Jump to content
Guest hellenic vanagon

Bridgestone Potenza Re 002 Andrenalin (205 55 15)

Recommended Posts

Καλα λογια ακουω απο οσους τα εχουν δοκιμασει.. Κυριως japanοφιλοι τα φορανε...

Ξερουν αυτοι.. :p

Link to comment
Share on other sites

Γενικα για τα bridgestone εχω ακουσει τα χειροτερα οτι μετα απο 2 χρονια ειναι για πεταμα σκληραινουν γρηγορα βγαζουν θορυβο και τριξιμο στο εξωτερικο του αυτοκινητου και πολλα αλλα το κοριτσακι στη φωτο το επαιρνα τα bridgestone ποτε !!!  :p

Edited by stavros g
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

Τα εχω 8 μήνες τώρα σε Ε30 bmw με 200+ ίππους και 15αρες ζαντες (το αμαξι στην υπογραφή μου)

Στο στεγνό και μετά από ζέσταμα το λάστιχο είναι παρά πολύ καλό! Εχει σκληρά πλαϊνά, δεν μαγουλιαζει, το καλοκαίρι με της ζέστες δεν καταλαβαίνει τίποτα και είναι πολύ προοδευτικό οταν γλιστράει. Γενικά όσο το πιέζεις τόσο καλύτερο είναι

Αλλά στο βρεγμένο μην περιμένεις πολλά, όπως επίσης θέλει ζέσταμα , αλλά λόγο ότι εχω άλλο αμαξι για καθημερινό δεν με πειράζει

Για καθημερινή χρήση δεν κάνει!

Είναι καθαρά σπορ λάστιχο, και λόγο του δείκτη ταχύτητας w δεν κάνει για αμαξι με χαμηλες επιδώσεις γιατί δεν θα το ζεστάνει Πότε!

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Τα εχω 8 μήνες τώρα σε Ε30 bmw με 200+ ίππους και 15αρες ζαντες (το αμαξι στην υπογραφή μου)

Στο στεγνό και μετά από ζέσταμα το λάστιχο είναι παρά πολύ καλό! Εχει σκληρά πλαϊνά, δεν μαγουλιαζει, το καλοκαίρι με της ζέστες δεν καταλαβαίνει τίποτα και είναι πολύ προοδευτικό οταν γλιστράει. Γενικά όσο το πιέζεις τόσο καλύτερο είναι

Αλλά στο βρεγμένο μην περιμένεις πολλά, όπως επίσης θέλει ζέσταμα , αλλά λόγο ότι εχω άλλο αμαξι για καθημερινό δεν με πειράζει

Για καθημερινή χρήση δεν κάνει!

Είναι καθαρά σπορ λάστιχο, και λόγο του δείκτη ταχύτητας w δεν κάνει για αμαξι με χαμηλες επιδώσεις γιατί δεν θα το ζεστάνει Πότε!

sent from mobile

Δηλ. κλασσικό Bridgestone.....

Μακριά και αγαπημένοι.....

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Τα εχω 8 μήνες τώρα σε Ε30 bmw με 200+ ίππους και 15αρες ζαντες (το αμαξι στην υπογραφή μου)

Στο στεγνό και μετά από ζέσταμα το λάστιχο είναι παρά πολύ καλό! Εχει σκληρά πλαϊνά, δεν μαγουλιαζει, το καλοκαίρι με της ζέστες δεν καταλαβαίνει τίποτα και είναι πολύ προοδευτικό οταν γλιστράει. Γενικά όσο το πιέζεις τόσο καλύτερο είναι

Αλλά στο βρεγμένο μην περιμένεις πολλά, όπως επίσης θέλει ζέσταμα , αλλά λόγο ότι εχω άλλο αμαξι για καθημερινό δεν με πειράζει

Για καθημερινή χρήση δεν κάνει!

Είναι καθαρά σπορ λάστιχο, και λόγο του δείκτη ταχύτητας w δεν κάνει για αμαξι με χαμηλες επιδώσεις γιατί δεν θα το ζεστάνει Πότε!

sent from mobile

Απ' ότι διαβάζω, τα νέας γενιάς λάστιχα με μείγμα γόμας "silica", υποτίθεται, πως δεν χρειάζονται ζέσταμα για να αποδώσουν.

 

Αν και το αυτοκίνητο που, πιθανόν, να τα τοποθετήσω, έχει επιδόσεις, (200+ ίπποι, 230-240 τελική), δεν σκοπεύω να το...τρέχω για να ζεσταθούν τα λάστιχα, (τα 200+ χλμ. τα έχω αναθέσει στα αεροπλάνα). 

(Ούτως η άλλως, λόγω τετρακίνησης, συμπεριφέρεται άψογα και με τα υπάρχοντα καμένα της Dunlop και δεν θα τα άλλαζα αν δεν άρχιζαν   να φουσκαλιάζουν και να σκάνε  τα πλαϊνά.).

 

Σπορ οδήγηση βέβαια κάνω, έτσι συνήθως, μετά από κάποια διαδρομή εκτός, τα 

εξωτερικά άκρα στην περιφέρεια των λάστιχων μου είναι έντονα μαυρισμένα από την ταλαιπωρία στις στροφές.

 

Η απάντηση σου έχει ιδιαίτερο βάρος,  γιατί είσαι κάτοχος των συγκεκριμένων, και σε πολλά σημεία επιβεβαιώνει όσα λέγονται αλλού, εκτός για την συμπεριφορά στο βρεγμένο, όπου το θεωρούν ανάμεσα στα δύο-τρία καλύτερα.

 

Α, και το αμάξι στην υπογραφή σου δεν φαίνεται...

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Σε ένα test που έκανε το Αυστραλιανό "MOTOR", 6-7 λαστίχων, το βγάλανε...προτελευταίο! 

 

To test αυτό είναι σε μορφή που δεν διαβάζεται. Από τον σχολιασμό που γίνεται σε ένα site προκύπτει το συμπέρασμα.

 

http://www.aus300zx.com/forum/showthread.php?t=319512

 

Θα ενημερώσω για ότι βρω.

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Nάτο:

 

mags.jpg

 

Kαι η σειρά κατάταξης:

 

1Eagle F1 Asymmetric 2
Dunlop SP Sport Maxx TT
3 Toyo Proxes T1 Sport
4 Kumho Ecsta LE Sport
=5 Maxxis Victra MA-21
=5 Hankook Ventus V12 Evo
7 Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
8 Duro DP-8100



Κάποιος που διάβασε το test, που ψάχνω να το βρω και θα ενημερώσω, λέει:

 

Most of these tyre's appear to be hard wearing all-round 'performance' tyres.. Particularly the T1R Toyo's which aren't really known to be performance orientated... The Bridgestone's would pull more G's than all these above them on a dry slalom which is what matters.

 

Αντιφατικό μεν, αλλά δείχνει αληθινό...

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Χμμ, κάτι δεν πάει καλά!

 

Σε αυτό το test του "Car and driver"

 

http://www.caranddriver.com/comparisons/pirelli-p-zero-page-2

 

το PIRELLI P ZERO βγαίνει τελευταίο!

 

Ενώ στο test του "MOTOR", εδώ:

 

http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=31810

 

βγαίνει...πρώτο!

 

 

:acute:

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μετά από 45000km ειναι καιρός ν' αλλάξω ελαστικά. Το passat φορά από τη μαμά εταιρεία το Turanza ER300 215/55/R16 97W. Επειδή, δεν γνωρίζω και πολλά από ελαστικά. Το θεωρείται καλό; Σε σχέση με το Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 πώς είναι;

 

Αποστόλης

Link to comment
Share on other sites

45000 χλμ με Βringestone????!!!!!!Στο ξεκίνημα δεν είχες πρόβλημα??Στις στροφές δεν έφευγε το αυτοκίνητο??Από θόρυβο???

Βάλε michelin, continental ή pirelli.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα κανένα πρόβλημα. Ειμαι ιδαίτερα ευχαρηστιμένος από τα συγκεκριμένα ελαστικά. Ο λόγος που το σκέφτομαι, είναι η τιμή τους. Μου ζητούν 540euro τα 4 ελαστικά.

Link to comment
Share on other sites

Tότε βάλε πάλι τα ίδια.Μια χαρά είναι η τιμή τους.Αν θέλεις πιο φθηνά ως λύση ανάγκης είναι η αλλαγή πέλματος σε 205/55/R16.

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Καλησπέρα, μετά από 45000km ειναι καιρός ν' αλλάξω ελαστικά. Το passat φορά από τη μαμά εταιρεία το Turanza ER300 215/55/R16 97W. Επειδή, δεν γνωρίζω και πολλά από ελαστικά. Το θεωρείται καλό; Σε σχέση με το Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 πώς είναι;

 

Αποστόλης

Eδώ υπάρχει μία σύγκριση με Τuranza, αλλά δεν ξέρω αν είναι το δικό σου μοντέλο:

Kαι η μετάφραση από Google για τους μη Ισπανομαθείς:

TURANZA

θετικός

Χαμηλή τιμή των ελαστικών

Για τους οδηγούς που αναζητούν την ανθεκτικότητα και την τιμή

αρνητικός

Μικρότερη χωρητικότητα ξαφνική αντίδραση καταστάσεις

ADRENALIN

θετικός

Αυξημένη πρόσφυση και λιγότερο έντονη αντίδραση σε δύσκολες καταστάσεις

Για τους οδηγούς που αναζητούν αθλητικές

8% φθηνότερο από το Turanza T001

αρνητικός

Προσαρμογή μόνο διάφορα μεγέθη ελαστικών

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Aν και τα Adrenalin εμφανίζονται να κερδίζουν στην παραπάνω σύγκριση, ας μην θεωρηθεί πως τα Τuranza είναι εύκολος αντίπαλος, ιδιαίτερα μετά την πρωτιά τους στο test του ΑUTO BILD:

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Ας εξηγήσω πως  ο μόνος λόγος που με ώθησε να ασχοληθώ με τα Adrenalin, είναι πως δεν έβρισκα αλλού την διάσταση που θέλω, 205 55 15.

 

(Και κάποιες καλές εντυπώσεις από τοποθετήσεις σε άλλα αυτοκίνητα άλλων μοντέλων της Bridgestone  στο παρελθόν, αλλά καλές έως άριστες  εντυπώσεις έχω και από άλλους κατασκευαστές, π.χ. FULDA, με τα Tramp 255 60 15 ).

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Γιατι δν βαζεις toyo η maxxis να ξεμπερδευεις ??? εγω εχω τα maxxis ma-z1 εδω και 30000 χιλιομετρα μη σου πω και περισσοτερα και στριβω οπως οταν ηταν καινουρια μου βγηκαν πολυ καλα !!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παντως έχω καταληξει στα MIchelin Primacy 3 (15/55/16 97W)

 

νομίζω ότι είναι κορυφαία επιλογή, ιδίως για μεγάλα ταξίδια .

 

τα σκληρά ελαστικά δεν είναι για τους ελληνικούς δρόμους...

Edited by komis
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Εγώ παντως έχω καταληξει στα MIchelin Primacy 3 (15/55/16 97W)

 

νομίζω ότι είναι κορυφαία επιλογή, ιδίως για μεγάλα ταξίδια .

 

τα σκληρά ελαστικά δεν είναι για τους ελληνικούς δρόμους...

Ένα από τα..."αρνητικά", (αλλά και χωρίς εισαγωγικά), που προσάπτουν στα r002 adrenalin, είναι πως είναι υπερβολικά...μαλακά :laugh:

 

Λέει, ας πούμε, ένας χρήστης, κάνοντας ενδοοικογενειακή σύγκριση, άρα χωρίς παρεξήγηση, κατηγορώντας τα re002 adrenalin, σαν υπερβολικά μαλακά:

 

"I bought these 5 five mounths ago replacing re050a,I regret... . Re050a are better!. The shoulder of re002 is very soft and so it very confortable tyre, in wet condition this tyre is excellent, but in dry the response of steering is inaccurate and soft. So I bought yet re050a...really sport tyre!"

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridgestone/Adrenalin-RE002.htm

(Όγδοο σχόλιο στην σειρά).

 

Και στον πίνακα που παραθέτω στο post # 22, οι Μερσεντεζάκηδες τα θεωρούν  πιο άνετα από τα Primacy...

 

 

(Bρε τι τραβάνε κι αυτοί, οι 29 κατασκευαστές...)

 

:laugh:

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.