geoioan Posted December 6, 2016 Report Share Posted December 6, 2016 παιδια καλησπερα..ειμαι κατοχος golf tsi 140. τον τελευταιο καιρο ειδα οτι εχω μεγαλη καταναλωση 9,5-11,5 μεσα στην πολη και εκτος 8,4 ακου το μοτερ και και τριζει στο ρελαντι ενω με στροφες γυρο στις 3000 ακουγετε λες και μουγκριζει. καποιο τσεκ δεν εχει αναψει γνωριζει καποιος κατι.?? ευχαριστω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgeleo Posted December 8, 2016 Report Share Posted December 8, 2016 Πόσες βαλβίδες εχει το μοτέρ σου ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted December 8, 2016 Report Share Posted December 8, 2016 16 έχει αλλά ποια ακριβώς η σημασία του αριθμού των βαλβίδων; Στο δια ταύτα μια βόλτα από το μηχανικό σου μόνο κακό δεν κάνει. Μπορεί να είναι από κάτι απλό (π.χ βαλβίδα αναθυμιάσεων) έως ...Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgeleo Posted December 9, 2016 Report Share Posted December 9, 2016 Ένας μηχανικός που ασχολείστε μονο με οτι εχει να κανει με την καύση του αυτοκινήτου μου ειπε πρόσφατα οτι στα 16v μοτέρ της vw ειναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με βενζίνη 98 και πάνω.στην απλή μου ειπε οτι θα παρουσίαση τα συμπτώματα που λεει ο φιλος στο threat..προσωπικά πρωτη φορά το ακούω δεν ξερω κατα ποσο ισχύει αλλα ειναι και αυτο μια γνώμη επίσης μου ειπε οτι αυτο καταγράφετε και στο manual του αυτοκίνητο..οσο για την κατανάλωση θα σου πρότεινα να ψαχτείς στον αισθητήρα Λ.μπορει απλα να θελει καθάρισμα.εγω οταν πρώτο πείρα το αμάξι ήταν κατάμαυρος και είχε μεγαλ κατανάλωση οταν το καθάρισα έπεσε .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted December 10, 2016 Report Share Posted December 10, 2016 Δεν ισχύει. Φυσικά και δουλεύει μια χαρά και με 95 οκτάνια. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgeleo Posted December 10, 2016 Report Share Posted December 10, 2016 Και εμενα για μπαρούφες μου ακούστηκαν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted December 11, 2016 Report Share Posted December 11, 2016 (edited) μπορει να είναι πολλά πράγματα. Απο χαλασμένη τροχαλία ιμαντα δυναμού (φρένάρει όλο το μοτερ) ή καποιος αισθητήρας (ΙΑΤ, coolant temperature, λάμδα,θέσης εκκεντροφόρου) να μη δουλευει καλά μέχρι και πρόβλημα σταγανότητας βαλβίδας κεφαλής. Αλλα μπορεί ακόμα και να είναι ιδέα σου, ή να έχει χαλάσει απλα ο υπολογιστής κατανάλωσης (δύσκολο) Καταλαβαίνεις φυσικά οτι με τόσα που μπορεί να είναι θα πρέπει να κανεις εκτεταμένη έρευνα αγοράς για να βρεις πολύ καλό και όχι κλέφτη μηχανικό (όχι ο φίλος του κουμπαρου του μπατζανάκη), με ταλέντο στις ηλεκτρονικές (και όχι μόνο) διαγνώσεις. Γιατι ο καλός μηχανικός αλλα κλέφτης, θα σου φτιάξει το πρόβλημα, αλλα θα σε χρεώσει οτι έκανε επισκευή κεφαλής με 300 ευρω, ενω απλα θα έχει αλλάξει π.χ. μια τροχαλία ιμαντα δυναμού των 10 ευρω Edited December 11, 2016 by turbomaniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geoioan Posted December 17, 2016 Author Report Share Posted December 17, 2016 εχετε καποιο αξιοπιστο συνεργειο να εμπιστευτω στην περιοχη αγιος δημητριος αλιμος ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...