meletiad Posted September 8, 2013 Report Share Posted September 8, 2013 Χθες το πρωι καθως πηγαινα στην δουλια μου και ενω βρισκομουν σταματημενος σε φαναρι με το που ξεκινησα αρχισε το αμαξι να ανεβαζι στροφες και να μην γραφει χιλιομετρα. Μετα απο μερικα μετρα αναβουν οι ενδειξεις epc check engine kai esp. Το αμαξι ρεταρε στις χαμηλεσ στροφες. Το ακινητοποιησα αμεσως και φωναξα την οδικη. Το αμαξι πηγε σε συνεργειο γνωστου και οχι αντιπροσωπεια (εκτοσ εγγυησης). Το διαγνωστικο εβγαλε πολλαπλασιαστη. Αλλαχτηκε ο πολλαπλασιαστης και το διαγνωστικο εβγαλε βλαβη στα μπουζοκαλωδια. Την Δευτερα το πρωι θα εχουμε τα μπουζοκαλωδια για να τεσταρουμε με το διαγνωστικο μηπως γλυτωσω τον πολλαπλασιαστη. Ο γνωστος μου στο συνεργειο εριξε την ευθυνη σε "κακη-νοθευμενη" βενζινη. Τον εμπιστευομαι αρκετα επειδη ειναι γνωστος μου και στο οτι δεν μου λεει παπατζες για να "βγαλει" απο τα ανταλλακτικα κλπ κλπ. Εχει συμβει σε κανεναν απο δω κατι παρομοιο? Μπορει να ευθυνεται η βενζινη? Αν ειναι οντως ετσι εχω φυγει για καταγγελια. Επισης αν οντως φταιει η βενζινη ευθυνεται το τελευταιο βενζιναδικο που εβαλα η μπορει να ειναι απο καταλειπα προηγουμενης βενζινης??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted September 8, 2013 Report Share Posted September 8, 2013 Η κακή νοθευμένη βενζίνη δεν μπορεί να σου κάψει πολλαπλασιαστή ή μπουζοκαλώδια. Ο πολλαπλασιαστής καίγεται απο μόνος του μια χαρά δεν χρειάζεται την βοήθεια κανενός. Σχεδόν ολα τα μπουζί εχουν μια αντίσταση κάποιων kΩ (αντιπαρασιτική) και ετσι ακόμα και άν βραχυκυκλώσει μπουζί δεν καίγονται πολλαπλασιαστές ή μπουζοκαλώδια. Το οτι δεν άλλαζε η ένδειξη του ταχυμέτρου και άναψε το esp δεν φταίει κατι απο συστημα ανάφλεξης οπότε μαλλον κατι άλλο φταίει και το σφάλμα στο διαγνωστικό ειναι εικονικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meletiad Posted September 8, 2013 Author Report Share Posted September 8, 2013 Ειναι η δευτερη φορα που μου το κανει αυτο. Την προηγουμενη φορα πηγε στην αντιπροσωπεια οπου μου ειπαν οτι ειχε φθαρει ενα μπουζοκαλωδιο (ενδεικτικα μου ανεφεραν οτι ηταν σαν να ειχε ροκανιστει) και αλλαχθηκε μονο αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted September 8, 2013 Report Share Posted September 8, 2013 Και σου είχε ανάψει το esp και την άλλη φορά; Κατάλαβα καλά, έγραψες οτι δεν δούλευε το κοντερ; Μου φαίνεται λιγο κουφό σε σχέση με το ρετάρισμα και κατι τέτοιες αταίριαστες βλάβες βγάζει αν εχει χαμηλή τάση, αν δεν πατάει καμιά γείωση ή αν εχει καεί κάποια κοινη ασφάλεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meletiad Posted September 8, 2013 Author Report Share Posted September 8, 2013 Το κοντερ δουλευε κανονικα. Απλα επειδη το αμαξι μπηκε safe mode ανεβαζε στροφες αλλα δεν ανεβαζε χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Όπως έχω γράψει ήδη, στο σέρβις των 60.000 χιλιομέτρων μου αλλάξανε μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή επειδή υπήρχε οδηγία. Δωρεάν φυσικά... Άρα δεν είναι θέμα βενζίνης, καιρού, υποβάθμισης της ΑΕΚ και οτιδήποτε άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 (edited) Όπως έχω γράψει ήδη, στο σέρβις των 60.000 χιλιομέτρων μου αλλάξανε μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή επειδή υπήρχε οδηγία. Δωρεάν φυσικά... Άρα δεν είναι θέμα βενζίνης, καιρού, υποβάθμισης της ΑΕΚ και οτιδήποτε άλλο. Σου ειχε πεταξει σφαλμα η στα αλλαξανε προληπτικα; Εισαι εντος της 2ετης εγγυησης η στην επεκταση; Γιατι σε μενα ειπε μονο οταν βγαλει σφαλμα δεν μου ειπε για καμια οδηγια. Ειχε πεταξει σφαλμα πριν κανενα διμηνο για missfire στον 4το (p0304 αν θυμμμαι καλα) , μου αλλαξαν μονο το ενα μπουζοκαλωδιο. Edited September 9, 2013 by Gpap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...