kostantis Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 (edited) Kαλησπερα σε ολους,ευχαριστω για την βοηθεια στα παιδια που στειλαν για να μπορεσω να γραψω γιατι δεν μπορουσα να το βρω!!λοιπον οι γνωσεις μου πανω στα αυτοκινητα ειναι λιγο περιορισμενες γιαυτο θα τα γραψω απ την αρχη ολα και θα ακουσω τα συμπερασματα σας!!εχω ενα golf του 1994,την περασμενη παρασκευη καθως οδηγουσα σε περιφεριακο δρομο σιγα σιγα η θερμοκρασια αρχισε να ανεβαινει και τελικα φτανοντας στο 120 μου αναψε λαμπακι,εβγαλα αλαρμ και σταματησα στην ακρη και το εσβησα,μην γνωριζωντας και πολλα ανοιξα σιγα σιγα το παραφλου(εκανε μια μικρη εκρηξη των νερων)και συμπληρωσα μεχρι απανω..μπηκα στο αμαξι και συνεχισα αλλα η θερμοκρασια δεν επεσε,σταματησα μετα απο 5 χλμ περιπου και αφου ειδα λιγους ασπρους καπνους απ το καπο(δεν ξαναεβγαλε καπνους μεχρι τωρα) το εσβησα,ελενξα τα λαδια μου που δεν ηταν και πολλα ειναι η αληθεια και τα συμπληρωσα,το αφησα σβηστο για κανα μισαωρο μετα το εβαλα μπρος και το αφησα στο ρελαντι και μεσα σε 10 λεπτα παλι η θερμοκρασια 120,επρεπε να ξεκινησω ομως γιατι ειχα ατομο μεσα οποτε εκανα αλλα 5 χιλιομετρα με αυτην την θερμοκρασια και το λαμπακι αναμενο..αφου παω σπιτι ξαναανοιγω το καπο και παρατηρω οτι παρα τους 120 βαθμους δεν δουλευει το βιντιλατερ το βαραω μια με ενα κλειδι και αρχιζει και ξεκιναει..οποτε μαλλον το προβλημα ηταν αυτο,το θεμα ειναι αν επειδη το δουλεψα δημιουργησα νεο προβλημα,το αμαξι μια εβδομαδα μετα δεν μου εχει ανεβασει καθολου θερμοκρασια αλλα το βιντιλατερ ξεκιναει στους 100 βαθμους και οχι στους 90 και σαβατ εβαλα νερο παλι στο παραφλου μεχρι απανω και τεταρτη ηταν στο μινιμουμ και αφου βαζω την τεταρτη μεχρι το μαξ αυτη την φορα και οχι τερμα σημερα το ελεξα και ειναι αναμεσα στο μαξ και στο μιν που σημαινει οτι παλι εχασε και επισης σημερα αφου εσβησα το αμαξι το πρωι μετα απο κανα 20λεπτο ανοιγω το καπο να ελενξω για τα νερα παλι και βλεπω κατι μικρες φισαλιδες που σιγα σιγα εφευγαν..και το ερωτημα ειναι γιατι χανει νερα??μηπως εκαψα φλατζα??τα λαδια μου παντως ειναι καθαρα(ουτε σαπουναδες ουτε τιποτα)και τα νερα ειναι καθαρα(δηλαδη δεν βλεπω να χουν παρει λαδια..σας ευχαριστω ολους προκαταβολικα και καλη υπομονη γιατι τωρα παρατηρω οτι εχω γραψει τεραστιο κειμενο.. Edited April 4, 2015 by nikdev Το κατεβατό που έγραψες είναι δυσανάγνωστο και δύσκολα θα κάτσει κάποιος νασχοληθεί, κάνε ένα κόπο να φτιάξεις παραγράφους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Αν δεν εχεις διαρροη απο κατω δυστυχως κατα πασα πιθανοτητα τα νερα πανε μεσα στο μοτερ. Οποτε επισκευη. Να ξερεις πως δεν επρεπε να συνεχισεις καθολου απο την στιγμη που σου ανεβασε θερμοκρασια μονο κακο κανεις.... Πηγαινε σε ενα συνεργειο της εμπιστοσύνης σου να βγαλεις πορισμα κ ελπιζω να την γλυτωσεις με οσο το δυνατον λιγοτερα χρηματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Δυστυχως με 120 βαθμους το μοτερ δεν εχει ελπιδες πιστευω. Ειδικα εφοσον συνεχισες,μεγαλο λαθος για μενα. Τωρα πας να δεις τι ζημια εχει,και τι εκανες που συνεχισες. Ευχομαι να ειναι οσο μικροτερη γινεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Oταν το μοτερ ανεβασει θερμοκρασια δεν το σβηνουμε καθολου συστολη διαστολη κυλινδρων κολλημα κυλινδου με εμβολο πεταγμα κινητηρα συμπληρωνουμε νερα μεχρι να την ριξει φυσιολογικα μονο του και μετα σβηνει πηγαινε το σε ενα συνεργειο εκαψες φλαντζα σιγουρα αν δεν ραγισε το καπακι τυχερος εισαι οσο για τους κυλινδρους θα τους δεις οταν λυσεις το μοτερ αν εχουν γρατσουνιστει βγαλε το μοτερ και πετατο κολλησε και ξαναξεκολλησε αν ειναι ενταξει παλι τυχερος εισαι μονο φλαντζα υπολογισε κανα 400αρι +τα περιφερειακα παραφλου κανα κωλαρο και οτι αλλο βρει ο μαστορας οτι θελει αλλαγη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostantis Posted April 3, 2015 Author Report Share Posted April 3, 2015 ευχαριστω σε ολους για της απαντησεις σας..400?????τοσο πολυ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Να ευχεσαι να ειναι μονο η φλατζα,που με 120 βαθμους που συνεχισες δεν το βλεπω. Αν την γλυτωσεις με μονο 400€ μην το πεις ουτε του παπα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα τα 400 δεν θα φτασουν ουτε για στραγαλια. Κριμα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostantis Posted April 3, 2015 Author Report Share Posted April 3, 2015 ναι ρε παιδια αλλα γιατι δεν μου βγαζει κατι??δλδ θελω να πω οτι τα νερα ειναι καθαρα το ιδιο και τα λαδια η θερμοκρασια ειναι καλη,το μονο που κανει ειναι αυτο με το παραφλου..παρολα αυτα ειναι σιγουρο οτι εχει τοσα προβληματα??δεν υπαρχει ελπιδα??!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Βρήκες νερα απο κατω; Φαινεται διαρροη; Αν οχι τοτε εχεις σοβαρο προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostantis Posted April 3, 2015 Author Report Share Posted April 3, 2015 μαλλον οχι,οποτε λογικα ειναι οπως τα λετε..και παλι ευχαριστω παιδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Τι εννοεις δεν σου βγαζει τιποτα; Ασπρο καπνο βγαζει απο την εξατμιση; Αν ανοιξεις την ταπα του λαδιου με σβηστη μηχανη εχει φουσκαλες; Αντλια νερου εχεις αλλαξει ποτε; Σε καιε περιπτωση δεν συμφερει η επισκευη αυτου του μοτερ αν ειναι κατι παραπανω απο φλατζα,διοτι βρισκεις μοτε ετοιμο μεταχειρισμενο μεχρι και στο golden hall πλεον. Ισως αν κοιταγες την θερμοκρασια και το εσβηνες μολις η βελονα αρχιζε να ανεβαζει να μιλαγαμε για να δουμε ΓΙΑΤΙ ανεβασε θερμοκρασια. 120 βαθμοι και ιδιαιετερα που συνεχισες το πιθανοτερο ειναη εχεις κανει ζημια. Φιλος σε βιταρα που εκανε το ιδιο με σενα,ραγισε καπακι,φλατζες,βαλβιδες,ολα μαζι 900€... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Έχει συγκοινωνήσει αυλός ψύξης με κύλινδρο.Σίγουρα έχεις συνεχή ατμό από την εξάτμιση.Ένας έλεγχο από εσένα εάν μπορείς: βγάζεις τα μπουζί, σε κάποιο θα δεις υποψία σκουριάς.Εκτός από φλάντζα, χρειάζεται και πλάνισμα το καπάκι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostantis Posted April 3, 2015 Author Report Share Posted April 3, 2015 δεν βγαζει απρο καπνο,ουτε φουσκαλες εχει η ταπα λαδιου ,οχι δεν εχω αλλαξει απο τοτε που το εχω εγω το αμαξι,αυτο για το μοτερ που ειπες ισως ειναι πιο οικονομικη λυση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostantis Posted April 6, 2015 Author Report Share Posted April 6, 2015 καλησπερα σε ολους,το πηγα σε μηχανικο,απιστευτο μου ειπε αλλα δεν εχει καψει φλατζα και το αμαξι δουλευει μια χαρα..το ψηγειο εχει τρυπα, πιθανοτατα απο την θερμοκρασια που ανεβασε,γιαυτο και φευγαν τα νερα.φτηνα βγηκε μελιγα λογια!!δεν μπορει να το μπαλωσει βεβαια γιατι ειναι πλαστικο αλλα μπορει να δοκιμασει με ενα υγρο μου ειπε,αν δεν κανει μετα αλλαγη ψυγειου!σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Ευτυχως φιλε μου μπραβο. Βεβαια θα προτεινα να το αλλαξεις ωστε να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο. Μη σε αφησει στο δρομο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 (edited) Άλλαξε καλύτερα το ψυγείο, γιατί έρχεται καλοκαίρι. Αυτές οι κόλλες που βουλώνουν, δεν είναι εμπιστοσύνης. Θα έχεις μειωμένη απόδοση και θερμοχωρητικότητα. Edited April 7, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...