Jump to content
Guest hellenic vanagon

Ενδοοικογενειακή Σύγκριση 4X4: Syncro T3 Vs Touareg Vs Tiguan

Recommended Posts

Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

Best, ever, 4x4 VW, by far! (Αποκαλούμενο και "κλούβα", από ορισμένους,  σε κάποια μακρυνή επαρχία...)

 

Επαρχία Ελλάς...

 

Πόσο μακρυά είσαι τελικά... (νυχτωμένη)...


 

Edited by hellenic vanagon
  • Like 1
Posted (edited)

Ωπα ρε συ Vanagon (Θα χαιρομουν πολυ ν ηξερα τ πραγματικο σ ονομα) 
Μν κατηγορουμε τν επαρχια.. Κ γω κλουβες τα λεω γτ ειναι "κλουβια" με χωρο κ ανεση σαν μικρο σπιτι.. Εξου κ οι τοσες διαφωνιες εδω μεσα οτι δν ειναι "κοντραμαξα" διοτι απο αεροδυναμικη δν φαινοντε κ ΤΟΠ..

Μετα απο τν τοση επιμονη σου μπορω να πω οτι εχουν αρχισει να μ αρεσουν αυτα τα Διαμαντακια της εκτος δρομου οδηγησεις. (τετρακινηση/syncro/κτλ ηξερα αρκετα κ εμαθα κ περισσοτερα απο εσενα δν τ κρυβω..) 

Απλα να ξερεις οτι μπορεις να κανεις καινουριο θεμα και να λιωσουμε εκει μεσα ολοι!!! Ετσι κ αλλιως αυτο τ θεμα νεκρωσε..

 

Δημητρης!

Edited by PAGOURISTAS
  • Like 3
Posted (edited)

Best, ever, 4x4 VW, by far! (Αποκαλούμενο και "κλούβα", από ορισμένους,  σε κάποια μακρυνή επαρχία...)

 

Επαρχία Ελλάς...

 

Πόσο μακρυά είσαι τελικά... (νυχτωμένη)...

 

 

1. Δεν το λες και πολύ όμορφο - δεν έχει και την πιο καλοσχεδιασμένη σιλουέτα.

2. Δεν έχει και το καλύτερο κέντρο βάρους.

3. Δεν προσφέρεται ή δεν εμπνέει για σπορ οδήγηση.

4. Τα SUV είναι η νορμάλ πρόταση για όποιον θέλει εξορμήσεις στα βουνά

5. Είναι πολύ ξεπερασμένο Vanagon....   ...τι να πουν και οι κάτοχοι Tiguan ή Touareg..

Edited by ACE2007
  • Like 2
Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

Πολύ δουλειά μιλάμε...

 

Kαι ξεκινάω με κάτι που δεν μπορούν να πλησιάσουν τα άλλα 4x4, γιατί απλούστατα περιορίζονται στον ρόλο ενός απλού μεταφορέα ανθρώπων:

 

POPULARMECHANICS_zpsf6ebc7ed.png

 

Και μόνο αυτό θα ήταν αρκετό, γιατί προέρχεται από την πατρίδα του 4x4, τις Η.Π.Α!

 

Όταν αυτά λέγονται, από ειδικούς, στις Η.Π.Α. της αφθονίας μέσων και επιλογών, για...αλλοεθνές μοντέλλο τριακονταετίας...

 

Αλλά, καλώς η κακώς, υπάρχουν πολλά περισσότερα...

Edited by hellenic vanagon
  • Like 1
Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

Στις Η.Π.Α., ο  μεγαλύτερος συλλέκτης έχει μαζέψει πάνω από 300 (!) αυτοκίνητα, υπάρχει βιντεάκι, ελπίζω να βρω να ποστάρω, ενώ στην Ελλάδα έχω δει συλλογή γιατρού,  με πάνω από 10 !

VANAGON COLLECTION

 

VANAGON COLLECTION II

Φρέσκο με μηδέν προβολές! (Την στιγμή που ποστάρω).

http://www.youtube.com/watch?v=zMG0JfjzKtA&feature=em-uploademail

Edited by hellenic vanagon
Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

Ανάμεσα σε άλλα πολλά "θέματα"

 

μπλοκέ 100% πίσω, εμπρός, κέντρο, (συνήθως μεταβαλλόμενο κεντρικό ως 95%, VCT),

 

κοντή, πολύ κοντή σχέση για ανάβαση σε...τοίχους!

(Σε συνδυασμό και με την απαραίτητη αλλαγή κινητήρα με κάποιον ισχυρότερο).

 

ΤΙGUAN: καμμία σχέση (ούτε κοντή ούτε μακρινή)

 

ΤΟUAREG: όχι εμπρός μπλοκέ, βάρος μεγαλύτερο κατά 500, σχεδόν, κιλά.

 

(Μόνο το MERCEDES G WAGEN είναι έτσι εκ΄ κατασευής και κάνα δυό ακόμα).

Edited by hellenic vanagon
Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

Aμερικάνικος τύπος:

 

1)"of the most remarkable vehicles ever"

http://www.curbsideclassic.com/curbside-classics-european/curbside-classic-vw-vanagon-syncro-t3-so-misunderstood/#comment-141853

 

2)"the greatest car ever built"

http://www.outsideonline.com/outdoor-adventure/camping/car-camping/The-Greatest-Car-Ever-Built.html

 

 

Nu3AD0alphaepsiloniotakappa3CC0nualpha_z

 

 

 

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: "SYNCRO OFFROAD ABILITIES"

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=498427&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

 

(συνεχίζεται)

Edited by hellenic vanagon
Guest hellenic vanagon
Posted

SYNCRONAUT: TOM HANKS

 

VEHICLE: STARSHIP ENTERPRISE SYNCRO

Posted

Μόνο ξεχνας κάτι.Δεν εισάχθηκε ποτέ στην Ελλάδα.Ετσι δεν είναι?

Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

AFRICAN SYNCRO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Μόνο ξεχνας κάτι.Δεν εισάχθηκε ποτέ στην Ελλάδα.Ετσι δεν είναι?

Εισάχθηκε σε όλες του τις μορφές.

 

Απλά οι επιβατικές εκδόσεις, ήρθαν σε πολύ μικρούς αριθμούς, λόγω των τρομερών φόρων της εποχής.

 

Επίσης υπήρξαν, (και υπάρχουν), ανεξάρτητες ιδιωτικές εισαγωγές, όπως του γιατρού με τα δέκα και πλέον.

(Δέκα τρία μου ανακοίνωσε πριν 6 χρόνια).

Edited by hellenic vanagon
Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

CAMPER DEEP RED BEAUTY

IMAG0827.jpg

Edited by hellenic vanagon
Posted

Vanagon νομίζω ότι αναγνωρίζεται η αξία του μοντέλου, του συστήματος Syncro κλπ. Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους καλώς αναφέρονται, ωστόσο δεν πείθομαι σε καμία περίπτωση ότι είναι σωστό να προβεί κάποιος στην αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου στο έτος 2013, στερούμενος κάθε έννοια παθητικής ασφάλειας από προσκέφαλα έως αερόσακους κλπ.

εχω για κακη μου τυχη τρακαρει οδηγοντας το τ3 με ενα honda civik πλαγιομετοπικα το honda κοπηκε στα δυο.Τα τρια ατομα που ημασταν στο τ3 γρατζουνιες εκτος τον μεσαιο με δυο χερια σπαζμενα λογο ελιψις ζωνης τριων σημειων.

Posted

Ενταξει vanagon, το ξαναγ@@@@@@ς και ξαναψοφησε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crazy:  =@ 

 

Το σχολιο σου παντως για την επαρχιας απλα ΑΚΥΡΟ!!!!!!!!!!!   -1 απο εμενα.........

Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

Vanagon νομίζω ότι αναγνωρίζεται η αξία του μοντέλου, του συστήματος Syncro κλπ. Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους καλώς αναφέρονται, ωστόσο δεν πείθομαι σε καμία περίπτωση ότι είναι σωστό να προβεί κάποιος στην αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου στο έτος 2013, στερούμενος κάθε έννοια παθητικής ασφάλειας από προσκέφαλα έως αερόσακους κλπ.

1)Δεν προτείνω τίποτα ούτε είμαι έμπορος αυτοκινήτων.

 

2)Το αυτοκίνητο είναι ασφαλέστατο και με τα σημερινά δεδομένα.

 

3)Ο GIORGOS VR6 τα είπε όλα.

 

4)Υπάρχει ανάλυση, μέχρι αηδίας, για την παθητική ασφάλεια του Τ3 σε πολλά site. Γιατί βαριέσαι και δεν το ψάχνεις λίγο;

 

5)Χρόνια τώρα ανακάλύπτω και δίνω στοιχεία. Ομολογώ πως κουράστηκα πια!

 

 

Μην βρεθείτε στον δρόμο του!

apict2030halbiert6me_zps3889169c.jpg

apict20268qc_zps2f53723b.jpg

 

 

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για το θέμα ας δει και εδώ. Παρέχω στοιχεία από τα...έγκατα των οργανισμών ελέγχου αλλά και από στοιχεία αληθινών συγκρούσεων της καθημερινότητας.

 

http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=20&t=556

 

και εδώ:

 

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=156366&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

και εδώ:

 

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=175672&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

 

Ενταξει vanagon, το ξαναγ@@@@@@ς και ξαναψοφησε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crazy:  =@

 

Το σχολιο σου παντως για την επαρχιας απλα ΑΚΥΡΟ!!!!!!!!!!!   -1 απο εμενα.........

Ρε chilli κάνε την πλάκα σου άνετα. Δεν υπάρχει πρόβλημα!

 

:hyper:

Edited by hellenic vanagon
Posted

1)Δεν προτείνω τίποτα ούτε είμαι έμπορος αυτοκινήτων.

 

2)Το αυτοκίνητο είναια σφαλέστατο και με τα σημερινά δεδομένα.

 

3)Ο GiorgosVR6 τα είπε όλα.

 

4)Υπάρχει ανάλυση, μέχρι αηδίας, για την παθητική ασφάλεια του Τ3 σε πολλά site. Γιατί βαριέσαι και δεν το ψάχνεις λίγο;

 

5)Χρόνια τώρα ανακάλύπτω και δίνω στοιχεία. Ομολογώ πως κουράστηκα πια!

 

 

Μην βρεθείτε στον δρόμο του!

apict2030halbiert6me_zps3889169c.jpg

apict20268qc_zps2f53723b.jpg

Ρε chilli κάνε την πλάκα σου άνετα. Δεν υπάρχει πρόβλημα!

 

:hyper:

 

Το πρωτο σχολιο μου πλακα ειναι εννοειτε........συνεχισε και μην ακους κανεναν.

Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

Aπό την...ανθολογία παθητικής ασφάλειας Τ3:

 

http://www.vanagon.com/info/safety/volvo-crash/index.htm

 

crash.jpg

 

Kαι η σχετική...κλάψα που πέφτει στο στρατόπεδο του...ηττημένου, (της VOLVO φυσικά):

 

Mε υπερηφάνεια σας παρουσιάζω την, (άκρως απόρρητη διακαιούμαι να υποθέσω), εσωτερική αντίδραση των υπηρεσιακών παραγόντων της VOLVO:

 

"Volvo Page Edit

Liftarn, I am new to wikipedia edits so please excuse me if I have erred. I recently make a change to Volvo_cars to remove a statement regarding the C-pillar that I believe to be incorrect. You replaced it with "The Volvo 745 had some severe problems that could cause sever injuries in a frontal colission.[14]" Apart from the spelling mistakes, that too is an unsupportable conclusion from ref 14 (the Vanagon - Volvo 745 crash test). Please refer to the discussion page for my justification for the edit. Why did you undo my change? User:garlandw72.39.151.5 (talk) 00:08, 14 January 2008 (UTC)

You may fix the spelling if you want, but the facts are correct. Both about the C pillar and the rename from 740 to 940. The full ref is not avaoilable online as far as I have found. // Liftarn (talk)

Please clarify. Please explain how there is a problem with the Volvo 745 C-pillar based on the video images of the reference. In the images, the C-pillar is not damaged. The A-pillar is squashed right up to the B-pillar but that is NOT because of a faulty design; it is squashed because the Vanagon is high. Any vehicle will undergo an A-pillar deformation if the impact comes in at that height. I repeat, it is not a fault of the 745; it is merely a consequence of this particular accident. Since the images were posted on a Vanagon site, it appears that the point of the test is to show that the Vanagon is not quite the death trap that it first appears to be because the front structure is quite rigid and higher than a typical car. To prove the point, they crashed it into what was widely achnowledged to be one of the safest cars on the road at the time - the 745. They could have used a big Mersedes and have gotten the same result. This of course points to an important safety issue, the mismatch of vehicle heights, that deserves a full discussion given the number of SUVs and large trucks on the road these days and the push to smaller, greener passenger cars. But again, to finger the 745 as the issue is wrong. I am not disputing the fact that the 740 series became the 940 series; that is well known. Nor am I disputing that the 940 has some safety improvements over the 740 (SIPS for instance). I am quite familiar with the 745 and I have never heard of the C-pillar weakness that you claim. I also checked with the large collection of experienced people in the Volvo owners community at www.brickboard.com. They never heard of a C-pillar weakness. So please back up your claim that there are severe problems in a 745 that could cause severe injuries in a frontal collision. If you can't do that, then please remove that statement as per the spirit of Wikipedia. User:garlandw72.39.151.5 (talk) 11:58, 14 January 2008 (UTC)

The original source is a Folksam study that showed a weakness in the Volvo 745 design. // Liftarn (talk)"

 

Eντυπωσιάζει τους πάντες, πως ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε δεκαετία΄70, ενός όγκου, χωρίς "μούρη", χωρίς αερόσακους, έχει αυτή την συμπεριφορά!

Edited by hellenic vanagon
Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

REAL LIFE CRASH TEST

 

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΜΟΥΡΑΤΟ

Oldsmobile-Cutlass-Ciera-3.jpg

 

ΠΙΟ ΜΟΥΡΑΤΟ (2WD. TO 4WD EINAI AKOMA KAΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ)

CaratSyncro.jpg[/u

 

 

ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ

4417060a.jpg

 

 

ΚΑΤΑΛΗΞΗ

 

Τ3: ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΘΑΛΑΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

1-18.jpg

 

OLDSMOBILE (ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ)

5-4.jpg

 

2-11.jpg

 

 

Μόνο κάντε μου μία χάρη: από 'κει που δεν "γέμιζε το μάτι σας" με  το Τ3 μη με πρήξετε τώρα τι κακκό αυτοκίνητο είναι με την ζημιά που προκαλεί στους άλλους! (Το έχω ξαναπεράσει!)

 

Yπάρχουν και γι' αυτό στοιχεία! Το χαρακτηριστικό λέγεται "AGGRESSIVITY" και το Τ3 διαπρέπει, έχοντας τον χαμηλότερο συντελεστή απ΄όλα της κατηγορίας του!

 

6-5.jpg

 

 

 

 

Σύγκριση με μεγάλα επιβατικά

 

7-4.jpg

Edited by hellenic vanagon
Guest hellenic vanagon
Posted

Nταξ' είπαμε, τα...Αμερικανάκια, μπροστά μας, είναι βλάκες, αλλά τόσο πολύ ώστε να εκτιμούν το Τ3 σε τέτοιο βαθμό;

 

Φθάνουν να έχουν και ειδικές εταιρείες που ασχολούνται, σχεδόν, αποκλειστικά μαζί του!

 

Θα μπορούσαν, πολύ ευκολότερα από εμάς, να έχουν οτιδήποτε και όμως επιμένουν: VANAGON και πάσης Ελλάδος, συγνώμη, Αμερικής...(Αφορά και στον Καναδά το σχόλιο, απ΄όπου έχει γίνει εισαγωγή το δικό μου).

Posted

εισαι θεος, δεν χανω ποσταρισμα σου................

Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

εισαι θεος, δεν χανω ποσταρισμα σου................

Νάσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!

 

Κάποια σχέση με τον κ. Κολέτση, αντιπρόσωπο VAG δεκαετίας '80 & ΄90;

(Και ίσως και σήμερα, δεν ξέρω).

 

Ξέρεις, ψάχνω πάντα πηγές πληροφοριών, και μία σύνδεση με την VAG και τα αρχεία της είναι το απόλυτο φετίχ!

 

Έχω συμπληρώσει δύο DVD με στοιχεία για το Τ3, αλλά είμαι βέβαιος πως υπάρχουν πολύ-πολύ περισσότερα!

 

Αρκεί να σου πω πως σε Αμερικάνικα πανεπιστήμια, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες,  διδάσκεται σαν πρότυπο βιομηχανικής κατασκευής!

 

Επίσης ψάχνω μετά μανίας να βρώ το συγκριτικό Τ3 VS TOUAREG που έγινε στην Γερμανία, νομίζω από την BILD, και ενώ τόσα και τόσα άλλα στοιχεία κυκλοφορούν ελεύθερα, αυτό το έπνιξαν! 

 

Ήταν στην αρχή της καριέρας αυτού του θαυμάσιου αυτοκινήτου που εκτιμώ ιδιαίτερα, του TOUAREG, αλλά τα πολύ καλά αποτελέσματα που είχε στην δοκιμή, υστερούσαν στη σύγκριση. Έτσι, από τότε ούτε βίντεο μα ούτε φωτογραφίες δίπλα, πλάϊ το ένα στο άλλο, δεν υπάρχουν! Λες και κάποιο αόρατο χέρι φροντίζει...

 

Τελικά, όσο και αν φαίνεται απίστευτο, η "μαμά" από την αρχή δεν είδε με καλό μάτι  το project Τ3 SYNCRO, που ήταν ιδέα και όραμα κάποιων αιρετικών χομπιστών/μηχανολόγων, μέσα στην εταιρεία, αλλά, πολύ περισσότερο, ακόμα και σήμερα, σύμφωνα πάντα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, ενοχλείται ιδιαίτερα από την ακτινοβολία του Τ3, την οποία όμως επικαλείται συνεχώς, για να υπογραμμίσει την εξειδίκευση της, (πλέον), στο 4x4!

Edited by hellenic vanagon
  • Like 1
Guest hellenic vanagon
Posted (edited)

Και επειδή το παραβάρυνα το θέμα, ας κάνουμε ένα μουσικό διάλειμμα!
 
Φυσικά θα ακούσουμε το
 
"THE VANAGON SONG"

 

EΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ!

 

 

:D

Edited by hellenic vanagon
Posted

Hellenic vanagon συνεχισε και μην κολωνεις,για μενα το τ3 ειναι το αυτοκινητο που μεγαλωσα και που εμαθα να οδηγω,επιθυμια καποτε να αποκτησω ενα syncro 2,1  112ps  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.