professor Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 αυτο ειναι το ευκολο, για το dpf. για μετα λεω τι επιλογες υπαρχουν. το σκεφτηκα αλλα δεν το κατεχω ιδιαιτερα την αγγλικην Δοκίμασε το google translate.Πιστεύω θα βγάλεις κάποια συμπεράσματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 Σου ειπα το προγραμμα που φορας ειναι ηπιο, κανε ενα update και θα δεις διαφορα στη ροπη ανεβαινει κι αλλο Sent from my iPhone5 using Tapatalk εχω superchip προγραμμα και ειναι κονσερβα. μπορω να κανω update σ αυτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 εχω superchip προγραμμα και ειναι κονσερβα. μπορω να κανω update σ αυτο; Εσυ εχεις ρωτησει; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 Το προγραμμα που εβαλες δεν ανταποκρινεται στα θελω σου. Εσυ θες γκαζι,πηγαινε μια βολτα απο ταξοπουλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 Εσυ εχεις ρωτησει; Sent from my iPhone5 using Tapatalk η αληθεια ειναι πως οχι. αντε και υπαρχει update, τι παραπανω θα μου δωσει χωρις να κανω κατι αλλο; 1 η 2 αλογα; εγω μιλαω για μερικα παραπανω Το προγραμμα που εβαλες δεν ανταποκρινεται στα θελω σου. Εσυ θες γκαζι,πηγαινε μια βολτα απο ταξοπουλο. οταν εψαχνα για προγραμμα, ρωτησε και σ αυτον. ανοιξα και ενα θεμα για να παρω γνωμες και εμπειριες, αλλα νεκρικη σιγη. με το προγραμμα που εβαλα πηρα πολυ δυναμη. ισως να υπηρχαν καποια περιθωρια ακομα αλλα τι να κανουμε; αυτα εχει η κονσερβα. και τωρα να παω καπου αλλου για προγραμμα μονο, οσο επιθετικο να ειναι, ποσο παραπανω να παρω; πιστευω οτι αν δωσει περισσοτερο θα φαινεται μονο στο δυναμομετρο, και οχι στο δρομο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 Ενδεικτικα φιλου cupra με revo προγραμμα,ετρωγε 3-4 αμαξια απο unitronic πτογραμμα σε cupra. Μετα απο 2 μερες εβγαλε το revo και εβαλε το revo. Περασε το unitronic 2 αμαξια απο κει που τρωγε 4! Με ανα προγραμμα μπορεις να δεις το χαος,αναλογα τι ειναι το ενα,και τι το αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 ισως να εχεις δικιο, αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να παω σε καποιον αλλον για να βαλω μονο προγραμμα. αν εκανα και αλλες βελτιωσης στο αυτοκινητο και χρειαζοτανε ρυθμιση το προγραμμα, τοτε ναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 Πασατουκε , εβγαλε το revo και εβαλε το revo? μας μπερδεψεςΗλία ποσα αλογα ειναι τωρα το αμαξι σου και ποση ροπή?Απο ενα προγραμμα και μονο μπορεις να δεις ΧΑΟΤΙΚΗ διαφορα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 ειχε 105 αλογα και 25 ροπη και μετα εβγαλε 147 με 28.5 ποσσα παραπανω δηλαδη θα μπορουσα να βγαλω; στο ποστ 39 υπαρχει και η δυναμομετρηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 Δεν μετραει ο αριθμος να ξερεις αλλα το φάσμαπαραδειγμα με αλλο προγραμμα μπορει να βγαλεις 140 αλογα με 27 κιλα ροπης αλλα να εχει πολυ μεγαλυτερο φασμα ιπποδυναμης και καμπυλης, το αποτελεσμα φυσικα θα ειναι καλυτερο απο αυτο με τα 147 αλογα !Δεν εχω ασχοληθει καθολου με τον 1.6 TDI για να ξερω τι παιζει απο καμπυλες, αλογα, ροπη κλπΕίδα την δυναμομετρηση , ενα πραγμα ειδα, ο εισερχομενος αερας ειναι πιο ψυχρός απο του περιβάλλοντος(πραγμα που δεν γινεται) . Σε ποιο δυναμομετρο πηγες? OBD σου εβαλε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 δεν το ξερω αυτο για τον αερα ουτε θυμαμαι για OBD. στον κοπανιδη στην κοζανη. οσους ρωτησα ειπαν οτι εχει πολυ καλο δυναμομετρο και ρυθμισμενο καλα. MAHA ειναι η μαρκα νομιζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 (edited) η αληθεια ειναι πως οχι. αντε και υπαρχει update, τι παραπανω θα μου δωσει χωρις να κανω κατι αλλο; 1 η 2 αλογα; εγω μιλαω για μερικα παραπανω οταν εψαχνα για προγραμμα, ρωτησε και σ αυτον. ανοιξα και ενα θεμα για να παρω γνωμες και εμπειριες, αλλα νεκρικη σιγη. με το προγραμμα που εβαλα πηρα πολυ δυναμη. ισως να υπηρχαν καποια περιθωρια ακομα αλλα τι να κανουμε; αυτα εχει η κονσερβα. και τωρα να παω καπου αλλου για προγραμμα μονο, οσο επιθετικο να ειναι, ποσο παραπανω να παρω; πιστευω οτι αν δωσει περισσοτερο θα φαινεται μονο στο δυναμομετρο, και οχι στο δρομο Καταρχην ηλια, εχεις tdi, με εργοςταςιακο μικροτατο τουρμπο αρα: Μικρο φασμα Μικρη ιπποδυναμη Αλλα μεγαλη ροπη (για μικρο φασμα) Βαλε ενα πιο ελευθερο φιλτρο αν βρεις και κατηργησε το dpf. Το αμαξι σου μπορει να παρει το πολυ 5 αλογα, αλλα η ροπη μπορει νανεβει ακομα 40+nm. (Update στο προγραμμα). Αν δεν ρωτησεις δεν θα μαθεις. Μονο εικασιες θα κανουμε. Οσο για την ιδεα οτι το πιο επιθετικο θα φανει μονο στο δυναμομετρο, αυτο εξαρταται αν το υποστηριζει το hardware του αυτοκινητου. Αν το υποστηριζει ναι θα τα δεις στο δρομο. Sent from my iPhone5 using Tapatalk δεν το ξερω αυτο για τον αερα ουτε θυμαμαι για OBD. στον κοπανιδη στην κοζανη. οσους ρωτησα ειπαν οτι εχει πολυ καλο δυναμομετρο και ρυθμισμενο καλα. MAHA ειναι η μαρκα νομιζω Το δυναμομετρο ειναι maha lps 3000 και ειναι αρκετα αυστηρο. Ο νικος ειναι προθυμος παντα, κατοπιν ραντεβου. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited October 5, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 εχεις δικιο. εχω ηδη ελευθερο φιλτρο Κ Ν στο μαμα φιλτροκουτι. για το dpf το σκεφτομαι και γω. σε περιπτωση που το βγαλω, χρειαζεται επαναπρογραμματισμο; ας πουμε αν βγαλω το dpf και αλλαξω εξατμιση, ενα μερος η ολοκληρη δεν θα κερδισω κατι; η αλλη περιπτωση για περισσοτερα αλογα, αλλα και πιο ακριβη ειναι η αλλαγη τουρμπο. μαζι με το τουρμπο τι αλλο θα χρειαστω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 @nikdev Δεν ειναι περιεργο να εχει εισερχομενο λιγοτερο απο του περιβαλλοντος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 @nikdev Δεν ειναι περιεργο να εχει εισερχομενο λιγοτερο απο του περιβαλλοντος? Η δεν φυσωσε obd η εβαλε παγοσακουλα :ρ Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 Η δεν φυσωσε obd η εβαλε παγοσακουλα :ρ Sent from my iPhone5 using Tapatalk Αν δεν φυσώσει την obd η διορθωμένη παύει να ισχυει καθώς η θερμοκρασία εισαγωγής παίζει τεραστιο ρολο ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 Αν δεν φυσώσει την obd η διορθωμένη παύει να ισχυει καθώς η θερμοκρασία εισαγωγής παίζει τεραστιο ρολο ! Γιάννη, εικασίες κάνουμε Αν ισχύει τότε διόρθωσε βάσει υψομέτρου και μόνο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 (edited) εχεις δικιο. εχω ηδη ελευθερο φιλτρο Κ Ν στο μαμα φιλτροκουτι. για το dpf το σκεφτομαι και γω. σε περιπτωση που το βγαλω, χρειαζεται επαναπρογραμματισμο; ας πουμε αν βγαλω το dpf και αλλαξω εξατμιση, ενα μερος η ολοκληρη δεν θα κερδισω κατι; η αλλη περιπτωση για περισσοτερα αλογα, αλλα και πιο ακριβη ειναι η αλλαγη τουρμπο. μαζι με το τουρμπο τι αλλο θα χρειαστω; 1. Το υπάρχον τούρμπο είναι περιορισμένης παροχής, με τα υπάρχοντα περιφερειακά - hardware άλογα πολλά δεν θα πάρεις. Μπορείς να κερδίσεις αρκετή ροπή. Εξού και η λειτουργία του Diesel να αξιοποιεί πλήρως τη ροπή από χαμηλά. Πας λοιπόν στην Superchips και ρωτάς υπάρχει 2ο στάδιο για πχ. +5ps +40-50nm ? Καλό είναι να γίνει Delete το Dpf γιατί θα έχει υψηλές θερμοκρασίες. Το στάδιο αυτό 160ps 350nm, αν δεν μπορέσει η Superchips να το υλοποιήσει τότε ίσως μια άλλη εταιρία τα καταφέρει. Προφανώς πληρώνεις ή ένα Update ή εξολοκλήρου πρόγραμμα. 2. Βγάζεις τουρμπίνα, αυξάνεις την φτερωτή του συμπιεστή μερικά mm ή αλλαγή άξονα - φτερωτής και προχωράς σε custom πρόγραμμα ανοίγοντας νέους ορίζοντες, για τα όρια της τροφοδοσίας. Πληρώνεις Εργατικά- Τουρμπινά-Πρόγραμμα-Dyno. ->Η λύση άξονα-φτερωτή από 2.0CR θα αποδώσει 180ps Υπόψη ότι ο δίσκος είναι 228mm και πιθανολογώ μετά τα 400nm με νορμάλ χρήση θα έχει πρόβλημα. Υπάρχει και έτοιμη λύση αλλά με τα μισά λεφτά κάνεις το ίδιο στην Ελλάδα http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/1-6-tdi-common-rail-170hp-turbo-upgrade.html Στο στάδιο αυτό πολύ πιθανό να χρειαστεί μια μονάδα I/C. 3. Ψάχνεις να βρεις ίδιο πάτημα τουρμπο-πολλαπλή από το Group. Πολύ δύσκολο... Παράδειγμα: Το 2.0 CR έχει εμφανισιακά όμοια τουρμποπολλαπλή αλλά οι τροφοδοσίες νερού-λαδιού διαφέρουν (relocation needed, υπάρχουν και έτοιμα αλλά οι δοκιμές θα κοστίζουν) και η θέση της WG διαφέρει. Αυτό που όμως είναι ενδιαφέρον είναι ότι από τα 140ps πάει σχετικά εύκολα στα 170-180ps. Εδώ φαίνονται οι δύο άξονες: Προσωπικά εφόσον έχεις κάνει μόνο μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, σου συνιστώ: α. Δες αν υπάρχει update. β. Κατάργηση του dpf. γ. Όταν βγεις εκτός εγγύησης προχώρα σε υβριδικό τούρμπο ή τουρμποπολλαπλή, θα έχει προχωρήσει και η βελτίωση και θα έχουν εμφανιστεί πολλά μοντέλα παρόμοια. Edited September 13, 2014 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 σ ευχαριστω που ασχολεισαι με το θεμα μου, ισως και περισσοτερο απο μενα. 1. λες 2 σταδιο, τι περιλαμβανει εκτος απο αφαιρεση του dpf; πρεπει να αλλαξω κατι αλλο η απλα πιο επιθετικο προγραμμα; 2.χωρις να καταλαβαινω και πολλα απο αυτα που γραφεις, προτεινεις πειραγμα του τουρμπο και οχι αλλαγη ( αυτο φανταζομαι για λογους κοστους ε; ) για το δισκο που λες, εννοεις το συμπλεκτη ε; για τι κοστος μιλαμε στο περιπου παντα για I/C ποσο κοστος; 3. πολαπλη ποσο κοστος; α. τη δευτερα κιολας θα παρω τηλεφωνο β. το σκεφτομαι εδω και καιρο γ. εγγυηση δεν εχω εδω και ενα χρονο περιπου. επειδη το ακουω συχνα τι ειναι το υβριδικο τουρμπο; τι διαφορες εχει απο ενα απλο τουρμπο; συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις. σε εχω ζαλισει αν γινει βελτιωση του τουρμπο η αλλαγη, η εξατμιση μενει οπως ειναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 σ ευχαριστω που ασχολεισαι με το θεμα μου, ισως και περισσοτερο απο μενα. 1. λες 2 σταδιο, τι περιλαμβανει εκτος απο αφαιρεση του dpf; πρεπει να αλλαξω κατι αλλο η απλα πιο επιθετικο προγραμμα; 2.χωρις να καταλαβαινω και πολλα απο αυτα που γραφεις, προτεινεις πειραγμα του τουρμπο και οχι αλλαγη ( αυτο φανταζομαι για λογους κοστους ε; ) για το δισκο που λες, εννοεις το συμπλεκτη ε; για τι κοστος μιλαμε στο περιπου παντα για I/C ποσο κοστος; 3. πολαπλη ποσο κοστος; α. τη δευτερα κιολας θα παρω τηλεφωνο β. το σκεφτομαι εδω και καιρο γ. εγγυηση δεν εχω εδω και ενα χρονο περιπου. επειδη το ακουω συχνα τι ειναι το υβριδικο τουρμπο; τι διαφορες εχει απο ενα απλο τουρμπο; συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις. σε εχω ζαλισει αν γινει βελτιωση του τουρμπο η αλλαγη, η εξατμιση μενει οπως ειναι; Ηλία, δεν είναι plug n' play αυτές οι καταστάσεις, διάβασε πα προηγούμενα ποστς, μια ιδέα από το τι μπορείς να κάνεις ... Έλα σε μια συνάντηση να τα πούμε κι από κοντά να κάνουμε και μια βόλτα με το πρόγραμμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 εγω πηγαινω συχνα, οσο γινοτανε συναντησεις. μακαρι να βολεψει και τους δυο μας την επομενη φορα. οοοοοταν γινει. μια ιδεα την πηρα αλλα δε φτανει, χαχα. οσες βολτες θελεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 λοιπον σημερα μιλησα με τον αντιπροσωπο της superchips, εκει εβαλα το προγραμμα. και τον ρωτησα τι μπορω να κανω για περισσοτερη δυναμη. απ οτι μου ειπε δεν εχω και πολλες επιλογες μαλλον μονο μια. ρωτησα για αφαιρεση του dpf αλλα ηταν αντιθετος με αυτο, ο λογος ειναι επειδη φορα εγκεφαλο ζιμενς, αν ηταν μπος θα μπορουσα να το βγαλω. αυτα παντα για να δουλευει το αμαξι οσο πιο μανισια - σωστα γινεται. η επιλογη που μου εδωσε ειναι αλλαγη εξατμισης μετα τον καταλυτη και το dpf. δηλαδη μεσαιο και τελικο. υποστηριζει οτι μαζι με το προγραμμα θα μου δωσει 9 με 10 αλογα και 2.5 κιλα ροπη. η σκεψη που ειχα για αλλαγη τουρμπο και downpipe ακυρωνεται. τι λετε ειναι εφικτο αυτο για την εξατμιση; αξιζει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 Kαλό ακούγεται Ηλία αλλά δεν μας είπες πόσο θα κοστίσει.... Δέχεται να το δυναμομετρήσεις πριν και μετά??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 (edited) επειδη δεν ειπα τη τιμη γι αυτο ακουγεται καλα μου ειπε για μια μαρκα γερμανικη bastuck νομιζω μου την ειπε, που βγαζει και για το αμαξι μου χωρις κοψε ραψε. 1.000 ευρω με μεταφορικα και περαστικα. ειναι πολλα τα λεφτα. δεν τον ρωτησα αλλα τον εμπιστευομαι γιατι μου φερθηκε πολυ σωστα και επαγγελματικα. μου ειπε οτι ο θορυβος θα αυξηθει ελαχιστα, η καταναλωση πανω κατω στα ιδια, η ροπη θα ξεκιναει απο πιο χαμηλα, χωρις λαμπακια και προβληματα Ξέρουμε αν και ποσο πιανει η δικια μου, μανισια εξάτμιση μεταχειρισμενη; μεσαιο και τελικο. Μετα απο καταλύτη Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited October 20, 2014 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 (edited) Θα σου απαντησω επιγραμματικα και τα υπολοιπα απο κοντα: Με catback 2 καζανακια δεν υπαρχει περιπτωση να παρεις 10ps Το 1000ρικο για ενα catback ειναι αν οχι κοροιδια τουλαχιςτο λαθος κινηση εν καιρο κρισης.. ( you know better). Η μαμα εξατμιση οπως ολες οι μαμα εξατμισεις που βγαζουμε πωλουνται σε χαμηλοτερες τιμες και συνηθως μπαινουν σε μικροτερα μοντελα η σε περιπτωση Ατυχηματος. (Δικια μου εκτιμηση 50mm εξατμιση δεν θα παρει κανενα passat, εκτος αν ειναι τρακαρισμενο). Το αμαξι για να παρει αλογα θελει καταργηση dpf, downpipe και τερμα προγραμμα. Για περισσοτερα θελει υβριδικη τουρμπινα η μαντεμενιΑ πολλαπλη και νεο τουρμπο. Τα αλογα μετα το φπε κοστιζουν ... Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited October 9, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...