lancia16hf Posted November 15, 2012 Report Share Posted November 15, 2012 Καλησπερα... το αμαξι μου φοραει bilstein pss9. εχουν κανει γυρο στις 20000χλμ. επειδη ομως το αμαξι αυτο το εχω για καθημερινη χρηση , εχει αρχισει να με κουραζει. θελω να μου πειτε εαν αξιζει να τις δωσω? ποσα θα πιασουν δηλαδη. επισεις εαν εχει καποιος μια πιο φιλικη αναρτηση να τις κανουμε ανταλλαγη ,συν καποια διαφορα βεβαια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 15, 2012 Report Share Posted November 15, 2012 τι σε κουραζει???ειναι σκληρες??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted November 15, 2012 Report Share Posted November 15, 2012 Καλησπερα... το αμαξι μου φοραει bilstein pss9. εχουν κανει γυρο στις 20000χλμ. επειδη ομως το αμαξι αυτο το εχω για καθημερινη χρηση , εχει αρχισει να με κουραζει. θελω να μου πειτε εαν αξιζει να τις δωσω? ποσα θα πιασουν δηλαδη. επισεις εαν εχει καποιος μια πιο φιλικη αναρτηση να τις κανουμε ανταλλαγη ,συν καποια διαφορα βεβαια. Φίλε μου έχεις δοκιμάσει να τις ρυθμίσεις? Μήπως χρειάζονται και αλλαγή όλα τα λαστιχάκια στους συνδέσμους μπρος πίσω και γιαυτό την αισθάνεσαι κουραστική? Στο λέω γιατί έχω 130000 χλμ με την pss9 χωρίς service και εμένα τώρα έχει γίνει κάπως κουραστική και την έχω στο 2 μπροστά και στο 4 πίσω με 225/18 και 4,5cm χαμήλωμα + 30mm αποστάτες ανα άξονα. Να ξέρεις το 1 είναι το πιο σκληρό και το 9 το μαλακό. Δοκίμασε να παίξεις με ρυθμίσεις από 5 εως 9. Επίσης η pss που δε ρυθμίζεται σε σκληρότητα είναι ρυθμίζμένη από το εργοστάσιο στα αντίστοιχα 3 μπροστά και 4 πίσω της pss9. Τσέκαρε πάντως λαστιχάκια/βάσεις/bump stops γιατί κατά 90% αυτά φταίνε για τα κοπανήματα. Εαν φταίνε κάποια από αυτά, σου προτείνω εργοστασιακά και όχι ενισχυμένα powerflex κτλ και στο προτείνω καθαρά για να μη σε κουράσει η σκληρότητα γιατί κατά τα άλλα αξίζουν τα λεφτά τους. Πάντως κρίμα να δώσεις τέτοια ανάρτηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted November 15, 2012 Author Report Share Posted November 15, 2012 Μαλλον κατι παιζει με την ρυθμιση οπως λετε παιδια. Εμενα ο μηχανικος μου χε πει οτι το 1 ειναι το μαλακο.... Αστα να πανε δηλαδη!! Θα κοιταξω να τις ρυθμισω λιγακι , και θα σας πω. Οι μπροστα ξερω που ρυθμιζουν, οι πισω που ρυθμιζουν;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted November 15, 2012 Report Share Posted November 15, 2012 (edited) Οι πισω ρυθμίζονται πιο ευκολα γιατι δεν εχουν καπακι και οι ροδελες δεν ειναι κατω απο τα αμορτισερ οπως στα μπροστά, αλλα κοιτούν προς τη μεριά του πίσω προφυλακτήρα. Θα διπλό τσεκάρω οτι οντως το 1 ειναι το σκληροτερο γιατι και εγω ειχα παρομοιο προβλημα. Κανενας δε μπορουσε να μου πει με σιγουρια ποια ειναι η σκληρη κ ποια η μαλακη. Edit: 100% σκληροτερο το 1 και μαλακοτερο το 9. Ενα tip που μολις διαβασα ειναι να τη ρυθμισεις για λιγα χλμ στο 1 μετα για αλλα τοσα στο 9 και μετα να ψαχτεις με ρυθμισεις. Εγω σου προτεινω 5 μπροστα 6 πισω. Θα γινει και παιχνιδιαρικο ετσι και θα μαζευει για πλακα με auto steering. Προσοχη μονο στις αποτομες αλλαγες βρεγμενου στεγνου. Sent from my XT910 using Tapatalk 2 Edited November 15, 2012 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted November 15, 2012 Author Report Share Posted November 15, 2012 παιδια μαλλον δικιο εχετε για την αναρτηση... εκατσα τωρα απο πισμα και τις αλλαξα ρυθμιση...βεβαια δεν ηταν ευκολο γιατι δεν εβλεπα και καλα αλλα καταφερα να τις αλλαξω. εβαλα λοιπον τις μπροστα στο 5 και τις πισω στο 6. εκανα βολτα και μου φανηκαν ειδη πιο μαλακες , αν και ξερω οτι πρεπει να δουλεψουν για καποια χλμ. θα κανω μερικα χλμ ακομα και βλεπουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted November 17, 2012 Author Report Share Posted November 17, 2012 οντως παιδια ειναι πολυ πιο φιλικο πλεον το αμαξι. ξερετε αν θελουν πολλα χλμ ωστε να γινει η αλλαγη της ρυθμισεις ολοκληροτικα? η γινεται αμεσα? και κατι αλλο , αυτο που ειπατε παραπανω οτι πρεπει να ναι πιο σκληρη μπροστα απο πισω ειναι βεβαιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 οντως παιδια ειναι πολυ πιο φιλικο πλεον το αμαξι. ξερετε αν θελουν πολλα χλμ ωστε να γινει η αλλαγη της ρυθμισεις ολοκληροτικα? η γινεται αμεσα? και κατι αλλο , αυτο που ειπατε παραπανω οτι πρεπει να ναι πιο σκληρη μπροστα απο πισω ειναι βεβαιο? Συνήθως όπου βρίσκεται η μηχανή είναι και πιο σκληρό λόγο βάρους. Όπως είπα και πιο πάνω η pss η απλή που ρυθμίζεται μόνο σε ύψος και όχι σε σκληρότητα, είναι ρυθμίσμένη από τη bilstein ένα κλικ πιο σκληρή μπροστά σε σχέση με πίσω. Από εκεί και πέρα παίξε με τις ρυθμίσεις και προσάρμοσέ το όπως σου αρέσει. Εγώ τα πίσω τα έχω δύο κλικ κάτω από τα μπροστά και το έχω κάνει καθαρά γιατί μου φαίνεται λίγο πιο παιχνιδιάρα η ουρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted March 20, 2015 Author Report Share Posted March 20, 2015 (edited) καλησπερα παιδια, επαναφερω το θεμα με τις αναρτησεις μου. εχω κανει με αυτες 20000 και αλλα τοσα ειχε ο προηγουμενος. σκεφτομαι να της αλλαξω ομως γιατι με τους δρομους εδω εγω αγανακτησει( περνανε αποχετευση) . οποτε επειδη να της πουλησω και να παρω αλλες δεν θα βολεψει , λεω μηπως καποιος απο εδω θελει τις αναρτησεις κομπλε με ελλατηρια και ως ανταλλαγμα να μου δωσει τις δικες του. αναλογα το τι θα εχει θα τα βρουμε και για καποια διαφορα ισως. αν ενδιαφερεται καποιος ας στειλει. ευχαριστω βαλε μια αγγελια στο σωστο section..το παρων θα διαγραφη.. Edited March 20, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 βαλε μια αγγελια στο σωστο section..το παρων θα διαγραφη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...