Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Andritsos

Φίλτρο Πετρελαίου: Γνήσιο? Imitation? Και Κάθε Πότε . . . . .?

Recommended Posts

Φτάνοντας αισίως τα 30.000km ετοιμάζομαι για το 2ο σέρβις. Λάδια - φίλτρο λαδιού - φίλτρο καμπίνας. Με τρώει όμως να αλλάξω και το φίλτρο πετρελαίου και μάλιστα να το αλλάζω κάθε 30.000 και όχι κάθε 60.000 όπως προτείνει ο κατασκευαστής.

 

Το polάκι μου είναι επαγγελματικό - εκπαιδευτικό και βάζω συχνά καύσιμο. ΠΑΝΤΑ βάζω Shell Vpower diesel ή BP σε τσεκαρισμένα εταιρικά πρατήρια και έμπιστα. Ζήτημα να έχω βάλει καμιά 10αριά φορές απλό shell. Και κάθε 5.000 βάζω αντιβακτυριδιακό της liqui moly.

 

Δεν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα γενικά αλλά προληπτικά λέω να το αλλάξω. Μάλιστα το παλιό θα το σκίσω να δώ αν θα έχει καθόλου βλένα μέσα. . . . . . .

 

Επίσης βρίσκω ,από γνωστές εταιρίες στο χώρο των φίλτρων , το συγκεκριμένο για το μοτέρ μου στην μισή τιμή απο το γνήσιο. Κάπου στα 25 - 30 ευρώ παίζει για παράδειγμα της MAN και στα 60 το γνήσιο. Λέω για γνήσιο περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους.

 

Έχω το polo με τον 1.6tdi bluemotion CAYB κινητήρα.

 

Τι λέτε. . . . ?

Εσείς κάθε πότε το αλλάζετε στο δικό σας diesel και τι βάζετε γνήσιο ή όχι . . . . . ?

Edited by ANDRITSOULAS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

και γω εχω 1.6 tdi CAYC. σε μενα γραφει καθε 30.000 χλμ  αλλαγη φ/π αλλα επειδη μου φαινονται πολλα,  μεχρι τωρα το αλλαζα καθε 15.000 χλμ. νομιζω με την ποιοτητα των καυσιμων που εχουμε εδω, ειναι υπερβολη και ρισκο η αλλαγη στις 60.000 χλμ. οι τιμες πανω κατω οσο ειπες πιο πανω ειναι. την πρωτη φορα που εκανα σερβις σε αντιπροσωπια εβαλα γνησιο και τις αλλες δυο ΜΑΝ

Share this post


Link to post
Share on other sites

και γω εχω 1.6 tdi CAYC. σε μενα γραφει καθε 30.000 χλμ  αλλαγη φ/π αλλα επειδη μου φαινονται πολλα,  μεχρι τωρα το αλλαζα καθε 15.000 χλμ. νομιζω με την ποιοτητα των καυσιμων που εχουμε εδω, ειναι υπερβολη και ρισκο η αλλαγη στις 60.000 χλμ. οι τιμες πανω κατω οσο ειπες πιο πανω ειναι. την πρωτη φορα που εκανα σερβις σε αντιπροσωπια εβαλα γνησιο και τις αλλες δυο ΜΑΝ

Φιλε εσυ που εχεις τον κινητηρα 1.6 tdi CAYC ποσα χιλιομετρα εχεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποιο προβλημα γενικα με την egr εχεις;τι λάδια χρησιμοποιείς;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά λέω να το αλλάξω και για ψυχολογικούς λόγους περισσότερο και λέω για το γνήσιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Κάποιο προβλημα γενικα με την egr εχεις;τι λάδια χρησιμοποιείς;

Sent from my iPhone using Tapatalk

μεχρι στιγμης οχι, απ οσο ξερω δηλαδη. τι συμπτωματα θα ειχα αν ειχα προβλημα;

απο λαδια τωρα, στην πρωτη αλλαγη που εγινε στην αντιπροσωπια μου εβαλαν τα costrol edge, τη δευτερη φορα εβαλα νομιζω agip η καπως ετσι, και την τριτη φορα  motul. εκανα πολλες αλλαγες στις μαρκες, αλλα ετυχε. την επομενη φορα ομως θα ξαναβαλω  castrol, αυτα που ειχε απο το εργοστασιο.

Τελικά λέω να το αλλάξω και για ψυχολογικούς λόγους περισσότερο και λέω για το γνήσιο.

καλα θα κανεις. οσο για το γνησιο που λες δεν ξερω αν εχει καποια διαφορα απο το MAN, εκτος απο τα 20 -30 ευρω παραπανω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο focus μου φοράει αγνώστου προελεύσεως μαμα φίλτρο πετρελαίου (γράφει ford επάνω) και το αλλάζω και εγω κάθε 30.000χλμ αντι για 60.000, αλλα σίγουρα ειναι υπερβολή.

Ο κουμπάρος μου έχει corsa diesel και στις 130.000 περίπου  του άλλαξα την ηλεκτρική αντλια στο τεπόζιτο.Άδειασα και  γυάλισα το τεπόζιτο για να δώ τι έχει μέσα και ήταν πεντακάθαρο, δεν είχε ίχνος λάσπης ή βρωμιάς. Τα πετρέλαια στα βενζινάδικα δεν είναι τοσο βρώμικα όσο εχουμε συνηθίσει να πιστεύουμε ή οσο μας λένε οι "μάστορες" προσπαθώντας να δικαιολογήσουν μια βλάβη.

 

Οσο για την τιμή του φίλτρου, το corsa φοράει απο τη μαμά του ιταλικο UFI και το πουλάει 120€, το ίδιο φίλτρο έξω έχει 60€, οπότε μην σου φαίνονται πολλά τα 60€ που έχει το γνήσιο της VW.

Αφού όμως θα αλλάξεις εκτός προγραμματισμένου service κάλλιστα μπορείς να βάλεις τη μάρκα του γνήσιου αγορασμένο απ' έξω

Edited by kapnias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά απο πολύ συζήτηση με τον υπεύθυνο σέρβις πείστηκα να μην το αλλάξω τώρα αλλά στα 45.000 χιλ.

 

Μου λέει θες να το πληρώσεις πλήρωσε το θα στο αλλάξουμε όμως για το 1.6tdi bmt η VW προβλέπει στα 75.000 (νομίζω δεν τον πρόσεξα εκεί) κανονικά, και εμείς εδώ αλλάζουμε προληπτικά στα 60.000 χιλ. Σίγουρα μου λέει εγώ επειδή δουλεύω περισσότερο το αυτοκίνητο χωρίς απαραίτητα να κάνω τα αντίστοιχα χιλιόμετρα να το αλλάζω κάθε 45.000 χιλ. για να είμαι πιο σίγουρος. Επίσης με το που περάσει βρώμικο - υψηλής περιεκτικότητας σε βιοντίζελ, νερό κλπ καύσιμο - θα μου βγάλει προειδοποίηση. 

 

Και λέω ούτος η άλλος το polάκι μου ΠΑΝΤΑ δουλεύει με Vpower και BP ultimate και απο τσεκαρισμένα εταιρικά πρατήρια και το ένα με σύστημα εισροών - εκροών εδώ και καιρό, οπότε ας το αφήσω για τώρα. . . . . . και το αλλάζω στο επόμενο σέρβις. 

 

Αύριο πάω για σέρβις. . . . . . . . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φυσικα και ΟΧΙ το "γνησιο" ...δεν υπαρχει "γνησιο" το mann μια χαρα ειναι... μιλας για την κορυφαια εταιρια στο ειδος που αυτη προσφερεςι προσδιαγραφες στις εταιριες αυτοκινητων και οχι το αντιστροφο. Τα 45.000 ειναι πολλα . Τα 30.000 ειναι καλα. Ford focus 2007 1.8tdci με 220.000..και κανενα προβλημα. Ντεποζιτο καθαρο μια χαρα... αρα μας λενε μουφες...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φυσικα και ΟΧΙ το "γνησιο" ...δεν υπαρχει "γνησιο" το mann μια χαρα ειναι... μιλας για την κορυφαια εταιρια στο ειδος που αυτη προσφερεςι προσδιαγραφες στις εταιριες αυτοκινητων και οχι το αντιστροφο. Τα 45.000 ειναι πολλα . Τα 30.000 ειναι καλα. Ford focus 2007 1.8tdci με 220.000..και κανενα προβλημα. Ντεποζιτο καθαρο μια χαρα... αρα μας λενε μουφες...?

 

Προσωπικά δεν θα παίξω κορόνα γράμματα το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου του αυτοκινήτου μου. Για το γνήσιο θα πήγαινα όσον αφορά το φίλτρο γιατί θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Η VW λέει στον CAYB bmt κάθε 90.000 χιλ. Εγώ θα το αλλάξω στα 45.000 χιλ. Με την λογική οτι μπορεί να το ταλαιπωρώ πιο πολύ. 

Μούφες δεν ξέρω αν λένε και ποίος . . . .  Αλλά αν πάθει μια τέτοια ζημιά το εργαλείο της δουλειάς μου θα έχω πρόβλημα. Για να μήν έχουν δικαιολογία λοιπόν απο την VW βάζω πάντα συγκεκριμένο πετρέλαιο (άλλωστε κρατάω τις αποδείξεις προβλεπέ για τα λογιστικά μου), το δικό τους φίλτρο , στο δικό τους συνεργείο και κάνω τα σέρβις όταν μου λένε αυτοί, και αλλάζω ότι μου λένε αυτοί. ΆΝ λέω άν κάνει κιχ η τρόμπα εντός εγγύησης της θα είμαι καλυμμένος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου δώσει ενα link βια το ΜΑΝ?? 

 

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλέ γραφτο στο google και θα στο βγάλει!!
 

Edited by activious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλα κανε μια ερωτηση αν ταιριαζει στο μοντελο σου!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...