Wisdom Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 (edited) Παρατήρησα ότι από τότε που άλλαξα το κιβώτιο DSG7 (βλ. εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=56323) όταν σβήσω τη μηχανή ακούγεται για περίπου 1-2 λεπτά από το χώρο της μηχανής ένας ήχος όπως όταν ξεφουσκώνει ένα λάστιχο, με τη διαφορά ότι είναι διακοπτόμενος/επαναλαμβανόμενος. Ως εντελώς άσχετος περί των μηχανολογικών, στην αρχή είχα την λανθασμένη εντύπωση ότι επρόκειτο για μια εκτόνωση πίεσης της τουρμπίνας, ή άδειασμα λαδιού από τη φτερωτή, ή κάποιου υδραυλικού κυκλώματος (φρένων/τιμονιού/ψυγείου/πλυστικής/καυσίμου) αλλά τελικά φαίνεται ότι υπεύθυνο είναι το κιβώτιο! Για να είμαι ειλικρινής αυτό το είδα διαβάζοντας ένα σχετικό νήμα στο section των Polo http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41072&p=561967 όπου υπήρχε και το παρακάτω video (πρέπει να δυναμώσετε πολύ την ένταση του ήχου για να το ακούσετε) : Αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν αυτό είναι φυσιολογικό ή όχι, γι αυτό και δεν ανοίγω το νέο θέμα στα προβλήματα, αλλά στη γενική κατηγορία μετάδοσης. Edit: Με λίγο ψάξιμο βρήκα αυτό εδώ: http://www.briskoda.net/forums/topic/270883-weird-breathing-noise-from-mechatronic-unit-on-shutdown/ το οποίο είναι μάλλον ανησυχητικό, αφού σε ιδιοκτήτη Skoda με το ίδιο θέμα, του άλλαξαν τελικά Mechatronic στην εγγύηση και ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Αρχίζουν να με ζώνουν τα φίδια πάλι... Edited April 29, 2014 by Wisdom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 Τελικά έχω την εντύπωση ότι μόνο θέματα είναι αυτά τα αυτόματα!!! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 Χμμμ.... http://www.goapr.com/products/tcu_upgrade_dq250_exx_fxx.html Ενδιαφέρον φαίνεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 (edited) Εμας ειναι το DQ200 η APR δεν προκεται να βγαλει ποτε για το δικο μας κιβώτιο.Ωστόσο υπάρχουν απο αλλες εταιριες όπως Taxopoulos, Harding Performance, RSA Motorsport και μερικες ακομαΟσο για το ξεφυσιμα ειναι φυσιολογικο και ας αλλαζουν στο εξωτερικο mechatronic Edited May 5, 2014 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 Το δικό μας Σίμο είναι DSG-7. Με αυτά που βλέπω θεωρώ οτι η VW κάνει λάθος που βάζει το 7άρι σασμάν σε μοτέρ άνω των 1400 κυβικών. Οι ροπές είναι οριακές σύμφωνα με τις προδιαγραφές του και σε έναν ανήσυχο οδηγό όπως εγώ και ο Γιώργος είναι μαθηματικά βέβαιο οτι θα βγάλει κάποια στιγμή πρόβλημα .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Ναι, μπέρδεψα τους κωδικούς σαζμάν έτσι γρήγορα και πεταχτά που το πηρε το μάτι μου. Τώρα για το θέμα κιλών ροπής... για εμένα το μεγαλύτερο θέμα είναι τα κιλά του αυτοκινήτου! Οριακό σαζμάν, σε οριακά πολύ βαρύ αμάξωμα και απο εκεί ξεκινάνε όλα τα παρατράγουδα που έχετε!!! Όπως και να το κάνεις, άλλο το να κόβει/επιταχύνει ένα αμάξι 1300 κιλών... και άλλο ένα αμάξι 1700!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Γιώργο, σημερα που πήρα το αμάξι το άκουσα για πρώτη φορά κι εγώ ... Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Σύμφωνα με το συνεργείο που ρώτησα κι εγώ, το θεωρούν φυσιολογικό. Ίσως το έμβολο του mechatronic είχε ανάγκη εκτόνωσης και στα νέα που κατασκευάζουν έχουν βαλβίδα εκτόνωσης.. Μια υπόθεση κάνω με το φτωχό μου το μυαλό ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Η Εκτόνωση γίνεται σε ολα τα mechatronic αρκει να μπει το κατάλληλο UpdateΕκτονώνει την πίεση του κυκλωματος του mechatronic για να μην μενει εγκλοβισμένη και στο επόμενο μιζάρισμα ζορίζει την αντλία του mechatronic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Άρα λογικά υπέθεσα ... Εμπρός λοιπόν όλοι για αναβάθμιση!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 (edited) Μπορεί να είμαι εντελώς off γιατί δεν πολυ-παρακολουθώ πλέον τις εξελίξεις, αλλά τώρα κατά τύχη είδα το παρακάτω που τραβάει από το 2013... και δεν ξερω αν είχε ακουστεί τίποτα και εδώ Ελλάδα http://www.dailymail.co.uk/news/article-2507401/Volkswagen-recall-cars-worldwide-faulty-gearbox-light-fuses.html http://www.carsguide.com.au/car-news/vw-recalls-26m-cars-over-44000-in-australia-23110#.VGpw-MmhHVs http://volkswagenaustralia.com.au/DSGvoluntaryrecall/Faq Καθώς και αυτό... http://www.telegraph.co.uk/motoring/caradvice/honestjohn/10594758/Problems-with-VWs-DSG-gearbox.html Edited November 17, 2014 by yositosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted November 18, 2014 Report Share Posted November 18, 2014 Όπως είπαν οι προλαλήσαντες, είναι φυσιολογικό.. Εξάλλου με τόσα που έχει τραβήξει αυτό το DSG7 ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΥΣΑΕΙ?? Μέχρι και το ίδιο απηύδησε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...