Jump to content
sakiskar

Τροχοί Golf 6 Gti

Recommended Posts

   Γειά σε όλους.

 

Φοράω τις 17άρες, πολύ καλές εργοστασιακές ζάντες, που δυστυχώς, εμφανισιακά δεν μου αρέσουν καθόλου, και γίνονται χειρότερες άν βαφούν σε μαύρο χρώμα.

Μου αρέσει καταρχήν το ανθρακί (γραφίτης), που δύσκολα βρίσκεται. Διαφορετικά το μαύρο.

 

   1) Λύση 1η. να βάλω ανθρακί εργοστασιακές 18. Γνωρίζω,ότι χάνεται η άνεση, αυξάνει καύσιμο και είναι υπερτονισμένες (εμφανισιακά), αφού με λάστιχα 225/40, βγαίνουν πολύ έξω (η ζάντα έξω σχεδόν από το λάστιχο). Δεν ξέρω, άν υπάρχουν άλλα αρνητικά ή θετικά. Θέλω να μου πούν τη αποψή τους, όσοι γνωρίζουν.

 

  2) Λύση  2η, έχω βρεί μετά από πολύ ψάξιμο μαύρες ΟΖ Superturismo 17 άρες (εμφανισιακά καλύτερες, από τις εργοστ. ), αλλά με διαφορετικά στοιχεία. Δηλ. offset 50 αντί 51 και βάρος περίπου 10 kg αντί 12 kg, των εργοστασιακών. Και εδώ θέλω τη γνώμη σας, για τα αρνητικά ή θετικά μιας τέτοιας αλλαγής, λόγω διαφορετικών στοιχείων, της ζάντας.  Θα επηρεάσουν καθόλου τη συμπεριφορά του αυτοκίνήτου ? Ζάντες βέβαια υπάρχουν πολλές, αλλά, απέχουν πολύ από τα στοιχεία των εργοσ. ζαντών, και εγώ δεν θέλω με τίποτε, για χάρη της εμφάνισης, να χαλάσω άλλα σημαντικότερα πράγματα στο αμάξι. 

 

              Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

1)ξέχνα να πάρεις εργοστασιακες ,έχεις δει τιμη για εργοστασιακη 18αρα ,με πολύ λιγότερα παιρνεις γαμω τις ζαντες-

 

η διάσταση μην σε προβληματιζει ,για εμενα η 18αρα αναδεικνύει παρα πολύ το αυτοκινητο ,και το gti την "σηκώνει" άνετα-

 

για εμενα μην ξεφυγεις απο το ofset ,ψάξου υπάρχουν πολλές ζάντες aftermarket με το ιδια χαρακτηριστικα

Link to comment
Share on other sites

οφσετ μπορεις να βαλεις μεχρι 45 αν εχεις μεχρι 8 πλατος..αυτο με το λαστιχο δεν το καταλαβα που γινετε στην 18αρα που λες.εγω 18αρες εργοστασιακες ειχα και δεν εβγαινε εξω απο το λαστιχο...μαλλον εδω καλυτερα να κοιταξεις μαρκα ελαστικου για το αν η ζαντα θα ερχετε προσωπο η το λαστιχο θα αγκαλιαζει την ζαντα.καταναλωση δεν παιζει τοσο ρολο η διασταση αν ειναι η σωστη οσο το βαρος.

Link to comment
Share on other sites

    1) Για DIMIV, ξέρω τις τιμές των μαμά 18  και συνεχίζω να ψάχνω, όμως 7.5/ 18 με offset 51, σε aftermarket,  είναι αδύνατο να βρεθεί.

 

    2) Για Fastrabbit (κατα το ήμισυ πόντιος είμαι και εγώ).

Τα λάστιχα, έχουν όλα σχεδόν κορδόνι και δεν είναι πρόβλημα. Οι 18άρες, έρχονται όπως λές , πρόσωπο με το λάστιχο, άν προσέξεις από κοντά. Όμως γενικώς ( από οπτική πλευρά), δεν δείχνουν ωραία, είναι υπερβολικές. Θα προτιμούσα (και αν τύχει, πρόσεξέ το) τους τροχούς του Audi TT, όπου με 18άρες έχει ελαστικό 245/40  και όχι 225/40. Έτσι το προφίλ του ελαστικού δείχνει πιό normal.

Link to comment
Share on other sites

      Μετά από αρκετές ημέρες (και έρευνα), θα συνεχίσω λίγο το θέμα.

Τελικά, απόφασή μου είναι να διατηρήσω τις 17άρες, όχι όμως τις εργοστασιακές. Βρήκα ζάντες με τα ίδια εργοστασιακά στοιχεία δηλ. 7.5 / 17 με ΕΤ 51  ,   5Χ112  , με κεnτρικό μπουλόνι 57,1 (δεν χρειάζεται δηλ δαχτηλήδι για να μπεί ο τροχός) και βάρος 10-11 Kg. Βέβαια οι ζάντες αυτές δεν είναι έτοιμες, αλλά μετά από παραγγελία τις φτιάχνει έτσι ακριβώς η εταιρία ATS στη Γερμανία.  Είναι πανέμορφες και το σχέδιο και τη μάρκα αυτή χρησιμοποιεί η vw τους αγώνες.(polo & sirocco cup κ.λπ.). Πρόκειται για τις ATS-GTR σε χρώμα σκούρο γκρί. (ATS-Wheels.com. στη στήλη  motorsport, μπορεί να τις βρεί , όποιος θέλει).

      Η εταιρία σε υποχρεώνει να αγοράσεις 8 τεμάχια από 280 ευρώ τη μία. Όποιος έχει golf gti 5 ή 6 και γουστάρει αυτή τη ζάντα, ας απαντήσει, για να κάνουμε παραγγελία μαζί, γιατί μόνος αδυνατώ να πληρώσω 8 ζάντες. Μετά βέβαια, κάπου θα βρούμε να πουλήσουμε και τις εργοστασιακές, που έχουν αρκετή ζήτηση. Έτσι θα βγούμε και πιό οικονομικά.

       Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

      Μετά από αρκετές ημέρες (και έρευνα), θα συνεχίσω λίγο το θέμα.

Τελικά, απόφασή μου είναι να διατηρήσω τις 17άρες, όχι όμως τις εργοστασιακές. Βρήκα ζάντες με τα ίδια εργοστασιακά στοιχεία δηλ. 7.5 / 17 με ΕΤ 51  ,   5Χ112  , με κεnτρικό μπουλόνι 57,1 (δεν χρειάζεται δηλ δαχτηλήδι για να μπεί ο τροχός) και βάρος 10-11 Kg. Βέβαια οι ζάντες αυτές δεν είναι έτοιμες, αλλά μετά από παραγγελία τις φτιάχνει έτσι ακριβώς η εταιρία ATS στη Γερμανία.  Είναι πανέμορφες και το σχέδιο και τη μάρκα αυτή χρησιμοποιεί η vw τους αγώνες.(polo & sirocco cup κ.λπ.). Πρόκειται για τις ATS-GTR σε χρώμα σκούρο γκρί. (ATS-Wheels.com. στη στήλη  motorsport, μπορεί να τις βρεί , όποιος θέλει).

      Η εταιρία σε υποχρεώνει να αγοράσεις 8 τεμάχια από 280 ευρώ τη μία. Όποιος έχει golf gti 5 ή 6 και γουστάρει αυτή τη ζάντα, ας απαντήσει, για να κάνουμε παραγγελία μαζί, γιατί μόνος αδυνατώ να πληρώσω 8 ζάντες. Μετά βέβαια, κάπου θα βρούμε να πουλήσουμε και τις εργοστασιακές, που έχουν αρκετή ζήτηση. Έτσι θα βγούμε και πιό οικονομικά.

       Ευχαριστώ.

Φοβερές ζάντες και κάτι το ξεχωριστό.Έχουμε πήξει στις Ultraleggera!Φαντάζομαι σε ανθρακι θα ναι όλα τα λεφτα!!!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.ityre.com/en/disks/catalog/ats/10670/

Αυτη ειναι η ζαντα???

ΝΑΙ   Χρήστο,  σου αρέσει  ????

 

 εμένα με τρέλανε.

Ειναι πολυ ωραια ζαντα!!!!! αντε τωρα με το καλο να την παρεις!!!!! :)))

Link to comment
Share on other sites

      Ξέρω παιδιά, είναι ωραία, αλλά ακριβή, και ότι θα τα δώσει κάποιος, μόνο για εμφάνιση.

Εγώ διαθέτω το ποσό για 4άδα. Θα περιμένω αν βρεθεί κάποιος (χωρίς απαραίτητα να έχει gti, γιατί μερικοί ζητούν 17άρες, για μικρού κυβισμού golf  και όχι μόνο)που του αρέσουν και διαθέτει το ποσό, για να σηζητήσουμε και να προχωρήσουμε σε αγορά. Μόνος , είναι ασύμφορο να πάρω 8άδα. Δεν ξέρω, ίσως και άλλες εταιρείες να δουλεύουν έτσι δηλ. με ειδική παραγγελία, και ίσως να δίνουν και 4άδα. Το σχέδιο όμως θα είναι ίσως παρόμοιο,όχι ίδιο. Δείται της ζάντες που πρότεινα και στα polo , sirocco cup. 

     Επίσης, όπως βλέπω στο vw.de -  eshop - felgen, πρέπει να είναι ίδια με την εργοστασιακή μαύρη ή ανθρακί που πουλάει η vw και την ονομάζει motorsport. Είναι σχεδόν ίδιες, αλλά μόνο σε 18άρες, που εκτός των άλλων αρνητικών (για εμένα), η εμφάνιση του τροχού συνολικά με την ίδια ζάντα δεν είναι ωραία στις 18 ίντσες.

Link to comment
Share on other sites

φίλε Sakiskar, επειδή οι ζάντες είναι, (και) θέμα εμφάνισης, εγώ δεν θα προχωρούσα σε αγορά μέσω κάποιου site, καθώς οι προδιαγραφές είναι αυτές που λένε, αλλά για τον χρωματισμό και την απόχρωση της ζάντας δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος. και το θέμα του χρώματος και της εμφάνισης είναι τελείως υποκειμενικό για τον καθένα απο μας. Οπότε θα σε συμβούλευα να πάρεις όποια ζάντα γουστάρεις αλλά, προτού την πληρώσεις, να την δείς ζωντανά, live, μπροστά σου. φιλικά χρήστος

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

      ΟΚ. chris, δεν είπα, ότι δεν είναι υποκειμενικό το θέμα εμφάνισης και του χρώματος. Το site . δεν είναι οποιδήποτε, αλλά της εταιρίας (μπές , αν θές να το δείς) και τα χρώματα που δίνει είναι συγκεκριμένα. Οστόσο μπορεί (αν αποφασιστεί αγορά) να ρωτήσουμε με email την εταιρεία πιό συγκεκριμένα, γιατί αναφέρει, ασημί σκούρο γκρί , μαύρο / άσπρο (τι συμαίνουν αυτά ?) και αν μπορεί να τη βγάλει ακριβώς στα 11kg, που είναι η 17αρα denver. 

       Προσωπικά μου αρέσουν όλες οι αποχρώσεις του ανθρακί (όχι μαύρες), και δεν έχω πρόβλημα με λίγο πιό ανοιχτό ή πιό σκούρο. Έχω πρόβλημα όμως με το βάρος. Άν π.χ. τις βγάζουν πολύ ελαφριές λέω όχι. Κάτω από 9kg με τίποτε.

       Ήδη απευθύνθηκα σε κατάστημα που μπορεί να μεσολαβήσει, αλλά και μόνος του κάποιας, (που ξέρει καλά αγγλικά) μπορεί να ρωτήσει ότι θέλει. Λέω, δεν γνωρίζω και εγώ, θα ρωτήσουμε, μπορεί να υπάρχει και η περίπτωση επιστροφής αν δεν είναι ικανοποιημένος κάποιος. Όλα θα διευκρυνιστούν και μετά η απόφαση.

Τώρα εσύ θές να τη δείς ζωντανά, πράγμα αδύνατο. Αυτό δεν γίνεται ούτε και όταν αγοράζεις από κατάστημα της περιοχής σου. Εδώ , τουλάχιστο στη επαρχία δεν έχουν live, βλέπεις προσπέκτ, και ότι στείλουν και τελικά αν τοποθετηθεί, μπορεί και να μη σου αρέσει. Στη περίπτωση που προτείνω, βλέπεις τις ζάντες πάνω στα αυτοκίνητα απο πολλές εικόνες (από τους αγώνες cup) και είναι πολύ ταιριαστές.

     Τέλος σεβαστή, σαφώς η άποψη του καθενός.Συζήτηση ,αρχικά κάνουμε, μπορεί εγώ να κάνω λάθος. Ας αναφέρουν αν θέλουν και άλλοι εμπειρότεροι την άποψή τους. Ευχαριστώ, φιλικά  sakis.

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω μαζι σου φιλε  sakiskar αλλα δεν καταλαβαινω αυτο που λες οτι δεν θελεις η ζαντα να ειναι κατω απο 9 κιλα. υπαρχει καποιος λογος;

Link to comment
Share on other sites

   Ηλία, δεν έχω τεχνικές γνώσεις καθόλου.Παλαιότερα κάποιοι μου είπαν ότι αυξάνει κατανάλωση ή μπορεί να σπινιάρουν οι τροχοί. Δεν ξέρω.

   Η πλειοψηφία των golf gti .ακόμη και πολλοί που έχουν μετατροπές σε ανάρτηση κ.λ.π. κρατούν τους εργοστασιακούς 17΄΄ τροχούς.

Αυτό θέλω και εγώ και δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με  μαμά τροχούς, ούτε πρόκειται να κάνω καμμία μετατροπή  σε οτιδήποτε άλλο στο αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

και γω δεν ξερω  πολλα πραγματα αλλα απ οσο ξερω δεν ειναι καλο να ειναι βαριες οι ζαντες. οσο πιο ελαφριες τοσο πιο καλα

Link to comment
Share on other sites

     Ούτε πολύ  βαριές,ούτε πολύ ελαφριές. Αποψή μου αρκετά κοντά στο εργοστασιακό βάρος.

Ξέχασα να αναφέρω κάτι σημαντικό. Την τιμή που ανέφερα πιό πάνω για τις ATS-GTR , μου τη έδωσε το κατάστημα που απευθύνθηκα και που μπορεί να μεσολαβήσει. Δεν ξέρω άν έβαλε + στη τιμή για το κατάστημα. Άν  τις παραγείλει ιδιώτης, ίσως να βγούν πιό φθηνά.

    Θα ερευνηθεί και αυτό σε περίπτωση αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

   Ηλία, δεν έχω τεχνικές γνώσεις καθόλου.Παλαιότερα κάποιοι μου είπαν ότι αυξάνει κατανάλωση ή μπορεί να σπινιάρουν οι τροχοί. Δεν ξέρω.

   Η πλειοψηφία των golf gti .ακόμη και πολλοί που έχουν μετατροπές σε ανάρτηση κ.λ.π. κρατούν τους εργοστασιακούς 17΄΄ τροχούς.

Αυτό θέλω και εγώ και δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με  μαμά τροχούς, ούτε πρόκειται να κάνω καμμία μετατροπή  σε οτιδήποτε άλλο στο αμάξι.

Πιο ελαφριές ζάντες =μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος.Μη αναρτώμενο βάρος είναι αυτό το οποίο μένει μόνιμα σε επαφή με το δρόμο δηλαδή απο το μουαγιέ και προς τα έξω.όσο μικρότερο το μη αναρτώμενο βάρος τόσο καλύτερο το τιμόνι,πιο ακριβές και καλύτερη οδική συμπεριφορά.Αυτά ισχύουν πάντα.Οπότε είναι καλύτερες οι ελαφρύτερες ζάντες αρκεί να μην είναι της πλάκας η κακές replica κάποιων γνωστών!

Link to comment
Share on other sites

     Φίλε, wolf εννοείς πιό ελαφριές από τις μαμά ? Αν ναί υπάρχει κάποιο όριο ? μέχρι πόσο πιό κάτω ?

Εγώ είπα για 9kg  στό περίπου λίγο δηλ. κάτω από μαμά. (Οι 18άρες του gti  έχουν 13, οι 17άρες 10.9  και οι γνήσιες από eshop vw ,διαφόρων μεγεθών είναι όλες σχεδόν στα 12.6).

     Η  ΟΖ π.χ έχει 6 -7 kg. Θά ήταν σωστό να πέσουμε στό μισό περίπου βάρος από ότι είναι οι μαμά ? Γιατί πολλοί που δίνουν αρκετά για μετατροπές (ανάρτηση κ.λ.) δεν το κάνουν ?

     Δήλωσα ότι δεν γνωρίζω πολλά τεχνικά ή όρους γι αυτό θα ρωτήσω και τι εστί μουαγιέ ?

Link to comment
Share on other sites

η καλυτερη διασταση τεμετερον για το golf 5-6 ειναι 225 40 18 οφσετ απο 51 εως 45 πλατος 7,5-8 για να τα συνδιασεις ολα μαζι εμφανιση -ανεση-κοστος.στριψιμο κλπ...οτι αλλο λεμε ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε..οχι πιο φαρδι λαστιχο ουτε πιο στενο γιατι χανεις στον κυκλο,το ιδιο ισχυει και για το προφιλ.οι 19αρες εχουν μουρη αλλα δεν εχουν στριψιμο..οι 17αρες εχουν ανεση αλλα δεν εχουν μουρη ουτε στριψιμο..οποτε η επιλογη δικη σου...το βαρος καλο ειναι να ειναι οσο πιο χαμηλο γινετε αλλα να εχει και αρκετη ακαμψια!μονο που καλο ειναι να το σκεφτεις καλα γιατι αν μετανιωσεις ειναι δυσκολοι οι καιροι για αλλαγες..οποτε σκεψου καλα τι ζητας απο το αυτοκινητο!καλη επιλογη!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ τον φίλο Fastrabbit. Αυτό που ζητώ από το αυτοκίνητο είναι εμφάνιση και άνεση. Κατά την ταπεινή μου άποψη οι 18άρες δεν έχουν ωραία εμφάνιση στο GTI. Ούτε σαν σχέδιο, ούτε σαν διάσταση, είναι ωραίες. Το είπα και στην αρχή που ανταλλάξαμε απόψεις. Και τα 245/40 του Audi ΤΤ με 18άρες ,στο είπα από θέμα μόνο εμφάνισης (γούστα είναι αυτά) .Δεν πρόκειται βέβαια να κάνω τέτοιο λάθος και να βάλω πιό φαρδύ ή άλλου προφίλ λάστιχο. Αυτά που λές είναι πολύ βολικά για μένα , γιατί μπορώ να πάρω τη μαμά 18άρα motorsport (4άδα), και να μη παιδευτώ με παραγγελίες από Γερμανία. Και αυτή όμως η πανέμορφη motorsport δεν δείχνει ωραία σαν συνολική εμφάνιση τροχού. Είναι υπερτονισμένη ( όπως οποιαδήποτε 18άρα), βρίσκεται πολύ κοντά στό έδαφος και θα γίνει χάλια (σημάδια από τους παλιόδρομους που έχουμε), είναι πρόσωπο αν δέν εξέχει του ελαστικού (στις στροφές, κινδυνεύει να ακουμπήσει στο έδαφος), και νομίζει κανείς ότι το αυτοκίνητο πατάει με τις ζάντες και δέν είμαι ο μόνος που τα λέω αλλά και πολλοί άλλοι, περιοδικά κ.λ. Ισως το εργοστάσιο επέλεξε την διάσταση αυτή για να κρατήσει χαμηλά την κατανάλωση ή και για άλλους λόγους. Επίσης έχω ακούσει από πολύ κόσμο ότι η άνεση με 18άρες ,χάνεται. Δεν μπορούμε μάλλον, να τα έχουμε όλα, και ειδικά στη χώρα αυτή που ζούμε. Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ ,ότι στρίβει καλύτερα κ.λ. που αναφέρεις.και φυσικά αφού το προτείνει ο κατασκευαστής δεν μπορεί να είναι λάθος., αλλά για Ελλάδα δέν κάνει.

Με φιλικούς χαιρετισμούς sakis.

Edited by sakiskar
Link to comment
Share on other sites

Γιατι να βάλεις το Εργοστασιακο σχέδιο 18αρας;;εγω είχα εργοστασιακες 18αρες και τωρα κάθονται στην αποθήκη..αν τωρα απο εμφάνιση πραγματικα σου αρέσουν οι 17αρες εγω ειμαι μαζι σου!παντος στην άνεση μην πιστεύεις οτι η διάφορα ειναι χαοτικη στις 17αρες και στις 18αρες!Οι ζάντες που αναφέρεις ποιο πάνω οι ats ειναι ωραίες κατα την υποκειμενική μου άποψη..αλλα αφού ειναι να βάλεις 17αρες τοτε καλυτερα ανθρακι η ασήμι το χρωμα παρα μαύρες γιατι ειναι μικρές οι17αρες και θα χαθούν οι ζάντες στο μεγάλο αμάξωμα!επισεις δες σαν επιλογή και τις racing dynamics pro race 1.2 ειναι ελαφριες και πολυ ανθεκτικες!

Link to comment
Share on other sites

    Και πάλι ευχαριστίες για τον Fastrabbit, γιατί παρόλο που σε ορισμένα διαφωνούμε με βοηθάνε οι απόψεις του να επιλέξω σωστά. (Θέλω να του μιλήσω και με λίγα ποντιακά, αλλά δεν τα κατέχω). Ελπίζω και εγώ να γίνομαι χρήσιμος με τις απόψεις μου σε κάποιους.

    1)    Θα βρώ κάποιο συνάδελφο με gti 6 και 18άρες για να οδηγήσουμε μαζί και να λύσω το θέμα άνεση.

    2)    Για να μήν μπερδευόμαστε, όταν λέω θα βάλω τις εργοστ. 18, εννοώ όχι τις άσχημες dedroit, αλλά τις motorsport ,που είναι σχέδον ολόιδιες με τις ATS-GTR ανθρακί, και λές ότι σου αρέσουν, ( το λέω και πιό πάνω. Μπές  vw.de - eshop-golf-felgen, για να τις δείς). Ισως τις φτιάχνει η ATS για VW.  Αν αυτές εννοείς ότι είναι για την αποθήκη, τότε άποψή σου και σεβαστή. Γιατί όμως ,έβαλες της μαμά στη αποθήκη , αφού είσαι υπέρ της 18 ??? τι δεν σου άρεσε  ??  και τη ζάντες φοράς ???

    3)   Πουθενά δεν λέω ότι μου αρέσουν ή θα βάλω μαύρες 17. 

    4)   Έχω δεί τις pro race 1.2, είναι ωραίες, όχι όμως όσο οι ats, και τα στοιχεία τις ζάντας είναι ίδια , εκτός από το πιό σημαντικό το offset από 45 πάει στό 53. Και οffset δεν αλλάζω με τίποτε. Τώρα άν μπορεί κάποιος να τις παραγγείλει όπως θέλει , το σηζητάω.

     5)   Μια διευκρύνηση , σε όσα λέω κάπου πιό πάνω, για το ότι οι περισσότεροι (και με αλλαγή στη ανάρτηση, μερικές φορές), δεν ξεφεύγουν από τις 17άρες, παρατήρησα, ότι πρόκειται τις περισσότερες φορές για gti 5 και όχι 6. Δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει κάτι. ??  Εσύ βέβαια μου είπες , ότι αυτά που ισχύουν για το 5 , ισχύουν και για το 6. Είναι σίγουρα έτσι  ???

   

Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι Motorsport της VW είναι οι ATS που θές. Όσον αφορά τις Pro race 1.2 είναι ζαντάρες. Πολύ ελαφριές και πολυάκτινες με λίγο χείλος στην άκρη!

Link to comment
Share on other sites

     Είσαι σίγουρος ότι οι motorsport είναι ats ??, γιατί είναι ελάχιστα διαφορετικές από τις ats-gtr ( κυρίως στό κέντρο, γύρω από τα μπουλόνια), για αυτό και εγώ είπα ίσως, δεν είμαι 100% σίγουρος.

    

     Συμφωνώ για τις pro race 1.2, αλλά θεωρώ λίγο ομορφότερεσς τις ats. επίσης δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία γι αυτή τη ζάντα , όπως διάμετρος για κεντρικό  μπουλόνι  (υποψιάζομαι ότι είναι πολύ πιό φαρδύ από μαμά vw , και τα δαχτυλίδια δεν μου αρέσουν), και όπως είπα στις 17/7.5  έχουμε offset 45 ή 53.

     Στο measurespeed.com , βρήκα και το βάρος που δέν αναφέρει το site της dymamics. Είναι 9 kg.. Επίσης δέν βρήκα να αναφέρεται πουθενά το χρώμα. Απλώς φαίνεται μία σκουρόχρωμη πρός το μαύρο ζάντα και αν ξέρει κάποιος , ας μας πεί, αν υπάρχει σε ανθρακί που μας αρέσει.

      Αν υπάρχει λύση για αυτά τα θέματα , δεν θα είχα πρόβλημα να την τοποθετήσω.

Link to comment
Share on other sites

Οι team dynamics βγαίνουν σε μαύρες,ανθρακί,άσπρες και ασημί.Εμένα μου φαίνονται ίδιες οι ATS με αυτές στο site της vw

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.