Jump to content
Koumparos

Μπαταρία Καπούτ - Τι Γίνεται Τώρα ?

Recommended Posts

Κύριοι ζητείται η εμπειρία σας

Λόγω μακροχρόνιας ακινησίας η μπαταρία στο passat (2006 2.0 FSI)

τα "έπαιξε" ΕΝΤΕΛΩΣ και έχει μείνει στην πυλωτή.

Δεν ανάβει ούτε το led του συναγερμού,

δεν ανοίγουν οι πόρτες κλπ.

Με άλλα λόγια ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΤΟΛΗ.

 

Πως θα ανοίξω την πόρτα για να έχω πρόσβαση στο χώρο της μηχανής

και να φορτίσω την μπαταρία ?

 

ΥΓ. Η μπαταρία είναι αλλαγμένη το Πάσχα του 2014

Link to comment
Share on other sites

Λογικα στο χερουλι του οδηγου το μικρο κοματι ειναι καπακι που απο πισω εχει κλειδαρια

Link to comment
Share on other sites

Λογικα στο χερουλι του οδηγου το μικρο κοματι ειναι καπακι που απο πισω εχει κλειδαρια

Σ' αυτό έχεις δίκιο Δημήτρη, αλλά .....

έβγαλα το καπάκι, χρησιμοποίησα το χειροκίνητο κλειδί

και η κλειδαριά δεν ανοίγει γμτ

Link to comment
Share on other sites

και εγω με το κλειδι αναγκης ξερω το μικρο που βρισκεται μεσα στο κανονικο

μηπως εχει πεσει η μπαταρια στο κλειδι?

δοκιμασε και στις αλλες πορτες 

δοκιμασε και με το δευτερο κλειδι 

στην χειροτερη περιπτωση σπασε το τζαμι δεν στο συνιστω  :suicide:

Edited by passatfsi
Link to comment
Share on other sites

και εγω με το κλειδι αναγκης ξερω το μικρο που βρισκεται μεσα στο κανονικο

μηπως εχει πεσει η μπαταρια στο κλειδι?

δοκιμασε και στις αλλες πορτες 

δοκιμασε και με το δευτερο κλειδι 

στην χειροτερη περιπτωση σπασε το τζαμι δεν στο συνιστω  :suicide:

Το πλαστικό κλειδάκι μπαίνει και στις άλλες πόρτες ?

Την κουρτίνα με το ζόνγκ λέω να μην την πάρω  =@

Link to comment
Share on other sites

Το πλαστικό κλειδάκι μπαίνει και στις άλλες πόρτες ?

Την κουρτίνα με το ζόνγκ λέω να μην την πάρω  =@

ναι νομιζ οτι μπαινει στις αλλε πορτες δεν θυμαμαι αλλα δοκιμασε το

δοκιμασε και με αλλο κλειδι 

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι μονο στην πορτα του οδηγου εχει κλειδαρια.αλλα  περιεργο που δεν ανοιγει με το κλειδι, γι αυτο το λογο υπαρχει. απο το πασχα ειχες να το βαλεις μπρος και σ αφησε;

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι μονο στην πορτα του οδηγου εχει κλειδαρια.αλλα  περιεργο που δεν ανοιγει με το κλειδι, γι αυτο το λογο υπαρχει. απο το πασχα ειχες να το βαλεις μπρος και σ αφησε;

Και το Πάσχα, για να το βάλω μπροστά, του άλλαξα μπαταρία

Ανάθεμα τον κερατά που ξέσκισε τα 2λιτρα

Link to comment
Share on other sites

Έκανες τπτ τελικά ?

Τελικά, άνοιξε με το πλαστικό κλειδί

από την πόρτα του οδηγού

Με καλώδια δεν πήρε μπροστά

Χρειάστηκε booster

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλό ειναι να το βάζεις μπροστά κάθε βδομάδα για κανά δεκάλεπτο. Αλλιώς κανε οτι εχω κάνει εγω. Εχω βάλει ενα εξαρτηματακι στην μπαταρία και βγάζω τον πόλο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλό ειναι να το βάζεις μπροστά κάθε βδομάδα για κανά δεκάλεπτο. Αλλιώς κανε οτι εχω κάνει εγω. Εχω βάλει ενα εξαρτηματακι στην μπαταρία και βγάζω τον πόλο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Τι είναι και τι κάνει αυτό το εξαρτηματάκι ?

Για πες, γιατι το 2015 θα παραδόσω και τις πινακίδες,

οπότε .....

Edited by Koumparos
Link to comment
Share on other sites

Μπαίνει στον ενα πόλο και εχει ενα ρουμπινε απο πάνω σαν βρύση. Οταν το αυτοκίνητο ειναι ακίνητο για πολυ καιρό αποσυνδεεις την μπαταρία για να μην ξεφορτιΖεται.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπαίνει στον ενα πόλο και εχει ενα ρουμπινε απο πάνω σαν βρύση. Οταν το αυτοκίνητο ειναι ακίνητο για πολυ καιρό αποσυνδεεις την μπαταρία για να μην ξεφορτιΖεται.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Μάλλον εννοείς κάτι τέτοιο

 

35110.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπαίνει στον ενα πόλο και εχει ενα ρουμπινε απο πάνω σαν βρύση. Οταν το αυτοκίνητο ειναι ακίνητο για πολυ καιρό αποσυνδεεις την μπαταρία για να μην ξεφορτιΖεται.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

υστερα απο συνομιλια μου με μπαταρια στην φραντζη καθος πηρα μπαταρια για το τρακτερ μου..μου ειπε η μπαταρια καλο θα ειναι  οταν δεν το χρεισιμοποιεις να την βγαζεις τελειος και τους 2 πολους+ να την βαζεις μια φορα τον μηνα για 4 ωρες στον φορτιστη για να συντηρητε...οταν μενει εκτος κωβοντε λογο αντιδρασης οξεων οι πλακες μολυβδου.

Link to comment
Share on other sites

υστερα απο συνομιλια μου με μπαταρια στην φραντζη καθος πηρα μπαταρια για το τρακτερ μου..μου ειπε η μπαταρια καλο θα ειναι  οταν δεν το χρεισιμοποιεις να την βγαζεις τελειος και τους 2 πολους+ να την βαζεις μια φορα τον μηνα για 4 ωρες στον φορτιστη για να συντηρητε...οταν μενει εκτος κωβοντε λογο αντιδρασης οξεων οι πλακες μολυβδου.

Με άλλα λόγια

"βράσε ρύζι"  :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδιά εχω ενα 2cv που το κινώ συνολικά 5 φορές το καλοκαίρι. Κάθε μηνα συνδέω τον πόλο, το βάζω να δουλέψει κανά 20λεπτο στο ρελαντί και ειμαι κομπλέ. Αυτό τα τελευταία 7 8 χρονια.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

οποτε οταν χαλασει η μπαταρια και εχεις ακινητοποιημενο για πολυ καιρο το αμαξι. δεν ξαναπαιρνεις αλλη γιατι θα παθει τα ιδια. και οταν θελεις κυκλοφορησεις για λιγη ωρα το αμαξι παιρνεις ενδεχομενως απο ενα δευτερο αμαξι της οικογενειας αν ταιριαζει φυσικα, η απο ενα φιλο

Link to comment
Share on other sites

για να μην ανοιξω καινουριο θεμα, αρχες σεπτεμβριου εβαλα εναν ανταπτορα να συνδεσω καμερα με εργοστασιακο navi και καποια μ@λ@κι@ καναμε με τη συνδεση και μου εριξε τη μπαταρια τελιως σε 10 μερες. 1μιση χρονο μπαταρια. φορτιζεται αυτη 'η παω για καινουρια?

Link to comment
Share on other sites

Σε  περιπτώσεις  ακινησίας  είτε  εφήμερης  και  ειδικά  μακροχρόνιας  μπορείτε  να  χρησιμοποιήσετε  φορτιστή—συντηρητή  μπαταρίας.
Μπορεί  να  μείνει  μόνιμα  συνδεδεμένος  στη  μπαταρία, χωρίς  αυτή  να  αποσυνδεθεί  από  το  δίκτυο.
Φορτίζει  και  συντηρεί  τη  μπαταρία  και  δημιουργεί  συνθήκες  λειτουργίας (φόρτιση—αποφόρτιση).
Δοκιμασμένη  μάρκα  είναι  η  κάτωθι  με  σύνδεση  σε  μπαταρία  επί  δέκα  μήνες(σε  σκάφος)  με  μόνιμες  καταναλώσεις  και  στην  ακινησία.


 

http://www.roussakis.eu/index.php?page=shop.browse&category_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=29〈=el

 

http://www.roussakis.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypageNEW.tpl&product_id=404&category_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=29〈=el

 

http://www.ctek.com/gr/en

 

ctek-xs4003.jpg

Link to comment
Share on other sites

Την  φορτίζεις  και  εάν  ο  φορτιστής  σου  έχει  επιλογή  ampere, ξεκινάς  για  δώδεκα  ώρες  από  την  χαμηλή  φόρτιση  και  μετά  για  άλλες  δώδεκα  στην  υψηλή.
Εάν  ο  φορτιστή  σου  είναι  αυτόματος  έχει  καλώς  , εάν  δεν  είναι  επιτηρήση  για  υπερθέρμανση  της  μπαταρίας.

 

Edited by TASOS M
Link to comment
Share on other sites

Την  φορτίζεις  και  εάν  ο  φορτιστής  σου  έχει  επιλογή  ampere, ξεκινάς  για  δώδεκα  ώρες  από  την  χαμηλή  φόρτιση  και  μετά  για  άλλες  δώδεκα  στην  υψηλή.

Εάν  ο  φορτιστή  σου  είναι  αυτόματος  έχει  καλώς  , εάν  δεν  είναι  επιτηρήση  για  υπερθέρμανση  της  μπαταρίας.

 

ok. ευχαριστω. σε ηλεκτολογειο θα την παω. δεν εχω εγω φορτιστη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.