wolfburg Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Εντάξει είναι τουρμπάτο το 6R οπότε θα σαι πιο γρήγορος απ ότι με το 9Ν με 17άρες κιόλας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 (edited) Μην συγκρινεις το πόλο με τον τενεκέ. Είχα ραλάκι πριν πάρω το gti και σε πληροφορώ ότι οδηγικά ήταν πολύ ,μα πολύ καλύτερο από το πολο. Τενεκέ δεν το λές σε καμια περίπτωση... Και στην περίπτωση κόντρας με το 1.2 tsi το rallye θα ναι μπροστά. Θυμάμαι με 134 άλογα που είχε το δικό μου και χωρίς ελαφρώματα είχα τα εξής αποτελέσματα με τα τότε τουρμπάτα με czt μαζί ως τα 200 με mini cooper s 163 (μπροστά εγώ ρολ πρώτες ως τα 180, και μετά περνούσε μπροστά) astra gtc 180 άλογα μπροστά εγώ 3 αμάξια στάση ως τα 180 ibiza fr (20vt) μπροστά εγώ 1 αμάξι στάση 600 μέτρα. τα μπουμπάκια μου έριχναν 2-3 αμάξια ανοιγώμενα στα 400. Αν έχει ελπίδες το tsi μόνο ρολ δευτέρες και με μαμά ραλάκι.Ούτε καν σκούπα. Edited April 29, 2014 by Marios_R 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 (edited) Φίλε οδηγικά σε τι?στο να μπαίνει τέζα στην πεντέλη? Οδήγηση είναι το πάτημα στο δρόμο,η ηχομόνωση με 160,τα φρένα,η ασφάλεια η άνεση... Για την εποχή του μπορεί να ήταν μπροστά σε πολλούς τομείς,ωστόσο τώρα,είναι καλό για 18 χρόνο-φανάρι. Edited April 29, 2014 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Φίλε οδηγικά σε τι?στο να μπαίνει τέζα στην πεντέλη? Οδήγηση είναι το πάτημα στο δρόμο,η ηχομόνωση με 160,τα φρένα,η ασφάλεια η άνεση... Για την εποχή του μπορεί να ήταν μπροστά σε πολλούς τομείς,ωστόσο τώρα,είναι καλό για 18 χρόνο-φανάρι. Μάλλον δεν εχεις οδηγήσει ραλάκι σε ωραία διαδρομή για να καταλάβεις και έχουμε διαφορετική αντίληψη για το τι είναι οδήγηση. Για μένα αυτό που περιγράφεις είναι απλή μετακίνηση. Το θέμα είναι ότι το πόλο είναι ψιλοβαρετό μπροστά στο 106.Και είχα 106 για 7 χρόνια και το πόλο το έχω 3. Γούστα είναι αυτά βέβαια και ο καθένας έχει την δική του άποψη. Μετά το 106 το καλύτερο προσθιοκίνητο που έχω οδηγήσει στον τομέα handling και ευχαρίστησης που σου προσφέρει στην οδήγηση είναι το mini cooper s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Αδερφέ,καταλαβαίνω τι εννοείς,αλλά όσο το αμάξι το εχω για μια ωραία διαδρομη στην αγ.άννα της ευβοιας,άλλο τοσο για οτι σου έγραψα παραπάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orker Posted April 30, 2014 Author Report Share Posted April 30, 2014 Άρα σαν επίλογο με βάση τον Mario_R&τις εμπειρίες του ένα ΦΠΕ 1.2 κοιτάει στα μάτια όσον αφορά την ταχύτητα μόνο μαμά Γάλλο...αναρωτιέμαι βέβαια αν υπάρχουν απείραχτα και μάλιστα στην εποχή μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 αν μιλαμε για εμπειριες καθαρα τοτε το πολακι δεν εχει καμια τυχη ακομα και με μαμα ραλι. και το λεω αυτό με βαση των αποτελεσματων που ειχα φερει παλια όταν το δικο μου πολο ηταν περιπου 115 αλογα. εχω πατησει με ραλι με μονο ένα τελικο,καλου μου φιλου,και δεν είχαμε καμια επαφη.μεγαλη διαφορα υπερ του ραλι. και εχω πατησει με πολο tsi με pipercross,πρόγραμμα overload και ένα τελικο.από 2ες που δεν ηταν και το φορτε του πολο αλλα σε στροφες που να βολευόμαστε και οι 2 και το αποτέλεσμα ηταν κοπιες... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orker Posted April 30, 2014 Author Report Share Posted April 30, 2014 αν μιλαμε για εμπειριες καθαρα τοτε το πολακι δεν εχει καμια τυχη ακομα και με μαμα ραλι. και το λεω αυτό με βαση των αποτελεσματων που ειχα φερει παλια όταν το δικο μου πολο ηταν περιπου 115 αλογα. εχω πατησει με ραλι με μονο ένα τελικο,καλου μου φιλου,και δεν είχαμε καμια επαφη.μεγαλη διαφορα υπερ του ραλι. και εχω πατησει με πολο tsi με pipercross,πρόγραμμα overload και ένα τελικο.από 2ες που δεν ηταν και το φορτε του πολο αλλα σε στροφες που να βολευόμαστε και οι 2 και το αποτέλεσμα ηταν κοπιες... ο φίλος σ δεν αλλαξε καταλυτη/downpipe & βαλε προγραμμα??ασχετα με τα αποτελεσματα(μικρά-μεγάλα δεν εχει σημασια),πέριεργη επιλογη από πολλές απόψεις 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 φιλε orker φτιαχτο εσυ με το καλο και όταν ερθει ο φιλος μου με το ραλι Αθηνα,ερχεται συχνα,κανετε μια δοκιμουλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orker Posted May 1, 2014 Author Report Share Posted May 1, 2014 (edited) φιλε orker φτιαχτο εσυ με το καλο και όταν ερθει ο φιλος μου με το ραλι Αθηνα,ερχεται συχνα,κανετε μια δοκιμουλα mpoukou22 μη μπερδεύεσαι,δεν αμφισβητώ αυτό που λες πρώτον&δεύτερον απλά σχολίασα το γεγονός του tsi πως εβαλε προγραμμα χωρις καταλυτη/downpipe που και πάλι κουβεντα να γίνετε ο καθένας βελτιώνει όσο μπορεί και οπως γουστάρει το οποιο αυτοκίνητο έχει.και τρίτον και σπουδαιότερον δεν έιμαι απο αθήνα χωρις να σημαίνει ότι δε θα ψηνόμουν να το κάνω ακόμα και αν ο γάλλος μαμα αποδεικνύονταν μέτρο σύγκρισης για το ΦΠΕ 1.2 μονο στα χαρτιά Edited May 1, 2014 by orker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 orker δεν το ειπα ειρωνικα. απλα όταν σου εφραφα τις δοκιμες θυμηθηκα ότι εχω τον φιλο μου που εχει ραλι και θα βοηθουσε να βγαζαμε συμπερασμα για το πως μπορει να σταθει το tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...