SGX_SAS Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Καλησπέρα. Την Κυριακή που μας πέρασε κατά την επιστροφή σε Θεσσαλονίκη και μετά από περίπου 1 ώρα ταξιδιού ανάβει ένδειξη EPC και αναβοσβήνει το λαμπάκι για πρόβλημα στο σύστημα καυσαερίων. Ταυτόχρονα το αμάξι κάτω από τις 2500 στροφές κάνει σαν τρακτέρ και πάνω από τις 2500 είναι κομμένο (φαντάζομαι το κάνει αυτόματα ο εγκέφαλος με την ανίχνευση βλάβης). Σταματάω στην άκρη μήπως ήταν προσωρινό (γιατί μου το έχει ξανακάνει, χωρίς βέβαια κανένα άλλο σύμπτωμα εκτός από τα λαμπάκια) αλλά τίποτα. Το έσβησα αφού το άφησα να κρυώσει λίγο για να δω αν εντοπίζει κάτι κατά την εκκίνηση. Πριν γυρίσω την μίζα τίποτα... Μετά ξεκινάει το "τρακτέρ" και ανάβουν μόνιμα και οι δύο ενδείξεις. Πληροφοριακά εδώ και περίπου 2-3 μήνες ορισμένες φορές στο ρελαντί αισθανόμουν το αμάξι να τρέμει αρκετά και το φαινόμενο ήταν ακόμα πιο έντονο αν σταματούσα σε ανηφόρα. Βέβαια δεν ήταν μόνιμο και εμφανιζόταν αρκετά σπάνια. Ο κινητήρας έτρεμε αρκετά πάντως και όταν άνοιγες καπό το έβλεπα και οπτικά. Από προχθές το αμάξι είναι στο συνεργείο. Τσεκάραμε συμπίεση κυλίνδρων και ο ένας είναι εντελώς νεκρός. Επίσης στην εισαγωγή βρήκαμε λάδι και μάλιστα αρκετό... Το αμάξι είναι το Golf VI TSI DSG7 με τα 160 και έχει 75000 χιλιόμετρα. Το έχω από το 2009. Η επόμενη πρόταση του τεχνικού είναι να ανοίξουμε μηχανή. Είναι το πρώτο σοβαρό πρόβλημα που μου βγάζει και θέλω τη γνώμη όσων έχουν εμπειρία για το θέμα. Αν πάμε σε άνοιγμα μηχανής μιλάμε για χοντρή ζημιά και φυσικά μεγάλο κόστος. Please help!!!! Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 δεν ειχες κανει επεκταση εγγυησης?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGX_SAS Posted October 18, 2012 Author Report Share Posted October 18, 2012 Όχι δυστυχώς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Για να εχεις συμπίεση μηδεν μυρίζομαι σπασμένο εμβολο ... Ειχες κανει ολα τα Update της VW ? Φυσικα και θα παρεις στα κεντρικα στην Kosmocar μπας και κερδίσεις τίποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGX_SAS Posted October 18, 2012 Author Report Share Posted October 18, 2012 Ναι τα update έχουν γίνει όλα. Αυτό δεν το είχα υπόψιν μου αλλά μιας και το λες δεν έχω κάτι να χάσω αν δοκιμάσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Πετα τους και κανενα ''ξερω και αλλα TSI με σπασμενα εμβολα''(που οντως ισχυει) το αμαξι λυνετε σε αντιπροσωπεια επισημη? Μακαρι να στο καλύψει η Kosmocar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 (edited) Καλησπέρα. Την Κυριακή που μας πέρασε κατά την επιστροφή σε Θεσσαλονίκη και μετά από περίπου 1 ώρα ταξιδιού ανάβει ένδειξη EPC και αναβοσβήνει το λαμπάκι για πρόβλημα στο σύστημα καυσαερίων. Ταυτόχρονα το αμάξι κάτω από τις 2500 στροφές κάνει σαν τρακτέρ και πάνω από τις 2500 είναι κομμένο (φαντάζομαι το κάνει αυτόματα ο εγκέφαλος με την ανίχνευση βλάβης). Σταματάω στην άκρη μήπως ήταν προσωρινό (γιατί μου το έχει ξανακάνει, χωρίς βέβαια κανένα άλλο σύμπτωμα εκτός από τα λαμπάκια) αλλά τίποτα. Το έσβησα αφού το άφησα να κρυώσει λίγο για να δω αν εντοπίζει κάτι κατά την εκκίνηση. Πριν γυρίσω την μίζα τίποτα... Μετά ξεκινάει το "τρακτέρ" και ανάβουν μόνιμα και οι δύο ενδείξεις. Πληροφοριακά εδώ και περίπου 2-3 μήνες ορισμένες φορές στο ρελαντί αισθανόμουν το αμάξι να τρέμει αρκετά και το φαινόμενο ήταν ακόμα πιο έντονο αν σταματούσα σε ανηφόρα. Βέβαια δεν ήταν μόνιμο και εμφανιζόταν αρκετά σπάνια. Ο κινητήρας έτρεμε αρκετά πάντως και όταν άνοιγες καπό το έβλεπα και οπτικά. Από προχθές το αμάξι είναι στο συνεργείο. Τσεκάραμε συμπίεση κυλίνδρων και ο ένας είναι εντελώς νεκρός. Επίσης στην εισαγωγή βρήκαμε λάδι και μάλιστα αρκετό... Το αμάξι είναι το Golf VI TSI DSG7 με τα 160 και έχει 75000 χιλιόμετρα. Το έχω από το 2009. Η επόμενη πρόταση του τεχνικού είναι να ανοίξουμε μηχανή. Είναι το πρώτο σοβαρό πρόβλημα που μου βγάζει και θέλω τη γνώμη όσων έχουν εμπειρία για το θέμα. Αν πάμε σε άνοιγμα μηχανής μιλάμε για χοντρή ζημιά και φυσικά μεγάλο κόστος. Please help!!!! Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα??? Φίλε είσαι από τους άτυχους μάλλον που πέτυχαν την προβληματική παρτίδα πιστόνια μάλλον, σε CAV κινητήρες του 2009. Ποιο μήνα ακριβώς έχει παραχθεί το αμάξι σου ? Είχες πειράξει τίποτα από μηχανικά μέρη ? Ποιος κύλινδρος δεν έχει συμπίεση ? Δες εδώ : http://www.iroc-forum.de/showthread.php?tid=9964&pid=208595#pid208595 Edited October 18, 2012 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGX_SAS Posted October 18, 2012 Author Report Share Posted October 18, 2012 (edited) Φίλε είσαι από τους άτυχους μάλλον που πέτυχαν την προβληματική παρτίδα πιστόνια μάλλον, σε CAV κινητήρες του 2009. Ποιο μήνα ακριβώς έχει παραχθεί το αμάξι σου ? Είχες πειράξει τίποτα από μηχανικά μέρη ? Ποιος κύλινδρος δεν έχει συμπίεση ? Δες εδώ : http://www.iroc-foru...08595#pid208595 Όχι το αμάξι είναι σε εντελώς εργοστασιακή κατάσταση μηχανικά. Δεν ξέρω ποιος κύλινδρος είναι αλλά θα ρωτήσω τον μηχανικό αν έχει σημασία. Το αμάξι το παρήγγειλα Φεβρουάριο άρα μάλλον παράχθηκε τον Μαίο το 2009 Edited October 18, 2012 by SXPreacher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Παντως ειναι να απορει κανεις...πως ειναι δυνατον 75.000 χιλομετρα να μην χαλασε και να χαλασε ξαφνικα...και χωρις προγραμμα ... Μας εκανες τη καρδια περιβολι τωρα . Καλα ξεμπερδεματα ... εισαι η δευτερη περιπτωση αυτην την εβδομαδα που ακουω ...το αλλο ηταν scirocco 160 του 2011 το οποιο το κατειχε καθηγητης 50αρης με 22.000 χιλ νωχελικα χιλιομετρα ουτε προγραμματα ουτε τιποτα ,προβλεπε σερβις . Ρε στελιο ξερουμε αριθμους πλαισιου η κατια λλο για τις ελλατοματικες παρτιδες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 (edited) Παντως ειναι να απορει κανεις...πως ειναι δυνατον 75.000 χιλομετρα να μην χαλασε και να χαλασε ξαφνικα...και χωρις προγραμμα ... Μας εκανες τη καρδια περιβολι τωρα . Καλα ξεμπερδεματα ... εισαι η δευτερη περιπτωση αυτην την εβδομαδα που ακουω ...το αλλο ηταν scirocco 160 του 2011 το οποιο το κατειχε καθηγητης 50αρης με 22.000 χιλ νωχελικα χιλιομετρα ουτε προγραμματα ουτε τιποτα ,προβλεπε σερβις . Ρε στελιο ξερουμε αριθμους πλαισιου η κατια λλο για τις ελλατοματικες παρτιδες ? Μπα δύσκολα, αυτά δεν διαρρέουν “παρά έξω”. Έχω δει πρόσφατα Tiguan 1.4tsi 4motion με τρυπημένο πιστόνι στον 1ο κύλινδρο. Πάντως δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό σίγουρα , απλά μου κάνει εντύπωση το ότι το έβγαλε στα 75.000km. Τόσο χαλαρά το πήγαινε ο ιδιοκτήτης του και δεν έβγαλε την αστοχία υλικού νωρίτερα ? Εκτός αν παίζει κάτι άλλο και δεν φταίει αυτό. Edited October 19, 2012 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi sta Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Το τρέμουλο στο ρελαντί έχει αναφερθεί σε πολλά tsi. Το δικό μου τρέμει από όταν το πήρα (2007) έως σήμερα που έχω 105.000 χλμ. Δε μου έχει ανάψει ποτέ λαμπάκι ούτε έχω παρατηρήσει άλλη δυσλειτουργία. Σίγουρα έχει να κάνει με τη συμπίεση το τρέμουλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Ένα κόκκινο αυτοκόλλητο στο αριστερό μέρος της μηχανής γράφει μια ημερομηνία, υποθέτω συναρμολόγησης του κινητήρα. Εμένα γράφει "07.04.09" και με τοποθετεί στην "καρδιά" της ελαττωματικής παρτίδας, αν πρόκειται για κάτι τέτοιο!! Ουπς!! Ένα σπασμένο έμβολο, μπορεί να προκαλέσει ζημιά στον κύλινδρο; Ο κορμός είναι από χυτοσίδηρο, άρα πρέπει να χρησιμοποιούνται χιτώνια (φαντάζομαι). Χρειάζεται αλλαγή χιτωνίου; Και αν ναι, πρέπει να πάνε σετ και τα 4; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 βρε μηπως να τα σκιζετε οσο ειναι στην εγγυηση???γιατι πατε χαμενοι αν τα βγαζουν μετα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Το τρέμουλο στο ρελαντί έχει αναφερθεί σε πολλά tsi. Το δικό μου τρέμει από όταν το πήρα (2007) έως σήμερα που έχω 105.000 χλμ. Δε μου έχει ανάψει ποτέ λαμπάκι ούτε έχω παρατηρήσει άλλη δυσλειτουργία. Σίγουρα έχει να κάνει με τη συμπίεση το τρέμουλο? Δεν έχει καμία σχέση με το φυσιολογικό τρέμουλό στο ρελαντί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asd8now Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Το σιγουρο σπασμενο πιστονι . Αλλα μηπως για να εχει λαδια στην εισαγωγη να εχει να κανει με τις βαλβιδες και οχι απαρετητα με σπασμενο πιστονι ? Καταλαβαινω οτι ενα σπασμενο πιστονι θα μπορουσε να ανεβασει λαδια απο το καρτερ αλλα πως θα τα εβγαζε απο τις βαλβιδες εισαγωγης -αφου εχει λαδια μεσα στην πολλαπλη- ( υπαρχει πιεση με αντιθατη φορα , ποσο μαλλων που ειναι και turbo ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGX_SAS Posted October 19, 2012 Author Report Share Posted October 19, 2012 Ενημερωτικά το αμάξι το πήγα σήμερα στην επίσημη αντιπροσωπία για να το ανοίξουν αυτοί. Από ότι μου είπαν λόγω και του γεγονότος πως τα χιλιόμετρα δεν δικαιολογούν μια τόσο σοβαρή βλάβη υπάρχει μια περίπτωση να αναφερθεί σαν αστοχία υλικού με ότι αυτό συνεπάγεται. Προς το παρόν βέβαια τίποτα δεν είναι σίγουρο οπότε επιφυλάσσομαι να σας ενημερώσω όταν θα έχω κάτι σίγουρο. Πάντως είναι πολύ απογοητευτικό....Ελπίζω να έχει αίσιο τέλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...