Jump to content
xrigolfakias

Αλλαγή Μοτέρ Απο 1.6 Σε 1.8Τ

Recommended Posts

καλημερα στο forum. σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αλλαξω μοτερ και και θελω να ακουσω τη γνωμη σας σε μερικες ερωτησεις. και περισοτερο απο μερικους που εχουν κανει μετατρωπη και ξερουν κατι παραπάνω ίσως.

εχω 1.6 ντιζατο. Να ψαξω για ντιζατο παλι? Να το γυρισω σε ηλεκτρογκαζο? 150αρι ή 180αρι 6ταχητο. αν το κανω ηλεκτρογκαζο θα εχω καποιο θεμα με τα ηλεκτρικα? 

και τελος, να το δηλώσω ή να το αφησω ως έχει?

Αν εχω γραψει σε λάθος ενοτητα ας το μεταφέρει καποιος mod.

Edited by xrigolfakias
Link to comment
Share on other sites

Την ειχα κανει παλια τη μετατροπη αυτη απο 1.6 ντιζατο σε 1.8 Τ 150αρι ηλεκτρογκαζο. Αγορασα ολοκληρο τροπετο για να εχω ολα τα πραγματα σωστα. Σαν μετατροπη αξιζε κ με βολεψε το ηλεκτρογκαζο.. Εγω αλλαξα και το ταμπλο με καντραν κ πλεξουδα γιατι ειχα βαλει και clima για να δουλεψουν ολα ρολοι.. Θεματα δεν μου εβγαλε ποτε.. Δεν το ειχα δηλωσει αν κ το ηθελα πολυ δεν προλαβα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χρηστο αν εχεις σκοπο να κρατησεις το αυτοκινητο σου μην το σκεφτεσαι καθολου.

Ομως δωσε μεγαλη σημασια στο τι θα αγορασεις.

Για να δουλεψουν τα παντα σωστα θα πρεπει να παρεις καλυτερα ενα τροπετο οπως λεει ο σωτηρης και να αλλαξεις τα παντα ακομα κ αν δεν ειναι απαραιτητο.

Εγω δοξα το θεο εχω ηδη13000. Χλμ χωρις καν συνεργειο.

Ακομα, σαν συμβουλη εχω να σου πω να αλλαξεις τα παντα απο το μοτερ μιας κ θα ειναι κατω κ ειναι πιο ευκολο.

Θα τα πουμε κ στην θεσ/νικη αν θες με ζωντανο παραδειγμα το αυτοκινητο μου

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

οπότε καλητερα να κοιτάξω για τροπετο για να εχω ολα τα παρελκομενα που τυχών χριαστουν.

Δημήτρη δεν εχω σκοπό να το δώσω το αυτοκίνητο γιατι εχει πεσει πολύ χρήμα μεχρι τωρα και μου εμεινε μόνο το μοτερ. Θα το δεις και πάνω.

passatebos το 150αρι ειχε δυναμη? ή να κοιταξω για 180αρι 6τάχυτο?

τι τιμες να υπολογίζω για ολόκληρη τη μετατροπη?  και κατι άλλο, με το κτεο τι γινεται?

Edited by xrigolfakias
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα ποσο δεν θα μπορεσει να σου πει κανενας ακριβως.

Εμενα μου πηγε 12000 αλλα αλλαξα τα παντα.

Αν υπολογησεις ενα τροπετο 2-3 χιλ. Θα υπολογισεις αλλα τοσα για ανταλλακτικα κ εργασια.

Link to comment
Share on other sites

Βρες τροπέτο όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω, γνώμη μου βρες ηλεκτρόγκαζο, θα πεδευτείς λίγο παραπάνω (άλλο κοντέρ, πεντάλ γκαζιού, 2 λάμδα) αλλά αξίζει.

Ντιζάτο βγένει μόνο με AGU μοτέρ, που τα μόνα πλεονεκτήμα του είναι ότι είναι ελαφρά ποιο ενυσχημένος από τα μετεγενέστερα ηλεκτρόγκαζα, μεγαλύτερες θυρίδες στην κεφαλή, και αν το πειράξεις τέρμα αντέχει περισότερο με κλειστό μοτέρ, το μείον του είναι οτι έχει την απλή Κ03 τουρμπίνα.

Από την άλλη τα ηλεκτρόγκαζα είναι αλλού, στροφάρουν καλύτερα γιατί είναι ελάχιστα ποιο ελαφρωμένα στον πύρο της μπιέλας, έχουν την Κ03S που σε σχέση με το ηλεκτρόγκαζο, παίζει μεγάλο ρόλο στο περπάτημα, και κάπου που ρώτησες για το 16αρί μεν, τα ηλεκτρόγκαζα παίρνουν και cruise control!!!

Βρες ένα τροπέτο που να έχει και το ταμπλό δηλαδή.

Και ακόμα μια λύση που θα σου βγει περισότερο και θα τυρανηστείς ακόμα περισότερο είναι ΒΑΜ κινητήρας από S3, κατευθείαν με Κ04, αλλά εκεί πρέπει να βρεις μούρη από S3, κοντέρ, πλεξούδα εσωτερική, πεντάλ απο golf, σκόρπια πράγματα δηλαδή, αλλά θα έχεις 225 αναβαθμίσιμα μέχρι τα 300.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εγω ειχα αγορασει ολοκληρο τροπετο απο ψυγεια μεχρι ταμπλο (τιμονι πεταλια λεβιε ολα ολα...) 1.700 ευρω ανταλλακτικα μου πηγαν 400 ευρω και την εκανα μονος τη μετατροπη στο συνεργειο ενος φιλου.

Ειχε αρκετη δυναμη το 150αρι αλλα εγω το φορουσα σε passat πρωην 1.6 101hp..

Στο ΚΤΕΟ πηγα και δεν ειπα τιποτα.. Η το ειδε ή δεν το ειδε ποτε αυτος.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε όλους! Εχω passat 1.6 101hp του 2000 ... εχω ρίξει σχεδόν 3 χιλιάρικα... Το αμάξι είναι άψογο μηχανικά εκτός από αναρτήσεις που τώρα άρχισαν να έχουν ένα μικρό θεματακι... Αλλά το καλοκαίρι σκοπεύω να το βάψω όλο.. Να το κολλήσω Μαξ αεροτομή διακριτική πισω με δυο ποδαρακια .... Και να τι χαμηλωσω με προσθηκες 3 ποντους .... Αμέσως λοιπόν μετά... Έρχεται αυτό που θα σας πω ... Σκέφτομαι να το κάνω 1.8t και μου εχουν πει ότι θα παει γυρω στο 3.500€ .... Εσείς τι πιστεύετε? Βρίσκω ευκολα κινητήρα με λίγα χιλιόμετρα??  Ο τωρινός έχει 231.000χλμ ... Θα έχει διαφορά? Σε απόδοση? Ευχαριστώ! 

Link to comment
Share on other sites

Πιο φτηνά θα σου πάει να το δώσεις και να πάρεις το1.8Τ. Μη συνδέστε συναισθηματικά με τα ερείπια, σίδερα είναι και μάλιστα σιδερένια φέρετρα που λέει και ο καημένος ο Ιαβέρης.Κανε και έρευνα αγοράς γιατί μπορείς να βρεις και φτηνότερα για τροπετο. 3500 βρίσκεις ολόκληρο το αμάξι πες τους χαιρετίσματα και μάλιστα μοντέλο 2004-2005

Sent from my A80Pro using Tapatalk





Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.