dasauto Posted June 2, 2017 Report Share Posted June 2, 2017 (edited) 1.6 16v Aus 250000km, καθαρισα την πεταλουδα βγαζοντας την, την εχω καθαρισει πολλες φορες βγαζοντας την χωρις προβλημα. Την 2η μερα ο κινητηρας αρχισε να ρεταρει στο ρελαντι, και 2 φορες χωρις αποκριση στο γκαζι, τελειως νεκρο, και βγαζει τις παρακατω βλαβες 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation P1553 - 35-10 - - - Intermittent 17912 - Intake Air System: Leak Detected P1504 - 35-10 - - - Intermittent Ελενξα ολα τα σωληνακια, δεν υπαρχει πουθενα διαρροη, ουτε απο την πεταλουδα, ψεκασα και με καθαριστικο για καρμπυρατερ, δεν βρεθηκε πουθενα διαρροη. Καθαρησα και τον map, μονο την egr δεν ελεξα αν καπου καπου κολαει ανοιχτη, αλλα δεν θα το εβγαζε σαν σφαλμα?? Αυτο που προσεξα την ωρα που αρχισε να ρεταρει αφου ψιλογκαζονα, ειναι οτι η πεταλουδα στο ρελαντι ενω ηταν τερμα κλειστη, οπως φενεται στην 1η φωτο, αφησε ενα κενο το οποιο δεν εκλεινε ακομα και μετα το σβησιμο του κινητηρα αλλα ουτε και με καλιμπραριζμα μεσω vagcom, καποια στιγμη αφου την ανοιγοκλεισα χειροκινητα με το χερι και με σβηστο τον κινητηρα, με το πρωτο αναμα του διακοπτη εκανε καλιμπρασμα και εκλεισε παλι τελειως, και για τα επομενα 20km που το οδηγησα δεν το ξαναπαρουσιασε. Το προβλημα λετε να ειναι απο την πεταλουδα?? Δεν θα εβγαζε προβλημα στην πεταλουδα?? Η να κοιταξω και την egr μηπως μενει ανοιχτη για καποιο λογο?? egr δεν εχει πειραχτει ποτε. Edited June 12, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 2, 2017 Report Share Posted June 2, 2017 aυριο με το καλο οταν θα παρεις το αυτοκινητο και αφου εχει ζεσταθει καλα...(να παει στους 90) αναψε το κλιμα οπως θα εισαι στο ρελαντι...σε ενα φραναρι ας πουμε οπως περιμενεις το πρασινο... αστο ανοιχτο για περιπου δεκα λεπτα και μετα κλειστο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 3, 2017 Report Share Posted June 3, 2017 Κάνε βασική ρύθμιση, Αν δεν στρώσει ζόρισες το μοτέρ και πας γι΄αλλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted June 6, 2017 Author Report Share Posted June 6, 2017 Μαλλον στο καθαρισμα πρεπει να ζορισα παραπανω το μοτερακι, παντως απο την μερα που ανοιξα το θεμα και μετα δεν το ξαναεκανε, λετε να ειμαι τυχερος και να εφτιαξε?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 6, 2017 Report Share Posted June 6, 2017 αυτο που σου πα το κανες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted June 7, 2017 Author Report Share Posted June 7, 2017 Ναι το εκανα, ειχε σταματησει να εχει τα συμπτωματα να ρεταρει καπου καπου, αλλα δεν αλλαξε κατι προς το χειροτερο οταν ενεργοποιησα το κλιμα. Η πεταλουδα προχτες που καθαρισα το φιλτρο και την ξαναειδα, με σβηστο μοτερ αφηνει ενα μικρο κενο οπως φενεται στην 1η φωτογραφια, και μολις ανοιξω τον διακοπτη κλεινει τελειως και παραμενει κλειστη ακομα και οταν παρει μπρος ο κινητηρας, οπως ειναι στην 2η φωτογραφια που την παταω με το χερι που τις φωτο τις τραβηξα ενω δουλευε το μοτερ και ρεταριζε. Δεν θυμαμαι παλαιοτερα αν ηταν παντα τερμα κλειστη ακομα και με κλειστο διακοπτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...