passat Posted April 27, 2013 Report Posted April 27, 2013 Γεια σαs, εχω 2 Πασσατ ενα του 89 εισαγωγηs με υδραυλικο τιμονι και ενα του 91 με μηχανικο τιμονι.Θελω να κανω τραμπα τιs κρεμαργιερεs,διοτι το ενα θα παει για αποσυρση. Εχει κανει καποιοs κατι παρομοιο,η γνωριζει ενδεχομενα προβληματα απο παρομοιεs μετατροπεs.? Ευχαριστω για την φιλοξενια. Quote
stavros geoldasis Posted April 27, 2013 Report Posted April 27, 2013 Λογικα αν ειναι ιδια αμαξωματα γινεται τραμπα αλλα υποψιν οτι πρεπει να μπει το παγουρακι λαδιου και η τρομπα υδραυλικου στο μοτερ με ιμαντα μπορει να χρειαστεις και τροχαλια στροφαλου και επισης δν ξερω τι παιζει με την κολωνα τιμονιου εγω λεω να μην το επιχειρησεις αυτο . Quote
andrikos Posted April 28, 2013 Report Posted April 28, 2013 Καλημέρα φίλε μου.Όπως είπε και ο φίλος αν είναι ίδιο αμάξωμα και κινητήρας γίνεται και πρόβλημα δεν θα έχεις.χρειάζεσαι κρεμαγερα,όλες τις σωληνωσεις,παγουρι,αντλία,τροχαλια στροφαλου καθώς και την βάση που στηρίζεται η αντλία και το δυναμο. Quote
passat Posted April 28, 2013 Author Report Posted April 28, 2013 Καλημέρα φίλε μου.Όπως είπε και ο φίλος αν είναι ίδιο αμάξωμα και κινητήρας γίνεται και πρόβλημα δεν θα έχεις.χρειάζεσαι κρεμαγερα,όλες τις σωληνωσεις,παγουρι,αντλία,τροχαλια στροφαλου καθώς και την βάση που στηρίζεται η αντλία και το δυναμο. Λογικα θα παρει απο το ενα οτι χρειαζετε και θα τα τοποθετήσει στο αλλο. Παντωs ευχαριστώ για τισ απαντήσειs σαs παιδια,και οταν θα ολοκληρωθεί η μετατροπη ,θα γραψω τα καθεκαστα για να γνωρίζει οπιοs θελει να κανει παρόμοια μετατροπη στο μελλον ,ενδεχόμενα προβλήματα. Quote
τεο Posted March 31, 2018 Report Posted March 31, 2018 Γειά σας παιδιά έχω ένα γκολφ 3 του 1992. 1400 κυβικά με 55 άλογα... Από τότε που έκανα το τιμόνι υδραυλικό... Όταν τερματίζω το τιμόνι το αμάξι σβήνει... Ή όταν πάω να παρκάρω σε ανηφόρα και στρίψει σε λογικά πλαίσια το τιμόνι πάλι σβήνει... Ο μηχανικός μου δεν μπορεί να καταλάβει γιατί γίνεται αυτό και το αποδίδει ότι η μηχανή δε μπορεί να σηκώσει το σύστημα. Quote
dasauto Posted March 31, 2018 Report Posted March 31, 2018 (edited) Μηπως χρειαζετε καποιος προγραμματισμος του εγγεφαλου μηχανης??? ωστε να ξερει οτι υπαρχει υδραυλικο τιμονι ωστε να δινει περισοτερα γκαζια στο ρελαντι που στριβεις το τιμονι, τα μετεπειτα μοντελα μερικα εχουν και αισθητηρα στα υγρα του τιμονιου για αυτον τον λογο, ωστε οταν δει οτι ζοριζετε ο κινητηρας απο το τιμονι, ανεβαζε το φορτιο ωστε να μην σβησει. Edited March 31, 2018 by dasauto Quote
τεο Posted April 1, 2018 Report Posted April 1, 2018 18 hours ago , dasauto said: Μηπως χρειαζετε καποιος προγραμματισμος του εγγεφαλου μηχανης??? ωστε να ξερει οτι υπαρχει υδραυλικο τιμονι ωστε να δινει περισοτερα γκαζια στο ρελαντι που στριβεις το τιμονι, τα μετεπειτα μοντελα μερικα εχουν και αισθητηρα στα υγρα του τιμονιου για αυτον τον λογο, ωστε οταν δει οτι ζοριζετε ο κινητηρας απο το τιμονι, ανεβαζε το φορτιο ωστε να μην σβησει. Άλλαξε την μονάδα... Πείραξε και λίγο το ρελαντί αλλά και πάλι δεν έγινε κατι Quote