Guest B.G Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 (edited) Καλησπερα παιδια.Πριν λιγο παραλαβαμε με ενα συγγενη μου ενα 1.2αρι Polo dsg μεταχειρισμενο απο automarin.Στην εθνικη ολα καλα,το πατησαμε και λιγο,κανενα προβλημα.Παρατηρησαμε ομως οτι οταν στο κιβωτιο επιλεχθει το P και ενω βρισκεται στο ρελαντι αναβουν αυτες οι δυο ενδειξεις χωρις ρεταρισματα και αλλα κουλα.Με επανεκινηση σβηνουν τα λαμπακια.Επισης παρατηρησα οτι μενει αναμμενο το λαμπακι του συναγερμου συνεχεια,οταν δεν βρισκεται το κλειδι στη μιζα ή ειναι στη θεση off.Ο συναγερμος ειναι META με ασπρα ρανταρακια και το μαυρο μπουτον-λαμπακι.Καμια ιδεα για το τι συμβαινει πριν κουμπωσουμε επανω το διαγνωστικο??Μηπως η μπαταρια λογω ακινησιας (βγαζουν τους πολους) κανει τιποτα κουλα μεχρι να στρωσει? Edited November 8, 2013 by B.G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 Μονο ενα διαγνωστικό θα σου πει τι ακριβως γινετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Νεοτερα.Το check engine ειναι μονιμα αναμμενο πλεον και μετα απο λιγο αναβουν το esp και η ενδειξη πιεσης των ελαστικων.Διαγνωστικο απο δευτερα που θα ανοιξει το συνεργειο τους.Οποιαδηποτε πιθανη ερμηνεια ευπροσδεκτη! Υ.Γ Το σεταρισμα των ελαστικων πως γινεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Νεοτερα.Το check engine ειναι μονιμα αναμμενο πλεον και μετα απο λιγο αναβουν το esp και η ενδειξη πιεσης των ελαστικων.Διαγνωστικο απο δευτερα που θα ανοιξει το συνεργειο τους.Οποιαδηποτε πιθανη ερμηνεια ευπροσδεκτη! Υ.Γ Το σεταρισμα των ελαστικων πως γινεται? Εχε υπ' οψιν σου οτι τα λαμπάκια αυτα μπορει να μην λενε τίποτα, αλλα μπορει να σημαίνουν και καποια σοβαρή βλαβη στο αυτοκίνητο. Για το check engine ο κατασκευαστής προτείνει ακινητοποίηση. Για το Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 (edited) Νεοτερα.Το check engine ειναι μονιμα αναμμενο πλεον και μετα απο λιγο αναβουν το esp και η ενδειξη πιεσης των ελαστικων.Διαγνωστικο απο δευτερα που θα ανοιξει το συνεργειο τους.Οποιαδηποτε πιθανη ερμηνεια ευπροσδεκτη! Υ.Γ Το σεταρισμα των ελαστικων πως γινεται? Το chack engine μπορεί να είναι πρόβλημα. Για να σετάρεις την ένδειξη ελαστικών, έχει ένα κουμπάκι μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Το πατάς λίγη ώρα και κάνει reset στη μέτρηση πιέσεων. Edited November 15, 2013 by blugosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 (edited) Check Engine και ESP; ή Check Engine και EPC; Γιατί αν είναι το δεύτερο τότε μπορεί να θέλει την περίφημη ροδέλα στη wastegate. Για να δεις αν έχει γίνει αυτή η εργασία ανοίγεις το χώρο των αποσκευών, σηκώνεις τη μοκέτα και βλέπεις αν έχει στην αριστερη πλευρά κολλημένο κάποιο αυτοκόλλητο. Αν είναι η πρώτη περίπτωση δεν ξέρω τι είναι. Αλλά αν όντως είναι ESP και πίεσης ελαστικών πρέπει να το πας να μπει σε διαγνωστικό γιατί ότι λέμε εδώ είναι απλές εικασίες. Edited November 10, 2013 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 Check Engine και ESP; ή Check Engine και EPC; Γιατί αν είναι το δεύτερο τότε μπορεί να θέλει την περίφημη ροδέλα στη wastegate. Για να δεις αν έχει γίνει αυτή η εργασία ανοίγεις το χώρο των αποσκευών, σηκώνεις τη μοκέτα και βλέπεις αν έχει στην αριστερη πλευρά κολλημένο κάποιο αυτοκόλλητο. Αν είναι η πρώτη περίπτωση δεν ξέρω τι είναι. Αλλά αν όντως είναι ESP και πίεσης ελαστικών πρέπει να το πας να μπει σε διαγνωστικό γιατί ότι λέμε εδώ είναι απλές εικασίες. Εχουν γινει δυο διορθωτικες ενεργειες καθως υπαρχουν 2 αυτοκολλητα κολλημενα κατω απ'τη μοκετα.Κωδικους δεν θυμαμαι να σας πω.Παντως ειναι esp,οχι epc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Εχουν γινει δυο διορθωτικες ενεργειες καθως υπαρχουν 2 αυτοκολλητα κολλημενα κατω απ'τη μοκετα.Κωδικους δεν θυμαμαι να σας πω.Παντως ειναι esp,οχι epc. Φεύγεις για διαγνωστικό χωρίς δεύτερες σκέψεις. Μπορεί να μην είναι τίποτα, μπορεί να μείνεις και στον δρόμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 ^^^ Όπως λένε και οι παραπάνω, στο διαγνωστικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Λοιπον παιδια τα λαμπακια εσβησαν απο μονα τους εχθες.Το κωμικοτραγικο ειναι οτι πηγε ο μπαρμπας μου σημερα απο εκει και τον παρεπεμψαν στην VW automarin στη λεωφορο αλεξανδρας να το δουν καλυτερα και καλα.Δεν εκαναν τον κοπο να το φυσωσουν 2 λεπτα.Μονο λεζαντα ξερουν να πουλανε οι τυποι μεχρι να στ΄αρπαξουν.Γραβατουλα,γκομενακια,γραφειακια και το ποιηματακι που εχουν μαθει απεξω "ελεγμενα σε 96 σημεια,ατρακαριστα,3 χρονια δωρεαν σερβις κλπ".Υπ'οψην οτι το δωρεαν σερβις ισχυει ΜΟΝΟ αν ασφαλιζεις το αμαξι σε αυτους και προκειται ουσιαστικα για 2 λιπαντικα και τον 3 χρονο ειναι το γενικο για να σε κρατανε ομηρο..Τωρα τι σοι συνεργειο εχουν εκει στον αγιο στεφανο που δεν διαθετει διαγνωστικο μηχανημα ενας θεος ξερει.. Οσων αφορα το προβλημα με τα λαμπακια θεωρω οτι επροκειτο για γραπουτσωμα του ηλεκτρικου συστηματος επειδη εμεινε χωρις ταση για αρκετο καιρο,καθως αυτοι βγαζουν τις μπαταριες απο πανω.Μολις ξεμπλεξω απο τη δουλεια μου θα το παω εγω ο ιδιος να δουνε αν εχει καταγραψει καποιο σφαλμα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros mec Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Καλη τύχη με την Auto marin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris13 Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Eγω παντος ειχα την ατυχεια να αγορασω απο εκει το καινουριο μου αμαξι polo gti 6r και τα πραγματα οπως ακριβως τα περιγραφεις μεχρι και μου το πουλησαν κυριες. Με το που εβγαλε το προβλημα με τα λαδεια σφυραγαν αδιαφορια.... Μονο τα χειροτερα εχω για αυτους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Στους τυφλους ο μονοφθαλμος βασιλευει που λεει και η παροιμια...Αντε ψαξε βρες τον καλυτερο εμπορο ή ιδιωτη.Αυτοι τουλαχιστον το παραδιδουν με φρεσκα λαδια,πεντακαθαρο,λαστιχα αν χρειαζεται,στο πολο ειχαν αλλαξει και την μπαταρια,κορεατικη μεν αλλα καινουργια.Γενικα παιρνεις ενα αμαξι που δε χρειαζεται αμεσα μαζεματακια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...