Le Poulet Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Γεια σε όλους! Έχω το polo 1.2 tsi. Όταν ξεκινάω το αμάξι και μετά το cold start (αν κάνει) οι στροφές στο ρελαντί είναι σταθερά γύρω στις 600/λεπτό. Παρατηρώ τις τελευταίες μέρες ότι μετά από μια διαδρομή 15-20km, εντός πόλης και στη ζέστη (16.30-18.00), όταν παρκάρω τελικά το αμάξι οι στροφές είναι γύρω στις 700-800 και δεν πέφτουν. Συνήθως αν πατήσω λίγο το γκάζι και το αφήσω οι στροφές πέφτουν στα φυσιολογικά επίπεδα, αλλά τώρα τελευταία δεν θέλει. Ακόμα και αν περιμένω 1-2 λεπτά δεν βλέπω βελτίωση. Το θέμα μπορεί να είναι για ψείρες αλλά επειδή οι περισσότεροι εδώ μέσα είστε τέτοιοι :p ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Πρέπει να περιμένω λίγο παραπάνω πριν σβήσω τη μηχανή ή να κοιτάξω κάτι άλλο (να του αλλάξω intercooler, να του βάλω turbo timer )? Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 (edited) Τσου. Είναι φυσιολογικό, σου το έκανε ανέκαθεν αλλά δεν το παρατηρούσες. Τουλάχιστον το δικό μου το κάνει από τα πρώτα χιλιόμετρα του πίσω στο 2010. Αν στα τελευταία χιλιόμετρα το πας χαλαρά το αυτοκίνητο, δεν υπάρχει λόγος να βάλεις timer ούτε να το περιμένεις. Προσωπικά το περιμένω πάντα ένα δυο λεπτά μετά από διαδρομή εντός πόλης και μέχρι να αδειάσω το χώρο αποσκευών σε ταξίδια. Άλλωστε στα ταξίδια φροντίζω τα τελευταία πέντε δέκα χιλιόμετρα το πηγαίνω πολύ χαλαρά για να μη χρειάζεται να το περιμένω πολύ. Ψέμματα σου είπα. Πρέπει να αλλάξεις καδένα, πολυδίσκο, mechatronic, τακάκια, αντλία βενζίνης, αντλία υψηλής, τα μπουζί οπωσδήποτε, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστή, μπαταρία, δυναμό, σίγουρα τον συμπιεστή του a/c. Αν μετά δεν στρώσει, βάψτο μπλε και πέτα το στη θάλασσα. Edited June 24, 2014 by stratosg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted June 24, 2014 Author Report Share Posted June 24, 2014 Όχι, δεν το έκανε παλιότερα, κάθε φορά που πάρκαρα περίμενα να πέσουν οι στροφές και αν κόλλαγαν έπεφτε μια ξερογκαζιά και όλα φίνα. Υποθέτω λόγω ζέστης γιατί από το 2011 που το πήρα δεν το έχω οδηγήσει πολύ συχνά τις ώρες που ψοφάει ο τζίτζικας. Είναι αλήθεια ότι χαλαρά πάω (όσο χαλαρά επιτρέπουν τα στενά και το σταμάτα-ξεκίνα), δεν κάνω κόντρες αλλά αυτό με τις στροφές μου χαλάει το φενγκ σούι. Επίσης είναι ήδη μπλε το αμάξι οπότε θα γλιτώσω και μια απ τις λύσεις που προτείνεις 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 25, 2014 Report Share Posted June 25, 2014 Μην ανχωνεσαι αγορι μου,εγω μετα της ηρεμες βραδυνες βολτες που βγαινω το ρελαντι ανεβοκατεβαινει 8ωρες;P 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted June 25, 2014 Report Share Posted June 25, 2014 Το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει ανάλογα με το φορτίο του κινητήρα. Σε στάση, το φορτίο μπορεί να περιλαμβάνει το βεντιλατέρ του ψυγείου, τον κλιματισμό, φώτα, στερεοφωνικά κλπ. Οπότε δεν είναι εύκολο να αιτιολογήσεις πρόβλημα αν το ρελαντί είναι στις 600 η στις 750 στροφές. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted June 25, 2014 Author Report Share Posted June 25, 2014 Όταν παρκάρω και είμαι έτοιμος να σβήσω τον κινητήρα δεν λειτουργεί τίποτα από αυτά, προφανώς τα κλείνω (εκτός από το βεντιλατέρ που δεν το έχω ακούσει). Και σήμερα το έκανε ξεκάθαρα. Στην πρωινή διαδρομή δεν έχει θέμα, πέφτουν οι στροφές στις 600 που είναι το νορμαλ μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Το μεσημέρι όμως κολλημένο στις 800. Αφού είπανε τα παιδιά παραπάνω ότι δεν υπάρχει θέμα οκ, αν περάσει τις 1000 θα το κοιτάξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis307 Posted June 25, 2014 Report Share Posted June 25, 2014 εκτος του βεντιλατερ υπαρχει και ηηκτρικη αντλια νερου που ισως να ζηταει αυξημενες στροφες για να βοηθησει το μοτερ να αποβαλει ενα μερος της θερμοτητας.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted June 25, 2014 Author Report Share Posted June 25, 2014 οπότε λες να χρειάζεται αναμμένο κινητήρα για να το κάνει αυτό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...