Jump to content
Κωνσταντινος Φα

Golf 4 1.4 - Αναβαθμιση Μοτερ [Επιλογές Βελτίωσης για 140ps]

Recommended Posts

Καλημέρα καλή εβδομάδα επεσα πάνω σε μια αγγελία για έναν 1600 Bsb κινητήρας με πολλά πράγματα πανω.Αναφορικά το παλικάρι δίνει :

"ΚΟΜΠΛΕ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ 1600 ΜΟΤΕΡ BCB ΣΑΣΜΑΝ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΧΤΑΠΟΔΙ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΥΠΟΥ SUPERSPINT ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ-ΡΟΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ-ΟΡΓΑΝΑ-ΚΛΕΙΔΙΑ-ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ." όλο στα 1100 ευρώ 

Παραθέτω και φώτο 

Περιμένω νέα σας

6769018_1_b.jpg

6769018_2_b.jpg

6769018_0_b.jpg

6769018_8_b.jpg

6769018_6_b.jpg

Edited by Κωνσταντινος Φα
Link to comment
Share on other sites

On 22 Μαρτίου 2016 at 5:34 ΜΜ, Κωνσταντινος Φα said:

Σε απαντηση φιλου το αμαξι τωρα βγαζει 71 αλογα.Καλα ειναι αν σκεφτεις οτι ειναι 15 χρονων αμαξι.Παιδια ας αφησουμε το οικονομικο και οτι αν αξιζει η οχι εχω την διαθεση το παραπανω αμαξι να το ομορφηνω εξωτερικα και να το δυναμωσω.μηχανικα.Εχω κοιταξει λυση τρομπετου για 1,8 προσωπικα δεν αξιζει βγαινουν πανω απο 20000 ασε κ τις βενζινες. Με την  αλλαγη σε 1,6 μπλοκ το αμαξι πλεον θεωρειτε 16αρι κανω λαθος?Επισης δεν το ανεφερα θα γινει ροικη στο αμαξι και ρωταω ολα μαζι με αλλαγη εκεντροφορου 3η σταδιου και καπακι δεν θα νε σαν να εχω καινουργια μηχανη γτ να μπω σε αυτην την διαδικασια ? Οι τιμες ειναι σχεδον αυτες που πα τωρα για τα αλογα ισως ηταν υπερβολη τα 150 αλλα οπως μ τονιζουν τα 130 με 140 ειναι πολυ εφικτα νουμερα.Εχω φιλο απο Γερμανια μπορω να βρω πολυ καλα κομματια σε τιμες χωμα οπως και τα εργατικα που θα νε λιγοστα εκτος απο τα εξοδα του ρεκτιφτερια..Εγω δεν ενδιαφερομαι για κοντρες ουτε τελικες ταχυτητες θελω μια ανακατασκευη μοτερ που θα μ δωσει ροπη ευχαριστιση στις χαμηλες και στις μεσαιες.Θα χαρω να τα ξαναπουμε παιδια

Λόγο του ότι και γω έκοψα βέρες και παντρεύτηκα το δικό μου θα σου πω το εξής . . . οπλίσου με υπομονή . . . πολύ υπομονή . . . βρες καλό βελτιωτή . . . πες του "είμαι ερωτευμένος μαζί του και δεν το πουλάω. . . παντρευτήκαμε ". . . να σου φέρει 2-3 πελάτες του με διαφορετικά setup να σε κάνουν βόλτα. . . να σου πουν τα + και τα - του  20vt. . .  βρες 20vt μοτέρ  . . . σφάξτο, γυάλισε το, βάλτου σώθηκα . . . σαζμάν 6άρι με τα περιφεριακά του. . . εγκεφάλους, πλεξούδες, κουλερ, σωλήνες, εξατμίσεις, boostcontrol, αγελάδες, σκάστρες, φρένα, αναρτήσεις, υβρίδιο ή ρουλεμάν, πολλαπλασιαστές  κτλ κτλ (Κοινός κρατάς το κέλυφος  και αλλάζεις όλα τα άλλα) κάνεις το μεγάλο βήμα και τα τοποθετείς . . . Υπάρχουν πολλές επιλογές, πολλά πράγματα σε πολύ καλές τιμές αν έχεις το χρήμα αλλά και τον χρόνο να χτυπάς την ευκαιρία όταν πρέπει . . . απλά θα πρέπει να έχεις την συνταγή στο χέρι και να ψάχνεις συγκεκριμένα πράγματα. . . 

Προσωπική εμπειρία . . . Ξανά ερωτεύτηκα ένα αυτοκίνητο 10ετίας που θα έχω άνετα για άλλη μια 10ετία  και βάλε . . . Δεν θα έριχνα λεφτά σε 16άρι ατμόσφαιρα όσο και αν το αγαπούσα . . . τρύπιος κουβάς . . . και στα 140 - 150 να πας είναι θέμα χρόνου να θες κι'άλλο . . .  Αν είσαι πραγματικά εκεί τότε προχώρα . . . Αν όμως έχεις ενδοιασμούς τότε σκέψου ότι τα πράγματα σου θα είναι άχρηστα και υπάρχει ελάχιστο ενδιαφέρον για να τα πάρει κάποιος. . . 

Προσοχή . . . στο όλο παραπάνω θες ένα καλό και αξιόπιστο βελτιωτή που θα επιλέξεις ΕΣΥ και όχι ο Μπάμπης ο σουγιάς και ο Νίκος ο πεταλούδας. . . και να έχεις πραγματική άποψη . . . να δεις . . . να βολτάρεις και να μιλήσεις με κάποιον που το έκανε . . . ΜΗΝ μπλέξεις με ατάκες τύπου "εγώ θα στο κάνω πιστόλι - ξυράφι - θεριζοαλωνιστική κ.α". . .  Όποιος λέει ότι θα βγάλει τόσα με τόσα και πας σε φιξαρισμένη συμφωνία τύπου με 1500 γιούργια θα βγάλεις 150 στρόφαλο σε 16άρι ατμόσφαιρα τότε χαλάς ένα 50άρι και κάνεις δυναμόμετρο πριν και μετά . . . αν πάρεις έστω και 140 τότε ξοφλάς . . . αλλιώς του λες "εσύ έχεις να λαβαίνεις χρήμα και γω άλογα" . . .  

Been there . . . Done that . . . 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σε ευχαριστώ για τον χρόνο και αυτό που γράφεις πήρα προσφορά στα 1200 ευρώ φουλ μετατροπη σε 18αρι και δίνω τα πάντα από 14αρι νομίζω είναι η καλύτερη δυνατή προσφορά.Την προσφορά την πήρα από τον Πόθο http://www.**********.4ty.gr/el/ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ%20ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ%20ΚΟΡΩΠΙ%20-%20ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ%20-%20ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ%20ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ%20-%20VW%20AUDI%20SEAT%20-%20ΠΟΘΟΣ%20ΓΕΩΡΓΙΟΣ%20ΚΑΙ%20ΥΙΟΣ

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Ο ποθος ειναι φιλος,αριστος,και πανω απο ολα και γαμ@ τα παιδια.

 

Οτι χρειαστεις πες μου.

1200 ευρω φανταζομαι συμφωνησες με τον γιαννη τραμπα τα μοτερ και αυτα,εργασια,μιλησες?εχεις καποιον?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , Κωνσταντινος Φα said:

1200 μόνο τα εξαρτήματα περιμένω προσφορά για εργασία 

Μια χαρά . . . ένα καλό έλεγχο πριν μπουν επάνω και αρκετά χλμ για εύλογο χρονικό διάστημα μετά την τοποθέτηση τους σε όλες τις συνθήκες . . . μετά πληρώνεις ή παραδίδεις τα δικά σου . . . (δηλ. Τα παίρνω, τα τσεκάρω, τα βάζω, δουλεύω 2-3 μέρες σε χαλαρό ρυθμό αλλά και τέζα πατημένο,  και μετά πληρώνω - παραδίδω) 

Ο έμπορος μπορεί να είναι ο καλύτερος επαγγελματίας δεν λέω το αντίθετο αλλά . . . σε περίπτωση που πληρώσεις και δώσεις τα δικά σου και σπάσει ο διάολος το ποδάρι του, θα μείνεις με το πρόβλημα και χωρίς τα δικά σου πράγματα, οπότε θα χρειαστεί να βάλεις ξανά το χέρι στη τσέπη για να έχεις αυτοκίνητο . . . είναι συχνό το φαινόμενο στα μεταχειρισμένα ο έμπορος να τα ρίχνει στον μηχανικό και ο μηχανικός στον έμπορο . . . εσύ είσαι στη μέση . . . ξαφνικά κανείς δεν φταίει . . . και πλερώνεις το μάρμαρο . . . 

Ο μηχανικός παίζει μεγάλο ρόλο . . . ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ . . .

Γνώμη μου . . . 

 

 

Edited by daemon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 31/3/2016 at 9:20 ΜΜ, mpoukou22 said:

Το 14αρι άνετα γίνεται 115 άλογα με πολύ χαμηλό κοστος.

Εγώ θύμαμαι πρόγραμμα Ανδριαννακης 250 ευρώ, ένα cutback 48αρη 300 ευρώ και ένα βαρελάκι 170 ευρώ και πήγαινε σφαίρα. 

Πριν μερικα χρόνια αν εξαιρέσεις τα σαξοραλα και τα swift sport τα pre-facelift  στην κατηγορία του ήταν ένα κλικ πάνω από όλους ακόμα και φπε.  Ο afh με 3000 ευρώ γινόταν 145 άλογα... 

Το 16αρη δυστυχώς δύσκολα θα μπορούσε να φτάσει τα 150 άλογα μίας και η κεφαλή του ήταν δύσκολη στην βελτίωση. 

Το αντίθετο με του afh την κεφαλή που με το 16αρη μπλοκ έπερνε εύκολα άλογα 

Επειδη καπου σε χανω, λες οτι το 14αρι 16βαλβιδο των 75 αλογων, λες με χαμηλο κοστος, που ειναι ενα προγραμμα, κατμπακ και βαρελακι περνει 40 αλογα?????

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στο δικο μου 1.4 ειχα εξατμιση απο καταλυτη κ πισω χωρις μεσαιο κ με ελευθερο τελικο.καμια διαφορα οπως ειναι λογικο,μονο τρελο θορυβο που δεν παλευοταν.πλεον εβαλα μεσαιο κ εργοστασιακο τελικο.θελω ομως να βαλω φιλτρο πανελ στο φιλτροκουτι ΚΝ.αξιζει;εχει δει κανεις τη πραγματικη διαφορα;επισης τι καταναλωσεις εχετε;το αμαξι ειναι ταφος κανονικος στο δρομο νιωθω οτι οποιοδηποτε αυτοκινητο μπορει να με περασει χωρις κοπο.

Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.