεζερβουάρ. μου έχουν πει ότι εκτός της τρόμπας που μόλις μου είπες ότι βγάζει πρόβλημα, μου έχουν πει ότι μπορεί να τραβήξει σκουπιδάκια από κάτω και επίσης ότι μπορεί να χαλάσει η αντλία βενζίνης... εγω δεν καταλαβαινω γιατι αν καποιος δεν εχει λεφτα λεει πως εχει παντα λιγη βενζινη μεσα στο αμαξι. μα το ποσο θα δωσεις γιαβενζινη το μηνα δεν εχει να κανει με το ποση βενζινη εχεις στο αμαξι αλλα το ποσα χλμ θα κανεις. το ιδιο ειναι αν εχεις συνεχεια γεματο το αμαξι και οταν φτανει στη μεση το γεμιζεις με 20ε πχ με το αν το εχεις συνεεια μισογεματο και οταν αδειαζει βαζεις 20ε βενζινη.... τα ιδια λεφτα θα ξοδεψεις σε ενα μηνα............ Quote
chilli Posted November 27, 2013 Report Posted November 27, 2013 Μπράβο !!! Δεν φανταζόμουνα ότι θα μπορούσε να βγάλει τόσα χιλιόμετρα. Κάτι που με έχει συμβουλέψει ο μηχανικός μου σχετικά με την τρόμπα είναι να μην αφήνω το αυτοκίνητο άδειο από βενζίνη, να γεμίζω πάντα και όταν φτάνει στην μέση ξανά γέμισμα. Αυτό που κάνουν μερικοί, συνέχεια με ρεζέρβα και μετά 20 € και πάλι το ίδιο είναι σκότωμα για την τρόμπα. Μυθος! ?? 110000κμ ετσι την δουλευα, και μεχρι και τα 210000 που το παροπλησα δεν επαθε τιποτα, ξερω ατομο που κανει το ιδιο πραγμα σε πασατ, 20αρικο, ρεζερβα φαγωμα και ξανα 20αρικο, εχει μηνει και 2-3 φορες στο δρομο και ετρεχε με τα μπετονια! απο την αλλη αυτη την στιγμη δεν ξερω ΚΑΝΕΝΑΝ που να εχει μισογεματο ρεζερβουαρ και να καθετε το αμαξι και να το ξαναφουλερνει...εδω μετραει ο κοσμος τα λεφτα του για να βγαλει το μηνα, θα φουλαρει και βενζινη με 1,70 το αμαξι???? 1 Quote
Guest Posted November 28, 2013 Report Posted November 28, 2013 θα συμφωνησω με τον DrYannisK, μαλλον δεν καταλαβες καλα τι ειπε. αυτο που εννοει ειναι οτι μια φορα μονο θα γεμιζεις το ρεζερβουαρ ( οποτε σου περισευουν καποια χρηματα ) και μετα θα συνεχισεις αυτο που κανεις, ενα 20αρικο καθε φορα. για να πω την αληθεια και εγω ετσι κανω, αναβει λαμπακι και μετα φουλαρω. το κανω αυτο για να δω ποσα χλμ με βγαζει καθε γεμισμα. στο προηγουμενο αμαξι μου, πεζο 206 το πουλησα με 192.000 χλμ και παντα αυτο εκανα, μου εμεινε και 2-3 φορες απο βενζινη, και δεν επαθε το παραμικρο, ισως να ημουνα τυχερος Quote
tsilis_1 Posted November 28, 2013 Report Posted November 28, 2013 Από όσα γνωρίζω, η τρόμπα "ψύχεται" κατά κάποιο τρόπο απο το υγρό (Βενζίνη) που την περιβάλει καθώς είναι εμβαπτισμένη μέσα στο ρεζερβουάρ του οχήματος. Γνωρίζω αρκετές περιπτώσεις οι οποίοι έβαζαν καύσιμο 10 ή 20ευρώ και την πάτησαν έτσι (καμμένη τρόμπα ή με πρόβλημα) . Γνωρίζω και άλλους που το κάνουν αλλά δεν έχουν πάθει τίποτα. Προσωπικά μιλώντας, ακόμη καταφέρνω να το γεμίζω κάθε φορά που πάει στη μέση (ανα δύο εβδομάδες) με κόστος ~50 ευρώ και έτσι ξοδεύω 100 ευρώ το μήνα για βενζίνη διανύοντας περίπου 1.000χλμ (περίπου 35χλμ την ημέρα κατά μέσο όρο). Η τακτική που ακολουθώ δεν έχει καμιά σχέση με την τρόμπα βενζίνης, απλά αυτό κάνω εγώ Τιμή βενζίνης 100oct στη Κέρκυρα 1,88 με 1,92 Για όσο αντέχω οικονομικά θα το κάνω, μετά θα γυρίσω το πρόγραμμα σε ρύθμιση για 95oct και ότι βρίσκω θα βάζω 1 Quote
chilli Posted December 1, 2013 Report Posted December 1, 2013 (edited) Χτες ειχα μια σηζυτηση με εναν ηλεκτρολογο αυτοκινητων και εφερα την συζητηση για της αντλιες, αυτο που μου ειπε ειναι οτι οι αντλιες (το ηλεκτρικο κοματι μοτερ) ψυχονται με την βενζινη η οποια τραβανε απο το κατω μερος, περναει εσωτερικα περιμετρικα απο την αντλια και βγενει απο το επανω μερος, αν ψυχοντουσαν με την υπαρχουσα βενζινη του τεποζιτου, αν επεφτε πχ η σταθμη κατω απο το επιτρεπτο οριο η αντλια θα καιγοταν μεσα σε μερικα λεπτα απο υπερθεμανση. Επισης οτι το μοτερ/αντλια το οποιο ειναι τοποθετημενο μεσα στο ολο συστημα αντλιας φλοτερ, σε σχεση με το τεποζιτο ειναι σχεδον στο μεσον αυτου... Αρα ΜΥΘΟΣ.! Edited December 1, 2013 by chilli Quote
Alexkdef Posted December 1, 2013 Report Posted December 1, 2013 Δεν νομίζω να το αφήσανε τόσο στην τύχη το θέμα ρε παιδιά. Δλδ καθε φορά που φτάνει στο λαμπάκι κινδυνευεις να κάψεις αντλία ;εχω ακούσει άτομα που με μηδέν χιλιόμετρα υπόλοιπομενα να γραφει το trip computer και με την βελόνα μηδενισμένη να κάνουν μέχρι και πενήντα ακόμα χιλιόμετρα. Θεωρώ οτι με αυτην την ποσότητα ψυχεται η αντλία. Και σε καμία περίπτωση οταν εχεις ανοιχτό λαμπάκι και μέχρι να φτάσει στο μηδέν δεν κινδυνευεις. Επιπλέον αυτο που κάνετε με τα 50 ευρώ ειναι σωστό εν μέρει. Απο την άλλη αν διαβάσετε σε όλα τα manual οικονομικής οδήγησης λέει πάντα να υπολογίζουμε πόση βενζίνη χρειαζόμαστε σε καθε διαδρομή ή αν μιλάμε για πόλη εβδομαδιαίως η άνα τριήμερο οπως βολεύει τον καθένα και να μην κουβαλάμε περιττά καύσιμα γιατι προσθέτουν περιττό βάρος. Και αυξάνεται η κατανάλωση. Και εν τελεί θεωρώ προσωπικά οτι το σωστό αυτο ειναι. Απλα να μην είσαι αμελής και το αφήνεις να στεγνώσει. Sent from my iPhone Quote
chilli Posted December 1, 2013 Report Posted December 1, 2013 (edited) Το μονο κακο που δημιουργητε οταν αφηνεις το τεποζιτο να αδειαζει, ειναι οτι αν εχει ποιασει βρωμια στο πατο του ρεζερβουαρ, αυτη ανακατευετε ποιο ευκολα με χαμηλη σταθμη, η οποια μπορει να φραξει την εισοδο/σιτα της αντλιας, πολες αντλιες καιγονται απο αυτο το λογο, φρακαρει την σιτα της αντλιας στο στομιο, και η αντλια αρχιζει να ζοριζετε και παραδιδει πνευμα. Μεγαλος ρολος παιζει δηλαδη η καθαροτητα του καυσιμου. Edited December 1, 2013 by chilli 1 Quote