Mdgeorge Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Καλημέρα.! Έχω το Passat fsi 1600 06 μοντέλο, Με αλλαγμένο καταλύτη μεταλλικό, βενζίνη μόνο 100 άρα μπαίνει κ service κάθε χρόνο για λάδια -φίλτρο Παρατήρησα σήμερα οτι σε χαμηλές στροφές οταν πατάω το γκάζι ακούω σαν κροτάλισμα στο κινητήρα ( ειδικά οταν αφινω το γκάζι ) ετσι ακούγονται τα πυρακια οταν χτυπανε; Κ αν ναι τι πρόβλημα θα δημιουργήσει κ πως επιδιορθωνεται; ( αν γίνεται κατι ) Εύχαριστω ! Καλη μήνα σε όλους ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 (edited) Όταν το φορτίο που καλείται να αντιμετωπίσει η μηχανή είναι μεγαλύτερο από τις δυνατότητες της στις συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας παρατηρείται κρουστική καύση(πειράκια).Αυτό συμβαίνει όταν υπάρχει κακής ποιότητας βενζίνα και όταν χρησιμοποιείται στο κιβώτιο ταχύτητα μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη στις τρέχουσες συνθήκες.Λύση: προσεγμένη ποιότητα βενζίνας και μικρότερη ταχύτητα στο σαμάν. Γι’ αυτό σε αυτόματα αυτοκίνητα δεν παρατηρείται ποτέ το φαινόμενο αφού πάντα έχουν μέσα την ταχύτητα που προβλέπεται.Εάν το φαινόμενο επαναλαμβάνεται συχνά έχουμε υπερθέρμανση του θαλάμου με αποτέλεσμα να τρυπήσει πιστόνι, να λιώσει μπουζί κλπ. Edited June 2, 2015 by TASOS M 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 αυτο που εχει δεν ειναι πυρακια.δεν ξερω τι ειναι αλλα πυρακια δεν ειναι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted June 2, 2015 Author Report Share Posted June 2, 2015 Ακούγεται απο κατω στην αρχή της εξάτμισης το κανει κ οταν ανεβάζω στροφές με Τρίτη ταχύτητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Δεν έχεις πρόβλημα με τα πυράκια αλλά με τον καταλύτη τον οποίο αντικατέστησες με μεταλλικό και πιο ελεύθερο.Ετσι ακούγεται είναι νορμαλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted June 2, 2015 Author Report Share Posted June 2, 2015 Ωραία ! Κ μια τελευταία ερώτηση πηραζει που ειναι πιο ελεύθερος ; Μήπως δεν κανει καλο στο ατμοσφαιρικό κινητήρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 αναψε κανενα λαμπακι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted June 3, 2015 Author Report Share Posted June 3, 2015 Όχι τιποτα ! 100 άρα που βάζω δεν ανάβει τιποτα ! Οταν μπαίνει η 95 μου ανάβει το check κ παντα το ιδιο μήνυμα μη καλη λειτουργία απόδοση καταλύτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 Με τοσα πειραματα που εχω κανει σε ατμοσφαιρικο μοτερ,στο θεμα εξατμιση,πιστευω οτι πιο ελευθερο,αδειαζει λιγο το αμαξι χαμηλα και μεσαια,χωρις προγραμμα. Ειμαι ηδη φουλ εξατμιση,και φιλτρο,και το βραδυ μου μιλαει το προγραμμα. Μπορεις πολυ απλα,να βρεις εναν φιλο με μαμα ιδιο με σενα,να κανεις ενα πατημα 30-160 να δεις διαφορα. Να αλλαξεις βενζιναδικο δοκιμασες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted June 3, 2015 Author Report Share Posted June 3, 2015 Θα αλλάξω πάλι στο τέλος θα κάνω εκδρομή για να βρω βενζίνη ! Πάντως ναι εχει πέσει λίγο η απόδοση με την αλλαγή ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 Θα αλλάξω πάλι στο τέλος θα κάνω εκδρομή για να βρω βενζίνη ! Πάντως ναι εχει πέσει λίγο η απόδοση με την αλλαγή ! Πάντως συμφωνα παντα με δοκιμες στο δρομο,οτι εχω πειραξει στην εξατμιση ΧΩΡΙΣ προγραμμα μονο χαμένος εχω βγει. Για προγραμμα γιατι δεν το σκεφτεσαι; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted June 3, 2015 Author Report Share Posted June 3, 2015 Δε το σκέφτομαι γιατι δε το ξέρω, η αλλαγή έγινε γιατι έπαθα ζημιά στον άλλο κατακτητή κ έμεινα εκει δεν ασχολήθηκα άλλο, που απευθύνομαι κ πως γίνεται ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 Επειδή δεν γνωρίζω ποιος ασχολειται με τα Fsi,νομιζω ομως οτι ο Revlimit ειναι μια καλή επιλογη,σύμφωνα με αυτα που ακουω,δεν τον ξερω προσωπικα,ουτε γνωριζω αν εχει εμπειρια πανω στα FSI. Ειμαι σε σοβαρές σκεψεις να το ξυπνησω λιγάκι,αλλα με κολώνει το υγράεριο,τα 213.000,και το αυτοματο σασμαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 ¨Οπως λέει και ο μαθητής μου ο πασατούκος,πρέπει να βάλεις πρόγραμμα και μετά να σκαλίξεις την εξάτμιση.Πράγματικα ακόμη και γω που έχω πρόγραμμα στον 1.6 fsi στους 130 ίππους βάζοντας τελικό από δίλιτρο ένιωσα χαμηλά να χάνω λίγο αλλά κέρδισα ψηλά και λίγο σε ήχο πιο μπάσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted June 3, 2015 Author Report Share Posted June 3, 2015 Ωραία στην Αθήνα ποιος το αναλαμβάνει αυτό ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 ¨Οπως λέει και ο μαθητής μου ο πασατούκος,πρέπει να βάλεις πρόγραμμα και μετά να σκαλίξεις την εξάτμιση.Πράγματικα ακόμη και γω που έχω πρόγραμμα στον 1.6 fsi στους 130 ίππους βάζοντας τελικό από δίλιτρο ένιωσα χαμηλά να χάνω λίγο αλλά κέρδισα ψηλά και λίγο σε ήχο πιο μπάσο. Χαχαχαχα,κυριε καθηγητά,λετε να το βάλω? Δεν ξερω τι επιπτωσεις θα εχει η αυξηση ροπης στο σασμαν,στο ηδη σκισμενο μοτέρ,και αν το προγραμμα θα συνεργαζεται ΑΨΟΓΑ με το υγράεριο. Γιατι 213.000 δεν ξερω αν εχω λαμπακι Check engine,δεν εχει αναψει εδω και 16 χρονια,δεν θελω χριστούγεννα καθε μερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted June 14, 2015 Author Report Share Posted June 14, 2015 Φυσικά υπαρχει κ η λύση να μπει ο μαμά καταλύτης ! Που ειναι προγραμματισμένος ο κινητήρας για αυτόν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...