Jump to content
kafeini

Νέος,Άπειρος Και Ωραίος;;;

Recommended Posts

Καλησπέρα σας.

Πριν από 5 μέρες αγόρασα ένα passat 1.8t του 2000 με 110.000 πραγματικά χιλιόμετρα (ελεγμένο).Το αυτοκίνητο είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καινούργιο(δεν το λέω μόνον εγώ αλλά και όσοι ανέβηκαν μέχρι τώρα επάνω).Ομολογώ ότι διαβάζοντας θέματα εδώ στο forum, άρχισα λίγο να τρομάζω. Κάτι με το turbo που μπορεί να θέλει συντήρηση ή και αλλαγή, κάτι με τα λάδια που πρέπει να είναι 10-40 ή 5-40 ή 5-30(εδώ μπερδεύτηκα :crazy: ) κ.ά.

Η ερώτησή μου είναι η εξής:

Την ερχόμενη Τρίτη βάζω μέσα το αυτοκίνητο για σέρβις(λάδια ξύδια και τα τοιαύτα) όπως επίσης και για αλλαγή ιμάντα χρονισμού(όταν μου είπαν ότι κατεβάζουν ΄΄μουράκι΄΄ μούρθε ταμπλάς), τί ακριβώς πρέπει να τους πω να προσέξουν σχετικά, για να μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια χωρίς αμφιβολλίες που σκοτώνουν τα όνειρα;Υπάρχει τρόπος-μέθοδος ελέγχου σωστής λειτουργίας του turbo;Τι στα κομμάτια λάδια να τους πω να βάλουν;(σημειώνω ότι δεν το πηγαίνω σε αντιπροσωπεία αλλά σε μεγάλο επαρχιακό συνεργείο που πήγαινα μέχρι τώρα τα προηγούμενα αυτοκίνητά μου(BMW 520 του 1998 και mondeo  2000cc του 2004).

Θα παρακαλούσα για μια απάντηση ή έστω για μια κουβέντα συμπαράστασης, ένα χτύπημα στη πλάτη :help: γιατί άρχισα να ανησυχώ που προτίμησα turbo.Σημειωτέο ότι  με το αυτοκίνητο έχω κάνει αυτές τις μέρες γύρω στα 400 χιλιόμετρα πηγαίνοντας σαν κότα(όχι πάνω από 140χιλ) γιατί έχω και μια γυναίκα υστερική :diablo:  που ιδρώνει εύκολα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλή σου μέρα και καλώς ήρθες στην παρέα μας, καλοτάξιδο να ειναι . Αν θέλεις κάνε και μια παρουσίαση εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32110&page=137#entry548222

 

 

Τώρα οσο αφορά το αμάξι σου . Καλό θα ήταν να ρωτούσες αν είναι εφικτό τι λάδια του έβαζε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης .

 

Μαζί με ιμάντες άλλαξε και τρόμπα νερού , βάλε εμπορίου που ειναι με μεταλλική φτερωτή γιατι η γνήσια έχει πλαστική και σπάει αρκετά εύκολα (τουλάχιστον σε εμένα). Κατεβάζουν μούτρα γιατι δίνει καλύτερα χέρι στο λύσε-δέσε, ο δικος μου μηχανικός δεν το κάνει όμως.

 

Μπορεί πρόχειρα να κουμπώσει ένα μπερομετράκι να δεί αν σηκώνει τη σωστή πίεση η τουρμπίνα σου. Να τσεκάρεις τις σωληνώσεις όλες .

 

Εγω και οι περισσότεροι βάζουμε 5w-30 Aral ή Castrol .

 

Περιμένουμε νέα σου .

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες. σαν κατοχος και εγω ενος πασσατ τουρμπο με 150000χλμ  εχω να σου πω οτι οντος για να αλαχτουν οι ιμαντες θελει να βγει ολη η μουρη. θεωρω απιθανο ο προηγουμενος να μην ειχε αλλαξει ιμαντες λογο παλαιοτητας (αλλαγη καθε 6χρονια η 100000χλμ) μπορεις να πεις στον μηχανικο σου να ελενξει την κατασταση του πρωτου πας για αλλαγη! ωστε να το καθηστερισεις κανα 6μηνο για να μην σου βγει μαζεμενο ποσο! .επισης αν αλλαξεις αλλαξε τρομπα νερου-θερμοστατη και παραφλου στο κυκλομα.

 

τωρα για την τουρμπινα . αν σου εχει μεγαλη καταναλωση λαδιου πχ πανω απο 1 λιτρο στα 1000χλμ ,βγενουν ασπροι καπνοι η' χανει πιεση (αυτο το βλεπεις αν το βαλεις στο διαγνωστικο και στον δρομο δεις οτι καταγραφει διαφορα στην ζητουμενη και στην παρεχομενη πιεση της τουρμπινας τοτε εχει θεμα. βεβαια μπορει να ειναι κομενο και κανα σοληνακι υποπιεσης και να χανει την πιεση αλλα αυτο ειναι δουλεια του μηχανικου να το βρει.)

ωστοσο αν υπαρχει καταναλωση λαδιου μπορει να ειναι και η φλαντζα του ψευτοκαπακου (35ευρω)απλη εργασια.

αν το τουρμπο βγαλει καποιο απο αυτα που ειπα τοτε δεν συμφερει η επισκευη του καθος κανει 350ε και παλι σε καμια 50000 θα θελει παλι σερβις οποτε βαζεις κατεφθιαν μια καινουργια 650ε

 

τωρα για το λαδι βαζουμε castrol edge 5-30,mobil 1 esp formula 5-30 ,aral supertronic longlife3, η καποιο αλλο 5-30 που να πληρει την προδιαγραφη vw 504 ,vw 507.

μην βαζεις φθηνα 10-40 δεν κανει καλο για το μοτερ εχει λιγα χιλιομετρα .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aν ο μαστορας ειναι καλος δεν χρειαζεται να κατεβει η μουρη στο δικο μου δεν βγαζει τα μουτρα οταν αλλαζει ιμαντες οπως επισης και οταν εφτιαξα τον εκκεντροφορο το εβγαλε και τον εβαλε με τα μουτρα πανω. Ο καθε μαστορας ειναι διαφορετικος.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις ενδιαφέρουσες και χρήσιμες, για έναν αδαή(εγώ) ώς προς το αντικείμενο, απαντήσεις -πληροφορίες σας. Θα αναρτήσω τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις μου, μόλις γυρίσω αύριο από την ΄΄εγχείρηση΄΄.

Νάστε καλά, και προπάντος υγεία και έξω καρδιά(όσο μπορούμε).


Ευχαριστώ πολύ για τις ενδιαφέρουσες και χρήσιμες, για έναν αδαή(εγώ) ώς προς το αντικείμενο, απαντήσεις -πληροφορίες σας. Θα αναρτήσω τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις μου, μόλις γυρίσω αύριο από την ΄΄εγχείρηση΄΄.

Νάστε καλά, και προπάντος υγεία και έξω καρδιά(όσο μπορούμε).

*****προπάντων

Link to comment
Share on other sites

Καλωσορισες και καλοριζικο το αμαξι.

 

Για ιμαντες,οπως ειπαν και τα παιδια απο πανω,αλλαξε και την τρομπα νερου μαζι.

Ουτε ο δικος μου μαστορας κατεβαζει μουτρα παντως.Ειναι στον τροπο του καθενος,μην σε ανησυχει αυτο.

 

Σχετικα με τα λαδια,εγω φοραω ολα τα χρονια 5-30 χωρις κανενα απολυτως προβλημα και δεν τσιμπαει καν λαδι το αμαξι.

 

Για το τουρμπο,ο πιο απλος τροπος ειναι να ελεγξεις με ενα μπαρομετρο την πιεση καιακομα καλυτερα να κανεις ενα log με καποιο vag com και να δεις και αλλες παραμετρους,οπως πχ σε τι κατασταση ειναι ο λ.

 

Ο,τι χρειαστεις εδω ειμαστε να βοηθησουμε οσο μπορουμε.

 

ΥΓ: Μην το φοβασαι το μοτερ αυτο.Ειναι ΣΚΥΛΙ.Καλη συντηρηση μονο και μην φοβασαι.Θα το χαρεις!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τις καλησπέρες μου. Ευχαριστώ για τις ευχές.Σχετικά με τα αποτελέσματα των εξετάσεων (μικροβιολογικών και μη) όπως και της λαπαροσκοπικής επέμβασης στο πρόσθιο μετωπιαίο τμήμα: το χειρουργείο θεωρείται επιτυχές, ο ασθενής παρέμεινε κλινήρης για σήμερα και αύριο το μεσημέρι με το καλό θα πάω να τον βγάλω με εξιτήριο αφού πρώτα περάσω από το λογιστήριο της κλινικής.Ρώτησα άν δέχονται ασθενείς με ασφάλεια δημοσίου και μου απάντησαν ότι αυτά πέρασαν πιά.Ευτυχώς η φαρμακευτική αγωγή που εφαρμόστηκε δεν περιελάμβανε γενόσημα παρά μόνον γνήσια σκευάσματα.

΄Ετσι λοιπόν θα επανέλθω πάλι αύριο ποστάροντας τις εντυπώσεις μου μετά την δοκιμή σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας στην οποία θα υποβάλλω την ΄΄΄΄μπουμπούκα΄΄΄΄(αποφάσισα να την βαφτίσω έτσι προς τιμή του πολυχρονεμένου υπουργού Υγείας μας).

 

Να οδηγείτε με ασφάλεια.............

Link to comment
Share on other sites

Σε πρωτη φαση λοιπον ολα δειχνουν οκ.

Οποτε περιμενουμε εντυπωσεις μολις το βγαλεις στο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι.

΄Οπως είπα και χθές, σήμερα το μεσημέρι πήγα να παραλάβω  τη μπουμπούκα από το σέρβις .Ειλικρινά, τα χρήματα που πλήρωσα δεν μου φάνηκαν καθόλου πολλά σχετικά με ότι έχω πληρώσει ως τώρα σε άλλα αυτοκίνητα για εργασίες σέρβις.

Συνολικά μου ζητήθηκαν 550 ευρώ για: αλλαγή ιμάντα χρονισμού –τεντωτήρα, αλλαγή όλων των υπολοίπων ιμάντων, αλλαγή φυσούνων (ακραίων) ημιαξονίων, αλλαγή ενός σωλήνα (λαστιχένιου), αλλαγή λαδιών(Castrol edge 5-30) και φίλτρων  λαδιού και αέρος, πέρασμα xenon, αλλαγή όλων των μικρών λαμπτήρων(πλαφονιέρες) εντός της καμπίνας, πορτ μπαγκάζ και κάτω μέρους των θυρών με led,σέρβις και συμπλήρωμα Freon στο air condition, γενικός έλεγχος και μπρίζωμα για επί μέρους έλεγχο των συστημάτων. Επίσης άλλαξα και τον πλαστικό προστατευτικό  θόλο από το δεξί εμπρός τροχό λόγω ενός τσαμπουκά που είχε(μάλλον από σπινάρισμα σε χοντρό  χαλίκι) Εννοείται ότι έγινε έλεγχος στην αντλία νερού και στο καπάκι για διαρροές λαδιού όπως με συμβουλεύσατε.

Ο μηχανικός που έχω εδώ και 12 χρόνια, μου είπε ότι έκανα τέλεια αγορά(ήξερε ότι έψαχνα για το συγκεκριμένο μοντέλο εδώ και 2 μήνες)και ότι η υπομονή ανταμείβεται.

Το αμάξι(13 ετών) ήταν περίπτωση, γιατί έχει κυκλοφορήσει σε δρόμο μόνον 7 χρόνια μιάς και ανήκε σε στρατιωτικό απεσπασμένο στο εξωτερικό. Να φανταστεί κανείς ότι τα τελευταία 2 χρόνια έκανε μόλις 3.000 χιλιόμετρα. Φυλασσόταν πάντοτε σε γκαράζ και δεν έχει μπει ποτέ σε βούρτσα. Τα πάντα είναι σφιχτά και τα σέρβις του είχαν γίνει όλα σε αντιπροσωπεία. Μη καπνιστής πρώτος ιδιοκτήτης και το κυριότερο, από την γενικότερη κατάσταση (εξωτερική και κυρίως εσωτερική)τρελαμένος με την καθαριότητα , την τάξη και την ορθή χρήση των μερών του αυτοκινήτου..

 

Εντυπώσεις. :good:

 

Το αμάξι έχει προοδευτική επιτάχυνση που γίνεται νευρώδης από κάποιες στροφές και πάνω(δεν έχω καταλάβει ακόμη από πιο σημείο και μετά λειτουργεί το turbo και αν αυτό ανοίγει από  κάποιες συγκεκριμένες στροφές ή είναι θέμα περαμετροποίησης εγκεφάλου σε σχέση με την ζητούμενη ισχύ.

Στιβαρό πάτημα(κάτι που μου θύμισε την μπέμπα που είχα) αλλά από ότι αντιλήφθηκα  πάνω από κάποια χιλιόμετρα(190+) χρειάζεται πιο σοφιστικέ ανάρτηση(τα αμορτισέρ + ελατήρια  που φοράει είναι αυτά που έχει η μαμά).

Μου έκανε εντύπωση η απουσία θορύβου σε υψηλές στροφές(>5500) με οποιαδήποτε σχέση μέσα στο κιβώτιο.Το δε κιβώτιο αυτού του αυτοκινήτου είναι  (κατ΄ εμέ) αξιολάτρευτο. Κουμπώνει άψογα με έναν συμπλέκτη που φαίνεται να λατρεύει τις αλλαγές.

Η κύλισή του (αν και τα λάστιχα ,Uniroyal  rainexpert είναι 3 ετών με 8000 χιλιόμετρα) ήταν ομαλότατη.

Το πάτησα βάση κοντέρ μέχρι 225 χιλιόμετρα(θεωρώ μια απόκλιση -5 χιλ.). Το εντυπωσιακό όμως ήταν ότι η μηχανή είχε ακόμη αέρα και θα μπορούσε να δώσει και άλλο(απλά τελείωνε η ευθεία και σταμάτησα).

 

Συμπέρασμα: Αισθάνονται πάρα πολύ τυχερός :frantics:  που απέκτησα ένα οικογενειακό ευρύχωρο αυτοκίνητο που όποτε του το ζητήσεις δε διστάζει να σου  φανερώσει τον ιδιαίτερο σπορτίβικο χαρακτήρα του χωρίς υπερβολές και ακρότητες προσφέροντάς σου απλόχερα ευχάριστες  οδηγικές εμπειρίες.  

 

Καλό απόγευμα σε όλους. Ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σας .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε συγγριση με το mondeo που ειχες πριν πως το βλεπεις??? σαν ποιοτητα κυλησης, ποιοτητα εσωτερικου, θορυβος ανεση, κανε μια συγγριση...το mondeo πιστευω ειναι λιγο ποιο εφετζιδικο εσωτερικα.

Link to comment
Share on other sites

Οπως το περιγραφεις μαλλον εκανες πολυ καλη αγορα και θα μεινεις απολυτα ικανοποιημενος.

Μονη μου ενσταση,ο ελεγχος της αντλιας νερου που εγραψες και οχι η αντικατασταση της.

Καλοταξιδο και απροβληματιστο να ειναι!!

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος εκανες πολυ καλη αγορα !!! ναι η αναρτηση ειναι ενα θεμα επειδη ειναι οικογενειακο ειναι βαρκα χαμηλωσε 3.5 ποντους και βαλε 4 αμορτισερ bilstein η koni. οσο αφορα την τελικη επιταχυνει ανελεητα μεχρι τα 245 στο κοντερ 237 πραγματικα. να το χαρεις με υγεια.

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος εκανες πολυ καλη αγορα !!! ναι η αναρτηση ειναι ενα θεμα επειδη ειναι οικογενειακο ειναι βαρκα χαμηλωσε 3.5 ποντους και βαλε 4 αμορτισερ bilstein η koni. οσο αφορα την τελικη επιταχυνει ανελεητα μεχρι τα 245 στο κοντερ 237 πραγματικα. να το χαρεις με υγεια.

 

δεν πρωτινω το χαμηλωμα γιατι ειναι ηδη χαμηλο και αν το χαμηλωσει κ αλλο με τους μεγαλους προβολους μπροστα θα βρησκει παντου και θα θελει να ειναι πολυ προσεκτικος εγω θα ελεγα να βαλει μια koni fsd(και εγω οταν αλλαξω μαλλον εκει θα καταληξω).

εγω μεχρι και 225 εχω δει στο κοντερ αλλα δεν το ζορισα παραπανω (παει ανετα 230 εχει μακρια 5η). το τουρμπο ανοιγει πληρως στις 2700στροφες .

 

παντος σημερα το πασσατ σκοτωνετε στην αγορα ενα αμαξι των 10 εκατομ.δραχμων με εσπ ,φορολογικα ατου και ενα μοτερ διαμαντι. γ αυτο και το κραταω και το εχω στο γκαραζ μου να το βλεπω εστω και χωρις πινακιδες.

Link to comment
Share on other sites

Για τον φίλο chilli...............................

 

 

 

Σχετικά με την σύγκριση των δύο αυτοκινήτων(πεντάθυρο mondeo 1998cc 142hp του 2004   - Passat 1.8t  του 2000 -150 hp):

Το μοντέο είναι λίγο μεγαλύτερο στους εσωτερικούς χώρους(μήκος και πλάτος καμπίνας)όπως και στην χωρητικότητα του πόρτ μπαγκάζ(μιλάμε όμως για την πεντάθυρη έκδοση).΄Οντως το καντράν-ταμπλώ έχει περισσότερα ηλεκτρονικά καλούδια που πρακτικά όμως δεν μπορώ να πω ότι θα μου λείψουν. Η ποιότητα των υλικών του (πλαστικά μέρη ταμπλώ και πλαινά θυρών) ήταν πάρα πολύ καλή (αφρώδη –μαλακά).

Η αίσθηση οδήγησης του μοντέο ήταν η κλασσική τουριστική(οφείλεται και στον τύπο αμορτισέρ- ελατηρίων που έχει).Ανέπτυσσε  σταθερά και άνετα μέχρι τα 190 χιλιόμετρα και από κει και πέρα έφτανε σε τελικές της τάξεως των 220 χιλιομέτρων(με δύο άτομα).Είχε όμως πολύ θορυβώδη κινητήρα (πάνω από τις 3500 στροφές.) Η αίσθηση του τιμονιού ήταν τελείως διαφορετική(το passat έχει καλύτερο τιμόνι).Το αυτοκίνητο από μόνο του δεν σου επέτρεπε την νευρική οδήγηση αλλά δεν συγχωρούσε και λάθη(ειδικά σε στροφές και λόγω υψηλού κέντρου βάρους).Αυτό που με ενοχλούσε στο συγκεκριμένο μοντέλο ήταν ο απρόσωπος σχεδιασμός (στοιχείο που η ford το συνέχισε και στην επόμενη γενιά mondeo, πηγαίνοντας προς το χειρότερο ειδικά με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου).

Η κατανάλωσή του ήταν 7,5 περίπου λίτρα στα 100 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 120 χιλιομέτρων την ώρα.

Το σασμάν του δεν μπορώ να πώ ότι με ενθουσίαζε λόγω του ότι δεν επέτρεπε γρήγορες και σωστά συγχρονισμένες αλλαγές(το καταλάβαινες τόσο στο χέρι όσο και στο πόδι).Το πλεονέκτημα της μηχανής ήταν η ύπαρξη καδένας και όχι ιμάντα. Μειονέκτημα, το συχνό  faulse alarm του κινητήρα(το έχω ακούσει από όλους τους ιδιοκτήτες μοντέο  αυτό) λόγω αισθητήρα λάμδα.

Καταλήγοντας: Τα δύο αυτά αυτοκίνητα αν και μοιάζουν σε πολλά διαφέρουν(η ford αντέγραψε πολλά από την vw group) διαφέρουν σε ακόμη περισσότερα. Το μοντέο προσφέρεται για καθαρόαιμους οικογενειάρχες που αγαπούν τα ταξίδια με ανέσεις και τις διαδρομές χωρίς αναταράξεις και κενά αέρος.Ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος και χωρά ακόμη και την πεθερά τους μαζί με την προίκα της.

Το πασσάτ αρμόζει πιο πολύ σε πατεράδες που έχουν ανησυχίες και αποζητούν λίγο περιπέτεια μέσα στην καθημερινότητα. Είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σου προσφέρει συγκίνηση μετά από μια βαρετή μέρα και να σου αλλάξει την διάθεση προς το καλύτερο. Πιστεύω ότι η εργοστασιακή έκδοση το μόνο που χρειάζεται, ως βελτίωση, είναι η ανάρτηση και τίποτε περισσότερο. Είναι ένα διαχρονικό και κλασσικό τετράθυρο αυτοκίνητο που θα διατηρήσει την ταυτότητα του ακέραιη για αρκετά ακόμη χρόνια με σχεδιαστικές πινελιές που δημιούργησαν σχολή.

Edited by kafeini
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με καλυψες πληρως! ειχαμε στην οικογενεια απο τα πρωτα μοντεο που ειχανε κυκλοφορησει, προβληματακια δεν εβγαλε σοβαρα αν και 2 φορες το φορτωσε στην οδικη ο πατερας μου, εμας αν και 1800, τετραθυρο, ητανε και αυτο θορυβοδη στις υψηλες στροφες, αλλα στα ταξιδια με μεσες ταχυτητες αθορυβο, θα το ειχαμε ακομα και τωρα αν δεν μας το τρακαρανε, μου  αφησε πολες καλες αναμνησεις το συγγεκριμενο μοντελο, το οποιο αν το στησεις, χαμηλωμα και μια 18αρα ζαντουλα γινετε πολυ bad!

 

Σαφως το πασατ ειναι καλυτερο σε ποιοτητα κυλησης, ειχα οδηγησει μια φορα ενα απλο οχι τουρμπισιο, το οποιο μου φανηκε ποιο αργο απο το μοντεο αν και ειχανε τα ιδια αλογα, αλλα σαν οδηγηση και στιβαροτητα σε ενθουσιαζε, σου ευχομαι απροβλιματιστα km με την πασαταρα σου πιστευω εχει ενα μοτερ διαμαντι, που με την καταληλη φροντιδα δεν παθαινει τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.