Jump to content
mike21

Περίεργο Πρόβλημα Με Την Πίεση

Recommended Posts

Παίδες τελικά θα ζητήσω τη βοήθειά σας γιατί δεν ξέρω τι/που αλλού να ψάξω. Μου κάνει το εξής:

1) Πάντοτε όποτε το βάλω μπρος, την πρώτη φορά που θα πατήσω με 3η,4η η πίεση δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 0,7- 0.9. Μετά από δυο-τρία πατήματα στρώνει και δίνει κανονικά 1.4-1.3-1.2-1.0 στον κόφτη.

2) Με 5η,6η όποτε τις περισσότερες αν πατήσω από 4-5000rpm ή θα μείνει με 0.7-0.8 μέχρι τον κόφτη ή θα δώσει κανονικά για 1 δευτερόλεπτο και μετά θα πέσει σ'αυτά τα νούμερα πάλι σαν ένα μεγάλο κόψιμο. Ή δε θα κάνει τίποτα και θα πηγαίνει κανονικά!

Με λίγα λόγια το αυτοκίνητο ή θα δουλεύει καλά ή αν όχι, θα κάνει όλα τα παραπάνω. Και αυτό όποτε να'ναι, τέρμα σποραδικά.

Έχω ελέγξει αντλία υψηλής/χαμηλής με vagcom είναι Ok. Άλλαξα και σκάστρα μήπως και αλλά τελικά πεταμένα λεφτά.. Από σφάλματα τίποτα.

Καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι ή τι να κοιτάξω;

GT 170 Φ.Π.Ε

Edited by mike21_gt
Link to comment
Share on other sites

μηπως διαβασες το δικομου θεμα με την πιεση?απο θερμοκρασια εξωτερικη εκει που εισαι ποσο εχει??

Link to comment
Share on other sites

μηπως διαβασες το δικομου θεμα με την πιεση?απο θερμοκρασια εξωτερικη εκει που εισαι ποσο εχει??

Φίλε δεν βρήκα το δικό σου το σχετικό με την πίεση που αναφέρεις, εκτός αν λες εκείνο με τον εγκέφαλο που είχες που έκανα ένα search :S Αν μπορείς κι έχεις χρόνο, κάνε ένα post το link.. Η θερμοκρασία είναι από 0 ως και 10-11, τις τελευταίες μέρες 5-7. Έχεις κάτι στο νου;

N75 IΣΩΣ?ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΜΟΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΑΛΛΑΓΗ Η Ν75

Το σκέφτηκα φίλε μου αλλά δεν την άλλαξα γιατί μια φορά που είχα n75 σκάρτη το αμάξι πήγαινε μια χαρά και απλά μου έκανε ένα κόψιμο στις 3500-4000 αν πατούσα από χαμηλά με φουλ φορτίο. Στα ψηλά τούρμπιζε κανονικά. Προτείνεις να την αλλάξω; Υπάρχει κανένας τρόπος να διαπιστωθεί αν τα'χει φτύσει;

Link to comment
Share on other sites

μηπως διαβασες το δικομου θεμα με την πιεση?απο θερμοκρασια εξωτερικη εκει που εισαι ποσο εχει??

Το βρήκα τελικά φίλε μου, στο topic που παρουσιάζεις το αυτοκίνητο σου θα εννοείς μάλλον. Τα συμπτώματα μπορώ να πω ότι είναι πολύ παρόμοια. Τέτοια σκαμπαναβέσματα μου κάνει και μένα. με 5η,6η κιόλας δεν κάνει καν σκαμπανεβάσματα, απλά δεν ανεβάζει κανονικά καθόλου. Βέβαια είναι και διαφορετικοί κινητήρες. Τι να πω...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα μετρήσεις τη n75 μετά από προτροπή. Στο μπλοκ 114 η τελευταία στήλη που λέει n75(wastegate) duty cycle όταν πήγαινε κανονικά το αμάξι έφτανε ως 95% και έπεφτε μέχρι 50. Όταν έκανε όλα τα χαζά αυτά που περιέγραψα έμενε κολλημένη στο 30-35% Λέτε να είναι η n75 τελικά;

Μάλλον θα την αλλάξω και θα δω. Παίζει wastegate να έχει θέμα;

Link to comment
Share on other sites

θα σου πω τι ελενχτηκε

τα παιδια ειχανε ελενξει και το μαφ αποσυνδεωντας τον αλλα ουτε αυτος ειχε θεμα μιας και συνεχιζε το θεμα και με χωρις μαφ..

αλλο που ειχανε τσεκαρει ηταν pvc βαλβιδα,δεν ειχε θεμα

το συστημα πιεσεως του τουρμπο δεν ελενκτηκε μιας και θα εχανε πιεση παντου και οχι μονο στις 4-5-6 ταχυτητα.

αντλια βενζινη υψηλης εγινε ελενχος πιεσεως μια χαρα και πισω το ιδιο

και μπουζια ελενχος.

απο εξωτερικο συνεργειο μου ειπανε να αλλαξω ν75 οπως και αλλαξα μιας και με το τεστερ στην αντιπροσωπεια δεν ξερανε να μου πουν αν ηταν βραχυκυλωμενη παρα μονο αν ανοιγει και κλεινει(για αυτους δουλευε κανονικα-αλλα το τεστερ δεν μπορει να σου πει αν δουλευει οπως λες 30% μονο),

στο τελος αλλαξα καιτην σκαστρα σε σ3 παλι πισω ,απτην φορσε που φορουσα τις 2,5 βδομαδες που μου κανε το θεμα με την πιεση

και εβγαλα και ενα κλεφτη απτο λαμδα που μου ειχε προσθεσει ο εξατμισας και εστρωσε....

τωρα ειλικρινα αν ηταν η ν75 ,δεν ξερω μιας και με την αλλαγη της στη κερκυρα στα πρωτα 10 πατηματα εκανε θεμα μονο 2 φορες.εστρωνε και αραιωσε η βλαβη.μετα τα 10 καναμε αλλα 20 πατηματα οπου δεν ηξερε τιποτα....στη κερκυρα

μετα στην ηγουμενιτσα παλι τα ιδια,το προβλημα επανηλθε στην επιστροφη για γιαννενα,δεν καταφερα ν α γυρισω πισω,στο καταπελτη στο λιμανι μενει απο πολλαπλασιαστες.καντηλια και αγιους εγω)

γυριζω στο νησι,αλλαζω πολλαπλασιατες και ξανα την επομη ημερα για ιωαννινα)

επιστροφη στους +4 στα ιωαννινα αλλαξα σκαστρα ξανα απο φορσε σε σ3 (γιατι μου αρεσε σαν φορσε και την ειχα ξαναβαλει πανω αφου ειδα οτι δεν ειχα γλυτωσει απτο προβλημα)

και εφυγε το θεμα,

ξεκινα με την n75 να εισαι σιγουρος και για μενα,οπως σου ειπαν ποιο πανω

σε αυτο το χρονικο διαστημα εμενα των 2.5 εβδομαδων που με ταλαιπωρησε αλλαξα και λαμδα που μας αφησε χρονους και 2 πολλαπλασιαστες.πρωτο και δευτερο κυλινδρο και ηταν 3 μηνων οι παλιοι.τωρα τι γινεται δεν ξερω για μενα οπως ηρθε ετσι εφυγε!!!με εχει μπερδεψει ο χιονουλης με αυτη την βλαβη της πιεσεως

αλλα στις 15 μερες αυτες πανω κατω ,εβγαλε 2 ζημιες με αυτα και αυτα

και δεν ξερω αν φταιει και για την πιεση μια βαλβιδα οπου εμφανιστηκε ξαφνικα και αυτη προχτες στην αντλια της υψηλης μπροστα που ειναι για την πιεση της πισω αντλιας....G410

δηλαδη μας εχει γαμ#@ησει ο χιονουλης κανονικοτατα σε βλαβες σε 2.5 βδομαδες μεσα,ολες μαζι.χαχαχαχ εφτιαχνα την μια και εβγαινε και αλλη την επομενη ημερα.τωραα ηρεμησε!!!

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

θα σου πω τι ελενχτηκε

τα παιδια ειχανε ελενξει και το μαφ αποσυνδεωντας τον αλλα ουτε αυτος ειχε θεμα μιας και συνεχιζε το θεμα και με χωρις μαφ..

αλλο που ειχανε τσεκαρει ηταν pvc βαλβιδα,δεν ειχε θεμα

το συστημα πιεσεως του τουρμπο δεν ελενκτηκε μιας και θα εχανε πιεση παντου και οχι μονο στις 4-5-6 ταχυτητα.

αντλια βενζινη υψηλης εγινε ελενχος πιεσεως μια χαρα και πισω το ιδιο

και μπουζια ελενχος.

απο εξωτερικο συνεργειο μου ειπανε να αλλαξω ν75 οπως και αλλαξα μιας και με το τεστερ στην αντιπροσωπεια δεν ξερανε να μου πουν αν ηταν βραχυκυλωμενη παρα μονο αν ανοιγει και κλεινει(για αυτους δουλευε κανονικα-αλλα το τεστερ δεν μπορει να σου πει αν δουλευει οπως λες 30% μονο),

στο τελος αλλαξα καιτην σκαστρα σε σ3 παλι πισω ,απτην φορσε που φορουσα τις 2,5 βδομαδες που μου κανε το θεμα με την πιεση

και εβγαλα και ενα κλεφτη απτο λαμδα που μου ειχε προσθεσει ο εξατμισας και εστρωσε....

τωρα ειλικρινα αν ηταν η ν75 ,δεν ξερω μιας και με την αλλαγη της στη κερκυρα στα πρωτα 10 πατηματα εκανε θεμα μονο 2 φορες.εστρωνε και αραιωσε η βλαβη.μετα τα 10 καναμε αλλα 20 πατηματα οπου δεν ηξερε τιποτα....στη κερκυρα

μετα στην ηγουμενιτσα παλι τα ιδια,το προβλημα επανηλθε στην επιστροφη για γιαννενα,δεν καταφερα ν α γυρισω πισω,στο καταπελτη στο λιμανι μενει απο πολλαπλασιαστες.καντηλια και αγιους εγω)

γυριζω στο νησι,αλλαζω πολλαπλασιατες και ξανα την επομη ημερα για ιωαννινα)

επιστροφη στους +4 στα ιωαννινα αλλαξα σκαστρα ξανα απο φορσε σε σ3 (γιατι μου αρεσε σαν φορσε και την ειχα ξαναβαλει πανω αφου ειδα οτι δεν ειχα γλυτωσει απτο προβλημα)

και εφυγε το θεμα,

ξεκινα με την n75 να εισαι σιγουρος και για μενα,οπως σου ειπαν ποιο πανω

σε αυτο το χρονικο διαστημα εμενα των 2.5 εβδομαδων που με ταλαιπωρησε αλλαξα και λαμδα που μας αφησε χρονους και 2 πολλαπλασιαστες.πρωτο και δευτερο κυλινδρο και ηταν 3 μηνων οι παλιοι.τωρα τι γινεται δεν ξερω για μενα οπως ηρθε ετσι εφυγε!!!με εχει μπερδεψει ο χιονουλης με αυτη την βλαβη της πιεσεως

αλλα στις 15 μερες αυτες πανω κατω ,εβγαλε 2 ζημιες με αυτα και αυτα

και δεν ξερω αν φταιει και για την πιεση μια βαλβιδα οπου εμφανιστηκε ξαφνικα και αυτη προχτες στην αντλια της υψηλης μπροστα που ειναι για την πιεση της πισω αντλιας....G410

δηλαδη μας εχει γαμ#@ησει ο χιονουλης κανονικοτατα σε βλαβες σε 2.5 βδομαδες μεσα,ολες μαζι.χαχαχαχ εφτιαχνα την μια και εβγαινε και αλλη την επομενη ημερα.τωραα ηρεμησε!!!

Μ'έπιασε απελπισία μόνο που το διάβασα ρε φίλε :S Αλλά αν έστρωσε τώρα, έχει καλώς. Και ξεχνιέται και η ταλαιπωρία.. Θα αλλάξω αύριο n75 την παρήγγειλα και την περιμένω. Όσο για τον κλέφτη που λες, αν εννοείς τον αποστάτη που βγάζει τον 'λ' λίγο πιο έξω έχω κι εγώ αλλά δεν είχα ποτέ θέματα παρά μόνο όταν πάω πάρα πολύ σιγά ( σπάνια :D ) μου πετάει ένα check και λέει για χαμηλή απόδοση καταλύτη. Το σβήνω κι όλα ok.

Έτσι πως έχει το θέμα εύχομαι να είναι n75 και να καθαρίσω με 30 ευρώ και να μην είναι τίποτα άλλο πιο φασαριόζικο και δαπανηρό.. :(

Anyway θα γράψω αν έχω νεότερα. Καλή χρονιά και καλά ξεμπερδέματα! :-)

Link to comment
Share on other sites

οκ

και εμενα ο κλεφτης ναι ειναι ο αποστατης που λες και ποτε ποτε εβγαζε το λαμδα να εχει διαφορες βλαβες,μετα τα επαιξε ομως απτο πολυ χαζεμα ο λαμδα.παντως ρωτησα και τον ετιουνερσ και ο λαμδα μετραει για να ειναι θεμα σε πιεση σαν αιτια παντα,εγκυκλοπεδικα αυτα...εσυ θεωρο θα εχεις τα κλασικα ν75 σταθερη αξια σαν προβλημα τουλαχιστον στα τφσι.στο νησι μου μαζευτηκαμε 2 ρωτοντας απο εδω και απο εκει με τα ιδια συμπτωματα.χαχα αλλα ενταξει ειναι φτηνο ανταλλακτικο και την παλευουμε

Link to comment
Share on other sites

=

εσυ θεωρο θα εχεις τα κλασικα ν75 σταθερη αξια σαν προβλημα τουλαχιστον στα τφσι.στο νησι μου μαζευτηκαμε 2 ρωτοντας απο εδω και απο εκει με τα ιδια συμπτωματα.χαχα αλλα ενταξει ειναι φτηνο ανταλλακτικο και την παλευουμε

Μια φορά την άλλαξα που είχα θέμα.. Τόσο ευαίσθητες είναι ρε γ@μώτο; Γνωρίζεις αν υπάρχει καμία aftermarket ''ενισχυμένη'' n75 να κάνει για μένα;

Link to comment
Share on other sites

=

Μια φορά την άλλαξα που είχα θέμα.. Τόσο ευαίσθητες είναι ρε γ@μώτο; Γνωρίζεις αν υπάρχει καμία aftermarket ''ενισχυμένη'' n75 να κάνει για μένα;

δεν εχω ακουσεικατι απο κανενα μαγαζι...αν ηταν νομιζω θα ειχε γινει ντορος οπως και μετην σκαστρα του σ3 την καινουργια,οπου με το που βγηκε αμεσως αλλαξανε σε αυτην οι γρηγοροι...ειμαι και εγω σε αναμονη μηπως αλλα δεν νομιζω.τουλαχιστον πονηρευομαστε απτα συμπτωματα λογω εμπειριας πλεον και ξερουμε τι να κανουμε

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω ακουσεικατι απο κανενα μαγαζι...αν ηταν νομιζω θα ειχε γινει ντορος οπως και μετην σκαστρα του σ3 την καινουργια,οπου με το που βγηκε αμεσως αλλαξανε σε αυτην οι γρηγοροι...ειμαι και εγω σε αναμονη μηπως αλλα δεν νομιζω.τουλαχιστον πονηρευομαστε απτα συμπτωματα λογω εμπειριας πλεον και ξερουμε τι να κανουμε

Εγώ έχω σκεφτεί να βάλω τη Ν75 της forge που έχει το κιτάκι της ( έχω τη forge για τον 1.4 τη φορούσα και την άλλαξα στην revision D γιατί μου έδινε την εντύπωση ότι ήταν πιο ζωηρό το αμάξι ) στη θέση της εργοστασιακής N75 αλλά δεν ξέρω αν θα κάνει την ίδια λειτουργία ή αν θα κάνω καμιά λαλακία :D :D

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω ότι μετά από άπειρες μέρες αναμονή ( υπήρχε n75 στην Αθήνα αλλά σε πακέτα και μέχρι να ξεπακετάρουν γι'αυτό καθυστέρησε τόσο, έτσι μου έιπαν ) την έβαλα χθες. Χθες και σήμερα λοιπόν όποτε το πάτησα το αμάξι δεν έκανε τα περίεργα αυτά και έδειχνε να έχει στρώσει.. Ακόμα δεν είμαι σίγουρος όμως ότι εξαλείφθηκε το πρόβλημα. Η φάση είναι ότι δε θέλω να το σκίσω με το φόβο μήπως το ξανακάνει γιατί μόνο στη σκέψη θα μου γυρίσουν τα μυαλά  :laugh: :laugh:  :ermm:

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και από εμενα επειδή και εγώ αντιμετωπίζω τα ιδία μήπως  ξέρει κανείς των κωδικό για N75 και τη σκαστρα από το S3 (εχω το golf gti V BWA)

 

Σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

06F 145 710 G 40€ σκαστρα

06F 906 283 F  30€ n75

φιλε Γιαννη γεια σου

θελω να μου πεις καποια πραγματακια η N75 βγαζει προβλημα στο vag com???

γιατι βλεπω καποια ψιλο κομπιασματα στις 3000 περιπου και λεω μηπως τα

εχει πεξει η συγκεκριμενη βαλβιδα.

η 06F 906 283 F κανει για εμενα???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.