Jump to content
kounidis

Βελτίωση σε Golf IV 1.400cc

Recommended Posts

Καλησπερα και καλωσορισες.

Αν ψαξεις λιγο στα θεματα εδω μεσα θα βρεις αρκετους τροπους για να τονωσεις το αμαξι σου.

Σε γενικες γραμμες με ενα προγραμμα θα κανεις την δουλεια σου.

Μπορεις επισης να βαλεις σκουπα ή βαρελακι ή φιλτρο για την αναπνοη.

Αν θελεις συνδυαζεις και ολα τα παραπανω με μια εξατμιση και εχεις ενα φουλ 1ο σταδιο.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα. Αν ΔΕΝ θες να ανοίξεις μοτέρ τότε :

1. Sprint booster

2. Φιλτροχοάνη

3. Πρόγραμμα

4. Εξάτμιση απο μπροστά μέχρι τέλος

5. (Δική μου γνώμη αυτό) Fuel Booster

6. Γειώσεις και μικρό πυκνωτή ακόμα και εαν δεν έχεις ήχο.

Ετσι θα ανεβάσεις ροπή, θα πάρεις γύρω στα 18-20 άλογα και εαν θές θα ανεβάσεις και λίγο τον κόφτη... Θα κατεβάζεις μετά πολύ άνετα τα 1.6 με φίλτρο και σκούπα. Αλλα χαλαρά θα τους ρίχνεις.

όλα αυτά θα σου κοστίσουν πάνω κάτω 1 - 1.200 ευρά.

Η κατανάλωση καυσίμου θα αυξηθεί σε νορμάλ πλαίσια.

Μετά πάς σε , πιστόνια , τροχαλίες , τούρμπο κλπ κλπ.

Αυτά που σου είπα είναι ενα υπερπλήρες πρώτο στάδιο.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι θα ανεβάσεις ροπή, θα πάρεις γύρω στα 18-20 άλογα και εαν θές θα ανεβάσεις και λίγο τον κόφτη... Θα κατεβάζεις μετά πολύ άνετα τα 1.6 με φίλτρο και σκούπα. Αλλα χαλαρά θα τους ρίχνεις.

αν ηταν να ριχνεις τοσο ευκολα τα 16αρια ζητω που καικαμεεεεεεε

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

αν ηταν να ριχνεις τοσο ευκολα τα 16αρια ζητω που καικαμεεεεεεε

:rolleyes:

Ετσι ειναι... Τοτε δεν θα ειχε νοημα να σκασουμε 3000 ευρωπουλα για 200 κυβικα παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ στο rwyb μόνο με φίλτρο και εξάτμιση κατέβασα 1.6. Δεν συζήτω για punto sporting , stilo κλπ !!!

Το 1.4 με το 1.6 δεν έχει τόσο φοβερές διαφορές. Δεν είδατε και ενα Polo στο ρςυβ 1.4 me 280+ άλογα ? Ηταν μόνο 1.4 και θα το έφτανε εως τα 340.

Το 1.8 έχει μεγάλες διαφορές. το 1.4 και το 1.6 είναι κοντά...

Link to comment
Share on other sites

Pacific: Από αυτά που αναφέρεις το 1,5,6 δεν δίνουν απολύτως τίποτα. Ειδικά το Sprint Booster είναι μια απάτη και ευθύνεται για τα χαζοσπιναρίσματα που γίνονται πιο έντονα σε βρεγμένο δρόμο. Γενικά το 1ο στάδιο βοηθάει αλλά όχι και να βγάλεις και 100 άλογα που λες. Τα Polo, Fabia κτλ. δίνουν 101ps+ έχουν και διαφορετική πολλαπλή εισαγωγής, μεγαλύτερη πεταλούδα κτλ.

Τheos Larisa: O Pacific αν κατάλαβα καλά εννοεί ότι στα μηχανικά μέρη δεν έχουν και καμιά μεγάλη διαφορά. Αν δεν κάνω λάθος στο 1.6 αλλάζει η διαδρομή του εμβόλου ή κάτι τέτοιο.

Vasilis: Το αμάξι σου έχει ίδιο μοτέρ με τα Golf Iv 1.4 16V οπότε στα αντίστοιχα θέματα που έχουν ανοίξει κατά καιρούς για το θέμα αυτό, θα βρεις πολλές ιδέες για τη βελτίωση του αυτοκινήτου. Το τι θα επιλέξεις από όλα αυτά είναι δική σου επιλογή!

Link to comment
Share on other sites

με λιγα λογια λοιπον θα πληρωσεις τη διαφορα απο το να το παρεις ετοιμο!

Ετσι ειναι.Και οντως αλλαζει η διαδρομη του εμβολου απο 14 σε 16 αλλα δεν ειναι μονο αυτο.Απο οσο ξερω το 16 sportline εχει και ενα προγραμματακι,της πλακας βεβαια,αφου δεν εχει και φοβερη αποδοση αλλα εχει αν δεν κανω λαθος και ενα 6αρι σασμαν με ποιο κοντες σχεσεις...

Link to comment
Share on other sites

ορισμένοι έχετε μπερδέψει τα περιλαίμια με τις περισκελίδες....

Όπου έχει ειπωθεί κάτι λάθος μπορείς να το διορθώσεις. Τα σχολία αυτά δεν βοηθάνε κανέναν...

Link to comment
Share on other sites

Τα βαρελάκια και οι φιλτροχωάνες είναι απάτη. Έχω συζητήσει το θέμα με το μηχανικό μου και μου εξήγησε πως τα παραπάνω τραβάνε το ζεστό αέρα της μηχανής - αφού βρίσκονται στο κέντρο της - και "ρίχνουν" τις επιδώσεις αποδεδειγμένα. Μόνο ο ήχος βελτιώνεται... Η σκούπα τραβάει μεν κρύο αέρα - μιας και βρίσκεται αμέσως πίσω από τη μάσκα του αυτοκινήτου - αλλά πάλι μην περιμένετε σίγουρη ή σημαντική αύξηση ιπποδύναμης. Στο 4άρι μου πάντως, όπως και σε αρκετά μοντέλα golf δεν υπάρχει χώρος στη μηχανή για σκούπα.

Link to comment
Share on other sites

Τα βαρελάκια και οι φιλτροχωάνες είναι απάτη. Έχω συζητήσει το θέμα με το μηχανικό μου και μου εξήγησε πως τα παραπάνω τραβάνε το ζεστό αέρα της μηχανής - αφού βρίσκονται στο κέντρο της - και "ρίχνουν" τις επιδώσεις αποδεδειγμένα. Μόνο ο ήχος βελτιώνεται... Η σκούπα τραβάει μεν κρύο αέρα - μιας και βρίσκεται αμέσως πίσω από τη μάσκα του αυτοκινήτου - αλλά πάλι μην περιμένετε σίγουρη ή σημαντική αύξηση ιπποδύναμης. Στο 4άρι μου πάντως, όπως και σε αρκετά μοντέλα golf δεν υπάρχει χώρος στη μηχανή για σκούπα.

Eπιτρεψε μου να διαφωνησω.

Οταν βαζεις σκουπα ή βαρελακι στο αμαξι,καταλαβαινεις αμεσως διαφορα.

Παει πολυ πιο ελευθερα.Δεν λεω οτι παιρνεις τα τρελα αλογα,αλλα το αμαξι τραβαει πολυ καλυτερα.Καμια σχεση με πριν δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, τοποθέτησε ο ίδιος ο μηχανικός φιλτροχωάνη ή βαρελάκι σε ένα 106 και στην αρχή όποιος το οδηγούσε πίστευε ότι πάει καλύτερα... Χρονομέτρησε το αυτοκίνητο. Κάποια στιγμή έβγαλε το βαρελάκι και διαπίστωσε πως το αυτοκίνητο πήγαινε πολύ καλύτερα. Και όταν το χρονομέτρησε ξανά επιβεβαιώθηκε... Τώρα φοράει μια σκούπα η οποία βοηθάει σε αντίθεση με τα υπόλοιπα... Δε μου αρέσει να είμαι απόλυτος αλλά δεν είχε κανένα λόγο ο μηχανικός μου να μη με αφήσει να βάλω βαρελάκι..! Λόγω του ήχου νομίζουμε ότι πάει καλύτερα, το διαπίστωσα κι εγώ όταν έβαλα εξάτμιση ελευθέρας. Νόμιζα οτι πήγαινε πολύ πιο γρήγορα από πριν αλλά... ήταν καθαρά ψυχολογικό.

Φιλικά...

Link to comment
Share on other sites

τοτε γιατι εγω σε ανοιγμα με ΙΔΙΟ αυτ-το με το δικο μου

ενω πριν πηγαιναμε ακριβος τα ιδια τωρα που αυτος εβαλε βαρελακι BMC με παιρνει?

Edited by NforN_xronis
Link to comment
Share on other sites

Άν βάλεις τη φιλτροχοάνη να κοιτάει στην εισαγωγή αέρα από τη μάσκα λογικά δεν θα αποροφάει ζεστό αέρα.

Αν εννοείς ότι ζεσταίνεται με την θερμοκρασία του κινητήρα και εππηρεάζει την απόδοση μάλλον μιλάς για χοάνη απάτη ή άκυρη εγκατάσταση.

Fanis τί σε κούφανε;

Edited by CoastalBlue
Link to comment
Share on other sites

βαλε ενα προγραμμα να βρεις την υγειά σου...εχω ακουσει κ εγω απο μηχανικούς (οχι οτι εμπιστευομαι 100% την γνωμη τους) οτι ολα αυτα δεν κάνουν δουλεια΄.

το μόνο προβλημα που εχω ( δεν ξερω αν αξιζει να δώσω τα 150 ευρω να το αγορασω) ειναι η αποκριση στο γκαζι.

εκει υστερεί το αμαξι μου αυτη τη στιγμη..

απο την αλλη, σιγουρα τα 10 αλογα παραπάνω(με προγραμμα πανω) καλοδεχούμενα αλλα πολλά τα χρήματα ετσι νομίζω, κ δεν μας περισσεύουν.ακομα δοσεις πληρωνω.

εχει κανενας ιδέα ποσο κ απο που? ΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧι

Edited by theos_larissa
Link to comment
Share on other sites

Guest Bassakos
τοτε γιατι εγω σε ανοιγμα με ΙΔΙΟ αυτ-το με το δικο μου

ενω πριν πηγαιναμε ακριβος τα ιδια τωρα που αυτος εβαλε βαρελακι BMC με παιρνει?

βρε μπας παχυνες και δεν μας το λες? ? ? new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

μια μερα παω στον μηχανικο και του λεω.. πως θα το κανουμε λιγο ποιο γρηγορο

με λιγα ευρω? ? και μου απαντα "θελεις να το ελαφροσουμε 20 κιλα? ? "

ΜΕΣΑ του λεω και μου απαντα.... "ΚΑΝΕ ΔΙΑΙΤΑ! ! "

^_^;):lol:

στο θεμα μας..... ειμαι της γνωμης οτι ενα ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι

ειναι η "σιγουρη" λυση (αυτο εχω κανει εγω ) αν απο την αλλη βαλεις

ετσι "χυμα" μια χοανη τοτε σιγουρα θα τραβα και ζεστο αερα! !

Link to comment
Share on other sites

kalimera,

exw to Golf V , 1400 cc me tous 75 hp. Mporeite na mou peite pws mporw na dwsw ligo perissoteri dynami ston kinitira xwris na prokalesw provlimata se ayton ? I ousia einai oti me endiaferei na meiwsw ligo ton xrono tis epitaxynsis?

Eyxaristw

Βασιλη,εχεις ενα εξαιρετικο αυτοκινητο με εναν κινητηρα που αποδιδει 82-84 πραγματικα αλογα.Ειναι ομως πολυ δυσκολο με βελτιωσεις 1ου σταδιου(βαρελακια κλπ)να δεις ουσιαστικη διαφορα.Αν δεις τη διαμετρο της πεταλουδας σου,χωρις να χρειαζεται να εισαι μηχανικος,θα καταλαβεις οτι ειναι τελειως περιττο να αλλαξεις το φιλτρο αερος,που εχει επιφανεια οσο μιας Μ3 Ε46(μονο που αυτο ειναι 343 αλογα...).Το πολυ πολυ να βγαλεις κανενα ηχομονοτικο απ το φιλτροκουτι.Και για την εξατμιση ισχυει το ιδιο.Αν βγαλεις 5,7 ιππους πανω,θα το καταλαβεις νομιζεις?Για να δεις 25+ αλογα πανω,που θ αρχισεις να καταλαβαινεις διαφορα(χωρις καθολου σχεδον ροπη)χρειαζεται ολοκληρωμενη μετατροπη(εκκεντρ,καπακι,ΕΙΣΑΓΩΓΗ!,προγραμμα,εξατμιση,κλπ)που κοστιζει οσο η διαφορα τιμης μεταξυ του δικου σου κ του 1.6fsi,χωρις να ναι το ιδιο οικονομικο,εξαταχυτο,γνησιο,κλπ.Ειχα το ιδιο μοτερ στο golf4,μεχρι που αποφασισα να το πουλησω κ να παρω golf4gti)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.