Jump to content
Super_Vlaxos

Προβλημα Συμπίεσης Κινητήρα

Recommended Posts

Καλησπέρα στο Forum

 

Έχω στην κατοχή μου ένα VW Polo 1.4 16V του 2006 με περίπου 135.000χλμ

Ξαφνικά, το αμάξι ρετάρει κάποιες φορές χωρίς λόγο και μου ανάβει το Check Engine.

Αλλάξαμε μπουζί, καθαρίσαμε μπεκ, αλλάξαμε πολλαπλασιαστές. Τα ίδια

 

Τελικά, ο ένας κύλινδρος έχει χαμηλότερη συμπίεση!

Η πρώτη αναφορά είναι για άνοιγμα μηχανής, καθάρισμα κτλ... Περίπου 1200-1500 €.

 

προφανώς, δεν τα δίνω ούτε για πλάκα!

 

Υπάρχει καμία δεύτερη γνώμη; 

Διάβασα στο Forum για καθαριστικά και βενζίνη 100 οκτανιών σε ψηλές στροφές. Έχετε να προτείνετε κάποιο καλό καθαριστικό; Δοκίμασα της Wurth αλλά δεν είδα κάποια διαφορά.

 

Σας ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

πως γίνεται να χει έτσι απλά πτώση συμπίεσης?το αμάξι το χεις από καινούριο με την σωστή χρήση κ συντήρηση?

Link to comment
Share on other sites

Το έχω από καινούργιο με σωστή συντήρηση και δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα μέχρι σήμερα.

Επίσης, είναι μαμα (δεν έχω βάλει ποτέ χέρι).

 

Η απορία σου είναι και δικιά μου. Απλά διαπίστωσα ότι έχει παρατηρηθει σε αρκετούς κινητήρες (αν και οι περισσότεροι είναι TSI)

Link to comment
Share on other sites

Μόνο αν βγει το καπάκι του κινητήρα θα δεις φως. Με ματζούνια δεν πρόκειται να ανεβάσει συμπίεση ο κύλινδρος.

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

βρες ενα μεταχειρα μοτερ και βαλτο λιγοτερο θα σου στοιχησει.φυσικα μονο αμα εχεις εναν δικο σου μηχανικο που να σου δωσει και εγγυηση για το μοτερ.αλλιως κατεβασμα,ανοιγμα,διαγνωση βλαβης και επιδιορθωση της.

πριν κανεις οτιδηποτε κοιτα και μια για αντλια βενζινης μην ειναι ετοιμη να πεθανει!!μπορει να ειναι απο αυτη το ρεταρισμα

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Πεταλούδα κοίταξες/καθάρισες; Μου είχε τύχει παρόμοια κατάσταση λόγω αυτού.

Αν βέβαια η ηλεκτρονική διαχείριση έδειξε κύλινδρο συγκεκριμένο, τότε το πιθανότερο είναι να υπάρχει πρόβλημα στον κύλινδρο αυτόν, φλάντζα ή παρόμοιο εξάρτημα, που οδηγεί σε απώλεια πίεσης εντός αυτού.

Για εμένα, επειδή ήδη άλλαξες εξαρτήματα στα οποία δεν οφειλόταν το πρόβλημα (δεν ξέρω τι θα κάνεις με αυτά, αν θα ζητήσεις αποζημίωση), πήγαινε και σε άλλο συνεργείο για έλεγχο, μην μείνεις μόνο σε ένα συνεργείο και μάλιστα μόνο σε αυτό που ήδη είσαι.

Link to comment
Share on other sites

αθηνα ????και εγω θα λεγα να πας και αλλου να ρωτησεις και ν απαρεις τιμες...

Link to comment
Share on other sites

Πεταλούδα κοίταξες/καθάρισες; Μου είχε τύχει παρόμοια κατάσταση λόγω αυτού.

Αν βέβαια η ηλεκτρονική διαχείριση έδειξε κύλινδρο συγκεκριμένο, τότε το πιθανότερο είναι να υπάρχει πρόβλημα στον κύλινδρο αυτόν, φλάντζα ή παρόμοιο εξάρτημα, που οδηγεί σε απώλεια πίεσης εντός αυτού.

Για εμένα, επειδή ήδη άλλαξες εξαρτήματα στα οποία δεν οφειλόταν το πρόβλημα (δεν ξέρω τι θα κάνεις με αυτά, αν θα ζητήσεις αποζημίωση), πήγαινε και σε άλλο συνεργείο για έλεγχο, μην μείνεις μόνο σε ένα συνεργείο και μάλιστα μόνο σε αυτό που ήδη είσαι.

 

Πεταλούδα δεν σκέφτηκα καθόλου! Η ηλεκτρονική διαχείριση δεν δείχνει τίποτα. Απλά μέτρησαν συμπίεση και φαίνεται με χαμηλότερη ο ένας κύλινδρος. Σίγουρα θα δω και άλλη γνώμη! 

 

βρες ενα μεταχειρα μοτερ και βαλτο λιγοτερο θα σου στοιχησει.φυσικα μονο αμα εχεις εναν δικο σου μηχανικο που να σου δωσει και εγγυηση για το μοτερ.αλλιως κατεβασμα,ανοιγμα,διαγνωση βλαβης και επιδιορθωση της.

πριν κανεις οτιδηποτε κοιτα και μια για αντλια βενζινης μην ειναι ετοιμη να πεθανει!!μπορει να ειναι απο αυτη το ρεταρισμα

Εάν ήταν αντλία, θα ρετάρε συνεχώς! Το αυτοκίνητο κάνει ένα κουλό!

Ρετάρει, ανάβοσβήνει Check. 

Ξαναβάζεις εμπρός και το Check μένει απλά αναμμένο, ενώ το αυτοκίνητο δεν ρετάρει.

Ξαναβάζεις μπρος και έχει σβήσει το λαμπάκι και το αμάξι είναι νορμάλ!

Γενικά, δεν έχει αλλάξει καθόλου συμπεριφορά, ειδικότερα στις υψηλές στροφές.

 

Μόνο αν βγει το καπάκι του κινητήρα θα δεις φως. Με ματζούνια δεν πρόκειται να ανεβάσει συμπίεση ο κύλινδρος.

Νο money, no honey... 

Link to comment
Share on other sites

Τότε πήγαινε το έτσι χωρίς να το ζορίζεις ούτε για αστείο και όσο σε βγάλει. Αφού Νο money, no honey...

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Κατι δεν μου κολλάει πόσο μικρότερη δηλαδη ήταν η συμπίεση κ σε ποιόν κύλινδρο?Είδες την μετρηση με τα μάτια σου η στο είπε απλά ο μάστορας?

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Εάν ήταν αντλία, θα ρετάρε συνεχώς! Το αυτοκίνητο κάνει ένα κουλό!

Ρετάρει, ανάβοσβήνει Check. 

Ξαναβάζεις εμπρός και το Check μένει απλά αναμμένο, ενώ το αυτοκίνητο δεν ρετάρει.

Ξαναβάζεις μπρος και έχει σβήσει το λαμπάκι και το αμάξι είναι νορμάλ!

Γενικά, δεν έχει αλλάξει καθόλου συμπεριφορά, ειδικότερα στις υψηλές στροφές.

 

Νο money, no honey... 

 

Αν αναβοσβήνει, η κατάσταση είναι πιο δύσκολη, δεν είναι λογικά η πεταλούδα (μου άναβε σταθερά αναμμένη λυχνία).

Νόμιζα ότι σε εσένα απλά άναβε και έμενε αναμμένη εν συνεχεία η σχετική λυχνία.

Μου αναβόσβηνε όταν είχα πρόβλημα με πολλαπλασιαστές & ρετάρισμα.

Άσχετο: καταλύτη έχεις αλλάξει;

Είχες περάσει από νερά πριν αρχίσει να συμβαίνει ό,τι συμβαίνει;

Τέλος δες και εδώ (αν δεν το έχεις ήδη δει): http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45523

 

ΥΓ μετά από ψάξιμο: τελικά ο καταλύτης δεν είναι τόσο άσχετο με το θέμα αν το googlάρεις.

ΥΓ2: κάπου είδα τον όρο "βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης", στην οποίο οφειλόταν ίδιο πρόβλημα δυσλειτουργίας. Κάνε μια ερώτηση. Αλλιώς πάμε σε κανονική βαλβίδα κυλίνδρου (άνοιγμα κυλινδροκεφαλής και τα σχετικά..).

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.