xwild Posted January 1, 2015 Report Share Posted January 1, 2015 Καλησπέρα και καλή Χρονιά,θα μπώ αμέσως στο θέμα:έχω ένα golf 4 1.6 16v,τον τελευταίο καιρό παρατήρησα έναν θόρυβο (κροτάλισμα σαν diesel κινητήρας) ο οποίος διαρκούσε λίγα δευτ.μόλις έπαιρνε μπρός.μου είπαν ότι είναι τα ωστήρια και συγκεκριμένα για ένα γραναζάκι του μεταβλητού χρονισμού,σήμερα όμως παρατήρησα ότι ο δείκτης του λαδιού πήγε στην μέση,αυτό έχει καμιά σχέση με το παραπάνω πρόβλημα? δηλαδή επηρεάζεται η στάθμη του λαδιού? υπάρχει σοβαρό πρόβλημα?κάποια λύση-ιδέα? Σας ευχαριστώ όλους... Υ,Γ. λάδια βάζω τα divinol 15w40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 1, 2015 Report Share Posted January 1, 2015 Καλή χρονιά!!!To λάδι που βάζεις είναι αρκετά χονδρό οπότε με το κρύο στην εκκίνηση δεν είναι ιδιαίτερα ρευστό.Συμπλήρωσε την απαιτούμενη ποσότητα λαδιού και παρακολούθησέ το αν το ξανακάνει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xwild Posted January 1, 2015 Author Report Share Posted January 1, 2015 δηλαδή με το ίδιο λάδι?? ή να βάλω πιο ρευστό? αν ναι τι νούμερο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 Με το ίδιο λάδι να συμπληρώσεις αρχικά και όπως είπαμε παρακολούθησέ το. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 (edited) O Προφεσσορ είναι ευγενικός μαζί σου και δεν σου λέει ότι το λάδι που βάζεις στο Golfακι είναι πολύ χοντρό, ειδικά το 15 για cold start είναι θάνατος. Στην εκκίνηση λοιπόν, μέχρι να μπορέσει το λάδι να "κινηθεί" αξιοπρεπώς στην κεφαλή και να λιπάνει τα ωστήρια αυτά "χτυπούν" οπότε και ακούς αυτό τον ήχο. Λαμβανομένου υπόψη του σχετικά "χαμηλού" σε ποιότητα Divinol εκτιμώ ότι το λιπαντικό φιλμ στα μηχανικά μέρη, συμπεριλαμβανομένου και των ωστηρίων, θα είναι εξαιρετικά φτωχό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σταδιακή φθορά. Η κρύα εκκίνηση είναι η μεγαλύτερη φθορά για τα μηχανικά μέρη. Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν: Δοκίμασε τα λάδια που υποδεικνύει το Manual του αυτοκινήτου. Σίγουρα αναφέρει κάποιες προδιαγραφές όπως πχ. VW504 κλπ Σου συστήνω εκτός από ιξώδες, ναλλάξεις και σε πιο καλής κατηγορίας, αλλά και εταιρίας λάδι. Όσο αφορά τη στάθμη λαδιού που λες είναι μέχρι τη μέση (του ζαγρέ φαντάζομαι) δηλαδή 200-300ml περίπου μάλλον τα καίει το μοτέρ. Συμπλήρωσε λίγο όπως σου είπε ο Professor και στην επόμενη αλλαγή καλό θα ήταν να επιλέξεις σύμφωνα με τα παραπάνω.. Μεγάλες εταιρίες που μπορείς να εμπιστευθείς είναι : Castrol, Mobil, Motul, Fuchs, LiquiMoli, BP κλπ. Στο ιξώδες καλό είναι να κινηθείς ανάμεσα στα: 5w30, 5w40, 10w40. Οι σειρές των εταιριών διαφέρουν σε ποιοτικά χαρακτηριστικά αναμεταξύ τους. Στην Castrol : πχ. η σειρά magnatec είναι ανώτερη της Gtx. αντίστοιχα η edge ανώτερη της magnatec. Edited January 2, 2015 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 O Προφεσσορ είναι ευγενικός μαζί σου και δεν σου λέει ότι το λάδι που βάζεις στο Golfακι είναι πολύ χοντρό, ειδικά το 15 για cold start είναι θάνατος. Στην εκκίνηση λοιπόν, μέχρι να μπορέσει το λάδι να "κινηθεί" αξιοπρεπώς στην κεφαλή και να λιπάνει τα ωστήρια αυτά "χτυπούν" οπότε και ακούς αυτό τον ήχο. Λαμβανομένου υπόψη του σχετικά "χαμηλού" σε ποιότητα Divinol εκτιμώ ότι το λιπαντικό φιλμ στα μηχανικά μέρη, συμπεριλαμβανομένου και των ωστηρίων, θα είναι εξαιρετικά φτωχό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σταδιακή φθορά. Η κρύα εκκίνηση είναι η μεγαλύτερη φθορά για τα μηχανικά μέρη. Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν: Δοκίμασε τα λάδια που υποδεικνύει το Manual του αυτοκινήτου. Σίγουρα αναφέρει κάποιες προδιαγραφές όπως πχ. VW504 κλπ Σου συστήνω εκτός από ιξώδες, ναλλάξεις και σε πιο καλής κατηγορίας, αλλά και εταιρίας λάδι. Όσο αφορά τη στάθμη λαδιού που λες είναι μέχρι τη μέση (του ζαγρέ φαντάζομαι) δηλαδή 200-300ml περίπου μάλλον τα καίει το μοτέρ. Συμπλήρωσε λίγο όπως σου είπε ο Professor και στην επόμενη αλλαγή καλό θα ήταν να επιλέξεις σύμφωνα με τα παραπάνω.. Μεγάλες εταιρίες που μπορείς να εμπιστευθείς είναι : Castrol, Mobil, Motul, Fuchs, LiquiMoli, BP κλπ. Στο ιξώδες καλό είναι να κινηθείς ανάμεσα στα: 5w30, 5w40, 10w40. Οι σειρές των εταιριών διαφέρουν σε ποιοτικά χαρακτηριστικά αναμεταξύ τους. Στην Castrol : πχ. η σειρά magnatec είναι ανώτερη της Gtx. αντίστοιχα η edge ανώτερη της magnatec. To like είναι πολύ λίγο για τον Νίκο με την πλήρως κατατοπιστική απάντηση που έδωσε για τις περαιτέρω ενέργειες που πρέπει να κάνεις!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 (edited) Είχα παρομοιο προβλημα σε Passat 1.8 20v ατμοσφαιρα,με mobil 10w40,καθε πρωι,παρολο το κλειστο γκαραζ,καναν παρτυ τα ωστηρια. Αλλαξα λαδι,εβαλα Castrol Magnetec 10w40,ολα δουλευουν ρολοι,παιρνει και δεν ακουγεται ψυθηρος. Edited January 2, 2015 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xwild Posted January 5, 2015 Author Report Share Posted January 5, 2015 O Προφεσσορ είναι ευγενικός μαζί σου και δεν σου λέει ότι το λάδι που βάζεις στο Golfακι είναι πολύ χοντρό, ειδικά το 15 για cold start είναι θάνατος. Στην εκκίνηση λοιπόν, μέχρι να μπορέσει το λάδι να "κινηθεί" αξιοπρεπώς στην κεφαλή και να λιπάνει τα ωστήρια αυτά "χτυπούν" οπότε και ακούς αυτό τον ήχο. Λαμβανομένου υπόψη του σχετικά "χαμηλού" σε ποιότητα Divinol εκτιμώ ότι το λιπαντικό φιλμ στα μηχανικά μέρη, συμπεριλαμβανομένου και των ωστηρίων, θα είναι εξαιρετικά φτωχό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σταδιακή φθορά. Η κρύα εκκίνηση είναι η μεγαλύτερη φθορά για τα μηχανικά μέρη. Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν: Δοκίμασε τα λάδια που υποδεικνύει το Manual του αυτοκινήτου. Σίγουρα αναφέρει κάποιες προδιαγραφές όπως πχ. VW504 κλπ Σου συστήνω εκτός από ιξώδες, ναλλάξεις και σε πιο καλής κατηγορίας, αλλά και εταιρίας λάδι. Όσο αφορά τη στάθμη λαδιού που λες είναι μέχρι τη μέση (του ζαγρέ φαντάζομαι) δηλαδή 200-300ml περίπου μάλλον τα καίει το μοτέρ. Συμπλήρωσε λίγο όπως σου είπε ο Professor και στην επόμενη αλλαγή καλό θα ήταν να επιλέξεις σύμφωνα με τα παραπάνω.. Μεγάλες εταιρίες που μπορείς να εμπιστευθείς είναι : Castrol, Mobil, Motul, Fuchs, LiquiMoli, BP κλπ. Στο ιξώδες καλό είναι να κινηθείς ανάμεσα στα: 5w30, 5w40, 10w40. Οι σειρές των εταιριών διαφέρουν σε ποιοτικά χαρακτηριστικά αναμεταξύ τους. Στην Castrol : πχ. η σειρά magnatec είναι ανώτερη της Gtx. αντίστοιχα η edge ανώτερη της magnatec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xwild Posted January 5, 2015 Author Report Share Posted January 5, 2015 Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας και τις προτάσεις σας,τουλάχιστον μου έφυγε ένα άγχος με το θέμα,χθες μετά από μεγάλο κόπο κατάφερα να επικοινωνήσω με τον μηχανικό που άλλαξε τα λάδια και μου είπε ότι μου έβαλε 10w40 και όχι 15w40 όπως προανέφερα,αλλά και πάλι τα ωστήρια κάθε πρωί για λίγα δευτερόλεπτα στήνουν χορό,τι να κάνω?? να το αφήσω έτσι? θα έχω πρόβλημα? να βάλω πιο ρευστό λάδι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Υπάρχει ένα ειδικό πρόσθετο της Bardahl. Κόστος γύρω στο δεκάρικο,μπουκαλάκι των 200ml,το ρίχνεις και μετά από περίπου 300 χιλιόμετρα νορμάλ οδήγησεις θα στρώσουν. Μιας και έχεις κ φρέσκα λάδια δοκίμασε το Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...