Jump to content
Guest

Αγορα Μεταχειρισμενου Lupo

Recommended Posts

ενας φιλος μου πουλησε προσφατα ενα πολυ παλιο αμαξι που ειχε, και ψαχνει ενα σε καλυτερη κατασταση, πιο καινουργιο και πιο οικονομικο.ψαχνει κοντα στα 2 με 2.5 χιλιαρικα. βρηκε ενα lupo που του αρεσε, αυτος ειναι ο αριθμος της αγγελιας στο car 5440803. τη γνωμη εχετε; ειναι πολλα τα χλμ μηπως για 1.000ρακι; υπαρχουν καποια συγκεκριμενα προβληματα που βγαζει αυτο το αμαξι; τι πρεπει να προσεξει;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που πρεπει να συνυπολογισεις ειναι οτι ενα αμαξι 12 ετων με 160.000χλμ. (που εχει αντικατασταθει) σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο.

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/5440803/

Βεβαια μεταχειρισμενο στα 2000€,αυτο που πρεπει να δωσεις ιδιαιτερη σημασια ειναι ποιος το εχει,ποσα χερια εχει αλλαξει

και φυσικα αν ολα ειναι θετικα,τοτε κανεις ενα σωστο ελεγχο με μηχανικο και κατοπιν αποφασιζεις για την αγορα του.

Ετσι τουλαχιστον θακανα εγω φιλε μου.

Link to comment
Share on other sites

Το πιθανοτερο ειναι οτι το αμαξι εχει τρακαρει μπροστα αριστερα.

Αν παρατηρησετε,εχει καινουργιο φαναρι αντι του δεξιου.

Τε χιλιομετρα δεν ειναι πολλα,αν ειναι σε καλη κατασταση μηχανικα,φανοποιεια,εχει βιβλιο σερβις,παρτε το.

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

εννοεις οτι εχει αλλαχτει η μηχανη; ποσα χλμ βγαζει περιπου αυτος ο κινητηρας; ξερουμε περιπου τι καταναλωση εχει;

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα πρότεινα να κοιτάξει προς Polo 6Ν2 που υπάρχει μεγαλύτερη πληθώρα στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* έναντι του Lupo..

Link to comment
Share on other sites

Σαν κατοχος εχω να πω τα εξης!

Πολλα ηλεκτρικα προβληματακια...Προσοχη για σαπια!!

Τα χερουλια στο εσωτερικο των θυρων σπανε για την πλακα!

Το 1000 καιει οσο το δικο μου το 14αρι περιπου 5,5 με 6 (μεσο ορο με οικονομικη οδηγηση)

Το πορτ παγκαζ...κλαφτα!

Αν εχει πολλα χιλιομετρα το τουτου ας δει κατι αλλο!Οπως 6n2 ή arosa mk2 που ειναι ιδιο με αλλο σημα και βρισκεις ανταλλακτικα πιο ευκολα!

Πηρα το δικο μου 1900 το 2012 με 89000....Εφτασε 2014 με 120000 και με +2000 σε ζημιες!

Οχι και οτι καλυτερο σε θεμα οικονομιας!Αλλα εχει τα συν του!!

Χωρας ακομα και εκει που δεν μπαινουν σμαρτακια,ολοι σε κοιτανε γιατι δεν ξερουν το μοντελο,ειναι μικρο αλλα μεσα νιωθεις σαν να οδηγας μεγαλο!

Και προσωπικα τα τελευταια 5000 χλμ καταλαβα πως αν δεν το προσεχεις το vw δεν σε προσεχει....

Οποτε αν θελει γερμανο να ξερει πως θα ριξει χρημα...

Και τελος αν παρει 1400 να κοιταξει για το 100αρι γιατι το δικο μου το 75αρι ειναι ταφουλης!!!

 

Και το μεγαλυτερο μου παραπονο...ποτηροθηκη!!!!

45 ευρω για ΜΟΝΗ ποτηροθηκη;;;;;;Γιατι ρε vw;;;;;

Και επειδη δεν πουλανε σκετο το δευτερο σου λενε παρηγγειλε 2 για να γινει πατεντα να εχεις διπλη....

τεμπελης δεν μπαινει....

GTi στην Ελλαδα δεν βρισκεις...

Αστα να πανε,ειπα τον πονο μου παλι!

Edited by ToAgrimi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις απαντησεις σας. θα πω στο φιλο μου τις παρατηρησεις σας. ειμαι σιγουρος πως θα αλλαξει γνωμη

Link to comment
Share on other sites

Το δικο μου το πειρα καινουριο το 2002 περα απο το διακοπτη των παραθυρωνδεν εχω καποιο αλλο προβλημα και του εχω πιει το αιμα οι περισοτεροι εδω μεσα ξερουν για τι πραγμα μιλαω.οσο για καταναλωση μεσα στην αθηνα δεν καιω πολυ φανυασου οτι με 20€ βγαζω πανω κατω 190χλμ.

Στάλθηκε από το GT-S7562 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.