tso tso Posted November 22, 2012 Report Share Posted November 22, 2012 (edited) γεια σας παιδια!το προβλημα μου που με βασανιζει ειναι οταν βαζω εμπρος σε ψυχρη εκκινηση πρωινα κτλ δεν ανεβαζει στροφες δεν δουλευει καλα το τσοκ, το κανονικο ειναι να ανεβασει κοντα στις 1200 με στιγμιαια καταναλωση στα 4 λιτρα περιπου και να πεφτει αλλα ομως φτανει στις 1000 στροφες με στιγμιαια 1.2 λιτρα και πεφτει...καποιες σπανιες φορες το εχω δει να περνει κανονικα γιαυτο και σας λεω τα νουμερα αυτα.εχω αλλαξει βαλβιδα ψυχρης στον καθρεφτη κατω απο την ΕGR εχω αλλαξει πεταλουδα γκαζιου ,πενταλ γκαζιου ποτενσιομετρο και βαλβιδα θερμοκρασιας ψυγειου! για να μην ρωτατε ναι εχω κανει βασικη ρυθμιση οπως πρεπει στην πεταλουδα!ψαχνω αν υπαρχει κατι αλλο που ρυθμιζει αυτη την λειτουργια με συνδιασμο ολων των παραπανω αλλα δεν βρισκω κατι...παιδια τα φωτα σας γιατι σε πολυ κρυο δεν κραταει ρελαντι μεχρι να παρει θερμοκρασια... PASSAT 1.6 FSI για να σας προλαβω να μην με ρωτατε . Edited November 23, 2012 by tsotsoros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Πόσο πήγε η πεταλούδα γκαζιού εαν επιτρέπεται φίλος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 23, 2012 Author Report Share Posted November 23, 2012 100 ευρω ευκαιρια πιστευω ,395 κοστιζει καινουρια...πηρα 2 για το ποια θα δουλευει καλυτερα αλλα δουλευουν το ιδιο αλλα καλυτερα απο την δικια μου...καποιος να απαντηση στο ερωτημα φιλοι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Άρα καλά μου είπαν 450 για καοινούργια με περαστικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 23, 2012 Author Report Share Posted November 23, 2012 πολλα...πριν 3-4 χρονια να τα δειναμε αλλα τωρα...τι εχει εσενα και θες αλλαγη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 H μπαταρία σου είναι οκ??Πότε την άλλαξες??Απ΄αυτό νομίζω ότι έπρεπε να ξεκινήσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 23, 2012 Author Report Share Posted November 23, 2012 η μπαταρια οκ προφεσορ δεν παιζει κατι τετοιο...δεν ειπα οτι δεν μου γυριζει τα πρωινα καλα τον κινητηρα αλλα το οτι δεν εχω καλη λειτουργια του τσοκ εν ολιγοις .εμενα μου περνει εμπρος σχεδον οπως βαζεις σε ζεστο κινητηρα δηλαδη στο ενδιαμεσο σε συγριση απο εναν ζεστο κινητηρα με εναν κρυο.γι αυτο ρωτω παλι αν ειναι κατι αλλο εξαρτημα η εγκεφαλικη ρυθμιση που θα το φερει στα ισια του τον κινητηρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Toν αισθητήρα αέρα πριν από την εισαγωγή τον έλεγξες?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 25, 2012 Author Report Share Posted November 25, 2012 δεν μου βγαζει καπου σφαλμα γενικα για να κανω κατι...τον διαβαζει γιατι οταν τον αποσυνδεω τον βγαζει σφαλμα...θελω οποιος εχει vag com να δει το πρωι οταν ειναι κρυο το οχημα γενικα να δει τι τιμες -θερμοκρασιες διαβαζει εκεινη την στιγμη η βαλβιδα θερμοκρασιας του κινητηρα , η θερμοκρασια του ψυγειου και η θερμοκρασια του αισθητηρα αερα στον παπα ...ετσι θα καταλαβω αρκετα πραγματα .ισως προφεσορ να μην διαβαζει καλα ο αισθητηρας αερα αλλα συνεργαζεται και αυτος στην ολη υποθεση της ψυχρης εκκινησης???για κοιταξτε βρε παιδια οποιος εχει διαγνωστικο...ολα ειναι στο στο engine στο μεζουρμεντ bloks στα πρωτα 10 και στο παιδιο 130 βλεπετε θερμοκρασια κινητηρα και ψυγειου ...δεν ξερω αν επιτρεπεται απο τους κανονες του φορουμ να γραψω τηλ εδω ενα whats up για το οποιος μπορει να μου δωσει επευθειας τιμες η να μου πει την σκεψη του...ενας moderator... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 δεν μου βγαζει καπου σφαλμα γενικα για να κανω κατι...τον διαβαζει γιατι οταν τον αποσυνδεω τον βγαζει σφαλμα...θελω οποιος εχει vag com να δει το πρωι οταν ειναι κρυο το οχημα γενικα να δει τι τιμες -θερμοκρασιες διαβαζει εκεινη την στιγμη η βαλβιδα θερμοκρασιας του κινητηρα , η θερμοκρασια του ψυγειου και η θερμοκρασια του αισθητηρα αερα στον παπα ...ετσι θα καταλαβω αρκετα πραγματα .ισως προφεσορ να μην διαβαζει καλα ο αισθητηρας αερα αλλα συνεργαζεται και αυτος στην ολη υποθεση της ψυχρης εκκινησης???για κοιταξτε βρε παιδια οποιος εχει διαγνωστικο...ολα ειναι στο στο engine στο μεζουρμεντ bloks στα πρωτα 10 και στο παιδιο 130 βλεπετε θερμοκρασια κινητηρα και ψυγειου ...δεν ξερω αν επιτρεπεται απο τους κανονες του φορουμ να γραψω τηλ εδω ενα whats up για το οποιος μπορει να μου δωσει επευθειας τιμες η να μου πει την σκεψη του...ενας moderator... Δοκίμασες να τον καθαρίσεις τον αισθητήρα αέρα???Η εν πάσει περιπτώσει να τον αλλάξεις??Δεν νομίζω να είναι ακριβός.Δυστυχώς αυτό είναι το μαρτύριο του να αλλάζεις 1-1 τα ανταλλακτικά και να μην βρίσκεις γιατρειά,αλλά δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά.Δυστυχώς δεν έχω vagcom για να δω τις μετρήσεις και να σ΄ενημερώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 25, 2012 Author Report Share Posted November 25, 2012 ετσι ειναι σου την βαραει να αλλαζεις ενα ενα πραγματα και να μην το βρισκεις...δεν ειναι ακριβος 30 ευρω πανω κατω οπως αυτος εδω http://www.nt.gr/?Se...2&cargroup=3939 .εκλεισα ραντεβου την τριτη γιατι μπορει να ειναι και εγκεφαλικο το θεμα εχω κατι στο νου μου γιατι πριν 2+ χρονια αλλαξα καντραν και λιγο μετα ELV κολονα και εγκεφαλο ανεσης και πιστευω οτι κατι θα εγινε στον προγραματισμο στις κωδικοποιησεις , γιατι δεν μου ειχαν περασει τον βομβητη για ζωνες και ουτε για τα λαστιχα για χαμηλη πιεση που συνεργαζεται με το ESP (στην αρχη το ειχαν ετσι ,μετα βαλανε αισθητηρα πιεσης στην ζαντα...) ,γιαυτο με τρωει μηπως κατι του λειπει... θα δειξει αυτη την φορα θα βγαλω ακρη γιατι ηρθε στο αμην η υποθεση !!! παλι αν καποιος μπορει να μου πει τις θερμοκρασιες που εχει το πρωι οπως ανεφερα πιο πανω θα μου ειναι πολυ χρησιμο. προφεσορ ευχαριστω που ασχολησε με το θεμα... ααα το σαιτ το τζουρδα εχει πολυ ενημερωτικα πραγματα για τιμες ριξτε μια ματια να ξερεται τι παιζει στην αγορα ,σας ενημερωνω την τριτη ποια ειναι η λυση ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 (edited) ετσι ειναι σου την βαραει να αλλαζεις ενα ενα πραγματα και να μην το βρισκεις...δεν ειναι ακριβος 30 ευρω πανω κατω οπως αυτος εδω http://www.nt.gr/?Se...2&cargroup=3939 .εκλεισα ραντεβου την τριτη γιατι μπορει να ειναι και εγκεφαλικο το θεμα εχω κατι στο νου μου γιατι πριν 2+ χρονια αλλαξα καντραν και λιγο μετα ELV κολονα και εγκεφαλο ανεσης και πιστευω οτι κατι θα εγινε στον προγραματισμο στις κωδικοποιησεις , γιατι δεν μου ειχαν περασει τον βομβητη για ζωνες και ουτε για τα λαστιχα για χαμηλη πιεση που συνεργαζεται με το ESP (στην αρχη το ειχαν ετσι ,μετα βαλανε αισθητηρα πιεσης στην ζαντα...) ,γιαυτο με τρωει μηπως κατι του λειπει... θα δειξει αυτη την φορα θα βγαλω ακρη γιατι ηρθε στο αμην η υποθεση !!! παλι αν καποιος μπορει να μου πει τις θερμοκρασιες που εχει το πρωι οπως ανεφερα πιο πανω θα μου ειναι πολυ χρησιμο. προφεσορ ευχαριστω που ασχολησε με το θεμα... ααα το σαιτ το τζουρδα εχει πολυ ενημερωτικα πραγματα για τιμες ριξτε μια ματια να ξερεται τι παιζει στην αγορα ,σας ενημερωνω την τριτη ποια ειναι η λυση ... Ωραίο το site.Πράγματι και ο εγκέφαλος ίσως να θέλει ένα update.Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να βρεις τη λύση στο πρόβλημα. Edited November 25, 2012 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 25, 2012 Author Report Share Posted November 25, 2012 ειδωμεν την τριτη...απο οτι μιλησα με τον μηχανικο ισως να στεκει αυτο που σκεφτομαι και να θελει update με το cd να περαστουν τα δεδομενα κτλ... αιντε να δουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 27, 2012 Author Report Share Posted November 27, 2012 τελικα πηγα σημερα ζητουσε αναβαθμιση εγκεφαλου ,10 λεπτα το update θα δειξει το πρωι που θα το δουλεψω.τουλαχιστον απο οτι μου ειπαν θα τρεχει καλυτερα τα δεδομενα και οτι τους δεινει περισσοτερα αποτελεσματα για να σιγουρεψουν την βλαβη...τεσ πα ειδωμεν ,τα ξαναλεμε με νεοτερα μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 για να μην ανοιγω νεο θεμα....http://www.youtube.com/watch?v=UbyCyX6HSxw εμφανιζει εδω και ενα χρονο αυτο το θεμα το πασσατ...κανει 7/10 ψυχρες εκκινισεις και εχει και αυτο το revving θα το παω για σερβις αλλα τι να του πω να κοιτάξει!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 Ποιο είναι το πρόβλημα; Εμένα για κανονικό μου φαίνεται. Μάλλον πρέπει να έχεις αυτές τις στροφές περισσότερες φορές τώρα που ζέστανε ο καιρός παρά το χειμώνα σωστά; Γιατί το δικό μου τώρα που καλοκαίριασε μου το κάνει σχεδόν σε κάθε εκκίνηση μετά από πολλές ώρες ακινησίας. Νομίζω πως είναι λογικό μιας και για να μην έχει ρύπους πρέπει να έχει το αυτοκίνητο ζεστό καταλύτη. Το καλοκάιρι όμως η διαφορά θερμοκρασίας καταλύτη - περιβάλλοντος είναι μεγάλη σε σχέση με την αντίθεση που υπάρχει τη χειμερινή περίοδο, έτσι δουλεύει με υψηλότερες στροφές για να ανέβει γρηγορότερα η θερμοκρασία του καταλύτη. Το παραπάνω είνια μια δική μου εικασία και μηχανικός δεν είμαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 (edited) Ποιο είναι το πρόβλημα; Εμένα για κανονικό μου φαίνεται. Μάλλον πρέπει να έχεις αυτές τις στροφές περισσότερες φορές τώρα που ζέστανε ο καιρός παρά το χειμώνα σωστά; Γιατί το δικό μου τώρα που καλοκαίριασε μου το κάνει σχεδόν σε κάθε εκκίνηση μετά από πολλές ώρες ακινησίας. Νομίζω πως είναι λογικό μιας και για να μην έχει ρύπους πρέπει να έχει το αυτοκίνητο ζεστό καταλύτη. Το καλοκάιρι όμως η διαφορά θερμοκρασίας καταλύτη - περιβάλλοντος είναι μεγάλη σε σχέση με την αντίθεση που υπάρχει τη χειμερινή περίοδο, έτσι δουλεύει με υψηλότερες στροφές για να ανέβει γρηγορότερα η θερμοκρασία του καταλύτη. Το παραπάνω είνια μια δική μου εικασία και μηχανικός δεν είμαι. με 26 βαθμους εξω και να κανει συνεχεια κρυα εκκινηση δεν ειναι σωστο...το θεμα ειναι οτι σε καθε πρωτη μιζια-εκκινηση βλεπω 1600+στροφες χωρις να παταω εγω το γκαζι η τιποτα αλλο....απλα μονο του... η καταναλωση ειναι αρκετα τσιμπιμενη και βρωμαει και ακαυστη στο cold start...και μιλαμε για cold start διαρκειας 1μιση λεπτο...ουτε στο τσι μου τοσο... Edited June 13, 2013 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisgolf122 Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Τελικα ρε παιδια ποτε πρεπει το αυτοκινητο να ανεβαζει στροφες σε κρυα εκκινηση? Εμενα μεχρι τις 4000 χιλ. το εκανε συνεχεια και απο τοτε μια το κανει 10 οχι. Ειδικα τωρα το χειμωνα καθολου Sent from my LG-P880 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Παιδες παιδες.. Η "κρυα εκκινηση" δν γινεται το χειμωνα επειδη λεει "κρυα".. Η κρυα εκκινηση γινεται συνηθως τ καλοκαιρι διοτι σκοπος της ειναι να μπορεσει να φερει σε θερμοκρασια περιβαλοντος οσο γινεται γρηγοροτερα καταλυτες κλπ.. Γιαυτο κ το χειμωνα οι κρυες εκκινησεις γινοντε πιο αραιες ισως κ αφαντες εντελως! Μολις ζεστανει ο καιρος θα κλαιτε τα λεφτα που ξοδεψατε σε πεταλουδες κ αισθητηρες στ υγιεστατο αυτοκινητο σας. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojo Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 Καλησπέρα κι από εμένα, Κι εγώ έχω το ίδιο θέμα από τον περασμένο χειμωνα με ένα golf 5 1.6 fsi, οπου χρειάστηκε να μου αλλάξουν κάτι βαλβίδες θερμοκρασιας και θερμοστάτη εξαιτίας ενός πρόβληματος που είχε με το βεντιλατερ. Τελοσπαντων θυμάμαι παλιά ειδικά όταν είχε κρύο το χειμώνα κι έβαζα μπροστα τη μηχανή δούλευε για λίγο στις 1200 στροφές και μετά επεφτε σιγα σιγά στις 800. Τώρα ειδικά το χειμώνα ακόμα και με πολύ κρύο δε δουλευει καθόλου, ενώ οταν έχει θερμοκρασίες από 15 βαθμούς και πάνω (στο περίπου οι θερμοκρασίες) δουλεύει σχεδόν πάντα. Το θέμα είναι ότι αν κανει πολύ κρύο κι έχω 2-3 μέρες να το κινήσω τρεμοπαίζει στο ρελαντι ο κινητήρας όποτε δίνω λίγο γκάζι για να μη σβησει. Είναι φυσιολογικό αυτό. Ευχαριστω για το χρόνο σας. Ας απαντήσει κάποιος που ξέρει μπάσκετ και καταφερω να γλιτώσω χρόνο και κυρίως χρήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 Οπως το περιγραφεις αισθητηρας ψυχρης εκκινησης ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojo Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 Οπως το περιγραφεις αισθητηρας ψυχρης εκκινησης ειναι. Ξέρουμε περίπου ποσό κοστίζει;Να προσθέσω επίσης ότι δεν βγάζει check engine για αυτό.Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 19, 2016 Report Share Posted November 19, 2016 On 17/11/2016 at 0:48 ΜΜ, Jojo said: Ξέρουμε περίπου ποσό κοστίζει; Να προσθέσω επίσης ότι δεν βγάζει check engine για αυτό. Sent from my iPad using Tapatalk Δεν θυμαμαι 100% αλλα καπου στα 50-70 πρέπει να έχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...