kounidis Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 kalimera, exw to Golf V , 1400 cc me tous 75 hp. Mporeite na mou peite pws mporw na dwsw ligo perissoteri dynami ston kinitira xwris na prokalesw provlimata se ayton ? I ousia einai oti me endiaferei na meiwsw ligo ton xrono tis epitaxynsis? Eyxaristw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Καλησπερα και καλωσορισες. Αν ψαξεις λιγο στα θεματα εδω μεσα θα βρεις αρκετους τροπους για να τονωσεις το αμαξι σου. Σε γενικες γραμμες με ενα προγραμμα θα κανεις την δουλεια σου. Μπορεις επισης να βαλεις σκουπα ή βαρελακι ή φιλτρο για την αναπνοη. Αν θελεις συνδυαζεις και ολα τα παραπανω με μια εξατμιση και εχεις ενα φουλ 1ο σταδιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 Κοίτα. Αν ΔΕΝ θες να ανοίξεις μοτέρ τότε : 1. Sprint booster 2. Φιλτροχοάνη 3. Πρόγραμμα 4. Εξάτμιση απο μπροστά μέχρι τέλος 5. (Δική μου γνώμη αυτό) Fuel Booster 6. Γειώσεις και μικρό πυκνωτή ακόμα και εαν δεν έχεις ήχο. Ετσι θα ανεβάσεις ροπή, θα πάρεις γύρω στα 18-20 άλογα και εαν θές θα ανεβάσεις και λίγο τον κόφτη... Θα κατεβάζεις μετά πολύ άνετα τα 1.6 με φίλτρο και σκούπα. Αλλα χαλαρά θα τους ρίχνεις. όλα αυτά θα σου κοστίσουν πάνω κάτω 1 - 1.200 ευρά. Η κατανάλωση καυσίμου θα αυξηθεί σε νορμάλ πλαίσια. Μετά πάς σε , πιστόνια , τροχαλίες , τούρμπο κλπ κλπ. Αυτά που σου είπα είναι ενα υπερπλήρες πρώτο στάδιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 Ετσι θα ανεβάσεις ροπή, θα πάρεις γύρω στα 18-20 άλογα και εαν θές θα ανεβάσεις και λίγο τον κόφτη... Θα κατεβάζεις μετά πολύ άνετα τα 1.6 με φίλτρο και σκούπα. Αλλα χαλαρά θα τους ρίχνεις. αν ηταν να ριχνεις τοσο ευκολα τα 16αρια ζητω που καικαμεεεεεεε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 αν ηταν να ριχνεις τοσο ευκολα τα 16αρια ζητω που καικαμεεεεεεε Ετσι ειναι... Τοτε δεν θα ειχε νοημα να σκασουμε 3000 ευρωπουλα για 200 κυβικα παραπανω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 Παιδιά εγώ στο rwyb μόνο με φίλτρο και εξάτμιση κατέβασα 1.6. Δεν συζήτω για punto sporting , stilo κλπ !!! Το 1.4 με το 1.6 δεν έχει τόσο φοβερές διαφορές. Δεν είδατε και ενα Polo στο ρςυβ 1.4 me 280+ άλογα ? Ηταν μόνο 1.4 και θα το έφτανε εως τα 340. Το 1.8 έχει μεγάλες διαφορές. το 1.4 και το 1.6 είναι κοντά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 με ποιο 16αρι φιλε pacific? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theos_larissa Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 το 1.4 με το 1.6 κοντα?? οκ οτι πεις!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos7424 Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Pacific: Από αυτά που αναφέρεις το 1,5,6 δεν δίνουν απολύτως τίποτα. Ειδικά το Sprint Booster είναι μια απάτη και ευθύνεται για τα χαζοσπιναρίσματα που γίνονται πιο έντονα σε βρεγμένο δρόμο. Γενικά το 1ο στάδιο βοηθάει αλλά όχι και να βγάλεις και 100 άλογα που λες. Τα Polo, Fabia κτλ. δίνουν 101ps+ έχουν και διαφορετική πολλαπλή εισαγωγής, μεγαλύτερη πεταλούδα κτλ. Τheos Larisa: O Pacific αν κατάλαβα καλά εννοεί ότι στα μηχανικά μέρη δεν έχουν και καμιά μεγάλη διαφορά. Αν δεν κάνω λάθος στο 1.6 αλλάζει η διαδρομή του εμβόλου ή κάτι τέτοιο. Vasilis: Το αμάξι σου έχει ίδιο μοτέρ με τα Golf Iv 1.4 16V οπότε στα αντίστοιχα θέματα που έχουν ανοίξει κατά καιρούς για το θέμα αυτό, θα βρεις πολλές ιδέες για τη βελτίωση του αυτοκινήτου. Το τι θα επιλέξεις από όλα αυτά είναι δική σου επιλογή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 με λιγα λογια λοιπον θα πληρωσεις τη διαφορα απο το να το παρεις ετοιμο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 με λιγα λογια λοιπον θα πληρωσεις τη διαφορα απο το να το παρεις ετοιμο! Ετσι ειναι.Και οντως αλλαζει η διαδρομη του εμβολου απο 14 σε 16 αλλα δεν ειναι μονο αυτο.Απο οσο ξερω το 16 sportline εχει και ενα προγραμματακι,της πλακας βεβαια,αφου δεν εχει και φοβερη αποδοση αλλα εχει αν δεν κανω λαθος και ενα 6αρι σασμαν με ποιο κοντες σχεσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 ορισμένοι έχετε μπερδέψει τα περιλαίμια με τις περισκελίδες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos7424 Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 ορισμένοι έχετε μπερδέψει τα περιλαίμια με τις περισκελίδες.... Όπου έχει ειπωθεί κάτι λάθος μπορείς να το διορθώσεις. Τα σχολία αυτά δεν βοηθάνε κανέναν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik_tarato Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 Τα βαρελάκια και οι φιλτροχωάνες είναι απάτη. Έχω συζητήσει το θέμα με το μηχανικό μου και μου εξήγησε πως τα παραπάνω τραβάνε το ζεστό αέρα της μηχανής - αφού βρίσκονται στο κέντρο της - και "ρίχνουν" τις επιδώσεις αποδεδειγμένα. Μόνο ο ήχος βελτιώνεται... Η σκούπα τραβάει μεν κρύο αέρα - μιας και βρίσκεται αμέσως πίσω από τη μάσκα του αυτοκινήτου - αλλά πάλι μην περιμένετε σίγουρη ή σημαντική αύξηση ιπποδύναμης. Στο 4άρι μου πάντως, όπως και σε αρκετά μοντέλα golf δεν υπάρχει χώρος στη μηχανή για σκούπα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 Τα βαρελάκια και οι φιλτροχωάνες είναι απάτη. Έχω συζητήσει το θέμα με το μηχανικό μου και μου εξήγησε πως τα παραπάνω τραβάνε το ζεστό αέρα της μηχανής - αφού βρίσκονται στο κέντρο της - και "ρίχνουν" τις επιδώσεις αποδεδειγμένα. Μόνο ο ήχος βελτιώνεται... Η σκούπα τραβάει μεν κρύο αέρα - μιας και βρίσκεται αμέσως πίσω από τη μάσκα του αυτοκινήτου - αλλά πάλι μην περιμένετε σίγουρη ή σημαντική αύξηση ιπποδύναμης. Στο 4άρι μου πάντως, όπως και σε αρκετά μοντέλα golf δεν υπάρχει χώρος στη μηχανή για σκούπα. Eπιτρεψε μου να διαφωνησω. Οταν βαζεις σκουπα ή βαρελακι στο αμαξι,καταλαβαινεις αμεσως διαφορα. Παει πολυ πιο ελευθερα.Δεν λεω οτι παιρνεις τα τρελα αλογα,αλλα το αμαξι τραβαει πολυ καλυτερα.Καμια σχεση με πριν δηλαδη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik_tarato Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, τοποθέτησε ο ίδιος ο μηχανικός φιλτροχωάνη ή βαρελάκι σε ένα 106 και στην αρχή όποιος το οδηγούσε πίστευε ότι πάει καλύτερα... Χρονομέτρησε το αυτοκίνητο. Κάποια στιγμή έβγαλε το βαρελάκι και διαπίστωσε πως το αυτοκίνητο πήγαινε πολύ καλύτερα. Και όταν το χρονομέτρησε ξανά επιβεβαιώθηκε... Τώρα φοράει μια σκούπα η οποία βοηθάει σε αντίθεση με τα υπόλοιπα... Δε μου αρέσει να είμαι απόλυτος αλλά δεν είχε κανένα λόγο ο μηχανικός μου να μη με αφήσει να βάλω βαρελάκι..! Λόγω του ήχου νομίζουμε ότι πάει καλύτερα, το διαπίστωσα κι εγώ όταν έβαλα εξάτμιση ελευθέρας. Νόμιζα οτι πήγαινε πολύ πιο γρήγορα από πριν αλλά... ήταν καθαρά ψυχολογικό. Φιλικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 (edited) τοτε γιατι εγω σε ανοιγμα με ΙΔΙΟ αυτ-το με το δικο μου ενω πριν πηγαιναμε ακριβος τα ιδια τωρα που αυτος εβαλε βαρελακι BMC με παιρνει? Edited January 27, 2006 by NforN_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoastalBlue Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 (edited) Άν βάλεις τη φιλτροχοάνη να κοιτάει στην εισαγωγή αέρα από τη μάσκα λογικά δεν θα αποροφάει ζεστό αέρα. Αν εννοείς ότι ζεσταίνεται με την θερμοκρασία του κινητήρα και εππηρεάζει την απόδοση μάλλον μιλάς για χοάνη απάτη ή άκυρη εγκατάσταση. Fanis τί σε κούφανε; Edited January 27, 2006 by CoastalBlue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theos_larissa Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 (edited) βαλε ενα προγραμμα να βρεις την υγειά σου...εχω ακουσει κ εγω απο μηχανικούς (οχι οτι εμπιστευομαι 100% την γνωμη τους) οτι ολα αυτα δεν κάνουν δουλεια΄. το μόνο προβλημα που εχω ( δεν ξερω αν αξιζει να δώσω τα 150 ευρω να το αγορασω) ειναι η αποκριση στο γκαζι. εκει υστερεί το αμαξι μου αυτη τη στιγμη.. απο την αλλη, σιγουρα τα 10 αλογα παραπάνω(με προγραμμα πανω) καλοδεχούμενα αλλα πολλά τα χρήματα ετσι νομίζω, κ δεν μας περισσεύουν.ακομα δοσεις πληρωνω. εχει κανενας ιδέα ποσο κ απο που? ΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧι Edited January 27, 2006 by theos_larissa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bassakos Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 τοτε γιατι εγω σε ανοιγμα με ΙΔΙΟ αυτ-το με το δικο μου ενω πριν πηγαιναμε ακριβος τα ιδια τωρα που αυτος εβαλε βαρελακι BMC με παιρνει? βρε μπας παχυνες και δεν μας το λες? ? ? μια μερα παω στον μηχανικο και του λεω.. πως θα το κανουμε λιγο ποιο γρηγορο με λιγα ευρω? ? και μου απαντα "θελεις να το ελαφροσουμε 20 κιλα? ? " ΜΕΣΑ του λεω και μου απαντα.... "ΚΑΝΕ ΔΙΑΙΤΑ! ! " στο θεμα μας..... ειμαι της γνωμης οτι ενα ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι ειναι η "σιγουρη" λυση (αυτο εχω κανει εγω ) αν απο την αλλη βαλεις ετσι "χυμα" μια χοανη τοτε σιγουρα θα τραβα και ζεστο αερα! ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Τελικά 15 άτομα εδω και ο καθένας διαφώνησε με τον άλλο και είπε και την δική του γνώμη. Χεχεχε. Αντε να αποφασίσει το παιδί ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 kalimera,exw to Golf V , 1400 cc me tous 75 hp. Mporeite na mou peite pws mporw na dwsw ligo perissoteri dynami ston kinitira xwris na prokalesw provlimata se ayton ? I ousia einai oti me endiaferei na meiwsw ligo ton xrono tis epitaxynsis? Eyxaristw Βασιλη,εχεις ενα εξαιρετικο αυτοκινητο με εναν κινητηρα που αποδιδει 82-84 πραγματικα αλογα.Ειναι ομως πολυ δυσκολο με βελτιωσεις 1ου σταδιου(βαρελακια κλπ)να δεις ουσιαστικη διαφορα.Αν δεις τη διαμετρο της πεταλουδας σου,χωρις να χρειαζεται να εισαι μηχανικος,θα καταλαβεις οτι ειναι τελειως περιττο να αλλαξεις το φιλτρο αερος,που εχει επιφανεια οσο μιας Μ3 Ε46(μονο που αυτο ειναι 343 αλογα...).Το πολυ πολυ να βγαλεις κανενα ηχομονοτικο απ το φιλτροκουτι.Και για την εξατμιση ισχυει το ιδιο.Αν βγαλεις 5,7 ιππους πανω,θα το καταλαβεις νομιζεις?Για να δεις 25+ αλογα πανω,που θ αρχισεις να καταλαβαινεις διαφορα(χωρις καθολου σχεδον ροπη)χρειαζεται ολοκληρωμενη μετατροπη(εκκεντρ,καπακι,ΕΙΣΑΓΩΓΗ!,προγραμμα,εξατμιση,κλπ)που κοστιζει οσο η διαφορα τιμης μεταξυ του δικου σου κ του 1.6fsi,χωρις να ναι το ιδιο οικονομικο,εξαταχυτο,γνησιο,κλπ.Ειχα το ιδιο μοτερ στο golf4,μεχρι που αποφασισα να το πουλησω κ να παρω golf4gti) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autojohn Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Υπαρχει καποια φωτογραφια που να δειχνει σωστα πως πρεπει να μπει το βαρελακι της Simota σε Golf IV 1.4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...