Jump to content
Le Poulet

Αυξημένες Στροφές Στο Ρελαντί Μετά Από Διαδρομή

Recommended Posts

Γεια σε όλους!

 

Έχω το polo 1.2 tsi.

 

Όταν ξεκινάω το αμάξι και μετά το cold start (αν κάνει) οι στροφές στο ρελαντί είναι σταθερά γύρω στις 600/λεπτό.

 

Παρατηρώ τις τελευταίες μέρες ότι μετά από μια διαδρομή 15-20km, εντός πόλης και στη ζέστη (16.30-18.00), όταν παρκάρω τελικά το αμάξι οι στροφές είναι γύρω στις 700-800 και δεν πέφτουν. Συνήθως αν πατήσω λίγο το γκάζι και το αφήσω οι στροφές πέφτουν στα φυσιολογικά επίπεδα, αλλά τώρα τελευταία δεν θέλει. Ακόμα και αν περιμένω 1-2 λεπτά δεν βλέπω βελτίωση.

 

Το θέμα μπορεί να είναι για ψείρες :p αλλά επειδή οι περισσότεροι εδώ μέσα είστε τέτοιοι :p :p ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Πρέπει να περιμένω λίγο παραπάνω πριν σβήσω τη μηχανή ή να κοιτάξω κάτι άλλο (να του αλλάξω intercooler, να του βάλω turbo timer :pardon:  )?

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Τσου. Είναι φυσιολογικό, σου το έκανε ανέκαθεν αλλά δεν το παρατηρούσες. Τουλάχιστον το δικό μου το κάνει από τα πρώτα χιλιόμετρα του πίσω στο 2010. Αν στα τελευταία χιλιόμετρα το πας χαλαρά το αυτοκίνητο, δεν υπάρχει λόγος να βάλεις timer ούτε να το περιμένεις.

 

Προσωπικά το περιμένω πάντα ένα δυο λεπτά μετά από διαδρομή εντός πόλης και μέχρι να αδειάσω το χώρο αποσκευών σε ταξίδια. Άλλωστε στα ταξίδια φροντίζω τα τελευταία πέντε δέκα χιλιόμετρα το πηγαίνω πολύ χαλαρά για να μη χρειάζεται να το περιμένω πολύ.

 

Ψέμματα σου είπα.

 

Πρέπει να αλλάξεις καδένα, πολυδίσκο, mechatronic, τακάκια, αντλία βενζίνης, αντλία υψηλής, τα μπουζί οπωσδήποτε, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστή, μπαταρία, δυναμό, σίγουρα τον συμπιεστή του a/c. Αν μετά δεν στρώσει, βάψτο μπλε και πέτα το στη θάλασσα.

Edited by stratosg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν το έκανε παλιότερα, κάθε φορά που πάρκαρα περίμενα να πέσουν οι στροφές και αν κόλλαγαν έπεφτε μια ξερογκαζιά και όλα φίνα. Υποθέτω λόγω ζέστης γιατί από το 2011 που το πήρα δεν το έχω οδηγήσει πολύ συχνά τις ώρες που ψοφάει ο τζίτζικας.

 

Είναι αλήθεια ότι χαλαρά πάω (όσο χαλαρά επιτρέπουν τα στενά και το σταμάτα-ξεκίνα), δεν κάνω κόντρες αλλά αυτό με τις στροφές μου χαλάει το φενγκ σούι.

 

Επίσης είναι ήδη μπλε το αμάξι οπότε θα γλιτώσω και μια απ τις λύσεις που προτείνεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει ανάλογα με το φορτίο του κινητήρα.

Σε στάση, το φορτίο μπορεί να περιλαμβάνει το βεντιλατέρ του ψυγείου, τον κλιματισμό, φώτα, στερεοφωνικά κλπ.

Οπότε δεν είναι εύκολο να αιτιολογήσεις πρόβλημα αν το ρελαντί είναι στις 600 η στις 750 στροφές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν παρκάρω και είμαι έτοιμος να σβήσω τον κινητήρα δεν λειτουργεί τίποτα από αυτά, προφανώς τα κλείνω (εκτός από το βεντιλατέρ που δεν το έχω ακούσει).

 

Και σήμερα το έκανε ξεκάθαρα. Στην πρωινή διαδρομή δεν έχει θέμα, πέφτουν οι στροφές στις 600  που είναι το νορμαλ μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Το μεσημέρι όμως κολλημένο στις 800. Αφού είπανε τα παιδιά παραπάνω ότι δεν υπάρχει θέμα οκ, αν περάσει τις 1000 θα το κοιτάξω.

Link to comment
Share on other sites

εκτος του βεντιλατερ υπαρχει και ηηκτρικη αντλια νερου που ισως να ζηταει αυξημενες στροφες για να βοηθησει το μοτερ να αποβαλει ενα μερος της θερμοτητας....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.