alexandroskon Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 εχω το εξης προβλημα..τωρα τελευταια οταν εχω ανοιχτο τον κλιματισμο στην ζεστη και το αυτοκινητο δουλευει πολλη ωρα οταν σταματαω στο φαναρι μου ερχεται μυρωδια απο καμμενο λαδι..μηπως σταζει πανω στην εξατμιση και μου ερχεται η μυρωδια?και συγκεκριμενα εχθες που το εσκιζα το αυτοκινητο σε ενα πατημα οταν σταματησα βγηκε καπνα απο την μηχανη απο την μερια του συνοδηγου σημερα που ανοιξα το καπο ειχε λαδακια απο την μια μερια της μηχανης και τα κολλαρο του αερα απο την μερια που παει στο tourbo ηταν υγρο απο λαδι...απο που να εχασε?επισης αυτη η βαλβιδα ειχε μεσα κατι σαν νερο με λιγο λαδακι...δεν ξερω τι να πω με αυτο το αυτοκινητο τα εχω δει ολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 1.8 20vt εχεις; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted January 15, 2015 Author Report Share Posted January 15, 2015 1.8 20vt εχεις; Sent from my iPhone5 using Tapatalk ναι αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 (edited) Η βαλβιδα με τον κωδικο που εβαλες, δηλωνει μοτερ AEB/ATW. Το κυκλωμα εκεινο ειναι στην ουσια pcv. Επανω του εχει αυτη τη βαλβιδα σαν τηγανι και μια βαλβιδα pcv που "ρουφανε" (vacum δηλαδη) πανω στο σωληνα εισαγωγης τουρμπο. Πολυ πιθανο να δουλευεις και πιο πλουσια και λιγο αυξημενη καταναλωση. Το συστημα σωληνωσεων εκει ειναι αρκετα ευαισθητο εχει s σωληνωσεις και πλαστικους συνδεσμους, ενω τα σωληνακια συχνα ξεραινονται. Γενικα στο 1.8t καποια στιγμη θα χρειαζοταν αντικατασταση σε αρκετα, οποτε ηρθε η ωρα. Πρεπει καταρχην να ελεγχθουν ολα αυτα τα σωληνακια (και καθαρςμα μερικα γεμιζουν βρωμα και λαδιλα) να γινει αλλαγη της βαλβιδας (σαν τηγανι). Θα χρεαστει και leak pressure test. Αν το μοτερ εχει χιλιομετρα δεν ξερω αν εχεις ανοιξει ποτε ψευτοκαπακο, αν εχεις αλλαξει μεταβλητο/φλατζα μεταβλητου. Γενικα απο μακρια ειναι λιγο δυσκολο να διαγνωσουμε ακριβως. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited January 15, 2015 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted January 15, 2015 Author Report Share Posted January 15, 2015 Η βαλβιδα με τον κωδικο που εβαλες, δηλωνει μοτερ AEB/ATW. Το κυκλωμα εκεινο ειναι στην ουσια pcv. Επανω του εχει αυτη τη βαλβιδα σαν τηγανι και μια βαλβιδα pcv που "ρουφανε" (vacum δηλαδη) πανω στο σωληνα εισαγωγης τουρμπο. Πολυ πιθανο να δουλευεις και πιο πλουσια και λιγο αυξημενη καταναλωση. Το συστημα σωληνωσεων εκει ειναι αρκετα ευαισθητο εχει s σωληνωσεις και πλαστικους συνδεσμους, ενω τα σωληνακια συχνα ξεραινονται. Γενικα στο 1.8t καποια στιγμη θα χρειαζοταν αντικατασταση σε αρκετα, οποτε ηρθε η ωρα. Πρεπει καταρχην να ελεγχθουν ολα αυτα τα σωληνακια (και καθαρςμα μερικα γεμιζουν βρωμα και λαδιλα) να γινει αλλαγη της βαλβιδας (σαν τηγανι). Θα χρεαστει και leak pressure test. Αν το μοτερ εχει χιλιομετρα δεν ξερω αν εχεις ανοιξει ποτε ψευτοκαπακο, αν εχεις αλλαξει μεταβλητο/φλατζα μεταβλητου. Γενικα απο μακρια ειναι λιγο δυσκολο να διαγνωσουμε ακριβως. Sent from my iPhone5 using Tapatalk την βαλβιδα αυτη την εχω αλλαξει εδω και περιπου ενα μηνα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Απτα υπολοιπα εχεις κανει τιποτα που εγραψα; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted January 16, 2015 Author Report Share Posted January 16, 2015 οχι ολα για παραδειγμα αυτο το τεστ που λες δεν το εχω κανει....εχωαλλαξει την φλατζα βαλβιδων η οποια εχει κανα 25 αν λες αυτην. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 επειδη εχω το ιδιο αμαξι,οπως τα λεει ο φιλος nikdev η εξατμηση ειναι πολυ κοντα σε ολα και δεδομενου αυτου κραταει θερμοκρασια μεσα το μηχανοστασιο,γιαυτο και πολλοι πχ o konstantikos passat απ το φορουμ εχουν αλλαξει οταν χρειαστεικε downpipe μεταφεροντας τον καταλυτη πιο χαμηλα. αρχικα δες αν ειναι καθαρη η φλαντζα ψευτοκαπακου απο λαδια,αν δεν ειναι μπορει να μην εκατσε καλα. το βρισκο απιθανο να εσπασε ο μεταλικος σωληνας της pcv καθος σε εκεινο το σημειο εχουν θερμοασπιδα + ειναι μεταλικες οι σωληνες. ομως δεν κερω σε τι κατασταση βρισκετε η πισω γωνια καθος χαλαει ευκολα λογο το οτι ειναι λαστιχενια. γενικος τα λαστιχακια θελουν αλαγμα αν δεν τα αλαξες ποτε.15χρονων αμαξι σκεψου τι θερμοκρασιες εχουν φαει... και στο δικο μου ειμαι τυχερος με την pcv αλλα οχι με την γραμμη υποπιεσεων οπου δευτερα προληπτηκα θα την αλλαξω (σπασμενες check valves,φθαρμενα σωλινακια υποπιεσεων με σημαντικοτερο αυτο που ειναι στην σκαστρα και αυτο στην 4bar αnτλια καυσιμου) και λεω προλυπτικα γιατι το αμαξι παει καλα (αν εξερεσουμε την αιτια επισκεψης σε συνεργειο ,οτι καποιες στιγμες μουλαρωνει μιζαρει αλλα δεν ξεκιναει) αλλα επειδη εχω δει σε τι κατασταση βρισκοντε και θελω το κεφαλι μου ισυχο το πειρα αποφαση να τα επισπευσω,οποτε μην απελπιζεσε με το αμαξι μας,αλλοι παρακαλανε να ειχαν να αλλαξουν μονο αυτα λογο φυσιολογικης οπως λεω φθορας!!. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 οποτε μην απελπιζεσε με το αμαξι μας,αλλοι παρακαλανε να ειχαν να αλλαξουν μονο αυτα λογο φυσιολογικης οπως λεω φθορας!!. ++++10000. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted January 16, 2015 Author Report Share Posted January 16, 2015 για μενα ας καει λαδακι αλλα οταν ειδα την καπνα τα χρειαστικα......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted January 16, 2015 Author Report Share Posted January 16, 2015 επειδη εχω το ιδιο αμαξι,οπως τα λεει ο φιλος nikdev η εξατμηση ειναι πολυ κοντα σε ολα και δεδομενου αυτου κραταει θερμοκρασια μεσα το μηχανοστασιο,γιαυτο και πολλοι πχ o konstantikos passat απ το φορουμ εχουν αλλαξει οταν χρειαστεικε downpipe μεταφεροντας τον καταλυτη πιο χαμηλα. αρχικα δες αν ειναι καθαρη η φλαντζα ψευτοκαπακου απο λαδια,αν δεν ειναι μπορει να μην εκατσε καλα. το βρισκο απιθανο να εσπασε ο μεταλικος σωληνας της pcv καθος σε εκεινο το σημειο εχουν θερμοασπιδα + ειναι μεταλικες οι σωληνες. ομως δεν κερω σε τι κατασταση βρισκετε η πισω γωνια καθος χαλαει ευκολα λογο το οτι ειναι λαστιχενια. γενικος τα λαστιχακια θελουν αλαγμα αν δεν τα αλαξες ποτε.15χρονων αμαξι σκεψου τι θερμοκρασιες εχουν φαει... και στο δικο μου ειμαι τυχερος με την pcv αλλα οχι με την γραμμη υποπιεσεων οπου δευτερα προληπτηκα θα την αλλαξω (σπασμενες check valves,φθαρμενα σωλινακια υποπιεσεων με σημαντικοτερο αυτο που ειναι στην σκαστρα και αυτο στην 4bar αnτλια καυσιμου) και λεω προλυπτικα γιατι το αμαξι παει καλα (αν εξερεσουμε την αιτια επισκεψης σε συνεργειο ,οτι καποιες στιγμες μουλαρωνει μιζαρει αλλα δεν ξεκιναει) αλλα επειδη εχω δει σε τι κατασταση βρισκοντε και θελω το κεφαλι μου ισυχο το πειρα αποφαση να τα επισπευσω,οποτε μην απελπιζεσε με το αμαξι μας,αλλοι παρακαλανε να ειχαν να αλλαξουν μονο αυτα λογο φυσιολογικης οπως λεω φθορας!!. η γραμμη υποπιεσεων ειναι το μικρο σωληνακι που παει πανω στην σκαστρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 η γραμμη υποπιεσεων ειναι αυτη που εχει κατι μικρες βαλβιδουλες ενος δρομου (check valves που λεω και ξεκιναει απ την εισαγωγη ) η σκαστρα περνει υποπιεση απ την εισαγωγη αν δεν απατομαι.... οριστε και ενα manual για αναγνωση και ψαξιμο http://workshop-manuals.com/volkswagen/passat_sedan/l4-1781cc_1.8l_dohc_turbo_(atw)/relays_and_modules/relays_and_modules_accessories_and_optional_equipment/antenna_control_module/component_information/technical_service_bulletins/customer_interest_for_antenna_control_module/9105-01/may/05/audio_system_poor_radio_reception/ καλη αναγνωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted January 16, 2015 Author Report Share Posted January 16, 2015 αυτες σχεδον τις εχω αλλαξει ολες μονο μια δεν εχω αλλαξει επειδη δεν χωραει το χερι μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahilleas Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 εχω το εξης προβλημα..τωρα τελευταια οταν εχω ανοιχτο τον κλιματισμο στην ζεστη και το αυτοκινητο δουλευει πολλη ωρα οταν σταματαω στο φαναρι μου ερχεται μυρωδια απο καμμενο λαδι..μηπως σταζει πανω στην εξατμιση και μου ερχεται η μυρωδια?και συγκεκριμενα εχθες που το εσκιζα το αυτοκινητο σε ενα πατημα οταν σταματησα βγηκε καπνα απο την μηχανη απο την μερια του συνοδηγου σημερα που ανοιξα το καπο ειχε λαδακια απο την μια μερια της μηχανης και τα κολλαρο του αερα απο την μερια που παει στο tourbo ηταν υγρο απο λαδι...απο που να εχασε?επισης αυτη η βαλβιδα034129101b.jpg ειχε μεσα κατι σαν νερο με λιγο λαδακι...δεν ξερω τι να πω με αυτο το αυτοκινητο τα εχω δεεχεις εχεις βρει τι φταιει η οχι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...