yositosi Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Έχει κανένας άποψη για βάσεις κινητήρα?! Το αμάξι αν και δεν έχει πολλά χιλιόμετρα πάνω του τις βάσεις τις έχει ξεσκίσει, με αποτέλεσμα ειδικά σε μικρές ταχύτητες να το νιωθεις το μοτέρ να κόβει βόλτες μπρος πίσω (ταλαντώσεις), και παράλληλα και το κούμπωμα των ταχυτήτων να μην είναι βούτυρο όπως ήταν παλαιότερα. Από ότι διάβασα σε διάφορα άλλα forum του εξωτερικού, οι βάσεις της VW δεν θεωρούνται και ότι καλύτερο από πλευράς αντοχής. Τώρα το ερώτημα μου είναι τι να βάλω... Να πάω ξανά για εργοστασιακές (πλέον το αμάξι το οδηγάω πολύ ήρεμα), ή να πάω για ενισχυμένες του εμπορίου? Έχει κανένας προσωπική εμπειρία από "ενισχυμένες" βάσεις? Γνωρίζετε αν "σφίγγει" και "σκληραίνει" πολύ το αμάξι?? Ρωτάω γιατί το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να βάλω μεν κάτι ανθεκτικό αλλά από την άλλη το αμάξι να αρχίσει να μου βγάζει τρανταγμούς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Mommy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 27, 2015 Author Report Share Posted January 27, 2015 Mommy... Μπορείς μήπως να μου το εξηγήσεις λίγο παραπάνω? (υπό μορφή τεκμηρίωσης εννοώ). Ρωτάω γιατί με 30000χλμ μόνο τα μαμά τα πήρα στο χέρι σχεδόν... και αυτό είναι το μοναδικό που με "σκαλώνει". Κοστολογικά τα "after" κάπου στο 400άρι τα είδα να βγαίνουν, ενώ τα "μαμά" κάπου στα 220€... οπότε το μεγαλύτερο κόστος στην όλη υπόθεση είναι το θέμα "εργασία" για την αντικατάσταση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 (edited) Για να πάρεις στο χέρι όπως λες , ζόριζες το αμάξι με πατήματα από χαμηλές στροφές και σίγουρα απότομες αλλαγές. Βάλε ξανά τις εργοστασιακές, κι αν δεν έχεις βάλε μια βάση μηχανής Powerflex θα "κρατήσει" το μοτέρ. Edited January 27, 2015 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 27, 2015 Author Report Share Posted January 27, 2015 Ναι ήδη την φοράω την Powerflex στην "κόντρα" που κουμπώνει επάνω στη γέφυρα του μοτέρ. Τώρα για το θέμα "ζόρι", ναι πράγματι αυτό που αναφέρεις το έκανα και μάλιστα έντονα αλλά μην φανταστείς για μεγάλη διάρκεια. Δηλαδή εννοώ κάπου στα 2000-3000 χιλιόμετρα το πολύ να το είχα στα γεμίσματα από τα χαμηλά. Κατά τα άλλα ούτε τίποτα τρελά σκισίματα ούτε τίποτα, για αυτό κιόλας προβληματίστικα για την τόσο γρήγορη φθορά τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 (edited) Passat cc + revo = ρόπη σενα βαρυ και μεγαλο αμαξωμα. ( μεγαλο μεταξονιο - μεγαλες μετατοπισεις βαρους) Ενα ζορι λοιπον θα υπαρχει, αλλα με μετριοπαθη χρηση και σωστη συντηρηση δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα. Καλυτερα να το ζοριζεις μετα την 3η ταχυτητα το αμαξι, δεν εχει ουσια αλλωστε με τοσο βαρος να ταλαιπωρεις βολαν, δισκοπλατω, μεταδοση και μπρ. Συστημα. Υγ. Δοκιμασε (αφου ψαχνεςαι) οταν βαλεις νεες βασεις μοτερ και το powerflex για το dogbone. Βαλε την μαλακη εκδοση (road use). Αν δεν σου αρεσει το βγαζεις. (Μπορει να σου φερει μικροσυντονισμους) Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited January 30, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 30, 2015 Author Report Share Posted January 30, 2015 Το πρόβλημα μου είναι ακριβώς στο σημείο που αναφέρεις! Γενικά στα "σπασίματα" ψηλά σπάνια το είχα, και επειδή το αμάξι είναι στάδιο 2 ούτως ή άλλως στα ψηλά δεν έχει η μαμά τουρμπίνα το τρελό νεύρο, ενώ αντιθέτως λόγω προγραμματισμού στα μεσαία κάνει πολύ έντονα ξεσπάσματα. Και το θέμα είναι ότι όποτε το οδηγάω πέρα από καταστάσεις cruising, αυτό ακριβώς "γουστάρω"... το οποίο είναι το "γέμισμα" Για αυτό το λόγο άρχισα να κοιτάω και για "ενισχυμένες" βάσεις (έβλεπα και της Revo), αλλά αυτό που φοβάμαι είναι οι συντονισμοί και οι τρανταγμοί... και από τα διάφορα threads του εξωτερικού δεν μπορώ να βγάλω άκρη μιας και δεν ξέρω πόσο "ανεκτικοι" ή "σκληροπυρηνικοί" είναι οι όσοι γράφουν σχόλια μιας και το θέμα άνεση είναι εντελώς υποκειμενικό. Τώρα λίγο τη βοήθεια σου θέλω σε 1-2 πραγματάκια που ανέφερες 1. Αναφέρεις "σωστή συντήρηση". Τι ακριβώς εννοείς με αυτό?! Τι συντήρηση μπορεί να γίνει στις βάσεις? 2. Αναφέρεις να προσθέσω και το powerflex για το dogbone. Εννοείς πχ το παρακάτω??? http://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Lower+Engine+Mount+Small+Bush/506.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 31, 2015 Report Share Posted January 31, 2015 Συντηρηση συνολικα αναφερω, του αυτοκινητου. Ναι αυτο εννοω, λαμβανοντας υποψη οσα ειπαμε πριν. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonakis1992 Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 (edited) https://www.maxxparts.gr/vw-golf-iii-cabriolet-1e7-1-8-90hp/antallaktika/kinitiras/baseis-kinitira/baseis-kinitira-corteco-80005519.html αυτη κοβεται ρε παιδια. τι να βαλω μετατροπη gti se vr6 2.8 mk3 model 95 Edited January 13, 2017 by antonakis1992 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 (edited) Μετατροπή σε VR6 θες βάσεις για VR6. Πολλές στην αγορά αλλά για να μη σε πάω σε καταστήματα ξεχωριστά πάτα εδώ. Από τα αποτελέσματα που θα δεις ξέρω την ECS Tuning που είναι Αμερικάνικη με ποιοτικά προϊόντα από διάφορους οίκους, για τις άλλες δεν γνωρίζω. Εννοείται η ποιότητα πληρώνεται. edit: δεν έχεις το Syncro έτσι? Edited January 13, 2017 by DarkX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 μετα απο 2 χρονια λογικα θα εβαλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...