Jump to content
nikdev

Golf 7 2.0 Tsi - Aftermarket Σκάστρες [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

Με την κυκλοφορία του 7αριού αλλά και του F/L που φορούν τα νέα μοτέρ Gen3, τα οποία είναι πλήρως επανασχεδιασμένα σε σχέση με παλαιότερα, ήταν επόμενο να κυκλοφορήσει και η Forge τα δικά της aftermarket προϊόντα.

Εδώ βλέπουμε την κλειστού τύπου για 1.8 και 2.0 κινητήρες του Group. (Recirculating BOV)

Υπάρχει και η αντίστοιχη ανοιχτού, με εκτόνωση στην ατμόσφαιρα. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής και σε μαύρο χρώμα:thumbsu:

Recirculation_Valve_and_Kit_for_Audi_andimages?q=tbn:ANd9GcSgAhZnCJ5URshaJr3t5L6

Κι εδώ μια κοντινή

fmdvmk7a---.jpg

Παρατηρούμε μια διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση σε σχέση με παλιά, ίσως πιο κοντά στην αισθητική της Tial.

 

Τα οφέλη είναι γνωστά,μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο με μηδενισμό της απώλειας πίεσης σε όλα τα βελτιωμένα στάδια και με την παροχή σετ ελατηρίων, αναλόγως της πίεσης που υποστηρίζει το πρόγραμμα της Ecu. Στο κουτί παρέχεται κίτρινο και μπλέ εκτός αν ζητηθούν διαφορετικά.

 

Εδώ μια εργοστασιακή σκάστρα με το τελευταίο revision με ρωγμή.

image_23377.jpg

 

 

Παρένθεση για λόγους ενημερωτικούς:

Στις καινοτομίες gen3, η  αλλαγή διαχείρισης με τους αισθητήρες μέτρησης της μάζας αέρα (maf) 08_zps9dc6de70.jpgπου πλέον θα είναι μέτρησης πίεσης (Map).49.10.96_img2.jpg

Τι σημαίνει αυτό, ότι μπαίνει πλέον οποιαδήποτε σκάστρα μας αρέσει (όπως στα 1.4 Tsi), καθώς ο αισθητήρας μετράει πίεση αέρα και όχι μάζα.

Αυτό λύνει τα χέρια των βελτιωτών και στις εισαγωγές, καθώς δεν ήταν λίγοι αυτοί που στην πρώτη γενιά (ιδιαίτερα στα St1) είχαν προβλήματα και η επιλογή εισαγωγής μαρτύριο.

 

Οι παλιοί θυμούνται σε μοτέρ 1.8 20Vt, τις αλλαγες στον maf αναλόγως σταδίου, σε μεγαλύτερη διατομή S3,S4,RS4 κλπ για να καλυφθεί η παροχή σε

gr/sec, μέχρι τα όριά τους που καταλήγαμε σε maffless setup που στο μερικό φορτίο πετούσαν μαυρίλες και έκαιγαν τον άμπακο, με απενεργοποιημένα esp κλπ. Τους πολλούς καμμένους maf, την πτώση απόδοσης όταν ο maf "έπεφτε" σταδιακά, την αύξηση κατανάλωσης και τα πρόσθετα έξοδα.

 

Φυσικά στα νέα μοτέρ, είναι δυνατή και η αλλαγή του map σε μεγάλα Setup με προγραμματισμό της Ecu (4 bar map).

Καλές βελτιώσεις !

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Αστοχίες έχουν υπάρξει και θα υπάρχουν, και forge έχουν ραγίσει. Πάντως οι μεταλλικές piston-type εργοστασιακές revision D έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους, σε βαθμό που στόματα μέσα από την ίδια την forge έχουν δηλώσει (σε ελεύθερη μετάφραση από τα αγγλικά) απαντώντας σε ερώτηση να προτιμήσω την δικιά σας έναντι π.χ. της revision D, αυτή που προσφέρουμε επί της ουσίας είναι "on par" (δηλαδή πάνω κάτω στα ίδια) με την revision D και επομένως δεν προτείνουμε αλλαγή, και βέβαια τιμή τους για την ειλικρίνια. Εδώ η απάντηση. Να σημειώσω βέβαια ότι αυτό ισχύει για stock turbo στάδια μέχρι Κ04, από κει και πέρα η αλλαγή είναι μονόδρομος. Εγώ με πλέον κοντά 400 άλογα που όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν τι πιέσεις απαιτούνται, κανένα θέμα με την revision D, αλλά με το υβρίδιο εννοείται θα αλλαχθεί. Τώρα αν στο MK7 τοποθετήθηκε χειρότερο revision το πράγμα αλλάζει, δεν πιστεύω όμως.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

χαχαχα .βρε εγω ακομη την φοργε εχω.....λιγο παντεντα αλλα φοργε,,,στο δικο μου...με ολα τα σεταπ...εσυ τι αλλαγες λες...?

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον forge θα βάλω και γω αλλά με το υβρίδιο όχι ακόμα. Απλά λέω ότι η ΟΕΜ revision D (την οποία φοράω ακόμα) έχει αποδείξει την αξιοπιστία της σε βαθμό που η ίδια η forge παραδέχεται ότι είναι στα ίδια επίπεδα με τη δική τους. Απλά όταν η forge έβγαλε τη δική της ακόμα η ΟΕΜ ήταν σε προγενέστερα revisions με λαστιχένιο διάφραγμα που σκίζονταν πολύ εύκολα ακόμα και με μαμά πιέσεις. Οπότε προηγήθηκε η forge και εν συνεχεία το VAG έβγαλε την revision D για να διορθώσει το weak spot και τα κατάφερε. Αλλά για πάνω από Κ04 ή ακόμα και υβρίδιο K04 με φτερά K16 που θα βάλω, δεν επαρκεί. Βέβαια καλά κάνεις και φοράς forge από την αρχή εσύ, και stage 1 μπορεί κανείς να τη βάλει κακό δεν κάνει, εγώ απλά δεν ήθελα το κόστος άσε που όταν άρχισα τα φτιαξίματα δεν είχα υπολογίσει ότι θα το έκανα ποτέ υβρίδιο νόμιζα ότι τα 400 θα μου ήταν αρκετά. Κλασσική ιστορία :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.