Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: 16α Γενέθλια Hellenic VWClub - Αττική - 15/1/2020 :excl:

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg :excl:

Sign in to follow this  
geo134

Golf 4 1.4 - Μετατροπή 1.6 ή 1.8

Recommended Posts

καλημερα στην ομαδα....αφου τα εβαλα κατω και τα ζυγισα αποφασισα να προχωρησω στην αλλαγη κινητηρα του γκολφακιου μου....ειναι το 1,4 με τα 75 κουτσαλογα :p

απο την καγκουροπαρεα η πρωτη ιδεα που επεσε ειναι να μπει ενας 1,8gti πανω απο ιδιο αμαξι....αλλοι προτειναν τον 1,6 η τον 1,8 τον ατμοσφαιρα...

οπως και να εχει γνωριζω οτι η ολη διαδικασια θα φαει αρκετο χρημα και γνωριζω οτι συμφερει να το δωσω και να παρω ενα ετοιμο....αλλα στο ονομα του tune και του αρχι ελληνα καγκουρα εγω θελω να το κανω κομματι κομματι με τα χερια μου...

οποτε.....μετα απο συλλογισμο κατεληξα στον gti αλλα να γινει κανονικη μετατροπη και οχι πεταμε ενα μοτερ πανω και τελος.....οποτε

1)σαν κοστος στο περιπου που κυμαινεται ???σαν συνολο να πεις οτι το αμαξι θα βγει και θα πατησει(ζαντες δισκοφρενα αναρτησεις δεν ειναι μεσα τα εχω ηδη στην γωνια και περιμενουν 

2)εκτος μοτερ εγκεφαλου σασμαν θα χρειαστω κατι αλλο?

3)αυτη η μετατροπη δηλωνεται κανονικα?

4) ποιον κωδικο μοτερ ψαχνω για την ολη αλλαγη?

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα θα κανεις .καλη επιτυχια...αλλα γιατι δεν βρισκεις ενα ετοιμο 1.8 Τ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago , activious said:

καλα θα κανεις .καλη επιτυχια...αλλα γιατι δεν βρισκεις ενα ετοιμο 1.8 Τ???

On 26/8/2016 at 9:12 ΠΜ, geo134 said:

στο ονομα του tune και του αρχι ελληνα καγκουρα εγω θελω να το κανω κομματι κομματι με τα χερια μου...

 

 

το λεει ξεκαθαρα ο ανθρωπος! :D

Edited by DubbeR_ChRoniS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή εκανα ακριβως το ιδιο σε Passat ιδια χρονολογιας βεβαια,εβαλα και εγώ 1.8Τ.

Θα σου ελεγα να μην το σκεφτεσαι καν,εαν δεν εχεις ριξει λεφτα σε ζαντες,αναρτησεις,φρενα,εξωτερικα,εσωτερικα,οποτε να σου λέιπει ΜΟΝΟ το μοτέρ.

Αυτην την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν πολλές ευκαιριές στο *μη επιτρεπόμενο @ URL*,έτοιμες,1.8 turbo,βελτιωμένες,ώστε να γλυτώσεις αρκετά λεφτα.

Γιατι μην ξεχνας οτι και να βαλεις το μοτέρ,πόσα λεφτά θες για βελτίωση,γιατι μαμά,είναι μονο μια,οχι το αμαξι.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπερα στην ομαδα...αφου τα εβαλα κατω και τα ζυγισα και ειδα οτι δεν με παιρνει ουτε απο θεμα συντηρησης ουτε απο θεμα χρηματων να μεταβω απο 14αρη στον 18αρη t εψαξα εναλλακτικες και νομιζω οτι η χρυση τομη ειναι ο 1.6....το δικο μου μοτερ( AHW 75PS 1.4) παρολο την επισκευη που του εκανα τα χιλιομετρα του εχει αρχισει και τα δειχνει(συγκεκριμενα επειδη εγινε επισκευη στην κεφαλη τωρα τσιμπαει απο τα ελατηρια λαδια)..επισης ακουγεται πλεον οτι ειναι κουρασμενο μοτερ με μολις 340000 χιλιομετρα πανω του....

το σκεπτικο ειναι να κρατησω το κοστος χαμηλα αλλωστε το αμαξι δεν το σκιζω σε γενικοτερες γραμμες..αλλα τα 75 αλογα ειδικα για ταξιδι που κανω συχνα πυκνα ειναι λιγα....οχι οτι ο 16αρης ειναι τρομερα καλυτερος αλλα αυτα τα 10-15 αλογα παραπανω σιγουρα θα κανουν την διαφορα

μπορει να γινει τετοια αλλαγη?και αν ναι τι χρειαζομαι ???

το αμαξι να δωθει δεν το σκεφτομαι για να προλαβω μερικους....το εβαψα προ διμηνου και εχουν πεσει αρκετα λεφτα επανω του οποτε δεν δινεται

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 λεπτά πριν , takpanos said:

Δεν αξιζει. Παρτο ετοιμ8 να γλυτωσεις τα ραβε ξυλωνε

εχω ηδη γραψει οτι δεν υπαρχει περιπτωση να το δωσω μολις βαφτηκε και εχει εχουν πεσει αρκετα χρηματα για μεσα εξω....καλο θα ηταν να διαβαζες οτι εχω γραψει 

δεν ρωτησα αν αξιζει

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago , takpanos said:

Εισαι και αγενης κιολας. Δε πειραζει θα τα βρεις μπροστα σου

 

Δεν Είμαι αγενής απλά έχω εξηγήσει εξαρχής ότι το αυτοκίνητο δεν θέλω να το δώσω ασχετως αν συμφέρει όχι οικονομικά

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago , mpoukou22 said:

Ένα μοτερακι 16αρη κομπλε + εγκεφαλο χρειάζεσαι  και δεν θα έχεις κανένα προβλημα

Ξερεις ποιον κωδικό μοτερ ψαχνω;

Το αμαξι ειναι 11 του 1999 με κωδικο μοτερ ahw

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν , DubbeR_ChRoniS said:

ντιζατο ειναι?!?!?!?!?

επισης τι μπατζετ υπαρχει στο περιπου?

Ναι ντιζατο...το μπατζετ θα κριθει απο τις επιλογες που υπαρχουν ...σε γενικες γραμμες στο 1000 χωρις τα ργατικα καθως εχω ανθρωπο δικό μου

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχεις δυο επιλογες.

1.βρισκεις ενα ντιζατο 16αρι ιδιας χρονιας με το δικο σου...πιθανοτατα θα ειναι 8βαλβιδο....δεν θα δεις και καμια ιδιαιτερη διαφορα στο γκαζι

2.βρισκεις ενα ηλεκτρογκαζο 16βαλβιδο  που οι επιλογες ειναι απειρες και απο πολυ περισσοτερα αυτοκινητα του γκρουπ.

εχεις AUS AZD BCB BUG (fsi) απο το πολο gti toy 01-02 lupo gti 6speed  κτλ κτλ κτλ 

στη θεση σου θα εβρισκα ενα πολο gti και θα τα πετουσα ολα πανω στο golf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο την στιγμη ομως που αλλαζω απο νυιζα σε ηλεκτρογκαζο δεν θα χρειασει παραπανω μετατροπες; το polo gti ποσα κυβικα-αλογα ειναι;

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

θα χρειαστεις ναι.1.6 16v 125 ps

Στο περιπου αυτη η αλλαγη ποσο θα κοατισει;επισης ποιον κωδικο μοτερ ψαχνω..και δευτερον αν κοιταζα στον 1.6 οκταβαλβιδο του γκολφ εκτος απο εγκέφαλο μοτερ τι αλλο θα χρειαστω;και αντιστοιχα τι κωδικο μοτερ ψαχνω;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο ποιας αποψης δεν σε παιρνει,για 1.8?

Σαφως καλυτερο μοτερ,με περιθωρια βελτιωσης πολλα,αξιοπιστο,καταναλωση αξιοπρεπεστατη,τελη 20 ευρω πανω!

Για μενα ο 1.6 ειναι τσαμπα λεφτα.

Μια μετατροπη 1.8 agu και εισαι πενα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago , geo134 said:

Στο περιπου αυτη η αλλαγη ποσο θα κοατισει;επισης ποιον κωδικο μοτερ ψαχνω..και δευτερον αν κοιταζα στον 1.6 οκταβαλβιδο του γκολφ εκτος απο εγκέφαλο μοτερ τι αλλο θα χρειαστω;και αντιστοιχα τι κωδικο μοτερ ψαχνω;

υποθετω πως με 2000 θα εχεις πληρωσει μεχρι και ενα μεγαααααλο σερβις εκτος του βαλε βγαλε μοτερ κτλ.

αν θυμαμαι καλα ο ενα ςκωδικος του πολο ηταν ο AVY εβγαζε κ αλλον αλλα δε τον θυμαμαι καθολου

αν πας στο 8v θα χρειαστεις και σασμαν οπως και εναν καλο ηλεκτρολογο

5 hours ago , Passatoukos said:

Απο ποιας αποψης δεν σε παιρνει,για 1.8?

Σαφως καλυτερο μοτερ,με περιθωρια βελτιωσης πολλα,αξιοπιστο,καταναλωση αξιοπρεπεστατη,τελη 20 ευρω πανω!

Για μενα ο 1.6 ειναι τσαμπα λεφτα.

Μια μετατροπη 1.8 agu και εισαι πενα.

προφανως δε τον νοιαζουν ολα αυτα που μπορει απλωχερα να εχεις απο εναν AGU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι αν με ενδιαφερει τι προσφερει ο agu αλλα οτι αυτη τη στιγμη σαν μεταφορικο μεσο ειναι το μοναδικο και δεν με ενδιαφερουν οι επιδόσεις αυτη την στιγμη οσο το να κανω την δουλειά μου....αντιατοιχος 16αρης 16βαλβιδος ντιζατος δεν υπαρχει σαν τον δικο μου;;;μονο 8βαλβιδος που θελει καλο ηλελτρολογο;

Επισης 16αρη βρηκα ολοκληρο αμαξι απο το generation στα 500 ευρω επειδη χρωσταει πολλα σηματα...κατι τετοιο πως φαινεται σαν επιλογή; το αμαξι πηγα το ειδα απο κοντα μηχανικα και σασμαν δουλευει ρολοι 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν φορας τον 1.4 16v κρατας τα ηλεκτρικα σου και παιρνεις εναν 1.6 16V και τον ριχνεις επανω. Στο θεμα της εισαγωγης μπορεις να παρεις την αλουμινενια απο οποιοδηποτε μοτερ 1.4 16V ηλεκτρογκαζο. Στο θεμα της πεταλουδας μπορεις να παρεις την ντιζατη απο polo Gti 6n2. Απο εκει και μετα τα μοτερ αυτα πασχουν στο τομεα της εξαγωγης. Ειναι πολυ φιμωμενα. Ενα χταποδι 4-1 φτιαχτο χωρις τον προκαταλυτη και μια εξατμιση με 2 καζανακια ελευθερα θα δωσουν το κατι παραπανω. Στην εισαγωγη μια καλη φιλτροχοανη θα κανει δουλεια. Αν την τοποθετησεις κατευθειαν πανω στην πεταλουδα θα παρεις και λιγο αρπαγμα. Απο εκει και μετα η λυση γι αυτο το μοτερ ειναι κομπρεσορας.
Υπαρχει και η λυση του 2.0 8v που μπορει να τον βρεις σχετικα στα ιδια χρηματα. Και αυτο παρεξηγημενο μοτερ ανεβαινει σχετικα ευκολα με κομπρεσορα,βλεπε Neuspeed, στα 130 κατι αλογα. Απο εκει και μετα, δλδ μετα τα 130-150 αλογα, δεν αξιζει κατι αλλο και ο 20VT ειναι μονοδρομος.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago , geo134 said:

Το θεμα δεν ειναι αν με ενδιαφερει τι προσφερει ο agu αλλα οτι αυτη τη στιγμη σαν μεταφορικο μεσο ειναι το μοναδικο και δεν με ενδιαφερουν οι επιδόσεις αυτη την στιγμη οσο το να κανω την δουλειά μου....αντιατοιχος 16αρης 16βαλβιδος ντιζατος δεν υπαρχει σαν τον δικο μου;;;μονο 8βαλβιδος που θελει καλο ηλελτρολογο;

Επισης 16αρη βρηκα ολοκληρο αμαξι απο το generation στα 500 ευρω επειδη χρωσταει πολλα σηματα...κατι τετοιο πως φαινεται σαν επιλογή; το αμαξι πηγα το ειδα απο κοντα μηχανικα και σασμαν δουλευει ρολοι 

αν δουλευει καλα παρτο.ποιας χρονιας ειναι?

Edited by DubbeR_ChRoniS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...