Jump to content
midkin

How To: 1.4 Tsi Twincharged Από 160 Σε 220, 250, 290 +++

Recommended Posts

Βελτίωση απόδοσης:

Βελτίωση πρώτου σταδίου με ενδεικτικό κόστος προγράμματος 400€, αφαίρεση πνίχτη(πλαστικής σίτας) 0€, τοποθέτηση αγωνιστικού φίλτρου-πάνελ στο εργοστασιακό φιλτροκούτι ~40€ από eBay, σκληρότερο ελατήριο στην εργοστασιακή σκάστρα -10€, μπουζί NGK BKR7EIX 60€ καμιά βόλτα τη wg και 100άρα βενζίνη = ~220hp

Βελτίωση 2ου σταδίου: επιπλέον ολόσωμη εξάτμιση με αγωνιστικό καταλύτη ή decat 800-1200€, εισαγωγή 200-350€, σκάστρα forge 250€, i/c S3 300€ και 100άρα = ~250hp

Βελτίωση 3ου σταδίου: επιπλέον: τροποποίηση του εργοστασιακού τούρμπο μπροστά φτερωτή από k04-023 και πίσω από k04-001 500-550€, wg forge 160€, μπουζί NGK BKR8EIX 60€ και 100άρα = 290+ hp

Σε κανένα μήνα αν όλα πάνε καλά θα βγει και 4ο στάδιο που με κλειστό μοτέρ θα δουλεύει πάνω κάτω στα ίδια hp με το 3ο στάδιο αλλά πιο σωστά, και με σφιριά, μπεκ, αντλία θα μπορεί να παίξει κάπου στα 400 με κόστος κάπου στα 1500€

Αν και οι περισσότεροι τα ξέρετε(δεν τα έκρυψα ποτέ) τα συγκεντρώνω να υπάρχουν μιας και τελευταία λαμβάνω πολλά μηνύματα για το πως έκανα και τι!

Υ.γ. Τα παραπάνω μπορεί να πραγματοποιήσει ο βελτιωτικός οίκος που έχω απευθυνθεί εγώ, για άλλους, ισχύουν άλλα...

Edited by midkin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο τι ειναι τωρα? Τοπικ για το πως θα βελτιωσετε το αυτοκινητο σας ή τιμοκαταλογος ταβερνας?

Τόπικ πως να περάσετε τον wise! :D

Link to comment
Share on other sites

Εσυ μπες SD σου εχω βιντεακι αφιερωμενο.... καλα στο εχω ποσταρει και εδω βεβαια στο αλλο τοπικ.... ;) φιλακια γλυκο αγορι!

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε οχι στα how to.......... εδω λεει καντο μονος σου

51437591.jpg

Σωστή παρατήρηση!

Link to comment
Share on other sites

Απλά μπαίνω μονίμως από κινητό και στη mobile έκδοση δεν έχει περιγραφές! :/

Link to comment
Share on other sites

Θα είχε ενδιαφερον να συμπεριλάβεις και τα 140αρια και σε ποιο σταδιο μπαινει η after market αντλία?! +το κόστος της!

Επίσης βλέπω απο το α'σταδιο αλλαγη στα μπουζί, γιατι?

και Ποια είναι η διαφορα μεταξυ NGK BKR7EIX και NGK BKR8EIX?

Link to comment
Share on other sites

Στα 140άρια από το stage2 και πάνω θέλουν επιπλέον:

1) αλλαγή αντλίας

2) αλλαγή ελατηρίων βαλβιδών

Όταν ανεβαίνεις 60-80 άλογα πάνω και αρκετές μοίρες αβάνς πάνω(file 100άρας), καλό είναι να πηγαίνεις σε ένα βαθμό ψυχρότερα μπουζί!

Τα BKR8EIX είναι ένα βαθμό ψυχρότερα από τα BKR7EIX Και δύο βαθμούς ψυχρότερα από τα "μαμά"!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

BKR8EIX φορας??? Δεν υπαρχει κανενας λογος για αυτο το μπουζι για πρωτο σταδιο που προτεινεις...... Και προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν χρειαζεται ουτε καν σε υβριδιο...

Link to comment
Share on other sites

BKR8EIX φορας??? Δεν υπαρχει κανενας λογος για αυτο το μπουζι για πρωτο σταδιο που προτεινεις...... Και προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν χρειαζεται ουτε καν σε υβριδιο...

Για full stg1 BKR7EIX

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.