Jump to content
London3

WTB knowledge

Recommended Posts

Καλημερα σας

Λεω να σενιαρω το Γκολφ4 μου (1999) αλλα δεν εχω τις γνωσεις κ οπως θα καταλαβετε ουτε κ την ορολογια :) Οποτε θα κανω μια περιγραφη και ε κατανοητη θα γινω πιστευω.

Λοιπον θελουμε:

α) σποιλερ οροφης πισω

EuroGEAR-26.jpg 

β) προφυλακτηρα πισω τετοιον ή να δω κ αλλους

c564c7e1af06c975b29e50e67409eb29.jpg

 

γ) προφυλακτηρα μπροστα

tumblr_nyew65DpOI1sm24iko1_540.jpg

Αν κ αν βαλω τετοιους προφυλακτηρες δεν θα ειναι επικυνδυνο να ανεβαινω σε πεζοδρομια?

Το θεμα ειναι βασικα οτι δεν γνωριζω που να ψαξω να βρω αξεσουαρ. Εβαλα στο γκουγκλ  για Ελλαδα αλλα δεν βρηκα κατι και ενα 2 που βρηκα δεν ειχαν εικονες να καταλαβω ποια αεροτομη ηταν πχ αφου πιστευουν καταλαβαινουν ολοι απο τον τιτλο κ μονο. Εχω βρει στο aliexpress

 http://www.aliexpress.com/item/R32-Type-Rear-Roof-Spoiler-Wing-Lip-Fit-For-VW-Golf-4-IV-MK4-1998-2004/32279031090.html?spm=2114.30010308.3.324.4kVJS5&ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_4_10057_10056_10055_10037_10049_301_10033_10059_10058_10032_10017_405_404_407_10040_10060,searchweb201603_7&btsid=8676444d-ec2c-4756-bdb3-0176bd9036da

με 30ευρω αλλα γιατι να δωσω κ 40 μεταφορικα?

Μια αλλη ερωτηση που εχω ειναι οτι επειδη ειναι χτυπημενο γδαρμενο ολο εκτος απο την οροφη :) θα το παω σε φανοποιειο. Ενας κυριος μου ειπε 400 χωρις νεο πισω προφυλακτηρα. Ενας αλλος μου ειπε 400 με προφυλακτηρα νεο. Αλλα θα παω κ σε αλλους. Η ερωτηση μου ειναι στο επειδη σκεφτομαι να το περασω με μεμβρανη ολο για να το κανω ματ θα ηθελα να ρωτησω οταν τρακαρεις ή γρατσουνιστει η μεμβρανη. Εκει τι γινεται? θα αρχισει να μου ξεκολλαει? Αν βρεξει πχ δε θα περασει μεσα υγρασια οποτε θα φυγει η κολλα? Μηπως ειναι καλυτερα να το βαψω κανονικα? Να πω οτι δεν θα γινει ολο ενα χρωμα αλλα γκρι κ μαυρο.

 

Οποτε βασικα ηθελα να μου πειτε που κοιτατε για αξεσουαρ.. φτηνα κατα προτιμηση. Να υπηρχε ενας καταλογος που να λεει μανδαμ για το αμαξι σας αυτα κ αυτα μπορειτε να βαλετε διαλεξτε κ παρτε.

κ για τις μεμβρανεις αν εχετε καποια εμπειρια.

 

Αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Μανδάμ,αυτο που σκεφτεστε να κανετε,ειναι ενα αμαξι πρωτη μουρη στο μπουρναζι.

Σποιλερ,προφυλακτηρα απο golf mk7(??????) ολικο βαψιμο με 400 ευρω,ή ματ μεμβρανη....?

 

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη εσυ ερωτησεις ηρθες να κανεις? Απαντησεις θελω.

Δεν ειπα ολικο βαψιμο 400ευρω. ειπα θα μου φτιαξει τις γρατσουνιες κ τα χτυπηματα με 400 χωρις βαψιμο. Χωρις βαψιμο γιατι σκεφτομαι ακομα αν θα το βαψω ή θα το κανω με μεμβρανη. Οποτε παιρνω τιμες με κ χωρις. Α! για μεμβρανη μου ειπαν 700. Για μαζεμα χτυπηματα κ κανονικο βαψιμο μου ειπαν 800 ολα. Απλα αν ειναι ματ το βαψιμο κ οχι μεμβρανη μου ειπαν 1500 

Οσο για το μπουρναζι.. ναι γιατι ενοχλω κανεναν?

 

Αυτο σε χαλαει δηλαδη εσενα ε?

volkswagen_golf_mk5_by_hugosilva-d9byho2

Edited by QueenKay
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς καλωσήρθες, τι σκ@τ@ έχετε οι γυναίκες με το queen? :lol:

Aρχικά να πω, όπως είπε και ο passatoukos από πάνω, το look όπως το παρουσίασες θα είναι too much για να το πω κόσμια, όσο για τη φωτό που έβαλες με το κίτρινο-μαύρο...


fail.jpg

Πραγματικά όμως, παράδειγμα πώς μπορεί κανείς να καταστρέψει ένα 5αρι. Φυσικά αν εσένα σου αρέσει...

 

Ξεκινάμε... αν θα βρίσκεις σε πεζοδρόμια. Θα πρέπει σίγουρα να επαναπροσδιορίσεις το πού ανεβαίνεις και αυτό αφορά εκτός από πεζοδρόμια και σαμαράκια (κυρίως τα μεγάλα) όπως επίσης χαντάκια, σημεία με καθίζηση στο οδόστρωμα, υπόγεια γκαράζ ή ακόμα και απότομες κατηφόρες στο τέλος των οποίων επίσης μπορεί να βρεις. Εγώ δεν έχω αλλάξει προφυλακτήρες (οι εργοστασιακοί μου είναι πολύ χαμηλοί), έχω αλλάξει ανάρτηση και το έχω χαμηλώσει 3-4 πόντους και μπροστά είμαι στα 8 εκατοστά από το έδαφος. Από το 95% των πεζοδρομίων έχω πάρει διαζύγιο, στο γκαράζ με εμένα και έναν επιβάτη, άντε και τα ψώνια, μπαίνω οριακά, δηλαδή με βαλίτσες γυρνώντας από ταξίδι κτλ, αφαιρούνται τα περισσότερα για να μπω. Καλά σε μερικές περιπτώσεις σίγουρα βρίσκω ακόμα και στο κέντρο του αυτοκινήτου. Τα μεγάλα σαμαράκια με αγχώνουν και προσπαθώ να τα αποφεύγω, προσπαθώ να περνάω μόνο από αυτά που ξέρω καλά εδώ και χρόνια γιατί περνάω καθημερινά. Που και γι' αυτά, όταν το χαμήλωσα, την πρώτη φορά που δεν ήξερα αν είμαι οκ βγήκα έξω τα ξημερώματα για να τα τσεκάρω, δηλαδή κατέβηκα με φακό να δω πόσο με παίρνει. Επίσης, Λυκαβηττό το αμάξι μου δεν πάει γιατί όπως διασχίζεις τα στενά είναι γεμάτος χαντάκια, πριν το χαμηλώσω φαντάσου πέρναγα μόνο λοξά, που με την ευκαιρία να σου πω είναι ένας τρόπος που ενδεχομένως σε βοηθήσει να περάσεις αν έχεις πρόβλημα, δηλαδή θες να ανέβεις μια πολύ απότομη ανηφόρα π.χ. και φοβάσαι μην βρεις, δεν την παίρνεις ευθεία αλλά λοξά, σημαδεύοντας την γωνία του προφυλακτήρα, και φυσικά το πας πολύ αργά. Στη χειρότερη θα νιώσεις σύρσιμο, που αν πας αργά το πολύ πολύ να κάνεις σημαδάκι σε μέγεθος στραγαλιού από την κάτω πλευρά κιόλας που δεν φαίνεται, οπότε αν θες το καθαρίζεις, μετά πινελάκι (χρωματάκι και από πάνω βερνίκι - εγώ έχω το κιτ που πάει βάσει κωδικού χρώματος του αυτοκινήτου) και γίνεται καινούργιο.

Στο διά ταύτα, διαβάζοντας αυτά που έγραψες έχω να σου προτείνω το body kit του MK4 R32 που πιστεύω θα σου αρέσει αρκετά.

Πίσω προφυλακτήρας, αεροτομή και side skirts (δεν είναι δική μου η φωτό, όπως ούτε και οι επόμενες):

mk4r32_rear1.jpg

Με δυο προϋποθέσεις, πρώτη αν δεν φοράς 18άρες ζάντες, να πας να βάλεις, βασικά ότι body kit και να διαλέξεις, πρώτα να αλλάξεις ζάντες και μετά να ασχοληθείς μ' αυτά, διαφορετικά θα μοιάζει με πατίνι το αμάξι σου. Οι ζάντες σου θα πρέπει να είναι 5x100 και όσο για το offset (πόσο έξω θα βγαίνει δηλαδή) αναλόγως τη ζάντα. Δεν ξέρω τι ζάντες είναι αυτές, 18 ή 19 είναι, πάντως με 18άρες και λίγο χαμήλωμα θα είσαι πένα (δεν μας νοιάζουν οι επιδόσεις, μόνο το look σωστά?).

Εδώ έχουμε ένα λίγο διαφορετικό look, γενικά δεν είμαι της λευκής ζάντας, στο δείχνω για να δεις πώς μπορείς να παίξεις με το πίσω μέρος:

mk4r32_rear2.jpg

 

Δεύτερη προϋπόθεση, όπως θα κατάλαβες θα χρειαστεί να βγάλεις και 2η μπούκα (απόληξη εξάτμισης) μιας και το συγκεκριμένο bumper είναι για 2 μπούκες αριστερά και δεξιά. Για τη δουλειά αυτή πας σε εξατμισά. Κάτι τέτοιο θες δηλαδή:

mk4r32_exhaust.jpg

Δηλαδή η δουλειά θα γίνει από το τελικό καζανάκι και πίσω. Και πάλι υποθέτω δεν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, μόνο το look.

 

Για μπροστά βλέπω θες να βάλεις από MK7, για μένα ξέχνα το. Έχω και εδώ να αντιπροτείνω από MK4 R32:

mk4r32_front.jpg

Το μαύρο lip από κάτω δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει, έχω την εντύπωση ότι το εργοστασιακό bumper δεν το έχει, αλλά νομίζω του πάει γι' αυτό στο δείχνω.

 

Αν πετύχαινα στο δρόμο, μεταξύ του μαύρο-κίτρινο που έβαλες και του R32 body kit που σου δείχνω, το 1ο θα μου προκαλούσε γέλιο ενώ το 2ο θα με έφτιαχνε για πάτημα. Με στοχευμένες και όχι κραυγαλέες κινήσεις κερδίζεις τον σεβασμό όσων ξέρουν. ;)

Και φυσικά, "ουκ εν τω πολλώ το ευ, αλλ’ εν τω ευ το πολύ".

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

Βρε παλιόπαιδα μην την αποπαίρνετε, είμαστε που είμαστε λίγες, θέλουμε κ άλλες γυναίκες..! :p

Κοίταξε να δεις, γούστα είναι αυτά, προσωπικά ούτε κ εμένα μου αρέσει αλλά αφού αρέσει σε σένα εμάς μας περισσεύει.

Όπως σου είπε κ ο DarkX να ξέρεις πως αν βάλεις κάποιο body kit όπως αυτό που δείχνεις στην 3η φωτό θα πρέπει να ξεχάσεις τα πεζοδρόμια. Αν δεν είναι κομμένο κ σωστά κομμένο, ο προφυλακτήρας θα μείνει εκεί. Θα πρέπει να ανεβαίνεις με το πλάι κ αργά κ να συνηθίσεις να σου κορνάρουν οι από πίσω (προσωπικά αν μου κορνάρουν τους βρίζω γιατί δεν θα σπάσω το αμάξι μου γι αυτούς, εσύ το τι θα κάνεις είναι δικό σου θέμα).

Για την μεμβράνη που ρωτάς, ξέρω πως αν το αμάξι δεν είναι σωστό από κάτω δηλαδή αν έχει π.χ. λακκούβες, το παραμικρό στο χρώμα θα καθρεπτίζεται κ στη μεμβράνη. Αυτό που θα μπορούσες να κάνεις είναι να πας σε ένα φανοποιό να στο στοκάρει όπου χρειάζεται, πριν να περάσεις την μεμβράνη. Η τιμή είναι μικρότερη από αυτή για βάψιμο αλλά αν χρειάζεται πολλές επισκευές πριν τη μεμβράνη δεν νομίζω να σε συμφέρει. Προσωπικά θα σου πρότεινα να βρεις ένα ωραίο χρώμα κ να το βάψεις. Στο πλύσιμο ουσιαστικά δεν παθαίνει κάτι άλλα καλό θα είναι να επιλέγεις πλύσιμο στο χέρι. Αν χαλάσει κάποιο κομμάτι πας και στο αντικαθιστούν με καινούργιο. Εγώ έχω βάλει μόνο στον ουρανό 3m κ 6 χρόνια δεν έχει πάθει κάτι εκτός από λίγες αράχνες.Τώρα που είπα για αράχνες, σίγουρα έχει γδαρσίματα το αμάξι; γιατί αν έχει αράχνες με μια καλή αλοιφή εξαφανίζονται.
 

Οπότε για να το συνοψίσουμε, εγώ στη θέση σου θα το έφτιαχνα εξωτερικά με ένα βάψιμο, θα του έβαζα ένα ωραίο ζαντικό κ θα το χαμήλωνα. Ένα body kit έτσι πεταμένο πάνω του, γνώμη μου, θα δείχνει λίγο παράταιρο. Κ αφού τα έκανα αυτά κ ήθελα ακόμη body kit, θα έβαζα του r32.

Edited by queen
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση σου. Καλα γελαγα με την περιγραφη περι ανεβαινω λοξα κ κατεβαινω με τον φακο να δω κτλ. Ετσι οπως το διαβασα ναι μαλλον εχεις δικιο γμτ οχι οχι οτι ειναι too much αλλα οτι θα εχω προβλημα κ αγχος σε τι δρομο θα πεσω κ που θα παρκαρω κτλ. Συν οτι βλεπω οτι δεν ειναι οτι απλα βαζω προφυλακτηρα θα θελει κ εξατμιση οπως λες κ θα ανεβει πολυ το κοστος ενω ενταξει απλα βασικα θελω να το κανω ετσι λιγο πιο ωραιο. Το site αυτο το SRS και την συγκεκριμενη φωτο την ειχα βρει κ εγω το εχει 270ευρω χωρις shipping το bumper.

Αρα θα κοιταξω για αναρτησεις γιατι οντως παει σαν βαρκα το αμαξι ενω εγω θελω να ειναι κουτσουρο αλλα οχι ομως κ κουραστικο στην καθημερινη οδηγηση. Ποιες αναρτησεις θεωρουνται καλες κ τι τιμη παιζουν στο περιπου? Ενα αλλο αμαξι που ειχα αλλα το πουλησα τωρα ειχα βαψει τις δαγκανες κοκκινες ηταν μαυρο αυτο γιατι νομιζω τα μπρεμπον ειναι ακριβα αλλα δεν ξερω κιολας. Για ζαντες που ειχε πει ενας φιλος οτι καλο ειναι να βαλω 16αρες τωρα δεν θυμαμαι τον λογο που με συμφερει καλυτερα απο 17αρες. Αλλα η συζητηση αυτη ειχε γινει χωρις αναφορα σε bodykits απλα ελεγα οτι θελω να βαλω και ζαντες. Αυτες θα θελουν κανα χιλαρικο ε?

Οσο για την επιδοση....

Δεν ειναι οτι δεν με ενδιαφερει φυσικα! Αλλα! Καταλαβαινεις οτι δεν ξερω τιποτα απο αυτα. Οταν χαζευα εδω το φορουμ σας ειχα δει ενα ποστ της Queen με το Cupra της. Κ διαβαζα κ ειχε κ τεστ κ χαρτια κ το ενα κ το αλλο και... δεν. δηλαδη αυτη ξερει κ οταν μεγαλωσω θελω να της μοιασω! Εγω αν θα παω θα μου πουν ελα να στο κανουμε 300 αλογα κ θα φυγω με λιγοτερα απο οτι εχω τωρα! Το μονο που γνωριζω ειναι που μου το ειπε ο ιδιος φιλος ειναι οτι η μηχανη του 1600 μπαινει κουτι στο 1400 ακομα κ το καπακι δηλαδη του 1400 κανει για το 1600 κ περναει κ ΚΤΕΟ κ δεν παιρνει κ κανεις χαμπαρι.

Το κιρτινομαυρο ναι μου αρεσει. Εκτος απο τα λαστιχα που ειναι ετισ πεταχτα. Αυτο μαλλον ειναι to offset που ειπες.

Too much... τι ειναι το too much? Ειναι οταν βλεπεις subaru με αεροτομη αεροπλανου. Που κ παλι! δεν ειναι! Δεν σημαινει οτι θα το εκανα στο δικο μου αμαξι. Αλλα μου αρεσουν.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, queen said:

Βρε παλιόπαιδα μην την αποπαίρνετε, είμαστε που είμαστε λίγες, θέλουμε κ άλλες γυναίκες..! :p

Κοίταξε να δεις, γούστα είναι αυτά, προσωπικά ούτε κ εμένα μου αρέσει αλλά αφού αρέσει σε σένα εμάς μας περισσεύει.

Όπως σου είπε κ ο DarkX να ξέρεις πως αν βάλεις κάποιο body kit όπως αυτό που δείχνεις στην 3η φωτό θα πρέπει να ξεχάσεις τα πεζοδρόμια. Αν δεν είναι κομμένο κ σωστά κομμένο, ο προφυλακτήρας θα μείνει εκεί. Θα πρέπει να ανεβαίνεις με το πλάι κ αργά κ να συνηθίσεις να σου κορνάρουν οι από πίσω (προσωπικά αν μου κορνάρουν τους βρίζω γιατί δεν θα σπάσω το αμάξι μου γι αυτούς, εσύ το τι θα κάνεις είναι δικό σου θέμα).

Για την μεμβράνη που ρωτάς, ξέρω πως αν το αμάξι δεν είναι σωστό από κάτω δηλαδή αν έχει π.χ. λακκούβες, το παραμικρό στο χρώμα θα καθρεπτίζεται κ στη μεμβράνη. Αυτό που θα μπορούσες να κάνεις είναι να πας σε ένα φανοποιό να στο στοκάρει όπου χρειάζεται, πριν να περάσεις την μεμβράνη. Η τιμή είναι μικρότερη από αυτή για βάψιμο αλλά αν χρειάζεται πολλές επισκευές πριν τη μεμβράνη δεν νομίζω να σε συμφέρει. Προσωπικά θα σου πρότεινα να βρεις ένα ωραίο χρώμα κ να το βάψεις. Στο πλύσιμο ουσιαστικά δεν παθαίνει κάτι άλλα καλό θα είναι να επιλέγεις πλύσιμο στο χέρι. Αν χαλάσει κάποιο κομμάτι πας και στο αντικαθιστούν με καινούργιο. Εγώ έχω βάλει μόνο στον ουρανό 3m κ 6 χρόνια δεν έχει πάθει κάτι εκτός από λίγες αράχνες.Τώρα που είπα για αράχνες, σίγουρα έχει γδαρσίματα το αμάξι; γιατί αν έχει αράχνες με μια καλή αλοιφή εξαφανίζονται.
 

Οπότε για να το συνοψίσουμε, εγώ στη θέση σου θα το έφτιαχνα εξωτερικά με ένα βάψιμο, θα του έβαζα ένα ωραίο ζαντικό κ θα το χαμήλωνα. Ένα body kit έτσι πεταμένο πάνω του, γνώμη μου, θα δείχνει λίγο παράταιρο. Κ αφού τα έκανα αυτά κ ήθελα ακόμη body kit, θα έβαζα του r32.

Ωωωωω να'σαι :)

Τωρα ελεγα για σενα :p clap clap clap

Κ γω αν εβαζα μαλλον για R32 θα πηγαινα αλλα οπως θα διαβασεις απο πανω δεν θα βαλω τελικα κ θα γινει οπως ακριβως ειπες στην συνοψη σου.

Που κοιταω αρα για ζαντες κ αμορτισερ? Κ τι αμορτισερ.

Οσο για το αμαξωμα :) Κοιτα.... αραχνες δεν τις λες. Ειναι απο τρακαρισματα, γδαρσιματα, ο προφυλακτηρας ο πισω θελει αλλαγη μου το ειπαν κ οι δυο οι φαναρτζηδες, ειναι απο εναν ταριφα ψευτη που εφταιγε 100% κ το αρνηθηκε και πηγαμε με νομικη προστασια κ τετοια. Σιγουρα θελει στοκο. Συν οτι πισω θα βγαλω ολα τα γραμματα που λενε golf και το σηματακι

DSCN2938.jpg

αλλα αυτου εκει που μπαινει το VW δεν το εχει στοκαρει κ φαινεται αηδια λιγο. κ μπροστα θα βαλω μαυρο 

s-l1000.jpg

 

Οσο για την μεμβρανη που ειπες ναι καταλαβα. δηλαδη ειναι οπως αν τρακαρεις κανονικα κ θα πηγαινες να το βαψεις. Αν γρατσουνιστει ομως απλα μου ειπαν στην μεμβρανη φαινεται τρις χειροτερα. Κ αν ειναι απλα βαφη κ γρατοσυνιστει ε δεν πας να βαψεις ολο το φτερο πχ ενω ισως αν ειναι μεμβρανη να πρεπει για να μη μπει υγρασια κ ξεκολλησει ολο? Αρα ανεβαινει το μελοντικο κοστος συντηρησης? Α! οσο για το οτι πρεπει να γινει τελεεια δουλεια πριν περαστουν οι μεμβρανες ναι μου το ειπαν γμτ. Λιγο βλακεια λεει να ειναι θα φαινεται αμεσως την μεμβρανη.

Το χρωμα που σκεφτομαι ειναι κατι σε ποντικι ή ανθρακι ή γκρι σκουρο με μαυρο καπο ή ουρανο κ μαυρους καθρεφτες.

Προς το παρον τα μονα που εχω κανει ειναι να κανω τα τζαμια φιμε στο πιο σκουρο επιτρεπτο κ τα φαναρια φυσικα. Και πηρα μια πιο μικρη κεραια απο αυτο το πραγμα που εχει απο την μαμα του αλλα περιμενω ακομα να μου ερθει.

Edited by QueenKay
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει είναι γούστα αυτά, δεν μπορώ να σου πω τι είναι too much για μένα, είναι η εικόνα στο σύνολο. Το κιτρινόμαυρο της φωτό σου έχει και camber εκτός από χαμηλό offset, το οποίο αναγκάστηκε να βάλει για να περάσει απ' το θόλο, τον οποίο φούσκωσε και πάλι δεν έφτανε. Camber (και συγκεκριμένα αρνητικό camber ) έχουμε όταν η ρόδα έχει το κάτω της μέρος πιό έξω από το πάνω, το συγκεκριμένο έχει αρκετές μοίρες camber και προφανώς αυτό είναι show car διαφορετικά έτσι όπως είναι δεν κουνιέται.

Σε καταλαβαίνω που δεν κρατιέσαι να τα κάνεις όλα μαζί, αλλά δυστυχώς είναι ακριβό χόμπυ. Βήμα βήμα όμως θα σε ικανοποιήσει το αποτέλεσμα. Photoshop έχεις? Ξέρεις να χρησιμοποιείς τέτοια προγράμματα? Θα σε βοηθήσουν απίστευτα για να δεις αν οι ιδέες σου θα έχουν και το επιθυμητό αποτέλεσμα, τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό θα έχεις μια εικόνα. Εγώ θα ξεκινούσα με ζάντες και, απολύτως προσωπική μου άποψη, 18άρες. Το ότι θα χάσεις σε επιδόσεις από τις 16άρες που έχεις ναι θα χάσεις, γι' αυτό ο φίλος σου είχε προτείνει 16άρες. Αυτό θα πρέπει να το ρωτήσεις στον εαυτό σου, κατά πόσο σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις vs look. Τι μοτέρ φοράει το αμάξι? Πες μας αυτό να δούμε κιόλας μελλοντικά αν αξίζει να ασχοληθείς με τις επιδόσεις, ή αν τα χρήματα που θα κληθείς να δώσεις θα υπερβαίνουν τα κέρδη. Καταλαβαίνεις γιατί μπλέκω τις επιδόσεις με το look... μην ξεκινήσεις να ξοδεύεις τώρα σε look που απ' όσο καταλαβαίνω αυτό σε ενδιαφέρει στην παρούσα φάση, και ανακαλύψεις σε σύντομο διάστημα ότι θες άλλο αμάξι, παλιό το έργο.

Για μια καλή ζάντα π.χ. Team Dynamics Pro Race 1.2 σε 8x18 (το 8 είναι το φάρδος σε ίντσες) υπολόγισε λίγο πάνω από 1000άρικο (ενδεικτική τιμή από awesomegti). Φυσικά όσο ανεβαίνουν οι διαστάσεις ανεβαίνει και η τιμή. Από αναρτήσεις δεν χρειάζεται να σου κοστίσουν άλλο ένα 1000άρικο για ένα coilover kit (δηλαδή kit αμορτισέρ-ελατήρια), μόνο για χαμήλωμα (που είναι απολύτως must για ένα επιθετικό look) ίσως μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με ελατήρια χαμηλώματος. Αν θες να τη σκλυρήνεις κιόλας, τότε θα πρέπει να πας σε ένα kit, ή να παντρέψεις εσύ αμορτισέρ και ελατήρια της επιλογής σου (προσωπικά μόνο έτοιμο coilover kit θα έβαζα - και έβαλα), αλλά στο σημείο αυτό σταματώ γιατί δεν γνωρίζω από 4άρια, αν είχες 5άρι...

Εύγε που γυναίκα και ασχολείσαι - θες να ασχοληθείς με τη βελτίωση, εμφανισιακή ή σε επιδόσεις δεν έχει σημασία, εύγε που βλέπεις το αυτοκίνητο ως χόμπυ και όχι απλά σαν μέσο μεταφοράς. Είπα εύγε?

Link to comment
Share on other sites

χαχαχ ναι ειπες :Ρ Αλλα ενταξει υπαρχουν γυναικες που τους αρεσουν αυτα. Αλλα ο μονος λογος που μπορω και συζηταω την βελτιωση του Γκολφ ειναι επειδη πηρα λεφτα απο την πωληση του αλλου. αλλιως δεν... γιατι ε ειναι ακριβα :( ε το ψαρεμα δεν με τραβηξε ποτε δεν φταιω εγω. Οποτε ναι εχει αποφασιστει οτι αυτο θα ειναι το τελευταιο μου αμαξι μεχρι να σταματησω να οδηγω. Αφου λεω θα μεινω με αυτο ας το φτιαξω τοτες. Γιατι αλλο δεν θα αγοραζα εκτος απο το mercedes to A180 που κανει 30000ευρω. Μιλαμε φυσικα για καθημερινα αμαξια αλλιως παμε βουρ για mustang. Αν κ το mustang καθε μερα θα το επαιρνα :D 

1400 ειναι του 99'. Δεν εχει τιποτα πανω εκτος απο τελειο ηχο που ειναι το πρωτο που μπαινει κ πριν μερικους μηνες του εβαλα αεριο. Ειναι οπως το πηρα απο την αντιπροσωπεια τοτε. Δηλαδη οι ζαντες λογικα θα ειναι 14? τα τασια πανω (ewwww) εχει φυγει κ το ενα το αυτοκολλητακι απο το ενα .... :p Δεν το χρησιμοποιουσα το γκολφ απο το 08' γιατι ειχα το αλλο <3 Μια η κριση.. μια 2 γατια... το πουλησα. Επειδη ομως εβαλα αεριο σιγουρα σε καποια φαση το μοτερ θα τα φτυσει κ εχει ηδη πανω του 250000 χιλομετρα κ σκεφτομουν να κοιταξω τοτε για νεα μηχανη. Να βγαλει οτι ειναι να βγαλει να μην ξοδευτω πολυ αμεσα κ θα μου πει αυτο ποτε ειναι ετοιμο... Για ζαντες θα παω για 16αρες λεω. Υποθετω οτι το μαυρο γκολφ αυτο κατω απο τα μυνηματα σου ειναι δικο σου. Ποσο πηρες την αεροτομη κ απο που?

Αλλα τα ελατηρια χαμηλωματος κ αλλα τα ελατηρια μαζι με το αμορτισερ στο κιτ που λες? Το κιτ δηλαδη που λες δεν εχει ρυθμιση για το ποσο σκληρο θελω? μονο αν παρω χωριστα?

Το γκολφ το 5....... συγνωμη..... αλλα μα τι απαισια φωτα που εχει πισω........ Συγνωμη!!!! Τωρα το ειδα!!!! ειναι 370αλογα???? wtf!

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, αν ποτέ θελήσεις να αλλάξεις μοτέρ που βασικά αυτός νομίζω είναι ο σωστός δρόμος που πρέπει να ακολουθήσεις όταν θελήσεις πραγματικά να το δυναμώσεις, τότε εδώ είμαστε, αν και εγώ δεν θα μπορέσω να βοηθήσω γιατί λογικά θα πας για 1.8T και δεν έχω γνώσεις αυτών των μοτέρ. Οπότε προχώρα στην εμφάνιση που ενδιαφέρεσαι και βλέπεις.

Υπάρχουν και έτοιμα κιτ με ρύθμιση σκληρότητας αλλά είναι πιό ακριβά. Πάντως και κιτ που ρυθμίζεται μόνο καθ' ύψος να βάλεις, πάλι θα είναι σκληρότερη από την εργοστασιακή σου, απλά από σκληρότητα θα είναι όπως είναι, δηλαδή λίγο άνεση λίγο σπορ, κάτι all around. Εγώ έχω την KW Variant 1 (όπως και η queen) που είναι έτοιμο κιτ coilover και ρυθμίζεται μόνο στο ύψος, αλλά προσωπικά με έχει βολέψει μια χαρά, μου έκατσε ακριβώς όπως την ήθελα και σαν σκληρότητα, πιό σκληρή από τη μαμίσια αλλά όχι υπερβολικά. Κι όμως στις στροφές μπαίνει πολύ καλά. Για χωριστά αμορτισέρ-ελατήρια με πάντρεμα δεν ξέρω να σου πω τι και πώς, αλλά ξέρω ότι γίνεται και με καλό αποτέλεσμα αν ξέρεις τι βάζεις. Υπάρχουν και άλλες μάρκες όμως εκτός από την KW.

Ναι αυτό έχω. Πήγαινε στο θέμα με τις "φωτό από τα μωρά μας" (σελ. 103) στην ενότητα "τα μέλη μας", εκεί τις έχω ποστάρει σε μέγεθος φιλικό προς το ανθρώπινο μάτι. Την αεροτομή όπως και όλο το body kit, και τις ζάντες (ούτε αυτές τις έβαψα) και βασικά σχεδόν όσα βλέπεις τα είχε από το εργοστάσιο. Μόνο φρένα, εξάτμιση (ολόκληρη), ανάρτηση, intercooler και λάστιχα, αυτά απ' όσο βλέπεις εξωτερικά το αμάξι έχω αλλάξει. Αλλά μόνο την ανάρτηση άλλαξα κυρίως για εμφάνιση, τα υπόλοιπα έγιναν σχεδόν αποκλειστικά για τις επιδόσεις, είτε σε κρατήματα είτε σε ιπποδύναμη. Διάφορα άλλα πραγματάκια βρίσκονται εντός του καπώ.

Βατραχοφώτα? Πέστο έτοιμο το χεις, πλήγωσέ μας κι άλλο. :lol:

Καλά μην νομίζεις ότι είναι κάτι φοβερό τα 370 για το μοτέρ μου, λίγες και απλές βελτιώσεις έχει. Που να δεις άλλα γκολφάκια...

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

χαχαχα κ ειχα αρχισει να πιστευω οτι μονο εμενα μου φαινονται ετσι τα φωτα σαν βατραχι! :hi:

Κοιτα οχι για 1600 θα παω οταν θα ερθει η στιγμη εκτος αν εχω ανοιξει εγω η ιδια βενζιναδικο κ οχι στα 50 μου να μην εχω να τσονταρω την βενζινη μου κ να ψαχνω χορηγους. Αμα ηταν για 1800 κραταγα κ το προηγουμενο. Good times :yahoo:

Η χρηση του συγκεκριμενου αμαξιου (του Γκολφ) θα ειναι για την δουλεια για ψωνια για ταξιδια κτλ οποτε θελω να ειναι εκτος απο οικονομικο λιιιιιιγο πιο γρηγορο. Αλλα βασικα οικονομικο. Πιστευω με το 1600 θα ειμαι οκ να τα καλυψω αυτα. Απλα ξερεις ουτε δικο μου συνεργεια ειχα ποτε κ τετοιους ανθρωπους οποτε ειναι επομενο οταν θα παω εγω η ασχετη ακομα κ για σερβις να κανω... ε καταλαβαινεις ποσο θα κοπανανε. Γιαυτο σκεφτηκα να μπω εδω να ρωτησω κ να μαθω οσο μπορω τι παιζει σε πραγματα κ σε τιμες μηπως βρω καποια ακρη μονη μου. Κ αντι πχ να μου αγορασει ο φαναρτζης τον προφυλακτηρα κ να μου πει 100 να τον παρω εγω απο την Φρατζη με 50 κ απλα να του τον παω. Ενταξει οπως κ να εχει κατι απο δω κατι απο κει θα γλιτωσω πιστευω. Αλλα κ να μην γλιτωσω θα ξερω να του πω θελω αυτο ή θελω το αλλο.

Να σου πω. Το κιτ ετσι το ζηταω? Θελω ενα coilover kit για Γκολφ4? Κ που ομως? Εχεις να μου προτυνεις κανα 2 μερη να κοιταξω? Ζαντα θα βρω γμτ αλλα εχω κατι πολυ συγκεκριμενο στο μυαλο μου κ ακομα δεν το εχω δει σε αμαξι. Οχι ψεμαμτα ηταν ενα τζιπ στην Ριτσωνα που πλησιαζε πολυ.... Εγω να καταλαβεις βγαινω βολτα με το αμαξι κ ουσιαστικα κανω window shopping :D 

Ξεχασα να σου πω οχι το photoshop δεν το εχω. Αρα ειναι μονο αυτο ε? Γιατι ειχα κοιταξει σε καποια φαση λεω δεν μπορει θα υπαρχει καποιο software οπου μπορεις να βαλεις ενα μοντελο αυτοκινητου κ να αρχισεις να κανεις customize οτι θες! Εστω το χρωμα. Δεν βρηκα εκτος απο ενα που ηταν... αστα. Για σκεψου ομως ποσο θα επιανε ενα τετοιο software!

Στο τελος της εβδομαδας που θα παω να μου πατησουν τα φιμε θα τον ρωτησω ακριβως τι παιζει με τις μεμβρανες κ αν γρατσουνιστει κτλ. Αν η απαντηση ειναι αυτη που φοβαμαι θα παω για απλα βαφη. Αυτη που γνωριζουμε κ εμπιστευομαστε. Απλα το ματ το χρωμα παει πολυ πιο ακριβα :( Κ αν ειναι ενα πραγμα που λατρευω! Ειναι τα ματ. 

Το intercooler γιατι το αλλαξες? Τι κανει αυτο? "Συγνωμη" για την ασχετοσυνη μου αλλα ενταξει ας μαθω κ τιποτα αλλιως θα ειμαι για παντα ασχετη.

Ναι τις ειδα τις φωτο ευτυχως εχεις ποσταρει κ προσφατα κ το βρηκα αμεσως. Καλα φιμε πως κ δεν εχεις βαλει? Θα του πηγαιναν πολυ... θα τραβαγε κ το ματι απο εκεινα τα φαναρια βρε παιδι μου :p Αλλα αυτη η κοκκινη γραμμη που εχουν μπροστα μου αρεσει πολυ.

tumblr_ntmhuzOpN61r3dl49o1_540.jpg

tumblr_o2zbq0eblU1qf75wbo1_540.jpg

 

 

Καλημερα μαααας

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , QueenKay said:

Ωωωωω να'σαι :)

Τωρα ελεγα για σενα :p clap clap clap

Κ γω αν εβαζα μαλλον για R32 θα πηγαινα αλλα οπως θα διαβασεις απο πανω δεν θα βαλω τελικα κ θα γινει οπως ακριβως ειπες στην συνοψη σου.

Που κοιταω αρα για ζαντες κ αμορτισερ? Κ τι αμορτισερ.

Οσο για το αμαξωμα :) Κοιτα.... αραχνες δεν τις λες. Ειναι απο τρακαρισματα, γδαρσιματα, ο προφυλακτηρας ο πισω θελει αλλαγη μου το ειπαν κ οι δυο οι φαναρτζηδες, ειναι απο εναν ταριφα ψευτη που εφταιγε 100% κ το αρνηθηκε και πηγαμε με νομικη προστασια κ τετοια. Σιγουρα θελει στοκο. Συν οτι πισω θα βγαλω ολα τα γραμματα που λενε golf και το σηματακι

αλλα αυτου εκει που μπαινει το VW δεν το εχει στοκαρει κ φαινεται αηδια λιγο. κ μπροστα θα βαλω μαυρο

Οσο για την μεμβρανη που ειπες ναι καταλαβα. δηλαδη ειναι οπως αν τρακαρεις κανονικα κ θα πηγαινες να το βαψεις. Αν γρατσουνιστει ομως απλα μου ειπαν στην μεμβρανη φαινεται τρις χειροτερα. Κ αν ειναι απλα βαφη κ γρατοσυνιστει ε δεν πας να βαψεις ολο το φτερο πχ ενω ισως αν ειναι μεμβρανη να πρεπει για να μη μπει υγρασια κ ξεκολλησει ολο? Αρα ανεβαινει το μελοντικο κοστος συντηρησης? Α! οσο για το οτι πρεπει να γινει τελεεια δουλεια πριν περαστουν οι μεμβρανες ναι μου το ειπαν γμτ. Λιγο βλακεια λεει να ειναι θα φαινεται αμεσως την μεμβρανη.

Το χρωμα που σκεφτομαι ειναι κατι σε ποντικι ή ανθρακι ή γκρι σκουρο με μαυρο καπο ή ουρανο κ μαυρους καθρεφτες.

Προς το παρον τα μονα που εχω κανει ειναι να κανω τα τζαμια φιμε στο πιο σκουρο επιτρεπτο κ τα φαναρια φυσικα. Και πηρα μια πιο μικρη κεραια απο αυτο το πραγμα που εχει απο την μαμα του αλλα περιμενω ακομα να μου ερθει.

Καλησπέρα :)

Μιας κ δεν θέλεις να το χαμηλώσεις ιδιαίτερα θα σου έλεγα να βάλεις ελατήρια χαμηλώματος (π.χ. h&r που είναι καλά), μαζί με κάποια πιο σκληρά αμορτισέρ. Θα πρέπει να ψάξεις να δεις τι μπαίνει σε 4άρι golf γιατί κ εγώ δεν ξέρω για να σε βοηθήσω σε αυτό. Λογικά θα ταιριάζουν αυτά του αντίστοιχου gti της γενιάς σου. Θα σου έρθει κ πιο φτηνά από κιτ ανάρτησης. Μπορείς να επισκεφτείς κάποιο μαγαζί κοντά σου που να εμπορεύεται h&r ελατήρια κ εκεί να ρωτήσεις τιμές για σένα κ με ποια αμορτισέρ μπορείς να τα ταιριάξεις. Για να γίνει πιο σφιχτό το αμάξι θέλεις πιο σπορ αμορτισέρ σίγουρα οπότε μην βάλεις τα ελατήρια στα δικά σου.

Αντίστοιχα για ζάντες βρες κάποιες που σου αρέσουν κ πως λέγονται κ μετά ψάχνεις να βρεις κάποιον έμπορο εδώ που να προμηθεύεται την εκάστοτε εταιρεία.

Και στην μεμβράνη αν χαλάσει αλλάζεις συγκεκριμένο κομμάτι π.χ. φτερό. Κ εγώ είμαι υπέρ της βαφής πάντως κ άσε την ταινία για λεπτομέρειες π.χ. καθρέπτες, οροφή μιας κ θέλεις να κάνεις διχρωμία.

Κ εμένα μ'αρέσει πολύ το γκρι του γραφίτη π.χ.:

1398684_10152010909551070_2014916815_o.j

αλλά είμαι του γυαλιστερού.

Επειδή κ εγώ κ ο DarkX έχουμε περιορισμένες γνώσεις σε θέματα που αφορούν το 4άρι, το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να βρεις κάποιον (π.χ. από το εδώ φόρουμ) που να έχει κάνει αυτά που σκέφτεσαι να κάνεις κ εσύ ώστε να σε βοηθήσει παραπάνω. Δοκίμασε να κάνεις κ καμία αναζήτηση π.χ. για ζάντες ή για αμορτισέρ μήπως βρεις κάτι που σε βοηθάει.

Για γενικότερες γνώσεις να ξέρεις το "google is your friend", πλέον από το ίντερνετ μπορείς να μάθεις σχεδόν τα πάντα για αυτοκίνητα, φτιαξίματα κλπ. Κ από ειδικά sites κ από forums. Όσο κ να σε βοηθήσουν οι άλλοι, είναι αδύνατο να έχεις κάποιον από πάνω σου να σου απαντάει στην κάθε απορία σου ακριβώς την στιγμή που το θέλεις/χρειάζεσαι, συν ότι παίρνεις κ την ικανοποίηση ότι βρήκες μόνη σου αυτό που ψάχνεις. Θα σου πρότεινα να τα ψάχνεις στα αγγλικά, αν ξέρεις καλά, μιας κ έτσι θα βρεις τον περισσότερο όγκο πληροφορίας (κ εγώ έτσι έμαθα).

Link to comment
Share on other sites

Αν θες coilover υπάρχει η KW που είπαμε, η Bilstein και άλλες.

Από KW μπορείς να βάλεις μία εκ των 3 variants, η φθηνότερη η 1 έχει λίγο κάτω από 900 ευρώ για το δικό σου αμάξι (75 άλογα είναι?) και ρυθμίζεται στο ύψος, από σκληρότητα είναι ρυθμισμένη από το εργοστάσιο all around λίγο άνεση λίγο σπορ, θα βολέψει τους περισσότερους οδηγούς, μετά έχουμε την 2 στα περίπου 1150 ευρώ και την 3 που ξεπερνάει το 1.5 χιλιάρικο. Οι δύο τελευταίες ρυθμίζονται και στο ύψος και σκληρότητα αλλά η πιό ακριβή εκ των δύο έχει επιπλέον χαρακτηρηστικά, αλλά για να μην στο αναλύσω εδώ πάρε τον αντιπρόσωπο όταν είσαι έτοιμη. Πολλά λεφτά πάντως δεν ξέρω αν θες να πάρεις κάτι τόσο ακριβό, καλύτερα να ακολουθήσεις τη συμβουλή της queen, αλλά ΑΝ πας για coilover και δη KW, να πάρεις την variant 1 που κι αυτή ακριβή είναι σχεδόν 900 ευρώ, αλλά το χαμηλώνεις όσο θες (από 3.5 πόντους μέχρι 6.5 δίνει για σένα) και από σκληρότητα νομίζω θα σε καλύψει, μετά προσοχή στις λακούβες και τα σαμαράκια να κόβεις. Η KW δίνει και σκέτα ελατήρια χαμηλώματος από 150 μέχρι 200 ευρώ για 4 πόντους χωρίς ρύθμιση φυσικά, αλλά πόσα χλμ έχουν τα αμορτισέρ σου? Αν είναι ήδη καταπονημένα δεν θα αντέξουν πολύ. Μην μου απαντήσεις, σημείωσέ τα αυτά να τα πεις στον αντιπρόσωπο, αναλόγως τι ζητάς φυσικά. Υπάρχουν και μερικές ακόμα επιλογές, ρώτησέ τους να σου πουν, για τον αντιπρόσωπο δες εδώ.

Η Bilstein έχει και αυτή τα δικά της μοντέλα, το δικό της coilover λέγεται PSS.

Βεβαίως υπάρχουν και άλλες επιλογές όπως είπε η queen, και η επιλογή της μεταχειρισμένης για πολύ καλύτερες τιμές, εγώ δεν θα έβαζα αλλά αν εσύ έχεις κανέναν φίλο που γνωρίζει και που εμπιστεύεσαι, είτε να στην πουλήσει ο ίδιος είτε να πάτε μαζί να σε συμβουλέψει για την αγορά.

Για να σου απαντήσω τι κάνει το intercooler πρέπει να σου εξηγήσω για το turbo. Δες το παρακάτω βίντεο και πιστεύω μέσες άκρες θα καταλάβεις, διάλεξα ένα που τα λέει πολύ απλά, βέβαια υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν τα αναφέρει, αλλά για πρώτη επαφή με το θέμα είναι πολύ κατατοπιστικό. Στο σημείο που λέει για charge air cooler, αυτό είναι το intercooler. Το εργοστασιακό μου intercooler λοιπόν ήταν απλά ανεπαρκές πλέον, οπότε αλλάχθηκε με ένα πολύ μεγαλύτερο και αποδοτικότερο.

www.youtube.com/watch?v=9BPvkWgiRb4

Μπορείς να βρεις κι άλλες πληροφορίες αν ψάξεις, π.χ. ψάξε τι κάνει η wastegate σε ένα turbo, how wastegate works. Αν ποτέ ακολουθήσεις το εντυπωσιακό μονοπάτι του turbo θα έχεις κάποια ιδέα και σιγά σιγά θα μάθεις κι άλλα.

Φιμέ είχα σε ένα παλιό μου αμάξι που του πήγαινε, τώρα αν έβαζα θα το έκανα αποκλειστικά για τον ήλιο το καλοκαίρι και για θερμοκρασίες, εμφανισιακά όμως θα είναι πολύ η μαυρίλα, το καλάσνικοφ θα λείπει.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω πολυ και τους δυο για τις πληροφοριες. Θα δω κ γω πως μπορω να τις χρησιμοποιησω. ναι το γκουκγλ ειναι φιλος μας :p αλλα δεν ειχα βρει κατι αν κ δεν ειχα κ τοσο συγκεκριμενα πραγματα να ψαξω οποτε ναι τωρα πιστευω κατι θα γινει. Θα σας ενημερωσω :) 

Η φωτο που εβαλες Κουιν πολυ ωραια. Πολυ κακο <3. Τα σεβη μου :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχας συγχαρητήρια για τις ανησυχίες σου! Κατά δεύτερον, διάβασα κάποιες προτάσεις στα προηγούμενα ποστ που μου προκάλεσαν μια ελαφρά ανησυχία που θεώρησα σκόπιμη να μοιραστω. Έγραφες προηγουμενως ότι σκοπευεις να κρατήσεις αυτό το αυτοκίνητο για πάρα πολύ καιρό, "αυτό θα είναι το τελευταίο μου αμαξι" γραφεις κατα λέξη. Δυστυχώς πρόκειται για ένα αυτοκίνητο 17 ετών, και κάποια στιγμή στα επόμενα 2-3 χρόνια θα αρχίσουν να προκύπτουν καπως ακριβότερες επισκευές. Το γεγονός ότι του πέρασες αεριο (το οποίο μπορεί να είναι από μόνος του τεράστιος επιβαρυντικος παράγοντας για τη διάρκεια ζωής του κινητήρα) μου λέει ότι δεν έχεις απεριοριστο budget για το αμάξι σου. Άρα το γεγονός ότι, καλως ή κακώς το golf σύντομα ενδεχομένως να χρειαστεί αρκετή και επιζήμια φροντίδα ίσως να πρέπει να σε κάνει να προβληματιστείς λίγο ως προς το πώς θα χρησιμοποιήσεις το διαθέσιμο μπάτζετ.

Χωρις να θέλω να είμαι buzzkill, στη θέση σου θα έκανα το εσωτερικό ένα όμορφο μέρος για τον/την οδηγό, ίσως με ένα αγωνιστικο τιμόνι κλπ, θα φρόντιζα να είμαι περήφανος καθώς κοιτάζω πίσω αφου το κλειδωσω κάθε βράδυ, φροντίζοντας να είναι καθαρό και ίσως θα τακτοποιουσα κάποιες από τις πιο εξοφθαλμες γρατσουνιές. Κράτα τα χρήματα και κάνε εξτρα βόλτες απολαμβάνοντας το αυτοκίνητο σου ή και κράτα μερικά από αυτά για όταν σπάσει ή κεφαλή ή τα φτυσει ο συμπλέκτης ή όταν αρχίσει να μην κούμπωνει η 3η ή όταν αρχίσει να χανει λάδι ή φλαντζα κλπ κλπ.

Ελπίζω να μην στο χαλασα too much, και καλη τύχη με ότι επιχειρήσεις!

Sent from my SM-G357FZ using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εισαι το ψωμι που τρωω οταν πινω για να μην μεθυσω. Μοιαζεις με λεωφορο που δεν εχει αυτοκινητα (Καρβελας)... και τα σχετικα.

Καταλαβαινω απολυτα τι λες. Δεν μου αρεσει τι λες αλλα σε σκεψεις ναι μπαινω. Κοιτα δεν εχει αποφασιστει ακομα κατι 100%. Γιαυτο ειπα να μπω να ρωτησω να παρω γνωμες και βασικοτερα τιμες. Για να δω αν εκανα αυτα που θελω που παει το κοστος. Ειναι περιορισμενα τα χρηματα αλλα κ εγω τα περιοριζω λιγο περισσοτερο.

Εισαι της αποψης οτι ειναι προτιμοτερο να αγορασω καποιο αλλο? Δηλαδη μου ειπε ενας αλλος φιλος μου πουλα το 1-1.5 χιλιαρικα βαλε αλλα τοσα κ παρε ενα πιο καινουργιο. Εκει ερχομαστε παλι στην δκια μου σκεψη "μα δεν υπαρχει αλλοοοο....." κ αμεσως μετα σκεφτομαι τα νεα γκολφ κ τα φαναρια τους..... Ή απλα αυτο που ειπες οτι κρατα το, τα καλυτερα ερχονται κ περιμενε τις μελοντικες ζημιες? Λαδια χανει ηδη.... Ναι το πηγα να το φτιαξουμε αλλα νομιζω παλι χανει. Χτες μου αναψε κ το check engine καθως γυρναγα....! Αλλο τωρα παλι αυτο. Σε καποια φαση η ταχυτητα οχι δεν εμπαινε αλλα εμπαινε ετσι με λιγο ζορι αλλα το ειχαμε φτιαξει :p

Οσο για το αγωνιστικο τιμονι δεν θα εβαζα. Δεν μπορω να βαλω αγωνιστικο τιμονι ουτε bucket καθισματα με τοσο λιγα αλογα. Αλλιως θα εβαζα κ σκαστρα αλλα... ε που πας με τα μικρα σου πονυ καταλαβες? Οποτε αυτο οχι.

Καλημερα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κιόλας! Το check engine στα golf εκείνης της εποχής συνέχεια αναμμένα τα βλέπω αν κρυφοκοιταξω μέσα σε κανένα στην κίνηση, δεν ξέρω αν πρόκειται για σοβαρή ζημιά. Γι'αυτο θά πρότεινα να πάρεις ένα φτηνουτσικο OBDII reader από ίντερνετ που στέλνει τα σήματα του εγκεφάλου στο κινητό σου. Ακόμη κι αν σου φαίνονται αλαμπουρνεζικα ανέβασε τα οπως τα βλέπεις εδώ και όλο και κάποιος θα τα αναγνωρίσει να σε βοηθήσει! Για το παρόν check engine light πάντως θα προτεινα να πας σε ένα έμπιστο συνεργείο να το κοιτάξει γιατί μπορεί μεν να είναι κάτι ανουσιο όπως κάποιος αισθητήρας (ακόμη και ένα μισανοιχτο καπάκι βενζίνης μπορει να το ενεργοποιήσει) αλλά μπορεί να είναι και κάτι σημαντικό, στη θέση σου δε θα το αμελουσα!

Από εκεί και πέρα όπως βλεπεις είναι ενα μετρίως ταλαιπωρημενο αυτοκινητο. Φυσικά και αν το γουσταρεις αρκετά μπορείς να το φέρεις σε καλή μηχανική κατάσταση ώστε να σου αντέξει πολλά χρόνια ακόμη, σίγουρα όμως δε θα είναι και φθηνό!

Για να αποφασίσεις αν αξίζει ή όχι ή συντήρηση πρέπει να κατασταλλαξεις στο ποια μεταχειρισμένα μοντέλα επιθυμείς και πόσο κοστίζουν αυτά σε καλή κατάσταση. Έτσι ξέρεις τι θα δώσεις σε αυτήν την περίπτωση!

Μετά ζητα από έναν έμπιστο μηχανικό να του κάνει έναν εκτενή έλεγχο και να σου πει

α) πόσο αξίζει το γκολφ σε αυτήν την κατάσταση και

β) τι επισκευές θα ήταν καλό να γίνουν πριν χειροτερεύουν (πχ το ότι χάνει λάδια), τι αβαριες μπορει να προκυψουν στα επόμενα 20-30.000χμ (πχ το κιβώτιο) και πόσο θα κοστίσουν αυτές)

Εν τελει, συγκρίνεις τα κόστη αγοράς αλλού αυτοκινητου πλην την τρέχουσα αξία του γκολφ εναντι του κόστους επισκευής. Προσωπική μου εκτίμηση ότι θα συμφέρει λιγο περισσότερο να το κρατήσεις αλλά για μένα έιναι μεγαλος ασταθμητος παράγοντας το αεριο. Μπορεί να ραγίσει την κεφαλή σου, επισκευή διόλου ευκαταφρονητη.

Όσο για το εσωτερικό, θα εκπλαγεις αν αισθανθεις πόσο ωραία είναι η αίσθηση ενός "αγωνιστικου" τιμονιου. Ναι μεν δεν έχεις αλλάξει τίποτα στο στήσιμο του αυτοκινήτου, ή μικρότερη διάμετρος του τιμονιού όμως πάει να πει ότι το αισθάνεσαι πιο άμεσο και ευκινητο! Σαφές μειονέκτημα ή έλλειψη αεροσακου τώρα που το σκέφτομαι.

Βλέπεις ότι έχω επικεντρωθεί σε αυτό το κομμάτι του θέματος γιατί δεν έχω καμιά εμπειρια με body kit...

Sent from my SM-G357FZ using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλο αυτο το OBD μπορω να πω. http://gopointtech.com/product/bt1-for-apple/

και αγορασα αυτο. http://www.ebay.co.uk/itm/162134961871

Ανπομονω!

Θα παω σημερα στο συνεργειο που εκαναν σερβις πριν κανα μηνα. Τους ειπα να μου γραψει σε βιβλιαρακι τι ακριβως θα κανει. Τα εγραψε μεσα στο βιβλιαρακι του Γκολφ πανω σε μια απο τις σελιδες που εχει τον τιτλο που αρχιζει μια ενοτητα.... Ενταξει θα μπορουσε να ηταν το πισω μερος απο αποδειξη απο σουπερ μαρκετ.... Τεσπα θα παω μετα την δουλεια σε αυτον να δω τι θα πει. Νομιζω αυτο απανταει στο αν εχω εμπιστο συνεργεια.

Μα το πλανο αυτο ειναι αφου θα το κρατησω. Οτι να κανω οτι χρειαζεται μηχανικα αλλα να ειναι σωστος ο αλλος και απο κει κ περα το συντηρω με τα σερβις του κτλ στον συγκεκριμενο που ειπαμε οτι θα ειναι καλος κ οχι πολυ κλεφτης. Αυτο για το καπακι της βενζινης το διαβασα κ γω το πρωι που γκουγλαρα για το check engine. Μα βρε παιδια εδω βλεπουμε αμαξια αντικες κ ειναι καλυτερα απο νεα αμαξια η κατασταση τους. Το κοστος αγορας ενος νεου αμαξιου ερχεται στα 27χιλιαρικα, το μερσεντες το Α180d. ή γκολφ αυτο που εχω. Δεν μου αρεσει καποιο αλλο. Γιαυτο ειπα οκ 27 δεν εχω μενουμε στο γκολφ κ το φτιαχνουμε. Το αεριο ειναι σιγουρο οτι με τον καιρο προκαλει βλαβη στον κινητηρα κ οτι μονο απο αυτο σε καποια φαση θα ψαχνω για μοτερ. Το ποσο γρηγορο ή οχι θα ειναι αυτο δεν το γνωριζω. Με τα χιλιομετρα που εχει ηδη πανω του μπορει να ειναι πιο συντομο αλλα θα το δω οταν θα γινει.

Μπορει να εχω σκεφτει να αλλαξω 100πραγματα στο αμαξι το τιμονι δεν ηταν ποτε ενα απο αυτα :huh: Δηλαδη κ τωρα που μου το λες παλι απλα το προσπερναω βασικα :blush:

Καταλαβες? Αρχισαμε για bodykit κ τωρα ψαχνω βασικα οπως συνεργειο.... κ στο τελος θα φαω τα λεφτα στο νεο iphone giati to 4  μου θα σερνεται με το OBD :lol::lol::lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, QueenKay said:

Καταλαβες? Αρχισαμε για bodykit κ τωρα ψαχνω βασικα οπως συνεργειο.... κ στο τελος θα φαω τα λεφτα στο νεο iphone giati to 4  μου θα σερνεται με το OBD :lol::lol::lol:

Συμβαίνει συχνά. Όπως επίσης ότι αν αρχίσεις τις βελτιώσεις το ενα φέρνει το άλλο και πολλές φορές αναγκαστικά, π.χ. που είπαμε ότι με body kit όπως του MK4 R32 θα χρειαστείς και ζάντες διαφορετικά οι δικές σου θα εξαφανιστούν, και όπως σου είπα ιδανικά 18άρες θέλει το συγκεκριμένο, μετά θες και χαμήλωμα γιατί body kit και 10 εκατοστά θόλος δεν θα βλέπεται. Και στο μηχανολογικό κομμάτι συμβαίνει, εκεί ακόμα πιό αναγκαστικά. Εγώ γι' αυτό σε ρώτησα αν πράγματι σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι σου, μην μπαίνεις σε έξοδα και λίγο παρακάτω θες άλλο.  Εγώ στη θέση σου θα έκανα υπομονή να πάρω άλλο αμάξι για να τα κάνω όλα αυτά που σκέφτεσαι, αλλά είπες έχεις αποφασίσει να το κρατήσεις οπότε από κει και πέρα όπως σου γράψαμε υπάρχει πλήθος επιλογών, από πολύ φθηνές μέχρι πολύ ακριβές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαινεις δεν εναι το επιθυμητο να κρατησο το Γκολφ ειναι το αναγκαστικο. Πηγα στο συνεργειο οπως σας ειπα. Του ειπα οτι το ειχαμε φερει για σερβις πριν ενα μηνα κ εκτος απο το check engine αναβει κ το λαμπακι για service. Ναι λεει δεν πειραζει. Ε πως δεν πειραζει του λεω. Πειραζει λεει? E ναι του λεω... Τελοσπαντων παει να το φτιαξει αλλου... γυρναει κ  λεει ειναι ενα εξαρτημα, κ εκανε ετσι τα χερια του να δειξει οτι ειναι στρογγυλο...., για τα καυσιμα αλλα ειναι πολυ ακριβο. Ποσο του λεω κανει κ πως λεγεται. ARG κ κανει 150ευρω. Ενταξει ευχαριστω γεια σας.

Οποτε θα παω σε εναν αλλο συνεργεια που μου εχουν συστησει να του δωσω το αμαξι να μου κανει ενα πληρη μηχανικο ελεγχο να μου πει τι χρειαζεται αριθμημενα κ τι κοστος εχει το καθε ενα. Κ απο κει ξεκιναμε.

Link to comment
Share on other sites

ARG είναι ο αισθητήρας λάμδα έχω την εντύπωση... Ο οποίος όντως κάνει κάπου έκει και αν όντως έχει πρόβλημα πρέπει κάποια στιγμή να τον αλλάξεις.

 

Δεν είμαι σίγουρος ότι ο λάμδα λέγεται και έτσι όμως.

Edited by ΑνδρέαςΚ
Link to comment
Share on other sites

Ναι κατι τετοιο ειναι αν κ μου ειπαν οτι μερικες φορες μπορει απλα να καθαριστει καλα κ να δουλευει. Θα γινει οπως ειπα ενας πληρης ελεγχος μηχανολογικος κ πιστευω θα τακτοποιηθουν ολα :D 

Ποια ειναι η γνωμη σας στην γνωμη οτι ειναι καλυτερα να μην το παω τωρα καλοκαιρι το αμαξι για βαψιμο κ φτιαξιμο λογω του οτι ειναι καλοκαιρι κ αρχιζουν κ κλεινουν τα συνεργεια οποτε ισως κανουν προχειροδουλεια κ λογω θερμοκρασιας για το χρωμα ειναι καλυτερα τον Σεπτεμβρη?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.