apoelara89 Posted March 9, 2013 Author Report Share Posted March 9, 2013 Να σου πω όμως οτι θέλουν κ συντήρηση κ οτι δεν έχουν ουσιαστική διάφορα με τη μαμα που εχει κ καλύτερη απόκριση και επισης πας σε μηχανική ενώ το αμάξι σου εχει ηλεκτρική τσάμπα λευτα φίλε κακο θ κανείς καλο όχι φιλαρακι αμα ειναι οντος ετσι οπως τα λες και εχεις δικεο πιστευω θα μεινω στην εργοστασιακη!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted March 9, 2013 Report Share Posted March 9, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted March 10, 2013 Report Share Posted March 10, 2013 (edited) Να σου πω όμως οτι θέλουν κ συντήρηση κ οτι δεν έχουν ουσιαστική διάφορα με τη μαμα που εχει κ καλύτερη απόκριση και επισης πας σε μηχανική ενώ το αμάξι σου εχει ηλεκτρική τσάμπα λευτα φίλε κακο θ κανείς καλο όχιΑν την έχεις βάλει και έχεις κάνει μετρήσεις οκ! Γιατί εγώ ως υβρίδιο έχω δει ΤΡΑΓΙΚΗ διαφορά! Η μαμά χάνει ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ακόμη και με σκληρότερο ελατήριο...Επίσης σε πρώτο στάδιο με κίτρινο ή ακόμη και μπλε ελατήριο, το αμάξι στις αλλαγές είναι πολύ πιο φουσκωμένο! Ειδικά σε dsg κάνει παπάδες!!! Η λογική της ανεξαρτήτως ηλεκτρικής μηχανικής κλπ (που και μηχανική δεν τη λες) είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια με τη μαμά... Στο άφημα το γκαζιού εκτονώνει τον αέρα επιστρέφοντας τον στο τούρμπο! Δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάς! Είναι ένα ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΟ προϊόν και κάνει ότι και το εργοστασιακό αλλά καλύτερα!!! Σε λίγο θα λέμε μη βάλεις Milltek η μαμά είναι καλύτερη.... -.- Edited March 10, 2013 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 (edited) Αν την έχεις βάλει και έχεις κάνει μετρήσεις οκ! Γιατί εγώ ως υβρίδιο έχω δει ΤΡΑΓΙΚΗ διαφορά! Η μαμά χάνει ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ακόμη και με σκληρότερο ελατήριο... Επίσης σε πρώτο στάδιο με κίτρινο ή ακόμη και μπλε ελατήριο, το αμάξι στις αλλαγές είναι πολύ πιο φουσκωμένο! Ειδικά σε dsg κάνει παπάδες!!! Η λογική της ανεξαρτήτως ηλεκτρικής μηχανικής κλπ (που και μηχανική δεν τη λες) είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια με τη μαμά... Στο άφημα το γκαζιού εκτονώνει τον αέρα επιστρέφοντας τον στο τούρμπο! Δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάς! Είναι ένα ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΟ προϊόν και κάνει ότι και το εργοστασιακό αλλά καλύτερα!!! Σε λίγο θα λέμε μη βάλεις Milltek η μαμά είναι καλύτερη.... -.- @MidkinΜπλε ελατηριο φορας; Δοκιμασες και κιτρινο καθολου; @apoelara Τελικα αποφασισες να παρεις τιποτα ; Edited March 11, 2013 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoelara89 Posted March 11, 2013 Author Report Share Posted March 11, 2013 @Midkin Μπλε ελατηριο φορας; Δοκιμασες και κιτρινο καθολου; @apoelara Τελικα αποφασισες να παρεις τιποτα ; βασικα φιλε αποφασισα να παρω μια forge Κλειστου τυπου για τον λογο οτι δεν ξερω ποσο δυνατα 8α ακουγετε η ανοικτου τυπου και δεν θελω να ακουγετε και πολυ δυνατα λες και κραταω subaru sti, ειναι λιγο καγκουρικο για gol!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoelara89 Posted March 11, 2013 Author Report Share Posted March 11, 2013 παιδια διλαδη ποτε 8α καταλαβω οτι η σκαστρα μου πρεπει επειγοντος να αλλαχτει? τι σημαδια 8α παρατηρησω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 (edited) Ναι midkin υπάρχουν μετρήσεις που δείχνουν οτι υστερει στην απόκριση !υα στις στείλω !οσο για σένα είσαι stage 3 γενικα δουλευεισ εκτοσ οριων το αμαξι σου οποτε η σκαστρα ειναι απο τ πρωτα π σενα αμαξι τα παιζει .οποτε σωστα για μενα υη φορασ .σχεδον για εκει ναι θα δεις κάτι καλύτερο και αντιχη αλλα παλι χειρότερη απόκριση !στα βελτιοτικα πολλές φορές κάτι παίρνεις και κάτι χάνεις δν πρεπει να ναι το πρώτο αυτοκίνητο που βελτιωνεις ε,αλλιώς το ξέρεις οπότε τ μ λες;φοράς σκληρά αμορτισέρ χάνεις άνεση .φορας αλλη εξατμίση χάνεις ενα τσάκ στις μεσαίες. Φοραω miltek και γενικά φορέων οτι θεωρώ καλύτερο με σεβασμό για τους γύρω μου παντα η σκαστρα τη δοκίμασα η μαμα ειναι καλύτερη μεχρι κάποια πίεση π αντέχει stage 2 όσοι νομίζεται οτι βλέπετε διαγορα θέλετε απλα μα δικαιολογησετε τα λευτα σας !σε λίγο θ ανέβασω σύγκριση μέ νούμερα σε 2.0tsi forge μαμα Edited March 11, 2013 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Η σκάστρα 2.0 tsi με 1. Tsi δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΈΣΗ! Η μαμά σκάστρα του 2.0 είναι καλή! Η δική μας σε full stg1 (ειδικά με πιέσεις του στυλ 1.8 over - 1.2 κόφτη) τα κλένει! Κάνεις αλλαγή, μένει λίγο ανοιχτή και δεν σηκώνεις πίεση! Μακριά από μαμά σκάστρα σε 1.4 tsi!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 (edited) εγω ειχα δοκιμασει παντως ενος παιδιου.καθε χρονο της κανεισ συντηρηση μη κολισει? πολλα παιδια εχουν προβλημα δεν εχουν βρει ακομα πιο ελατηριο τους τεριαζει! κολαρα εχεισ τα μαμα turbo?ισως αυτη η αλλαγη να ναι πιο ουσιαστικη ιδια φαινεται παντως μς 2.0tsi σε photo Edited March 11, 2013 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Η σκάστρα 2.0 tsi με 1. Tsi δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΈΣΗ! Η μαμά σκάστρα του 2.0 είναι καλή! Η δική μας σε full stg1 (ειδικά με πιέσεις του στυλ 1.8 over - 1.2 κόφτη) τα κλένει! Κάνεις αλλαγή, μένει λίγο ανοιχτή και δεν σηκώνεις πίεση! Μακριά από μαμά σκάστρα σε 1.4 tsi!!!! Αν πείσεις τον Playmaker σφύρα μου.. βασικα φιλε αποφασισα να παρω μια forge Κλειστου τυπου για τον λογο οτι δεν ξερω ποσο δυνατα 8α ακουγετε η ανοικτου τυπου και δεν θελω να ακουγετε και πολυ δυνατα λες και κραταω subaru sti, ειναι λιγο καγκουρικο για gol!!!!! Καλή επιλογή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 εγω ειχα δοκιμασει παντως ενος παιδιου.καθε χρονο της κανεισ συντηρηση μη κολισει? πολλα παιδια εχουν προβλημα δεν εχουν βρει ακομα πιο ελατηριο τους τεριαζει! κολαρα εχεισ τα μαμα turbo?ισως αυτη η αλλαγη να ναι πιο ουσιαστικη ιδια φαινεται παντως μς 2.0tsi σε photo Αν συντήρηση θεωρείται η αφαίρεση του ελατηρίου, το γράσωμα του και η επανατοποθέτηση του ναι! Ανέξοδο συγκριτικά με τα 50€ το χρόνο για μία καινούργια μαμά που θα τα έχει κλάσει!Μαμά πράσινο ελατήριο, προγραμματάτα κίτρινο! Τόσο απλό! Ποιος ψάχνεται ακόμη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Αν συντήρηση θεωρείται η αφαίρεση του ελατηρίου, το γράσωμα του και η επανατοποθέτηση του ναι! Ανέξοδο συγκριτικά με τα 50€ το χρόνο για μία καινούργια μαμά που θα τα έχει κλάσει! Μαμά πράσινο ελατήριο, προγραμματάτα κίτρινο! Τόσο απλό! Ποιος ψάχνεται ακόμη; Ελατηριο απο αγοραζεις και ποσο κοστιζει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...