ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΣ Posted May 25, 2013 Report Share Posted May 25, 2013 Καλησπέρα Κατ'αρχάς δεν βρίσκω φόρμα για προβληματα ή συζητήσεις για SHARAN!!...(δεν νομίζω ότι πρόκειται για τόσο σπάνιο τύπο μοντέλων της WV έστω και στην Χώρα μας) (Άν παρ'όλα αυτά υπάρχει φόρμα για τα εν λόγω επταθέσια και απλά δεν την εντόπισα εγώ, παρακαλώ στείλτε την μου με link) Στο πρόβλημα τώρα, Στο 1,9 TDI SHARAN μου, ο δείκτης πετρελαίου δείχνει λάθος όταν (απο τικγα φουλάρισμα ), κατέβει στην μέση. Απο εκεί και μετά μένει σταθερός και δέν λέει να κατέβει κάτω απο αυτήν. (την μέση δηλ.) Όταν βέβαια το αυτοκίνητο απο παγωμένο το βάλω εμπρός, τότε βλέπω την σωστή ένδειξη (προφανώς..) διότι μετά απο κανα 5λεπτο ο δείκτης ανεβαίνει πάλι στην μέση του οργάνου. Υπάρχει κάποια εξήγηση της βλάβης που μπορεί να οφείλονται απλά στον δείκτη χωρίς να χρειαστεί ανοιχτούν φλοτέρια και τα συναφή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest πανος-gti Posted May 25, 2013 Report Share Posted May 25, 2013 πιθανον φιλε να φταιει το φλοτερ για λαθος ενδειξεις ,στο δικο μου ετσι ειχε ενα θεμα στη βενζινη δλδ κ εδειχνε οτι ναναι.να ξερεις οτι πουλιεται ξεχωριστα απο την αντλια τουλαχιστο στο δικο μου στη αντιπροσωπια που ειχα παει.ειναι φθηνο.κ το δοκιμαζεις ξανα κ βλεπεις.για να ειναι χαλασμενο μεσα στο καντραν η ενδειξη λιγο σπανιο αλλα θελει ψαξιμο.εγω πιστευω μαλλον καπου κολαει το φλοτερ .ελπζω να βοηθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΣ Posted May 25, 2013 Author Report Share Posted May 25, 2013 πιθανον φιλε να φταιει το φλοτερ για λαθος ενδειξεις ,στο δικο μου ετσι ειχε ενα θεμα στη βενζινη δλδ κ εδειχνε οτι ναναι.να ξερεις οτι πουλιεται ξεχωριστα απο την αντλια τουλαχιστο στο δικο μου στη αντιπροσωπια που ειχα παει.ειναι φθηνο.κ το δοκιμαζεις ξανα κ βλεπεις.για να ειναι χαλασμενο μεσα στο καντραν η ενδειξη λιγο σπανιο αλλα θελει ψαξιμο.εγω πιστευω μαλλον καπου κολαει το φλοτερ .ελπζω να βοηθησα. Ευχαριστώ. Βέβαια το θέμα είναι άν αξίζει τον κόπο σε ένα αμάξι 12 ετών καθώς άκουσα ότι το κόστος με εργασία, είναι καμια 200 ευρώ ή άκουσα λάθος;.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2310dimitris1 Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Σωστα ακουσες εγω το εχω αλλαξει πριν απο δυο χρονια και πληρωσα εργασια και ανταλλακτικο 200 ευρω σε PASSAT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 λοιπον σημερα πηγα να βαλω πετρελαιο στο αμαξι μου, απο βενζιναδικο που θεωρω οτι ειναι το καλυτερο που εχω δοκιμασει και απο αποψη ποιοτητας αλλα και ποσοτητας. ειχα αναμμενο λαμπακι ρεζερβας. τον ειπα να το γεμισει, πηρε 65 λιτρα. βαζω μπροστα και βλεπω οτι ο δεικτης καυσιμου ειναι 1 μιση κουτακι πριν το φουλ. στην αρχη με πηγε το μυαλο οτι μου εβαλε και λιγο αερα μεσα. του το λεω και τον βαζω να ξαναβαλει για να δω ποσο θα παρει, πηρε με το ζορι 5 ευρω περιπου 3,5 λιτρα, συνολο με τα προηγουμενα 68 λιτρα. το ξαναβαζω μπροστα και παλι ο δεικτης 1 μιση κουτακι απο το φουλ. σβηνω τη μηχανη και την ξανανοιγω μηπως εφαγε κανενα κολλημα αλλα τιποτα.εκανα μερικα χλμ και ανεβαινε σιγα σιγα ο δεικτης. οχι μεχρι πανω ομως. το βαζω μπρος μετα απο κανενα 2ωρο και παλι ο δεικτης πεσμενος. οδηγησα για λιγη ωρα και παρατηρησα οτι ο δεικτης ανεβηκε σταδιακα μεχρι το τερμα μετα απο 15 λεπτα οδηγησης. το σβηνω και το ξαναβαζω μπροστα μετα απο κανενα 2ωρο παλι και βλεπω το δεικτη τερμα, οπως επρεπε να ειναι. ο δεικτης εχει απ οταν πηρα το αμαξι εχει καποια σκαμπανεβασματα αλλα ισα ισα τα καταλαβαινες. λετε να ειναι ενα τυχαιο κολλημα η κατι δεν παει καλα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 Φίλε είχες βγάλει τα κλειδιά απο την μίζα οταν στο γέμιζε? Στο λέω γιατί ενώ έχω κλειστά λαμπάκια και το κλειδί τέρμα γυρισμένο,πολλές φορές δεν μου γέμιζε σωστά ο δείκτης. Απο τότε βγάζω πάντα το κλειδί και όλα κομπλέ. Μήπως το αμάξι στο βενζινάδικο ήταν σε ανώμαλο έδαφος?Π.χ Πλάγια η ανηφόρα κατηφορα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειχα βγαλει το κλειδι απο τη μιζα. μερικες φορες το βγαζω και μερικες οχι, οπως τυχει. ειχε μια ελαφρια κληση το εδαφος αλλα δε νομιζω να ηταν απ αυτο. εχω βαλει αρκετες φορες απο το συγκεκριμενο βενζιναδικο. εχω γεμισει συνολικα καμια 30αρια φορες και πρωτη φορα μου το εκανε αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειχα βγαλει το κλειδι απο τη μιζα. μερικες φορες το βγαζω και μερικες οχι, οπως τυχει. ειχε μια ελαφρια κληση το εδαφος αλλα δε νομιζω να ηταν απ αυτο. εχω βαλει αρκετες φορες απο το συγκεκριμενο βενζιναδικο. εχω γεμισει συνολικα καμια 30αρια φορες και πρωτη φορα μου το εκανε αυτο. Ηλία είναι από το φλοτέρ.Το ίδιο πρόβλημα έχει και ο Κώστας και ο Δημήτρης.Στα 40000 χλμ περίπου το παρουσιάζει.Υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης μέσω vagcom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειχα βγαλει το κλειδι απο τη μιζα. μερικες φορες το βγαζω και μερικες οχι, οπως τυχει. ειχε μια ελαφρια κληση το εδαφος αλλα δε νομιζω να ηταν απ αυτο. εχω βαλει αρκετες φορες απο το συγκεκριμενο βενζιναδικο. εχω γεμισει συνολικα καμια 30αρια φορες και πρωτη φορα μου το εκανε αυτο. Τότε πιθανών να ακούσεις τον κύριο καθηγητά απο κάτω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Ηλία είναι από το φλοτέρ.Το ίδιο πρόβλημα έχει και ο Κώστας και ο Δημήτρης.Στα 40000 χλμ περίπου το παρουσιάζει.Υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης μέσω vagcom. λες γιωργο να θελει μονο ρυθμιση και οχι αλλαγμα; εχω 34.000 χλμ. και πρωτη φορα μου το εκανε αυτο. εχω ακομα εγγυηση, να το παω καμια βολτα σε αντιπροσωπια να ριξουν καμια ματια η θα μου το κανει καποιος εθελοντης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 (edited) Aν έχεις ακόμη εγγύηση τότε κινήσου γρήγορα.Ο Δημήτρης που έκανε την αντικατάσταση εκτός εγγύησης του βγήκε 200 ευρώ.Του είχα κάνει την διόρθωση με το vagcom αλλά δεν αρκέστηκε και πήγε αντιπροσωπεία.Έχεις p.m. Edited July 22, 2013 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 θα παρω τηλ αυριο στην αντιπροσωπια μηπως και μπορουν να το δουν αυριο κιολας. ελπιζω οτι και να ναι να λυθει αμεσα και χωρις κοστος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 23, 2013 Report Share Posted July 23, 2013 πηρα τηλεφωνο σημερα και μου ειπε να παρω μετα το 15αυγουστο να κλεισω ραντεβου. δεν καιγομαι κιολας αφου δεν ειναι μεγαλο το προβλημα. θα το παρακολουθω μεχρι τοτε να δω αν θα το ξανακανει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 23, 2013 Report Share Posted July 23, 2013 Οκ Ηλία!!!Σωστά δεν είναι κάτι που επείγει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 πηγα σημερα το πρωι το αμαξι σε αντιπροσωπια για το προβλημα μου. το πηγα στης 8 30 το πρωι, με πηραν τηλεφωνο πριν καμια ωρα και μου ειπαν οτι δεν βρηκαν καποιο προβλημα μεχρι εκεινη την ωρα. τον ειπα να παω να το παρω και μου ειπε καλυτερα να το αφησω εκει σημερα για να πανε αυριο να το φουλαρουν και να κανουν 34 χλμ ( τοσα μου ειπαν, δεν ξερω για ποιο λογο ) για να δουνε αν θα βγαλει κατι. τι αλλο κανανε σημερα και δεν προλαβανε να κανουνε αυτο που με ειπε, δεν μπορω να καταλαβω. τελικα το αφησα μεσα αν και οι ελπιδες μου για να βρουνε κατι ειναι μηδαμινες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Hλία πήγα το πρωί και γω από κει.Γινόταν χαμός στο συνεργείο, δεν υπήρχε άδεια ράμπα.Πήγα στον ηλεκτρολόγο να δω αν ήταν το αυτοκίνητό σου μέσα αλλά τίποτα.Μάλλον δεν το είδαν καν..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 και γω το ιδιο νομιζω γιωργο. ελπιζω μονο σ ενα θαυμα και να ασχοληθηκαν, να βρηκαν το προβλημα και να το λυσανε φυσικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Σε ποιά αντιπροσωπεία πήγες? Έχω άκρη σε μία. Άν δεν θες να αναφέρεις στείλε μου π.μ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 στο μανδυλα πηγα. για ποιο λογο να μην το πω; τελικα πηγα και πηρα το αμαξι κατα τις 4 το απογευμα. φυσικα δεν βρηκαν τιποτα. επρεπε να το αφησω 2 ολοκληρες μερες για να κανουν 2 ελεγχους οπως μου ειπαν και γραφει το χαρτι που μου δωσανε. 2 φορες διαγνωστικο ελεγχο και μια φορα σε πορεια 50 χλμ. τωρα γιατι επρεπε να μεινει το αμαξι εκει για 2 ολοκληρες μερες δεν μπορω να καταλαβω αφου αυτα που κανανε πανω απο 2 ωρες δεν θελανε. αν εχεις καποιο γνωστο καπου πολυ ευχαριστως να παω αλλα μονο για να αλλαξει το φλοτερ ( μεσα στην εγγυση ) και οχι για ελεγχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Θα σου πω μόλις μιλήσω με ΕΤΕΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...