Jump to content
tsolias26

Τρίξιμο Στον Πίσω Αριστερό Ή Δεξιό Θόλο Του Polo Gti 6R

Recommended Posts

Καλημέρα... Τα τελευταία 5000-6000 χιλιόμετρα είχα ξανά θέμα με τρίξιμο που ακουγόταν στον πίσω αριστερά θόλο (μεριά οδηγού), στην αρχή ελάχιστα πέφτοντας σε λακούβα και στην συνέχεια όλο και πιο έντονα και με το παραμικρό. Το πρόβλημα είχε πρωτοεμφανιστεί πριν από 15000 χιλ. (τώρα έχω 42000) και το είχαμε λύσει απλά ρίχνοντας γράσο στην αλουμινένια βάση της ανάρτησης. Βέβαια με το πέρασμα του χρόνου και αφού έπεσε πολλές φορές νερό στο συγκεκριμένο σημείο, το γράσο έφυγε και ξανά άρχισε ο θόρυβος, ο οποίος στο τέλος έγινε ιδιαίτερα εκνευριστικός. Το πήγα εχθές σε ειδικό για αναρτήσεις και αφού αλλάξαμε προληπτικά την πίσω ανάρτηση ο θόρυβος επέμεινε... Τελικά ο θόρυβος εντοπίστηκε μεταξύ βάσης ανάρτησης και εκεί που δένει με δύο βίδες στην βάση του θόλου. Ειδικότερα μου επισήμανε ότι αντίστοιχα Golf , Audi , Skoda που έχει δει ο ίδιος , έχουν στην βάση της ανάρτησης ειδικό χαρτι-τσοχάκι κολλημένο γύρω από τις βίδες που στοχεύουν στον περιορισμό τέτοιων φαινομένων και μαντέψτε τι!! ΤΟ POLO GTI ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ!!! :suicide:

Αλλη μια παράληψη από μέρους των "φίλων" μας γερμανών για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...(έχω ακούσει και για κάποιον άλλο που παλιότερα εμφανίστηκε το πρόβλημα). Τελικά βάλαμε ειδικό πλαστικό υποκατάστατο και στις δύο πίσω βάσεις και ο θόρυβος εξαφανίστηκε!

Προσοχή λοιπόν και στους υπόλοιπους καθώς μπορεί να εμφανιστεί στον καθένα με GTI και ο θόρυβος μοιάζει πολύ σαν να προέρχεται από κάποιο πλαστικό στο πορτ-παγκάζ αλλά σε ξεγελά γιατί είναι ψηλά στην βάση του θόλου και από έξω... ( έχω ξηλώσει παλιότερα και όλα τα πίσω πλαστικά αλλά δεν βρήκα τίποτα.. =@ )

Επίσης από περιέργεια πήρα αντιπροσωπία να ρωτήσω πόσο έχουν οι άθλιες πίσω αναρτήσεις (SACHS) και μαντέψτε πάλι!! Ενώ έξω την μία την βρίσκεις το πολύ 40 € αυτοί μου είπαν 95€!!! :aggressive::suicide: :suicide: :suicide:

Η ανάρτηση είναι αυτή εδώ:

1351673303919.jpg

Link to comment
Share on other sites

το χω και γιωργο και ειναι ακρως σπαστικο.στο χα πει και πιο παλια..αμα λυσω μονος μου θολο πισω για να χω προσβαση στη μπουκαλα τι ακριβως να κανω να σταματησει αυτο το πραμα τσικι τσικι μες στο αυτι μου!

αυτο που λες ειναι σαν ενα τετραγωνο που απ τη μια ειναι σαν αφρολεξ και απ την αλλη αυτοκολλητο?

το χω πισω δεξια εγω

Link to comment
Share on other sites

παιδια και εγω ακουω κατι παρομοιο στο πολακι μου αλλα νομιζω οτι ακουγεται απο το πορτπαγκαζ αυτο το τσικ σινεχεια οταν πεφτω σε γουβες επισης φοραω στο αμαξι μου τις εργοστασιακες αναρτησεις απο το polo to gti 6r ετσι το παρελαβα απο την αντιπρωσοπεια το αμαξι...γιωργο μπορεις να βαλεις καμια φωτο να δω που εννοεις??

Link to comment
Share on other sites

το χω και γιωργο και ειναι ακρως σπαστικο.στο χα πει και πιο παλια..αμα λυσω μονος μου θολο πισω για να χω προσβαση στη μπουκαλα τι ακριβως να κανω να σταματησει αυτο το πραμα τσικι τσικι μες στο αυτι μου!

αυτο που λες ειναι σαν ενα τετραγωνο που απ τη μια ειναι σαν αφρολεξ και απ την αλλη αυτοκολλητο?

το χω πισω δεξια εγω

Καλύτερα πήγαινέ το σε ειδικό Δημήτρη , πρέπει να ξεσφύξεις τις δύο βίδες που κρατάν την ίδια την ανάρτηση (θέλεις κατσαβίδι με πίεση αέρος), δηλαδή την βάση της. Αν την δεις είναι αλουμινένια και δένει στην βάση που έχει ο θόλος από κάτω. Μόλις την βγάλεις θα δεις ότι είναι εντελώς γυμνή από κάτω. Από μόνωση βάλε οτιδήποτε θέλεις που να είναι όμως και ανθεκτικό στο χρόνο... !

παιδια και εγω ακουω κατι παρομοιο στο πολακι μου αλλα νομιζω οτι ακουγεται απο το πορτπαγκαζ αυτο το τσικ σινεχεια οταν πεφτω σε γουβες επισης φοραω στο αμαξι μου τις εργοστασιακες αναρτησεις απο το polo to gti 6r ετσι το παρελαβα απο την αντιπρωσοπεια το αμαξι...γιωργο μπορεις να βαλεις καμια φωτο να δω που εννοεις??

Λίγο δύσκολο να βγάλω φώτο τώρα Beckman , είναι όμως απλό ... Κάνε τα παραπάνω που λέω και στον Δημήτρη... Μία βάση θα δεις από κάτω εκεί που δένει η ανάρτηση στην βάση του θόλου...!

Link to comment
Share on other sites

Παίδες έχω το r-line το οποίο φοράει την ανάρτηση του gti. Μέσα σε λίγες μέρες από τότε που το πήρα, πηγαίνοντας αργά σε όπισθεν ή ακόμα και στην πρώτη και πατώντας φρένο, ακούγεται πίσω ένα "τακ" αρκετά έντονο, όχι πάντα όμως. Παίζει να είναι το ίδιο πράγμα με αυτό που λέτε;

Link to comment
Share on other sites

Παίδες έχω το r-line το οποίο φοράει την ανάρτηση του gti. Μέσα σε λίγες μέρες από τότε που το πήρα, πηγαίνοντας αργά σε όπισθεν ή ακόμα και στην πρώτη και πατώντας φρένο, ακούγεται πίσω ένα "τακ" αρκετά έντονο, όχι πάντα όμως. Παίζει να είναι το ίδιο πράγμα με αυτό που λέτε;

Κατά 90% αυτό που λες είναι από τα τακάκια των φρένων και είναι φυσιολογικό.

Λογικά στο κάνει όταν κάνεις αντίθετη κίνηση.

Δηλαδή ενώ πηγαίνεις μπροστά και μετά πας να κάνεις πίσω, μόλις πατήσεις φρένο ακούς και νιώθεις ένα χτύπο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε παιδιά, το σκέφτηκα κι εγω για τα τακακια, αλλα πώς γίνεται να ακούγεται το τακ την ώρα ακριβώς που πατάω φρένο; Αφού αν πατήσω φρένο υποτίθεται "μαγκώνουν" τα τακάκια άρα δεν υπάρχει κίνησή των αρά δεν θα έπρεπε να κοπανάνε κιόλας.

Πάντως το τεστ που έκανα σήμερα έδειξε ότι όσες φορές φρενάρω πηγαίνοντας για παράδειγμα συνέχεια μπροστά(χωρίς να κάνω όπισθεν) δεν ακούγεται. Με το που βάλω όπισθεν "ΤΑΚ"(και σήμερα το έκανε και δυνατά κιόλας)!! Το ίδιο και αντιθέτως..

Link to comment
Share on other sites

δεν ακουγεται απο εκει κωστα μιας και το τσεκαρε ακουγεται απο το πορτ μπαγκαζ πανω απο την ρεζερβα εκει που ειναι ο ταπητας και που εχει απο κατω ξυλο ρε συ

Link to comment
Share on other sites

τι εκανες δλδ κωστα??για πες μου??τα εβγαλες ολα τα πραγματα εξω και την ρεζερβα και εβαλες κανενα μονοτικο υλικο κατω εκει που σου πα ρε ??

Ακριβώς αυτό. Αν μπορεί να μ λύσει ο Στράτος την απορία μου πιο πάνω με τα τακάκια, τότε μάλλον αυτά είναι γιατί ο ήχος προέρχεται από κάτω και όχι από πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Για την ακριβεια δεν ειναι α τακακια αλλα οι δαγκανες. Εχουν ενα μικρο τζογο που μαλλον ειναι για τις ανοχες στην αλλαγη της φορας της κινησης. Ειδικα τωρα με τα καινορια σου τακακια πρεπει να ειναι πιο εντονο γιατι εμενα μετα απο 33.400χλμ και δυομιση χρονια το κανει πιο σπανια, αλλα παντα σε ενα συγκεκριμενο ανηφορικο φαναρι που αν αφησω να τσουλησει προς τα πισω και πατησω το φρενο... Τακ

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο αν θες να αλλαξεις αμοτισερ μη κανεις τον κοπο να παρεις καινουρια πηγαινε μια βολτα μεχρι τη γλυκη παραμυθιας και φτιαξε τα μανισια στα μετρα σου με 200 ευρω το εκανα εγω και ειμαι υπερευχαριστημενος.

Link to comment
Share on other sites

εμενα παντως το κανει συνεχεια οταν πεφτω η σε καμια γουβα η οταν ανεβαινω κανενα σαμαρακι ρε παιδια ...

Ρε 'συ Γιώργη, αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε. Στο Octavia που είχα παλιότερα ένας τέτοιος θόρυβος ήταν από το κούμπωμα της πλάτης του πίσω καθίσματος. Οπότε τύλιξα με λίγη μονωτική ταινία το μεταλλικό Π στο οποίο πιάνει το κάθισμα και τέλος.

Τώρα στο Roomster ένα τελείως σπαστικό κράκ ή τακ που έχω είναι από το πλαστικό κλιπ της εταζέρας που πιάνει στην κυλινδρική προεξοχή του χώρου των αποσκευών και μόνο από τη δεξιά πλευρά. Αυτόν το θόρυβο δεν μπορώ δυο χειμώνες τώρα να τον αφανίσω.

Γιωργο αν θες να αλλαξεις αμοτισερ μη κανεις τον κοπο να παρεις καινουρια πηγαινε μια βολτα μεχρι τη γλυκη παραμυθιας και φτιαξε τα μανισια στα μετρα σου με 200 ευρω το εκανα εγω και ειμαι υπερευχαριστημενος.

Όχι ότι θα πάω, αλλά μπορείς να πεις κάτι περισσότερο; Δηλαδή τι ακριβώς εννοείς και πόσο χρόνο χρειάζεται αυτό που έκανες κλπ. Ευχαριστώ!!

Link to comment
Share on other sites

Πηρα τα μανισια αμορτισερ και πηγα και τα εφτιαξα δηλαδη τα ανοιξε στον τορνο αδειασε το παλιο λαδι που ειχαν εφτιαξε ταπα με βολτες εκοψε τα φυσσιγγια 1.5 ποντο γεμισε λαδι και αεριο εσφιξε τα στεγανα απο τα καλαμια γιατι τα εκανα τερμα σκληρα και τα εκλεισε. εχει αμορτισερομετρο που μετραει μονο αμορτισερ και τα ρυθμιζει οπως τα θελει ο καθενας. η διαδικασια διαρκει 6-7 ωρες. τα αμορτισερ ειναι πληρως επισκευαζομενα δηλαδη αν πεσουν πας τα βγαζει τα ανοιγει και τα ξαναγεμιζει. ο ανθρωπος ειναι κορυφη φταχνει αυτοκινητο εργοστασιακο ουτε κοπαναει ουτε τιποτα και το κυριοτερο στριβεις τερμα χωρις φοβο. εδω και εναμιση μηνα χαιρομαι το αυτοκινητο και το λιωνω στις στροφες χωρις φοβο και ανετο και τραπεζι αξιζει και με το παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Πηρα τα μανισια αμορτισερ και πηγα και τα εφτιαξα δηλαδη τα ανοιξε στον τορνο αδειασε το παλιο λαδι που ειχαν εφτιαξε ταπα με βολτες εκοψε τα φυσσιγγια 1.5 ποντο γεμισε λαδι και αεριο εσφιξε τα στεγανα απο τα καλαμια γιατι τα εκανα τερμα σκληρα και τα εκλεισε. εχει αμορτισερομετρο που μετραει μονο αμορτισερ και τα ρυθμιζει οπως τα θελει ο καθενας. η διαδικασια διαρκει 6-7 ωρες. τα αμορτισερ ειναι πληρως επισκευαζομενα δηλαδη αν πεσουν πας τα βγαζει τα ανοιγει και τα ξαναγεμιζει. ο ανθρωπος ειναι κορυφη φταχνει αυτοκινητο εργοστασιακο ουτε κοπαναει ουτε τιποτα και το κυριοτερο στριβεις τερμα χωρις φοβο. εδω και εναμιση μηνα χαιρομαι το αυτοκινητο και το λιωνω στις στροφες χωρις φοβο και ανετο και τραπεζι αξιζει και με το παραπανω.

Να σε ρωτησω κατι ; Ποια αμορτισερ φορας στο αμαξι σου ; 200 ευρω για τα 4 ;;

Link to comment
Share on other sites

Φοραω τα μανισια που φοραγε απο το εργοστασιο sachs μαυρα αλλα ειναι custom καμια σχεση με τα εργοστασιακα η επισκευη τους κοστισε 200 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Φοραω τα μανισια που φοραγε απο το εργοστασιο sachs μαυρα αλλα ειναι custom καμια σχεση με τα εργοστασιακα η επισκευη τους κοστισε 200 ευρω.

Καταλαβα , σε ευχαριστω ! Απλα εκανα το ιδιο στα BILSTEIN που φοραω με ποιο λιγα λεφτα ..

Κ για να μη βγαινω κ απ το θεμα , στο polo (TDI βεβαια ) δοξα το Θεο δεν εχω κανενα προβλημα ακομα , ουτε καει λαδι ουτε τριζει , ελπιζω να μη τα βγαλει ολα μαζι ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.