Jump to content
v@p@

Golf 5 Gti - Απορίες για Front mount intercooler και Θερμοκρασία IAT

Recommended Posts

Για να δεις εσύ ο ίδιος τις διαφορές,

ρόλαρε το αμάξι ώστε να έχεις iat +3 έως +5 και κάνε 3 πατήματα 4ης  2000-7200 κόφτη και Logare την iat.

αν κρατήσεις τα δεδομένα, μπορείς  να κάνεις το γράφημα και να δεις πως συμπεριφέρεται το cooler σου ακριβώς στο πάτημα και στη διάρκεια.

 

Με Revo St2 και αντλία το αμάξι κάνει μεγάλο ob και ψήνει το i/c, γι΄αυτό θες καλό cooler.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Οκ καλως θα την κανω την δοκιμή μια απο αυτες τις μερες και θα ενημερωσω για το αποτελεσμα. Θεωρητικά δλδ όταν θα βαλω κ04 και ρυθμίσω και παίξω στα 350 κτλ. Θα δω ακομα μεγαλύτερα +++. Ουσιαστικά αυτο δεν μου λες;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Front mount intercooler! (Θερμοκρασία εισαγόμενου αερα)

Για να δεις εσύ ο ίδιος τις διαφορές,

ρόλαρε το αμάξι ώστε να έχεις iat +3 έως +5 και κάνε 3 πατήματα 4ης  2000-7200 κόφτη και Logare την iat.

αν κρατήσεις τα δεδομένα, μπορείς  να κάνεις το γράφημα και να δεις πως συμπεριφέρεται το cooler σου ακριβώς στο πάτημα και στη διάρκεια.

 

Με Revo St2 και αντλία το αμάξι κάνει μεγάλο ob και ψήνει το i/c, γι΄αυτό θες καλό cooler.

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/60962-Front-mount-intercooler%21-%28%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%B1%29/page__view__findpost__p__599901

Εκανα λογκαρισμα εχθες φιλε μου. Συνθήκες εξωτερικές παρομοιες κ μ την αλλη φορα. Πιο ζεστό αμαξι ομως ηταν απο μεγαλη βολτα. Λοιπον απο τ πατά η μικρότερη τιμη π εχω ειναι +10 κ η μεγαλύτερη που ειδα εχθες ηταν +24 να προσθέσω επισης οτι στις 3700 ειδα και 2,1 οβερ! Νομιζω οτι χωρίς αυτες τις πιέσεις μ κ04 οι θερμοκρασίες θ πέσουν κ επισης θ φτιαξω κ εισαγωγη νομιζω παιζει αρκετό ρόλο στα νούμερα που βλεπω τα οποία δεν ειναι κ τραγικά σ σχεση κ μ άλλων φίλων εχθες τ βραδυ που ταλιγκαραμε δν ειδα τρελές διαφορες!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οταν εννοεις τραγικα σε σχεση με φιλων που εχουν ακριβως τα ιδια setup Με αλλο i/c?

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Βαλε τα δεδομενα σ' ενα google docs να τα δουμε αν θες, για να μην μιλαμε γενικα

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν το εχω εγω το λογκαρισμα εχω iPhone και δεν ειναι οτι πιο εύκολο σε αυτα τα κολπα όποτε μολις το παρω απο το κινητο που τ εχει θα το ανεβάσω. Μπορω στο ιδιο θεμα κανονικα όπως ειμαι;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παλεύω όλη μερα να τα φτιαξω δεν μπόρεσα κανονικα τα εκανα φωτο και τα εστειλα αν μπορεις ν τα δεις κ ζούμαρεις.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα. Θα ήθελα γνώμες για την τοποθέτηση παραλλήλου intercooler με το εργοστασιακό για set up K04. Σημειώνω μιλάμε για gti mk6 (dsg).

Περισσότερο για λόγους αισθητικής παρά για λόγους απόλυτης απόδοσης.

Γνωρίζω ότι του s3 επαρκεί για αυτό το set up, αλλά όπως είπα εμφανισιακά θα το προτιμούσα.

Στο net βρίσκω σε χαμηλές τιμές kit (china made) και επειδή δεν έχω άποψη για αυτά θα ήθελα την γνώμη σας τόσο για το αν "δουλεύει" το παράλληλο και αν το κινεζικό θα ειναι και λειτουργικό.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Του S3 με χωρητικότητα 11 λίτρα είναι οριακά αποδεκτό για K04 set up, πράγμα που σημαίνει ότι στην καυτή Ελλάδα το καλοκαίρι ακόμα και αργά τη νύχτα με 28-30 βαθμούς το heatsoak έρχεται για πλάκα. Το έχουν δοκιμάσει άτομα από εδώ μέσα και όλοι λένε το ίδιο. Του GTI βέβαια έχει χωρητικότητα μόλις 7-8 λίτρα οπότε τα 11 του S3 είναι value for money καθώς είναι οικονομική λύση. Αλλά η καλύτερη λύση, αν και ακριβή, είναι είτε APR, ΙΕ και παρεμφερή, χωρητικότητας πάνω κάτω 15 λίτρα, τα οποία σύμφωνα με κατόχους είναι αρκετά ακόμα και για big turbo 600+ και εγώ απο προσωπική εμπειρία μέχρι τώρα με το APR πρέπει να σου πω ότι προσπάθησα να το ζεστάνω το καλοκαίρι που μας πέρασε και δεν τα κατάφερα. Μέσα στο καμίνι πάνω από +9 από εξωτερική δεν ανέβσε, σε διαδοχικά πατήματα μέχρι 210 χλμ., κτήνος. Φυσικά όλα αυτά αντικαθιστούν το εργοστασιακό, οπότε αισθητικά δεν είναι αυτό που ζητάς, όμως να ξέρεις ότι λόγω μεγέθους και αλουμινένιων άκρων, αν κοιτάξεις πίσω από τη μάσκα φαίνεται η πάνω πλευρά του. Απλά δεν φαίνεται ολόκληρο το core από κάτω όπως στα παράλληλα.

Να ξέρεις επίσης ότι ακόμα και συνδυασμός S3 με παράλληλο π.χ. forge, αποδίδει χειρότερα από ένα σαν το APR και αντίστοιχα.

Από κει και πέρα αν σε ενδιαφέρει περισσότερο το αισθητικό κομμάτι βάλε παράλληλο, εγώ απλά σε ενημερώνω πριν βάλεις κάτι που στο τέλος δεν θα σε καλύπτει, γιατί η βελτίωση είναι γλυκιά και εθιστική. Σε μερικά πράγματα αξίζει να κάνει κανείς υπομονή να μαζέψει τα χρήματα και να βάλει κάτι πραγματικά καλό.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σε ευχαριστω καταρχήν για το μακροσκελές ποστ σου και κατά δεύτερον για την μεταφορά της εμπειρίας σου και των γνώσεων σου.
Σίγουρα δεν αμφισβητώ την ποιότητα των επωνύμων προϊόντων πλην όμως θεωρώ ότι υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις για όλα τα βαλάντια.
Όπως προανέφερα δεν αναζητώ το απόλυτο, όσον αφορά τις επιδόσεις, το ζητούμενο για μένα ειναι η αξιοπιστία του μοτέρ και όπως πολυ καλά ανέφερες στις υψηλές θερμοκρασίες του τόπου μας. Θέματα λαγκαρισματος δεν με απασχολούν ιδιαίτερα γιατί δεν ειμαι οδηγός που θα στηθώ δίπλα με κάποιον αλλο.
Θεωρητικά μιλώντας, η αύξηση του όγκου του ψυχώμενου αέρα ειναι η τροφή για ποιο αποτελεςματικο "φούσκωμα" του τουρμπο με το παράλληλο intercooler μπροστά στον προφυλακτήρα να έρχεται πρώτο στον φρέςκο αέρα.
Το intercooler του s3 ειναι κατα 25% μεγαλύτερο απο το εργοστασιακό ενώ της apr ειναι κατα 71%. Ο συνδυασμός εργοστασιακού και παραλλήλου αποφέρει αύξηση κατα 73%.
Το ζητούμενο για μένα ειναι οχι μόνο θεωρητικα αλλα και πρακτικά να δουλεύει το παραλληλο.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλά φίλε μου. Συμπτωματικά την απάντηση όταν και γω ψαχνόμουν για κούλερ την έλαβα από το vwclub, εδώ. Σε πάω κατευθείαν στο δικό μου ποστ, απαντώντας στη βοήθεια του μέλους quicksilver του οποίου η βοήθεια ήταν καθοριστική για την τελική επιλογή μου. Φυσικά διάβασα και τα υπόλοιπα ποστ πιό πάνω τα οποία ήταν επίσης χρήσιμα και τελικά ενώ αρχικά είχα ξεκινήσει γλυκοτοιτάζοντας το forge twintercooler εν μέρει για το αισθητικό κομμάτι όπως εσύ, κατέληξα στο APR γιατί υπερίσχυσε το κομμάτι της απόδοσης. Βέβαια εγώ γενικά βάζω πρώτα επιδόσεις και μετά εμφάνιση οπότε ήταν μάλλον αναμενόμενη η επιλογή μου. Πάντως σου προτείνω να ρίξεις μια ματιά στο θέμα που  σου δείχνω που πιθανόν κατευθύνει και σένα στη σωστή απόφαση.

Όπως θα διαπιστώσεις και όπως διαπίστωσα και γω τότε, το APR θερμοκρασιακά έχει τις χαμηλότερες, και έπεται το S3 σκέτο που ισοβαθμεί πάνω κάτω με τον συνδυασμό ΟΕΜ + forge που μπορούν να φτάσουν και σε διαφορές 10 βαθμών συγκριτικά με το APR. Λίγο πριν την τελική επιλογή μου είχα καταλήξει ανάμεσα στο APR και στο combo S3 + forge ο οποίος συνδυασμός έχει φορεθεί πολύ στις ΗΠΑ με εξαιρετικά ομολογουμένως αποτελέσματα. Τελικά από μια παράλληλη έρευνα που έκανα τότε και σε άλλα forums, είχα βρει ότι ο συνδυασμός αυτός πέφτει κάπου ανάμεσα στο APR και στις άλλες 2 επιλογές που προανέφερα, με τάση πιό κοντά στο APR αλλά και πάλι ερχόταν 2ο. Τώρα πιθανότατα όπου APR να βάλεις και ΙΕ, Unitronic και δε ξέρω και ποια άλλα παρεμφερή, εγώ διάλεξα APR και λόγω των κριτικών που διάβασα για το συγκεκριμένο, κυρίως από ΗΠΑ που καραφοριέται αλλά και από γνώμες από εδώ Ελλάδα. Μην μένεις μόνο στο μέγεθος παίζουν και άλλα ρόλο στην αύξηση της αποδοτικότητας ενός cooler, είναι τα fins πώς είναι φτιαγμένα, η ροϊκότητα κ.α.

Choice is yours my friend. :good:

edit: αν τελικά επιλέξεις παράλληλο και ειδικά china δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν ασχολήθηκα άλλο. Ουσιαστικά σου δίνω πληροφορίες μήπως και τελικά διαλέξεις να μην πας σε λύση παράλληλου. Πάντως για την ιστορία είμαι πολύ υπέρ των china coolers καθώς και στου μέλους queen το cupra 1.4 tsi από china βάλαμε και έχει βγει δέκα φορές καλύτερο από το forge που βγάζει για το συγκεκριμένο αμάξι, το οποίο είναι και υβρίδιο και δεν καταλαβαίνει τίποτα, έχουμε λογκάρει θερμοκρασίες που δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου. Οπότε έχεις απόλυτο δίκιο ότι υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές πέρα από τα επώνυμα, και μάλιστα εξαιρετικές εναλλακτικές! Απλά για τα 2λιτρα TFSI και ειδικά από Κ04 και πάνω, από όσα έχω δει και διαβάσει τουλάχιστον, καλύτερα δουλεύουν αυτά που σου γράφω. Τώρα τι να πω, μακάρι να βρεις αυτό που θα σε καλύψει εσένα τον ίδιο.

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου έχεις δίκιο αναφορικά με την ποιότητα του APS. Σίγουρα δουλεύει και τα αποτελέσματα έχουν καταγράφει απο πολλούς και σε διαφορετικά φόρουμ. Όμως τα χρήματα που κοστίζει σήμερα +€1.000, πιστεύω ότι ειναι υπερβολικά για αυτο που θέλω να πετύχω.
Και εγώ γνωρίζω κάτοχο golf mk5 1,4 με κινεζικό παράλληλο το οποίο του έχει μέχρι στιγμής συμπεριφερθεί πολυ καλά. Αν πάθει κατι στο μέλλον κανεις δεν το γνωρίζει.
Εδώ να μην ξεχάσουμε τα προβλήματα με τα πλαστικά πλαϊνά του ΟΕΜ s3, καθώς και με τα καινούργια τα ανοίγματα που παθαίνουν στις γωνιές τους.
Νομίζω ότι αισθητικά θα με καλύψει ενα κινεζικό και σίγουρα θα βοηθήσει σε κάποιον βαθμό στην ανακούφιση των θερμοκρασιών.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όχι έχεις δίκιο είναι πανάκριβο είναι γνωστό ότι η APR βάζει πολύ καπέλο στις τιμές γενικά σε όλα της τα προϊόντα, βλέπε αντλίες, turbo kit, γιατί οι εξατμίσεις? δυόμισι χιλιάρικα εξάτμιση... Και ποτηράκι για την υψηλής να βγάλει θα έχει καπέλο. Και μη νομίζεις ότι μόνο στη χώρα μας ή στην Ευρώπη μπαίνει το καπέλο, και στις ΗΠΑ θεωρούνται πανάκριβα. Αλλά από ποιότητα είναι ψηλά σίγουρα. Ψάξε καλά αν τελικά πας σε παράλληλο, ρώτα μηχανικούς κτλ., στο cupra ο ίδιος ο μηχανικός που το έφτιαχνε μας έφερε το κινέζικο cooler, και το βάλαμε επειδή τον εμπιστευόμασταν, και να το φτύσουμε μέχρι τώρα το σηκώνει το υβρίδιο απίστευτα καλά. 11 λίτρα είναι παρεπιπτόντως, και ποιοτικά δεν ξέρω αλλά τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους, οπότε σίγουρα έκατσε παραπάνω από καλό.

Ενδεικτικά σου βάζω τις δικές μου θερμοκρασίες πέρσι το χειμώνα, είναι από το θέμα της παρουσίασης που κάποια στιγμή θα διαγράψω και θα ξαναφτιάξω από την αρχή και το λογκάρισμα ίσως δεν το ξαναβάλω, οπότε εδώ:

 

stg2plus_log_22-01-2016.jpg

 

Τα δυο πατήματα που βλέπεις ήταν πριν βάλω πρόγραμμα στο DSG που είχα κόφτη 6700-6800, τώρα ο κόφτης είναι πάνω από τις 7500. Πατάω από 3η 100 μέχρι 180. Σε πρόσφατο λογκάρισμα όπως είναι το αμάξι τώρα με το DSG και τους R8 πολλαπλασιαστές που μπήκαν τελευταίοι, σε ανάλογο πάτημα αλλά μέχρι 210, αυτό το +5 που βλέπεις από την αρχή μέχρι το τέλος έφτασε το πολύ μέχρι το +7 με +8. Συνολικά από εξωτερική μέχρι +10 είδα το πολύ.

Καλή αγορά σου εύχομαι φίλε μου, ότι και να διαλέξεις. :good:

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

On 2/28/2016 at 11:11 AM, Vassilis63 said:

Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης, αντιγράφω από της δυναμομετρήσεις που βρήκα εδώ στο forum όπου σε κάποιες φαίνεται η ΙΑΤ.

quicksilver πρώτη μέτρηση +25,7 δεύτερη μέτρηση +31.1

nikDEV  +32

vassilis63 +11,6

DarkX πρώτη μέτρηση +10.6 δεύτερη μέτρηση +43.1

Αυτά μόνο για αντικείμενο προβληματισμού και μελέτης και τίποτα περισσότερο.

Δεν απαντώ συγκεκριμένα στον φίλο Βασίλη, απλά μιας και μεταφέρθηκαν τα παραπάνω μου ποστ σε αυτό το θέμα και τόσο καιρό δεν είχα προσέξει ότι είχαν αναφερθεί οι θερμοκρασίες μου, κάνω quote απλά για να διευκρινήσω ότι αυτές μου οι θερμοκρασίες είναι:

το +10.6 από δυναμομέτρηση Maha Φωτεινέλη με stage 1 πρόγραμμα και εισαγωγή ITG (με το παλιό λαδωμένο φίλτρο που είχα τότε, 86άρης λαιμός αλλά λιγότερο ελεύθερο εσωτερικά και λίγο μικρότερο) και ως γνωστό το edition 30 φοράει Κ04 turbo, μαμά κούλερ που είναι σαν του Κ03 GTI

και το +43.1 είναι από δυναμομέτρηση Maha Τσακανίκα με stage 2+ πρόγραμμα, εισαγωγή ITG (με το καινούργιο λαδωμένο φίλτρο που είμαι και μέχρι σήμερα, πάλι 86άρης λαιμός αλλά πιό ελεύθερο εσωτερικά και λίγο μεγαλύτερο) εξάτμιση από turbo μέχρι πίσω 76, αντλία, και μαμά κούλερ όπως η πρώτη μέτρηση.

Και να πω δυο λόγια γενικά επίσης προς οποιονδήποτε. Ανεξαρτήτως τι φοράει καθένας δεν έχουν καμία σχέση οι διαφορές θερμοκρασιών μέσα στο dyno room από μέτρηση σε κανονικές συνθήκες έξω. Ειδικά στα Maha τα οποία μπορεί να είναι αξιόπιστα δυναμόμετρα (έχει γίνει συζήτηση πάνω σ' αυτό στην οποία η queen είχε παρουσιάσει ενδιαφέροντα στοιχεία), όμως o AIR 8 ανεμιστήρας του LPS 3000 είναι σημαντικό weak spot. Βάλε και ότι πολλές φορές το αμάξι βράζει μέχρι να πατήσει καλά στα ράουλα, ειδικά αν φοράς ημισλίκ μέχρι να ζεσταθούν είναι βάρκα γυαλό, καταλήγεις στο τέλος να ζεστάνεις και το APR cooler που έξω στο δρόμο δεν καταλαβαίνει τίποτα. Στις τελευταίες 2 μου μετρήσεις στου Τσακανίκα όταν έβαλα το APR είχα +18 και +20 από το περιβάλλον, και βγαίνω και λογκάρω έξω και βγάζω μέχρι max +10 σταθερά σε διαδοχικά πατήματα μέχρι 210. Ακόμα και το καλοκαίρι που πέρασε πατούσα έξω με 30 βαθμούς και υγρασία και δεν είχα πάνω από 40 εισερχόμενη ποτέ. Τώρα έχω πάλι δυναμομέτρηση και δεν περιμένω κανένα θαύμα πάλι στο +18 θα είμαι. Χώρια που εκεί μέσα πολλές φορές έχει πατήσει ένα κτήνος πριν μπεις εσύ και έχει βράσει τον χώρο και μπαίνεις εσύ και μένεις με το κοντομάνικο και λες ωραία καλά που ήρθα να μερήσω χειμώνα. Μια χαρά τα Maha για να βλέπεις διαφορές πριν και μετά από μία βελτίωση και γω σε Maha πάω, αλλά το αμάξι με τις μοίρες και πίεση που κόβει εκεί μέσα δεν μπορεί να βγάλει τα πραγματικά άλογα, ακόμα και με τη διορθωμένη πάλι χαμένος βγαίνεις. Μόνο για διαφορές πριν και μετά. Σαν απόλυτο νούμερο αν κάποιος ενδιαφέρεται πρέπει να παει σε διαφορετικά δυναμόμετρα και να βγάλει ένα μέσο όρο, να κάνει και δοκιμές έξω και να βγάλει μια προσέγγιση.

Link to comment
Share on other sites

     Πράγματι έτσι είναι, όταν θα βρεις λίγο ανοικτό δρόμο μπροστά το ΙΑΤ θα επανέλθει σε λογικά νούμερα, αλλά γιατί να περιμένεις κάθε φορά πότε θα ξεπυρώσει το μηχανοστάσιο μετά από ένα μποτιλιάρισμα για να πατήσεις? 

   Συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω κάποιον που έχει διαθέσει κάποιο σεβαστό ποσό για μετατροπές να επιμένει και να μην βάζει μια εισαγωγή που θα παίρνει απ' ευθείας με σκουπάκι από τη μετόπη κρύο αέρα και να ταλαιπωρείται με διάφορα φίλτρα "πεταμένα" όπου νάνε στο μηχανοστάσιο. Ακόμη και η λύση με θερμοασπίδες είναι ημίμετρο    (το εργοστασιακό φιλτροκούτι με ελεύθερο φίλτρο πάνελ είναι μακράν η καλύτερη επιλογή συγκρινόμενη με οποιαδήποτε ΧΧΧ φιλτροχοάνη "κάπου μέσα")

Πιο κάτω, 500R ό,tι πιο κλασικό σε εισαγωγή, σκούπα στη μετόπη και βαρελάκι.

b73166ebd394185ca34de8ccdf229fc6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν κερδίζουμε κάτι ουσιαστικό στην iat, καθώς εξαρτάται κυρίως από το intercooler, τη μορφολογία του turbo, το πρόγραμμα, τις σωληνώσεις και τις καιρικές συνθήκες κλπ.

Κερδίζουμε εμφανισιακά φυσικά και σίγουρα ένα αρτιότερο μηχανοστάσιο πιο κοντα στα εργοστασιακά προτυπα.

 

Δεν ξεχνάμε ότι ο αέρας που θα μπεί στο ακροφύσιο της τουρμπίνας μικρή σημασία έχει αν μπεί στους 30 ή 35 βαθμούς όταν βγαίνει από το πυρωμένο τούρμπο προς το i/c για να δροσιστεί.

Αυτό που μετράει όσο ανεβαίνει το μέγεθος της τουρμπίνας είναι η μάζα αέρα, όσο πιο ελεύθερη και μεγάλη εισαγωγή με ικανότητα ρουφήγματος τόσο καλύτερα.

Συμπληρωματικά η πιο ελεύθερη εισαγωγή βρίσκεται σε απόλυτη τιμή πιο κοντα στην ατμοσφαιρική πίεση, που είναι και θεμιτό.

Ο λόγος είναι απλός, όσο μικρότερη πτώση πίεσης έχουμε τόσο το καλύτερο.

Κι επειδή πάντα θα μιλάμε για Log ή πατήματα, διότι μετράμε iat σε wot (load) και όχι ambient, εκεί δεν υπάρχει διαφορά ουσιαστική.

 

Κλείνοντας το offtopic, αν υπάρχουν απορίες μπορούμε να το συζητήσουμε στην ενότητα με τις εισαγωγές εκτενέστερα. :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , nikdev said:

Δεν κερδίζουμε κάτι ουσιαστικό στην iat, καθώς εξαρτάται κυρίως από το intercooler, τη μορφολογία του turbo, το πρόγραμμα, τις σωληνώσεις και τις καιρικές συνθήκες κλπ.

Κερδίζουμε εμφανισιακά φυσικά και σίγουρα ένα αρτιότερο μηχανοστάσιο πιο κοντα στα εργοστασιακά προτυπα.

 

Δεν ξεχνάμε ότι ο αέρας που θα μπεί στο ακροφύσιο της τουρμπίνας μικρή σημασία έχει αν μπεί στους 30 ή 35 βαθμούς όταν βγαίνει από το πυρωμένο τούρμπο προς το i/c για να δροσιστεί.

Αυτό που μετράει όσο ανεβαίνει το μέγεθος της τουρμπίνας είναι η μάζα αέρα, όσο πιο ελεύθερη και μεγάλη εισαγωγή με ικανότητα ρουφήγματος τόσο καλύτερα.

Συμπληρωματικά η πιο ελεύθερη εισαγωγή βρίσκεται σε απόλυτη τιμή πιο κοντα στην ατμοσφαιρική πίεση, που είναι και θεμιτό.

Ο λόγος είναι απλός, όσο μικρότερη πτώση πίεσης έχουμε τόσο το καλύτερο.

Κι επειδή πάντα θα μιλάμε για Log ή πατήματα, διότι μετράμε iat σε wot (load) και όχι ambient, εκεί δεν υπάρχει διαφορά ουσιαστική.

 

Κλείνοντας το offtopic, αν υπάρχουν απορίες μπορούμε να το συζητήσουμε στην ενότητα με τις εισαγωγές εκτενέστερα. :thumbsu:

Τα νούμερα της IAT στο ΜΑΗΑ  άλλα λένε.... είμαι στους +11.6 C με το "μικρό" εργοστασιακό cooler,  μετά από απίστευτο μποτιλιάρισμα που έφαγα για να φτάσω από Αγ. Παρασκευή - Πειραιά στον Φωτεινέλη και κατευθείαν μέτρηση.

Το off topic που είναι ? για IAT δεν συζητάμε?

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα αφορα αποριες για fmic για gti ας μεινουμε εδω.
Υπαρχει αλλο θεμα για εισαγωγες. Στο προηγουμενο ποστ μιλας για εισαγωγες σκουπες και παπαδες η δεν βλεπω καλα;
Κι επειδη κι εγω ειπα εγραψα κανα δυο αραδες ας μην το ξεχειλωσουμε αλλο εχουμε ωραιοτατο θεματακι για εισαγωγες




Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.