bleriot Posted September 21, 2016 Report Share Posted September 21, 2016 (edited) έχω Golf 1.4tsi 122 11ος του 2011 με 72.000χλμ και τΤο προβλημα που αντιμετωπίζω είναι η περιστροφή του λεβιέ ταχυτήτων: φωτογραφία εδώ Το λεβιέ περιστρέφεται σταδιακά κατα τη φορά του ρολογιού και έχει φτάσει να κάνει μισή στροφή (στην αρχή ήταν κεντραρισμένο). Δεν είναι καθόλου χαλαρή η λαβή και δεν μπορείς να την περιστρέψεις με το χέρι όση δυναμη και να βάλεις. Σαν να περιστρέφεται όλο μαζί με το στέλεχος απο τη βάση του μέσα στο κιβώτιο. Ο επιλογέας κουμπώνει σωστα, δεν έχει προβλημα αλλά από την αρχή αντιμετωπίζω προβλημα με θόρυβο απο ρουλεμάν όπως είχα αναφέρει σε άλλο θέμα. Στα service που το ανέφερα μου είπαν οτι ίσως το περιστρέφω εγώ ασυναίσθητα στο φανάρι που κάθομαι αλλά αυτό είναι αδύνατον, όση δύναμη και να βάλω δε γυρνάει. Η ερώτησή μου είναι αν είναι περίεργο-επικίνδυνο και αν σχετίζεται κάοπως με τον θόρυβο του ρουλεμάν του σαζμάν ή συμπλέκτη. Edited September 22, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 22, 2016 Report Share Posted September 22, 2016 Βγάλε προσεκτικά τη φούσκα εσύ ή κάποιος τεχνικός και σφίξε το σφικτήρα που έχει ακριβώς στο κούμπωμα με το μεταλλικό λεβιέ. Όταν το ανοίξεις τα καταλάβεις. Γι΄αυτό γυρνάει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleriot Posted September 22, 2016 Author Report Share Posted September 22, 2016 ευχαριστώ για την απάντηση, θα το δοκιμάσω, βρήκα και ένα σχετικό βίντεο αλλά δε ξέρω αν είναι θέμα σφιγκτήρα γιατί η χειρολαβή είναι πολύ σφιχτή, δε γυρνάει καθόλου με το χέρι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted September 23, 2016 Report Share Posted September 23, 2016 Οι ταχύτητες τωρα πώς μπαίνουν , πρώτη δεξιά δευτέρα αριστερά; Sorry, ελπίζω να σηκώνεις αστεία. Αν μπορείς να σηκώσεις το κάλυμμα, κανε με ενα μαρκαδορο ή διορθωτικό μια γραμή ανάμεσα στη χειρολάβη του λεβιέ και στο σιδερο του λεβιε. Ετσι οταν θα στριψει κι αλλο, θα ξαναδείς αν η γραμμή εχει χωρισει και θα καταλάβεις αν στριβει απο εκεί ή απο την κατω βάση. Δεν ξερω αν εγινα αντιληπτός. http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk6/power_transmission/5-speed_manual_gearbox_0ah/gearbox_mechanicsoperation_constructiondiff./repairing_selector_mechanism_passat_golf_and_golf_plus/removing_and_installing_gaiter_with_gear_knob_and_noise_insulation_golf/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleriot Posted September 23, 2016 Author Report Share Posted September 23, 2016 (edited) 15 hours ago , kapnias said: Οι ταχύτητες τωρα πώς μπαίνουν , πρώτη δεξιά δευτέρα αριστερά; Sorry, ελπίζω να σηκώνεις αστεία. αν η γραμμή εχει χωρισει και θα καταλάβεις αν στριβει απο εκεί ή απο την κατω βάση. Δεν ξερω αν εγινα αντιληπτός. Εννοείται πως θα κάνουμε και την πλάκα μας Το κατάλαβα, βοήθησε και το διάγραμμα του manual αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος οτι δε γυρίζει η χειρολαβή. Απ'οτι βλέπω έχει και μια εγκοπή το μεταλλικό στέλεχος οπότε η χειρολαβή κεντράρει. Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι γυρίζει από την κάτω βάση οπότε τι κάνουμε; Θα το ανοίξω το ΣΚ και θα σας πω νέα Edited September 23, 2016 by bleriot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...