Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
geoioa

τεντωτήρας καδένας

Recommended Posts

καλημέρα,

κάτοχος ενός cc 1.8tsi bzb και μετά από πολλά διαβάσματα σε διάφορα forum (μετά από ένα πολύ σύντομο 0.5sec διαφορετικό από συνήθως ήχο κατά την εκκίνηση τα πρωινά και όχι πάντα) είπα να πάρω την γνώμη σας όσο αφορά την προληπτική αλλαγή του τεντωτήρα-αλυσίδας και γλυστρών. Είμαι σε φάση που περιμένω τιμή από ενα συνεργείο (το οποίο εμπιστευομαι απόλυτα πολλά χρονια τώρα). Επειδή φοβήθηκα με όλα αυτά που διαβάζω και επειδη σίγουρα έχω την παλιά έκδοση του τεντωτήρα με συμβουλέυετε να προχωρίσω με την αλλαγή? (εάν ήμουν άνετος οικονομικά δεν θα το συζητούσα καν- αλλά επειδη δεν είμαι και αν γίνει κάποιοα στραβή μετά τα πράγματα θα είναι δυσκολα)

Το αμάξι σκοπεύω να το κρατήσω καθώς το έχω κάνει όπως το ήθελα και έχω αφιερώσει πολύ χρόνο σε αυτό.

Edited by geoioa

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτό μόνο σωστός μάστορας μπορεί να σου το πει φίλε μου! Υπάρχει πάντως τρόπος να την τσεκάρει στη βιβλιογραφία της VW

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι , τελικά έχω την παλιά έκδοση. Στο συνεργείο μου είπαν ότι έχει κάνει πάρα πολλά 1.4 αλλά όχι 1.8. Σε διάφορα φορουμ και γενικά στο νετ διαβάζω για πολλά προβλήματα και σε αυτους τους κινητήρες 1.8 και 2.0. οπότε αποφάσισα να το αλλάξω. κόστος υλικών (το σετ 200ε) συν την εργασία. Μπορεί να μηου έβγαζε ποτέ προβλημα αλλά δεν θελω να το ρισκάρω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 ευρώ τα γνήσια ανταλλακτικα? Είσαι σίγουρος? (μόνο τεντωτήρα και όχι καδένα θα αλλάξεις?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

210ε για την ακρίβεια τεντωτήρας-καδενα-γλυστρες , ναι γνήσια από αντιπροσωπία. (+ κανα 150ε για την δουλειά)

Share this post


Link to post
Share on other sites

χιλιόμετρα? Το γκρ της εκκίνησης εμένα το κάνει από τότε που το πήρα δηλ πάνω από 2 χρόνια αλλά είναι σταθερό και ο μηχανικός μου δεν δίνει σημασία. Εγώ θα το αφήσω όσο πάει αφού το αυτοκίνητο δεν βγάζει κανένα σφάλμα. Στη τελική βρε παιδιά καδένα είναι και όχι ιμάντας για να κοπεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πω επίσης ότι τον συγκεκριμένο ήχο στην εκκίνηση τον κάνουν πολλά αυτοκίνητα του group (ο αδελφός μου έχει πλυντήριο αυτοκινήτων και πιστέψτε με βλέπουμε πολλά...) και μάλιστα πολύ χειρότερο. Το altea μου κάνει έτσι από καινούργιο! Μην πετάτε τα λεφτά σας τσάμπα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θέλεις πέρνα ένα πρωι να ακούσεις το δικό μου 1.8BZB  !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι το ξέρω ότι το κάνουν πολλά. Το θέμα είναι ότι εμένα δεν το έκανε και τελευταία άρχισε κάτι που σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά. Και εμένα μου είπε ο μηχανικός μου (αυτός που θα μου το φτιάξει) ότι πολλά κάνουν έτσι και πολύ χειρότερα και δεν παθαίνουν τίποτα (τα 1.8). Εγώ όμως φοβήθηκα και λέω να δώσω τα χρήματα (εξάλλου το κόστος είναι λίγο μεγαλύτερο από το να άλλαζα ιμάντα στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο). Αν ήταν πολύ πιο ψηλό δεν θα το έφτιαχνα. Επειδη το αυτοκίνητο βγαίνει και συχνά εξωτερικό δεν θα ήθελα περιπέτειες τέτοιου είδους.( και σε καμία περίπτωση να ψάχνω κινητήρα επειδή δεν έδωσα 350ε.)

πάντως άμα ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα θα έχει χαθεί ο χρονισμός και πιθανον να είναι ήδη αργά. Δεν θέλω να το ρισκάρω για 350ε. 

το αμάξι έχει 120000κμ και μέχρι τα 80000 συντηρούμενο ότι και οποτε προβλέπεται στην αντιπροσωπία και ύστερα ότι προβλέπεται και νωρίτερα (λάδια πάντα αυτά που προτείνει η vw) με ανταλλακτικά αντιπροσωπίας σε δικό μου μηχανικό.

στα 120000κμ αυτά που έχω αλλάξει, εκτός από τα συνηθησμένα που φθείρονται με τον χρόνο, είναι το σετάκι της αντλίας νερου (αν θυμάμαι καλά μου είχε βγει 450ε σε δικο μου μηχανικό - είχε αρχίσει να χάνει), αμορτισέρ, τα ρουλεμάν με βάσεις για τα εμπρός αμορτισέρ και τα εμπρός σινεμπλόκ.

Τα υπόλοιπα που έχω κάνει στο αμάξι (drl's, rns510+bluetooth, κεραια gps και κινητου οροφής, cruise control που δεν είχα, ambient lights, door lights, carbon εσωτερική διακόσμηση, επισκευή της πλεξούδας πορτ-μπαγκάζ ) τα έχω κάνει μόνος μου. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αμαξι έως τώρα γιαυτό και αφιέρωσα πολύ χρόνο σε αυτό.

Edited by geoioa

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago , jsk said:

χιλιόμετρα? Το γκρ της εκκίνησης εμένα το κάνει από τότε που το πήρα δηλ πάνω από 2 χρόνια αλλά είναι σταθερό και ο μηχανικός μου δεν δίνει σημασία. Εγώ θα το αφήσω όσο πάει αφού το αυτοκίνητο δεν βγάζει κανένα σφάλμα. Στη τελική βρε παιδιά καδένα είναι και όχι ιμάντας για να κοπεί.

ναι αλλά "έσπασε" μοτέρ από καδένα οπότε είναι ένα θέμα που προβληματίζει! (ακριβώς ίδια ζημιά με κομμένο ιμάντα σου κάνει αν πηδήξει δόντια)

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago , geoioa said:

ναι το ξέρω ότι το κάνουν πολλά. Το θέμα είναι ότι εμένα δεν το έκανε και τελευταία άρχισε κάτι που σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά. Και εμένα μου είπε ο μηχανικός μου (αυτός που θα μου το φτιάξει) ότι πολλά κάνουν έτσι και πολύ χειρότερα και δεν παθαίνουν τίποτα (τα 1.8). Εγώ όμως φοβήθηκα και λέω να δώσω τα χρήματα (εξάλλου το κόστος είναι λίγο μεγαλύτερο από το να άλλαζα ιμάντα στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο). Αν ήταν πολύ πιο ψηλό δεν θα το έφτιαχνα. Επειδη το αυτοκίνητο βγαίνει και συχνά εξωτερικό δεν θα ήθελα περιπέτειες τέτοιου είδους.( και σε καμία περίπτωση να ψάχνω κινητήρα επειδή δεν έδωσα 350ε.)

πάντως άμα ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα θα έχει χαθεί ο χρονισμός και πιθανον να είναι ήδη αργά. Δεν θέλω να το ρισκάρω για 350ε. 

το αμάξι έχει 120000κμ και μέχρι τα 80000 συντηρούμενο ότι και οποτε προβλέπεται στην αντιπροσωπία και ύστερα ότι προβλέπεται και νωρίτερα (λάδια πάντα αυτά που προτείνει η vw) με ανταλλακτικά αντιπροσωπίας σε δικό μου μηχανικό.

στα 120000κμ αυτά που έχω αλλάξει, εκτός από τα συνηθησμένα που φθείρονται με τον χρόνο, είναι το σετάκι της αντλίας νερου (αν θυμάμαι καλά μου είχε βγει 450ε σε δικο μου μηχανικό - είχε αρχίσει να χάνει), αμορτισέρ, τα ρουλεμάν με βάσεις για τα εμπρός αμορτισέρ και τα εμπρός σινεμπλόκ.

Τα υπόλοιπα που έχω κάνει στο αμάξι (drl's, rns510+bluetooth, κεραια gps και κινητου οροφής, cruise control που δεν είχα, ambient lights, door lights, carbon εσωτερική διακόσμηση, επισκευή της πλεξούδας πορτ-μπαγκάζ ) τα έχω κάνει μόνος μου. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αμαξι έως τώρα γιαυτό και αφιέρωσα πολύ χρόνο σε αυτό.

 

στα χιλιόμετρα που είσαι, για εμένα καλά κάνεις και κινείσαι προληπτικά. Ρίξε μια ματιά στο επισυναπτόμενο και θα καταλάβεις τι εννοώ φίλε μου! (better safe than sorry ειδικά όταν το αμάξι το χρησιμοποιείς)

 

Replacing the timing chain on the engine 1.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok πάσο. Ίσως τον αλλάξω κι εγώ κοντά σε αυτά τα χιλιόμετρα. Πάντως είπα ότι το altea κάνει σαφώς χειρότερο θόρυβο από καινουργιο! 1.4tsi caxa. τώρα έχει 60000χλμ ενώ το passat 85000. Πολύ καλο το pdf! μπράβο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yositosi να σε ρωτήσω κάτι? γίνεται να σπάσει απότομα η καδένα χωρίς να έχει προηγηθεί κανένα σφάλμα σχετικό με τον χρονισμό? ρωτάω γιατί ανοίγω το vcds μια φορά το μήνα έτσι για να προλάβω καταστάσεις...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 μηχανικοί του δικτύου VAG γενικότερα μου είπαν ότι προειδοποιεί, ΑΛΛΑ έχει τύχει να σπάσει - το μοτέρ - και χωρίς το παραμικρό "προεόρτιο" σε 2 αμάξια που γνωρίζω (ένα Passat μπερλίνα και ένα CC). 

 

Έχε κατά νου για να μην τα μπερδεύουμε ότι το πρόβλημα δεν είναι μην σπάσει η καδένα, αλλά μην σου κάνει κανένα γερό πήδημα και γίνει βαλβίδα/πιστόνι ένα σώμα μια ψυχή...

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 λεπτά πριν , jsk said:

ok πάσο. Ίσως τον αλλάξω κι εγώ κοντά σε αυτά τα χιλιόμετρα. Πάντως είπα ότι το altea κάνει σαφώς χειρότερο θόρυβο από καινουργιο! 1.4tsi caxa. τώρα έχει 60000χλμ ενώ το passat 85000. Πολύ καλο το pdf! μπράβο!

 

CAXA έχω στο Leon. Σε εκκίνηση και στα καλά του ρε συ θορυβώδες μοτέρ το χειμώνα, ειδικά συγκριτικά με το CC και πιστεύω ότι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά κάνει το επίπεδο ηχομόνωσης που απλά απέχει μερικές δεκαετίες μεταξύ των αυτοκινήτων (όχι μόνο ο θόρυβος αλλά και οι τρανταγμοί/χροιές του μοτέρ πως περνάνε μέσα και γίνονται αντιληπτά)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα πάει κοντά 150.000χλμ.
Από τότε που το πήρα ο ήχος στο μοτέρ ίδιος είναι παρά μόνο το χειμώνα στα βαριά κρύα που στην αρχή ήταν λίγο διαφορετικός εδώ και πόσα χρόνια. Αλλά θέλει γερό κρύο να πάει αρκετά μείον. Όλες της άλλες φορές είναι το ίδιο. Να πω την αλήθεια μιας και εγώ το αμάξι δεν θα το αλλάξω έχω μπει σε σκέψεις να αλλάξω καδένα με την πιο καινούργια που έχει βγει για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι θα βγάλει άλλα 150.000χλμ χωρίς να έχω το άγχος.
Όσο για φυσιολογικές φθορές όπως είναι η αντλία νερού που άλλαξαν μερικά άτομα εμένα δεν με έκανε θέμα.
Τώρα το κοστολόγιο το ήξερα στα 500€ όλο το κουστούμι.
Αλλά αν τα ανταλλακτικά κάνουν καινούργια από την VW 200€ τότε κάποια συνεργεία βγάλανε καλό μεροκάματο.
Πόση ώρα χρειάζεται για να αλλαχτεί η καδένα;
Θα κάνω και μια ερώτηση στην VW εδώ Γερμανία πόσο στοιχίζει το όλο σκηνικό για να ξέρουμε τι γίνεται.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

η καδένα σαν καδένα είναι στα 70€ περίπου, ο τεντωτήρας στα 50€ περίπου, οι γλυσιέρες στα 50€ η τετράδα περίπου. Αν πεις να αλλάξεις και τα τρία γρανάζια άλλα 180€ περίπου (αν και ρεαλιστικά μιλώντας χλωμό να έχουν φθορά).

 

ΑΛΛΑ αν θεωρείς τα 300€ εργασία πολλά για αυτή την εργασία (λύσιμο καλό, και μετά χρόνισμα του μοτέρ), απλά θα σε συμβουλέψω να ΜΗΝ πας να το κάνεις σε κανέναν τυχάρπαστο γιατί μετά πολύ πιθανό να κλαις! (δεν είναι καμία πυρηνική φυσική, απλά θέλει ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
η καδένα σαν καδένα είναι στα 70€ περίπου, ο τεντωτήρας στα 50€ περίπου, οι γλυσιέρες στα 50€ η τετράδα περίπου. Αν πεις να αλλάξεις και τα τρία γρανάζια άλλα 180€ περίπου (αν και ρεαλιστικά μιλώντας χλωμό να έχουν φθορά).
 
ΑΛΛΑ αν θεωρείς τα 300€ εργασία πολλά για αυτή την εργασία (λύσιμο καλό, και μετά χρόνισμα του μοτέρ), απλά θα σε συμβουλέψω να ΜΗΝ πας να το κάνεις σε κανέναν τυχάρπαστο γιατί μετά πολύ πιθανό να κλαις! (δεν είναι καμία πυρηνική φυσική, απλά θέλει ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ!)
Πόσο παίρνουν για αλλαγή καδένας;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δευτέρα θα μάθω στη VW εδώ Γερμανία τι κάνει το κάθε τι και πόσο είναι το κόστος να το αλλάξουν εδώ.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν τα ανταλλακτικά 210€ και εργασία τουλάχιστον 8 ώρες μπορεί και παραπάνω. 180€ η ώρα οπότε έχουμε για εργασία μόνο 1500€ περίπου...
Άσε τόσα βγαινει το πάνε έλα Ελλάδα η εργασία να κάνω το αμάξι στην Ελλάδα και παίρνω 4 χειμερινά λάστιχα τώρα.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...