Jump to content
sakiskar

Revo Σε Golf 6 Gti

Recommended Posts

1) Για Πάτροκλο.  α)Ευχαριστώ και συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Δεν κολάω στη revo, η οποία δεν κάνει λόγω για φρένα σε stage 1. Έχω δει και την mtm, που λέει ότι πρέπει να μπούν και φρένα (τα φθηνότερα είναι 3500 ευρ.). β) Για 17άρες, να ψάξω φρένα στη revo ?

γ) Για τη ροπή και τις αλλαγές ταχυτήτων, έχεις δίκαιο. Εγώ είχα λάθος αντίληψη θεωρώντας το 1700 ως την ελάχιστη ροπή και το 5200 τη μέγιστη. Ωστόσο πέρα από τη οικονομία, θεωρώ (απο δική μου αίσθηση, αλλά και απόψεις άλλων) ότι πρέπει(είναι πιό σωστό)  το αμάξι να πάει <γεμάτα> στις αλλαγές ταχυτήτων από 4000 και πάνω ως 5000  Αλλά αυτά βέβαια όταν το αμάξι ζεσταθεί,μετά από κάποια χιλιόμετρα ή σε μεγάλες ταχύτητες κ.λ. και όχι βέβαια μέσα στη πόλη με μικρές ταχύτητες ή κρύα μηχανή.

2) Για Fastrabbit. α) Οι χαμηλές τιμές που δίνεις, είναι αδύνατο να επιτευχθούν (από εμένα τουλάχιστο) . β) Έχω απλή ανάρτηση , δεν έχω ακούσει από κανένα να ρυθμίζεται το xds, και γνώμη μου ότι είναι λάθος(υπερβολικό) το χαμήλωμα 4cm  και μάλιστα με μαμά αμορτισέρ (θα φθαρούν γρήγορα).

Εχεις μια αμαξαρα (γαμω το Ελληνικο κρατος που μαμησε τα διλιτρα).Αυτοι που λενε οτι πρεπει να αλλαζεις στα 4000-5000 στροφες ειναι απλα για το καρναβαλι της Πατρας.Δηλαδη εγω που εχω DSG και αλλαζει στις 1.500 θα εχω προβληματα.Οχι.Τι φοβασαι τις επικαθησεις??? Με το πρωτο καλο πατημα εισαι κομπλε φευγουν ολα.Δεν εχεις ατμοσφαιρικο αλλα τουρμπο.Με αλλαγες συνεχεια στις 4000 στροφες ποσο θερμοκρασια εχεις στα λαδια 100-105??? Σε νορμαλ οδηγηση πανω απο 2500 στροφες ειναι δωρο αδωρον.

 

Φρενα μεταχειρω απο Porche καινουργια απο Brembo και βλεπεις.Δεν γινεται ρε παιδια το Golf GtI με 260 αλογα να εχει 312Χ25 δισκο μπροστα. 328Χ28 και πανω το λιγοτερο το S3 εχει 345Χ30 με τα ιδια αλογα.

 

Κανε ενα πειραμα γεμισε βενζινη και για ενα ντεποζιτο οδηγα με αλλαγες στις 2500 στροφες και πες μας καταναλωση.Με το προγραμμα θα εχεις ακριβως την ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ πατροκλε!για τις επικαθησεις μπορείς να θεσπισεις μια μέρα υπέρ του ξεκαπνισματος!απο δεύτερη ταχύτητα όλες άνοιγμα και πορεία στις 5000 στροφές για ενα δυο λεπτά συνεχόμενα.στο 5αρι ετσι έκανα.στα 110000 χλμ που ελέγξα τις βαλβίδες ήτανε σε πολυ καλύτερη κατάσταση απο καποια αλλα που είχανε 50-60κ

Link to comment
Share on other sites

Αν είχα πολλές γνώσεις,(κάτι που δήλωσα απο την αρχή) δεν χρειαζόταν να ξεκινήσω συζήτηση. Δεν είπα ότι συνεχώς αλλάζω στις 4000. (πχ μέσα στη πόλη δεν γίνεται, όπως ανέφερα αλλά και έξω πολλές φορές. όταν δεν υπάρχει διάθεση). Σίγουρα με 1700 ή 2500 υπάρχει μείωση, δεν το αμφισβητώ και το δοκίμασα, αλλά 7.3 δεν είδα, ως τώρα. (έως 7,8 ναι). και ίσως πρέπει να προσπαθήσω περισότερο .Θέλουμε απ όλα, και μπορούμε να οδηγήσουμε (ανάλογα με τα κέφια) και έτσι και αλλοιώς. Σταματάω, να αναφέρω τη άκουσα  για αλλαγές στις 1500 με αμάξι 260hp, και από ποιούς γιατι θα θυμώσετε περισσότερο. Σέβομαι και δέχομαι τις απόψεις σας , επειδή είστε χρήστες του αυτοκινήτου και εμπειρότεροι απο εμένα. Δεν γνώριζω πολλά όπως είπα, για αυτό εξηγήστε, αν θέλετε, καλύτερα (πιό συγκεκριμένα) μερικά. (τι θα βρώ δηλ. στο vag.com ? ρύθμιση του xds ? ). (Στο ξεκάπνισμα, γιατί όχι άνοιγμα από την 1η αλλά απο΄τη 2η ? - και τι άνοιγμα δηλ. το στροφόμετρο στις πόσες ? -  τι εστί καλό πάτημα ?- και φυσικά ποιά η ημέρα του ξεκαπνίσματος ). 

Link to comment
Share on other sites

Methana, πόσα χιλιόμετρα, μπορεί να διανύσει κανείς με χαμηλές στροφές, και μετά να κάνει ξεκάπνισμα, πατώντας τέρμα. Υπάρχει κάποιο όριο  ή όχι ?    Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω επειδή ταξιδεύω σχεδόν καθε εβδομαδα οταν βρω ευκαιρία μια φορά ας πούμε στις 10μερες αρχίζω με 2α και 5000 στροφές σταθερά για 30 δευτερόλεπτα μετα 3ή το ίδιο 4η με 5500 για επησεις 30δ καμια φορά οταν ειναι ανοιχτός ο δρόμος και με παίρνει για πολλα κανω το ίδιο και με 5η.Ως επι το πλειστων ταξιδεύω με 130χλμ και cruise control.

Link to comment
Share on other sites

OK.  Παίδες. Θα δοκιμάσω αυτό το style οδήγησης. Βάλαμε τα πράγματα κάπως στη σειρά. Προτρέχω όμως λίγο για να ρωτήσω, (επειδή βέβαια λέτε για στρωτή οδήγηση με μικρές τιμές καυσίμου και άρα οικονομία), αυτό που γλυτώνει κανείς με χαμηλές στροφές (σε καύσιμο), δεν το καίει μετά μαζεμένα όταν γκαζώνει τέρμα ?  Γιατί άν ισχύει, τότε μου απαντάτε, αν κατάλαβα, ποιό είναι το σωστό style οδήγησης και όχι το  πιό οικονομικό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν βοηθησω ή οχι,αν κ νομιζω οτι το 6αρι ειναι overall πιο οικονομικο απο το 5αρι που εχω εγω.

Τεσπα,εδώ και 4 μήνες έχω βάλει προγραμμα(chiptronic) στο 5αρι gti που έχω,σημειώνω δε οτι ειναι dsg.

Απόλυτα ικανοποιημένος εώς τώρα,το αμάξι αλλάζει χαρακτήρα κ δεν ανακαλύπτω την Αμερική φυσικά :)

Η κατανάλωση μέσα στη πόλη αυξήθηκε αρκετά αν κ έχω βαρύ πόδι κ συνεπώς δεν είμαι ο πιο κατάλληλος για συγκρίσεις πριν κ μετα.Ετσι βλέπω σε συνθήκες βαριάς κίνησης,εώς και 14-15 λίτρα μέσης κατανάλωσης πάντα.

Σε ανοικτές διαδρομές μπορείς να κανείς οικονομικοτατη οδήγηση εννοώντας οτι η κατανάλωση στο τρίπ θα κυμαίνεται απο 8 εώς 9 λίτρα στα 100 χλμ.για αμάξι 250 αλόγων ειναι μια χαρα imo.

Για τα φρένα που λετε,νομίζω οτι ειναι μια χαρα εώς τώρα.Οκ φρένα απο Porsche ή S3 θα είχαν καλύτερη απόδοση,αλλα οχι οτι δεν αρκούν τα εργοστασιακα.Οταν επισκεφθώ τη πίστα στα Μέγαρα θα μπορω να πω περισσότερα βέβαια,αλλα ξαναλέω οτι σε στροφοδιαδρομες που το έχω δοκιμάσει δεν μου δίνουν την αίσθηση οτι κουράζονται.

Σορρυ για το σεντόνι.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι χρωστας μερικές ερωτήσεις / απαντήσεις στον εαυτό σου.

Τα θες τα 60-80 παραπάνω άλογα. Αν ναι που ; Οταν θα πηγαίνεις στην δουλειά ή στην βόλτα και το ταξίδι. Διότι αν το Αυτοκινητο το θες για να πηγαίνεις στην δουλειά θα αναλαβεις ένα επιπλέον έξοδο σε καύσιμα που πρέπει να το προυπολογισεις.

Ενα αλλο ερώτημα ειναι αν θέλεις να μπεις στην σουρεαλ , κατα την άποψη μου διαδικασία ότι ένα Αυτοκινητο σαν το δικό σου με εναν εξαιρετικό κινητήρα , πρέπει να μπεις στην διαδικασία των επικαθήσεων κλπ κλπ.

Ενα αλλο ερώτημα ειναι αν μπορείς να πιστεψεις η να μπεις στην διαδικασία να προσπαθήσεις μα πετύχεις με ένα Αυτοκινητο 200 ίππων και 1500 κιλών καταναλωσεις της τάξης των 6,5. Διότι τέτοιες με αυτο που ονομάζουμε νορμαλ οδήγηση δεν μπορείς να το πετύχεις , χωρις τουλάχιστον να χάσει το Αυτοκινητο τον χαρακτήρα του.

Σκέψου αυτα , και μερικά ακόμα και θα έχεις ασφαλή απάντηση για το προγραμμα.

Οσον αφορά την ρεβο , εγώ ήμουν ευχαριστημένος , και πίστεψε με είχα ένα απο τα πιο γρήγορα gt 170 το οποιο δεν έκανε ούτε κιχ. Σίγουρα θα σου πουν και για άλλες εταιρείες το ίδιο. Εγώ λέω για αυτο που είχα ως εμπειρία. Τώρα για φτωχά μείγματα , για ανεπαρκή φρένα κλπ , Άστο καλύτερα. Δεν παίζουν , ποτέ δεν έπαιζαν.

Link to comment
Share on other sites

Οικονομια και προγραμμα σε GTi δεν μπορουν να συμβαδισουν απ οτι φαινεται εγω παραδινομαι.... :blink:

 

μαζι σου φιλε,δεν υπαρχει ποιο απλος τροπος να το εξηγησεις 

Νομίζω ότι χρωστας μερικές ερωτήσεις / απαντήσεις στον εαυτό σου.

Τα θες τα 60-80 παραπάνω άλογα. Αν ναι που ; Οταν θα πηγαίνεις στην δουλειά ή στην βόλτα και το ταξίδι. Διότι αν το Αυτοκινητο το θες για να πηγαίνεις στην δουλειά θα αναλαβεις ένα επιπλέον έξοδο σε καύσιμα που πρέπει να το προυπολογισεις.

Ενα αλλο ερώτημα ειναι αν θέλεις να μπεις στην σουρεαλ , κατα την άποψη μου διαδικασία ότι ένα Αυτοκινητο σαν το δικό σου με εναν εξαιρετικό κινητήρα , πρέπει να μπεις στην διαδικασία των επικαθήσεων κλπ κλπ.

Ενα αλλο ερώτημα ειναι αν μπορείς να πιστεψεις η να μπεις στην διαδικασία να προσπαθήσεις μα πετύχεις με ένα Αυτοκινητο 200 ίππων και 1500 κιλών καταναλωσεις της τάξης των 6,5. Διότι τέτοιες με αυτο που ονομάζουμε νορμαλ οδήγηση δεν μπορείς να το πετύχεις , χωρις τουλάχιστον να χάσει το Αυτοκινητο τον χαρακτήρα του.

Σκέψου αυτα , και μερικά ακόμα και θα έχεις ασφαλή απάντηση για το προγραμμα.

Οσον αφορά την ρεβο , εγώ ήμουν ευχαριστημένος , και πίστεψε με είχα ένα απο τα πιο γρήγορα gt 170 το οποιο δεν έκανε ούτε κιχ. Σίγουρα θα σου πουν και για άλλες εταιρείες το ίδιο. Εγώ λέω για αυτο που είχα ως εμπειρία. Τώρα για φτωχά μείγματα , για ανεπαρκή φρένα κλπ , Άστο καλύτερα. Δεν παίζουν , ποτέ δεν έπαιζαν.

+1000

 

Πατροκλε εχω μπερδευτει,GTI εχεις?

Link to comment
Share on other sites

Εγω οχι. Ο πατερας μου εχει (θυμασαι για τις Ζαντες που λεγαμε).

Αλλα το 160 εχει τα ιδια φρενα με το GTI εμπρος.Εγω τα θεωρω λιγα για 260 αλογα αυτοκινητο.Μηπως το πενταρι ειχε πιο μικρα??

Αλλα αφου τα δικα σας φρεναρουν καλα εμενα δεν μου πεφτει λογος.Προσωπικα εγω θα τα αλλαζα για Φ.Π.Ε.

Αποψεις ειναι αυτες!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους. μιας και ειμαι και εγω στην ιδια ακριβως φαση, ενδιαφερομαι να κανω την ιδια κινηση, δηλαδη stage1 της Revo στο GTI 6.

Εχουμε καποιο νεώτερο?

Link to comment
Share on other sites

  Δεν έκανα τίποτε και το πιθανότερο, είναι ότι ούτε στο μέλλον θα κάνω.  Πέτυχα χαμηλές καταναλώσεις, σύμφωνα με όσα χρήσιμα μου είπαν τα παιδιά εδώ στο club. Για μένα ,το αμάξι είναι πολύ δυνατό και αυτό που χρειάζεται  είναι μιά καλύτερη ανάρτηση χωρίς να χάνει πολύ από θέμα άνεσης. Η υπόθεση ανάρτηση είναι ένα θέμα επίσης πολύ δύσκολο (ειδικά στην ελλάδα), για το αρκετά καλά στημένο gti  6.

    Μάριε, αν θές, δές λίγο το θέμα με τα πίσω σκούρα led, γιατί είδα ότι τα άλλαξες και δώσε μου κάποια απάντηση σε ερωτήσεις που κάνω. Ευχαριστώ.

Edited by sakiskar
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.