Jump to content
Kaklios design Rodos

Προβλημα Σε Polo Gti Οταν Παταω Απο Σταση!

Recommended Posts

Το συγκεκριμένο σασμαν δεν ειναι για πολλά πολλά απο στάση . Ο Δισκος του ειναι ξηρός και υπερθερμένεται .

Το οτι δεν αλλαζει σε 2α οταν δεν υπαρχει προσφυση και κραταει πρωτη το κανει για λογους ασφαλείας γιατι αν βαλει 2α αντε γεια!

Για αυτο κάντε πατήματα ρολαριστοι με 2ες απο 45 και πανω !

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα μου δεν είναι αν θα άλλαξει στης 7100+ η 1η ταχύτητα το οποίο το κάνει για να απλώσει το αμάξι λόγο σπινιαρισματος....και φυσιολογικα για το DSG ....αλλα ότι μετα απο αυτο και την αλλαγη σε 2α δεν έχω πίεση την ζητούμενη που δινει το προγραμμα ..αλλα κατα 0.4 bar κάτω ... και πρέπει να αφήσω το γκάζι στο 50% για 2 δευτερόλεπτα και το ξανα πατάω και Ολα οκ....

Το ίδιο θέμα που του δουλεύει σαν ατμόσφαιρα ...που και που ...βλέπω κάνει και ένα Fabia vrs του msdx...χωρίς να του δείχνει βλάβη στην αυτο διάγνωση ....που πιστεύω να μην το έχει δοκιμάσει απο στάση ...και είμαι συγουρος ότι θα του κάνει το ίδιο ...

Μου έχουν πει ότι κυκλοφορούν καμία 30 polo Gti 1.4..,DSG με Revo και αλλα τόσα με apr που είναι Ολα αυτα να μας πουν αν έχουν κάποιο θέμα ...

Link to comment
Share on other sites

σκάστρα μάλλον ειναι το προβλημα σου φίλε !! Δοκιμασε και χωρις πρόγραμμα αν στο κανει. Αλλιως φταίει το πρόγραμμα .Δοκιμασε DEMO Revo ή Βάλε unitronic που σε 30 μερες σου δινουν πισω τα λεφτα αν δεν ειναι καλό . Οι περισσοτεροι με ibiza cupra dsg unitronic φοράνε και θα βγαλει και προγραμμα για τo dsg

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα μου δεν είναι αν θα άλλαξει στης 7100+ η 1η ταχύτητα το οποίο το κάνει για να απλώσει το αμάξι λόγο σπινιαρισματος....και φυσιολογικα για το DSG ....αλλα ότι μετα απο αυτο και την αλλαγη σε 2α δεν έχω πίεση την ζητούμενη που δινει το προγραμμα ..αλλα κατα 0.4 bar κάτω ... και πρέπει να αφήσω το γκάζι στο 50% για 2 δευτερόλεπτα και το ξανα πατάω και Ολα οκ....

Το ίδιο θέμα που του δουλεύει σαν ατμόσφαιρα ...που και που ...βλέπω κάνει και ένα Fabia vrs του msdx...χωρίς να του δείχνει βλάβη στην αυτο διάγνωση ....που πιστεύω να μην το έχει δοκιμάσει απο στάση ...και είμαι συγουρος ότι θα του κάνει το ίδιο ...

Μου έχουν πει ότι κυκλοφορούν καμία 30 polo Gti 1.4..,DSG με Revo και αλλα τόσα με apr που είναι Ολα αυτα να μας πουν αν έχουν κάποιο θέμα ...

Σε πλάκωμα από την 1η δεν μου έχει κάνει παρόμοιο που λες αλλά μου έχει κάνει άλλο πλάκωμα στην αρχή και μόλις φτάσει 4η κρέμασμα και δεν το κάνει συχνά.

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν έχει το αμάξι πρόγραμμα.

Εισαι μαμα και σου κάνει κόλπα χωρίς να σου δείχνει βλάβη .....και εμένα τα ίδια άντε τωρα να βγάλεις άκρη ...n75 αλλάξαμε ..σκαστρα ..και map sensor ...και αυτο τα ίδια ...
Link to comment
Share on other sites

Ναι και άντε τώρα να βρεθεί τι είναι εγώ το ξανά ανέφερα στην εταιρία τώρα που το έχω μέσα να δω τι θα κάνουν.

Και να φανταστείς έχω κάνει και update στο μαμα προγραμμα βάλαμε την version 9970... το αμάξι σαν μαμα είχε πέσει σαν απόδοση μέχρι της 3000+ στροφές και έκανε κοιλιές στην απόδοση ....
Link to comment
Share on other sites

Εμένα έγινε update εγκεφάλου και dsg το καλοκαίρι .Δεν παρατήρησα να χάνει το αμάξι αλλά το πρόβλημα συνεχίζει και το κάνει όταν του έρθει. Μήπως τελικά είναι η βενζίνη γιατί στο club με tiguan είχα διαβάσει ίδιο περιστατικό με το δικό μου και έγραψε οτι τελικά είναι από βενζίνη αλλά δεν ξανά έγραψε για το συγκριμένο.

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

Εμένα έγινε update εγκεφάλου και dsg το καλοκαίρι .Δεν παρατήρησα να χάνει το αμάξι αλλά το πρόβλημα συνεχίζει και το κάνει όταν του έρθει. Μήπως τελικά είναι η βενζίνη γιατί στο club με tiguan είχα διαβάσει ίδιο περιστατικό με το δικό μου και έγραψε οτι τελικά είναι από βενζίνη αλλά δεν ξανά έγραψε για το συγκριμένο.

Βενζίνη δουλεύουμε απο την ημέρα αγοράς 100 οκτανια sell v power racing ...και τωρα τελευταία Eko 100 οκτανια ...απο βενζίνη το ξεχναμε και σε log δεν έχω πρόβλημα απο βενζίνες ούτε με την αντλία υψηλής ούτε με την πίσω στο ντεποζιτο ..

Link to comment
Share on other sites

Και 100αρα να δουλεύεις αν δεν την βάζεις απο έμπιστο βενζινα δεν ξέρεις αν είναι καλή .Αλλά όπως λες θα φαινόταν .

Έκανα αλλαγη φίλτρο βενζίνης στης 15000κμ και το έκοψα στην μέση και ήταν μέσα όλο καθαρό ...απο της σπάνιες περιπτώσεις ...αλλα είναι μαύρα πίσσα και δεν έχουν κανένα πρόβλημα ...
Link to comment
Share on other sites

σκάστρα μάλλον ειναι το προβλημα σου φίλε !! Δοκιμασε και χωρις πρόγραμμα αν στο κανει. Αλλιως φταίει το πρόγραμμα .Δοκιμασε DEMO Revo ή Βάλε unitronic που σε 30 μερες σου δινουν πισω τα λεφτα αν δεν ειναι καλό . Οι περισσοτεροι με ibiza cupra dsg unitronic φοράνε και θα βγαλει και προγραμμα για τo dsg

Γιώργαρε πιστέυω το ίδιο.....

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορεις δανίσου μια Forge ...

Έχει παει το μυαλο μου ότι μπορει να κολλάει η σκαστρα ανοιχτή στην συγκεκριμένη φάση ....αλλα γιατι μόνο στην πρώτη ταχύτητα και όταν ανεβάσει στροφές στης 7000+...και στης υπόλοιπες 2..3...4..5η με αλλαγη στης 7000 στροφές δεν κάνει τίποτα ...και σχεδιαστικά η σκαστρα που φορα είναι ίδια με του 2.0 TFSI και την δουλεύουμε σε αμάξι με 350ps και δεν έχει κανένα πρόβλημα ....παντός θα δοκιμάσω ...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά!

Έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα σε εντελώς stock αυτοκίνητο από την πρώτη μέρα. Έχω ψιλό-καταλήξει οτι αυτό το κόψιμο το κάνει σε περιπτώσεις που υπάρχει αρκετό σπινάρισμα (με ESP Off), για την προστασία του κιβωτίου, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης ταχύτητας. Δεν θα πρέπει να είναι μηχανικό το πρόβλημα, παρά μόνο ένα «τρικάκι» που βάζει η για να μην μπορείς να πάρεις τόσο εύκολα το κιβώτιο στο χέρι, όπως π.χ. κάνει αντίστοιχα όταν φρενάρεις με το αριστερό.

Όμως το πρόβλημα για μένα δεν είναι τόσο η πτώση της πίεσης, όσο ένα ιδιαίτερα ενοχλητικό πατινάρισμα που κάνει κατά το έντονο σπινάρισμα. Προχθές που πέτυχα ψιλόβροχο σε κακή άσφαλτο με το ESP Off, το έκανε ακόμα και με 4η. Μόλις ξεκινούσε από τα 50 km/h να σπινάρει τρελά και μόλις πήγαινες να το μετριάσεις λίγο άρχιζε να πατινάρει. Φαντάζομαι πως όσοι οδηγούν το αυτοκίνητο σε γλιστερούς δρόμους και στροφές με το ESP στο –υποτίθεται- Off θα το έχουν παρατηρήσει, ειδικά στο απότομο πάτα-άσε του γκαζιού για να σταματήσει το σπινάρισμα, όπου το αυτοκίνητο κοπανάει έντονα και νιώθεις σα να ξαναπιάνει ο δίσκος απότομα, περίπου σα να κατεβάζεις ταχύτητα και να πετάς απότομα το συμπλέκτη.

Δεν ξέρω αν το περιγράφω σωστά, αλλά στο σπινάρισμα είναι σαν να αρχίζει σιγά-σιγά να αποσυμπλέκει, και μόλις αφήσεις απότομα το γκάζι ξαναπιάνει, ενώ αν το μειώσεις προοδευτικά, σου κόβει την πίεση.

Το έχω ψάξει αρκετά με πειραματισμούς για το πώς δεν θα το κάνει μου φαίνεται πως το καλύτερο κόλπο είναι ή σταδιακό μείωμα του γκαζιού, όπως λέει ο GOLF VR6TURBO, ή να ανεβάσεις αμέσως ταχύτητα πριν να παρά-σπινάρει και να πας με μία πάνω, όμως μου φαίνεται ότι κανένα κόλπο δεν λειτουργεί ιδανικά.

Φίλε Anestis cupra, είχες τα ίδια «συμπτώματα» και όλα λύθηκαν με την αλλαγή της σκάστρας? Γιατι λογικά θα πρέπει να λύνει μόνο το θέμα της πίεσης...

Βοήθεια παιδιά, γιατί αυτό το θέμα με το κιβώτιο μου σπάει τα νεύρα! :help:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.