Super_Vlaxos Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 Καλησπέρα στο Forum Έχω στην κατοχή μου ένα VW Polo 1.4 16V του 2006 με περίπου 135.000χλμ Ξαφνικά, το αμάξι ρετάρει κάποιες φορές χωρίς λόγο και μου ανάβει το Check Engine. Αλλάξαμε μπουζί, καθαρίσαμε μπεκ, αλλάξαμε πολλαπλασιαστές. Τα ίδια Τελικά, ο ένας κύλινδρος έχει χαμηλότερη συμπίεση! Η πρώτη αναφορά είναι για άνοιγμα μηχανής, καθάρισμα κτλ... Περίπου 1200-1500 €. προφανώς, δεν τα δίνω ούτε για πλάκα! Υπάρχει καμία δεύτερη γνώμη; Διάβασα στο Forum για καθαριστικά και βενζίνη 100 οκτανιών σε ψηλές στροφές. Έχετε να προτείνετε κάποιο καλό καθαριστικό; Δοκίμασα της Wurth αλλά δεν είδα κάποια διαφορά. Σας ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 πως γίνεται να χει έτσι απλά πτώση συμπίεσης?το αμάξι το χεις από καινούριο με την σωστή χρήση κ συντήρηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super_Vlaxos Posted December 1, 2015 Author Report Share Posted December 1, 2015 Το έχω από καινούργιο με σωστή συντήρηση και δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα μέχρι σήμερα. Επίσης, είναι μαμα (δεν έχω βάλει ποτέ χέρι). Η απορία σου είναι και δικιά μου. Απλά διαπίστωσα ότι έχει παρατηρηθει σε αρκετούς κινητήρες (αν και οι περισσότεροι είναι TSI) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 (edited) Μόνο αν βγει το καπάκι του κινητήρα θα δεις φως. Με ματζούνια δεν πρόκειται να ανεβάσει συμπίεση ο κύλινδρος. Edited December 1, 2015 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 βρες ενα μεταχειρα μοτερ και βαλτο λιγοτερο θα σου στοιχησει.φυσικα μονο αμα εχεις εναν δικο σου μηχανικο που να σου δωσει και εγγυηση για το μοτερ.αλλιως κατεβασμα,ανοιγμα,διαγνωση βλαβης και επιδιορθωση της. πριν κανεις οτιδηποτε κοιτα και μια για αντλια βενζινης μην ειναι ετοιμη να πεθανει!!μπορει να ειναι απο αυτη το ρεταρισμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 Πεταλούδα κοίταξες/καθάρισες; Μου είχε τύχει παρόμοια κατάσταση λόγω αυτού. Αν βέβαια η ηλεκτρονική διαχείριση έδειξε κύλινδρο συγκεκριμένο, τότε το πιθανότερο είναι να υπάρχει πρόβλημα στον κύλινδρο αυτόν, φλάντζα ή παρόμοιο εξάρτημα, που οδηγεί σε απώλεια πίεσης εντός αυτού. Για εμένα, επειδή ήδη άλλαξες εξαρτήματα στα οποία δεν οφειλόταν το πρόβλημα (δεν ξέρω τι θα κάνεις με αυτά, αν θα ζητήσεις αποζημίωση), πήγαινε και σε άλλο συνεργείο για έλεγχο, μην μείνεις μόνο σε ένα συνεργείο και μάλιστα μόνο σε αυτό που ήδη είσαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 αθηνα ????και εγω θα λεγα να πας και αλλου να ρωτησεις και ν απαρεις τιμες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super_Vlaxos Posted December 2, 2015 Author Report Share Posted December 2, 2015 Πεταλούδα κοίταξες/καθάρισες; Μου είχε τύχει παρόμοια κατάσταση λόγω αυτού. Αν βέβαια η ηλεκτρονική διαχείριση έδειξε κύλινδρο συγκεκριμένο, τότε το πιθανότερο είναι να υπάρχει πρόβλημα στον κύλινδρο αυτόν, φλάντζα ή παρόμοιο εξάρτημα, που οδηγεί σε απώλεια πίεσης εντός αυτού. Για εμένα, επειδή ήδη άλλαξες εξαρτήματα στα οποία δεν οφειλόταν το πρόβλημα (δεν ξέρω τι θα κάνεις με αυτά, αν θα ζητήσεις αποζημίωση), πήγαινε και σε άλλο συνεργείο για έλεγχο, μην μείνεις μόνο σε ένα συνεργείο και μάλιστα μόνο σε αυτό που ήδη είσαι. Πεταλούδα δεν σκέφτηκα καθόλου! Η ηλεκτρονική διαχείριση δεν δείχνει τίποτα. Απλά μέτρησαν συμπίεση και φαίνεται με χαμηλότερη ο ένας κύλινδρος. Σίγουρα θα δω και άλλη γνώμη! βρες ενα μεταχειρα μοτερ και βαλτο λιγοτερο θα σου στοιχησει.φυσικα μονο αμα εχεις εναν δικο σου μηχανικο που να σου δωσει και εγγυηση για το μοτερ.αλλιως κατεβασμα,ανοιγμα,διαγνωση βλαβης και επιδιορθωση της. πριν κανεις οτιδηποτε κοιτα και μια για αντλια βενζινης μην ειναι ετοιμη να πεθανει!!μπορει να ειναι απο αυτη το ρεταρισμα Εάν ήταν αντλία, θα ρετάρε συνεχώς! Το αυτοκίνητο κάνει ένα κουλό! Ρετάρει, ανάβοσβήνει Check. Ξαναβάζεις εμπρός και το Check μένει απλά αναμμένο, ενώ το αυτοκίνητο δεν ρετάρει. Ξαναβάζεις μπρος και έχει σβήσει το λαμπάκι και το αμάξι είναι νορμάλ! Γενικά, δεν έχει αλλάξει καθόλου συμπεριφορά, ειδικότερα στις υψηλές στροφές. Μόνο αν βγει το καπάκι του κινητήρα θα δεις φως. Με ματζούνια δεν πρόκειται να ανεβάσει συμπίεση ο κύλινδρος. Νο money, no honey... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 (edited) Τότε πήγαινε το έτσι χωρίς να το ζορίζεις ούτε για αστείο και όσο σε βγάλει. Αφού Νο money, no honey... Edited December 2, 2015 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Κατι δεν μου κολλάει πόσο μικρότερη δηλαδη ήταν η συμπίεση κ σε ποιόν κύλινδρο?Είδες την μετρηση με τα μάτια σου η στο είπε απλά ο μάστορας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 (edited) Εάν ήταν αντλία, θα ρετάρε συνεχώς! Το αυτοκίνητο κάνει ένα κουλό! Ρετάρει, ανάβοσβήνει Check. Ξαναβάζεις εμπρός και το Check μένει απλά αναμμένο, ενώ το αυτοκίνητο δεν ρετάρει. Ξαναβάζεις μπρος και έχει σβήσει το λαμπάκι και το αμάξι είναι νορμάλ! Γενικά, δεν έχει αλλάξει καθόλου συμπεριφορά, ειδικότερα στις υψηλές στροφές. Νο money, no honey... Αν αναβοσβήνει, η κατάσταση είναι πιο δύσκολη, δεν είναι λογικά η πεταλούδα (μου άναβε σταθερά αναμμένη λυχνία). Νόμιζα ότι σε εσένα απλά άναβε και έμενε αναμμένη εν συνεχεία η σχετική λυχνία. Μου αναβόσβηνε όταν είχα πρόβλημα με πολλαπλασιαστές & ρετάρισμα. Άσχετο: καταλύτη έχεις αλλάξει; Είχες περάσει από νερά πριν αρχίσει να συμβαίνει ό,τι συμβαίνει; Τέλος δες και εδώ (αν δεν το έχεις ήδη δει): http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45523 ΥΓ μετά από ψάξιμο: τελικά ο καταλύτης δεν είναι τόσο άσχετο με το θέμα αν το googlάρεις. ΥΓ2: κάπου είδα τον όρο "βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης", στην οποίο οφειλόταν ίδιο πρόβλημα δυσλειτουργίας. Κάνε μια ερώτηση. Αλλιώς πάμε σε κανονική βαλβίδα κυλίνδρου (άνοιγμα κυλινδροκεφαλής και τα σχετικά..). Edited December 2, 2015 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...