Jump to content

jsk

Members
  • Posts

    138
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

jsk last won the day on October 20

jsk had the most liked content!

1 Follower

About jsk

  • Birthday 06/22/1974

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat
  • Car's nickname
    b8 4motion

Recent Profile Visitors

1,871 profile views

jsk's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

21

Reputation

  1. Σάκη ευχαριστώ πολύ. Βρήκα πάντως ήδη έναν βελτιωτή εδώ ο οποίος μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα ACT. Τάσο συγνώμη. Πούλησα το cc πριν από 2 χρόνια. Τώρα CZEA .
  2. Καλησπέρα στην ομάδα. Παρατήρησα ότι κατά την ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση του συστήματος ACT ακούγεται ένας μεταλλικός θόρυβος χαμηλής έντασης. Φυσικά μόνο με ανοιχτό παράθυρο τον ακούς. Το ερώτημα είναι αν αυτό είναι φυσιολογικό. Ευχαριστώ πολύ!
  3. Καλησπέρα στην ομάδα και χρόνια πολλά για την ημέρα. Ότι λέει ο τίτλος. Το έχει κάνει κάποιος στον κινητήρα αυτό? Αν ναι πως? Προσωπικά θεωρώ ιδανική την απενεργοποίηση του συστήματος μέχρι τα 70 χλμ την ώρα. Από εκεί και πάνω ας δουλεύει.
  4. jsk

    RACE CHIP GTS

    Καλησπέρα φίλοι μου. Σκέφτομαι να τοποθετήσω το racechip gts στο αυτοκίνητο μου 1.4 150hp. Το έχει κάνει κανείς για να μου πεί τη γνώμη του και αν είχε προβλήματα? Μετά από δύο κακές εμπειρίες με προγραμματισμούς σε άλλα αυτοκίνητα είπα ότι δεν θέλω να ξαναπειράξω το μαμά πρόγραμμα και να είμαι εργοστασιακός ανά πάσα στιγμή. Ευχαριστώ πολύ!
  5. Λοιπόν εγώ μετά από πολλές πικρές εμπειρίες και σπάσιμο νεύρων κατέλειξα στα εξής. Αν δεν θέλετε θορύβους 1) επιλέγετε μαλακά υλικά τριβής 2) αν έχετε σκοπό να πάτε τις δισκόπλακες πιο κοντά στο τέλος της ζωής τους αλλάξτε τα τακάκια σας όταν φαγωθούν τα 2/3 του υλικού 3) μη διστάσετε να βάλεται λίγο γράσσο χαλκού στην επιφάνεια που πατάει το έμβολο της δαγκάνας στο τακάκι ή καποιο αντιθορυβικό υλικό 4) Αν φτάσσετε τα τακάκια στο τέλος της ζωής τους (ισχύει κυρίως για εμπρός φρένα) τότε αλλάξτε και τις δισκόπλακες. Το δόντι της φθοράς προκαλεί θόρυβο ότι και να κάνετε εκτός κι αν βάλετε τη δισκόπλακα στο τόρνο που προσωπικά θα το έκανα μόνο σε πολύ ακριβά φρένα. Εδω οι zimmerman 312 παίζουν κοντά στα 100 ευρω. Δεν αξίζει.
  6. Ναι! Αυτά είναι. Απλά από Βουλγαρία έχουν 600 ευρώ. Κατευθείαν από Κίνα μαζί με τα μεταφορικά πρέπει να παίζουν γύρω στα 400.
  7. Οκ. Αυτά είναι όλα b8. Όχι b8.5. Στο 8.5το φλας είναι από την πάνω πλευρά!
  8. Χαιρετώ την ομάδα. Σκέφτομαι την αντικατάσταση των εμπρός φαναριών τα οποία είναι απλά αλογόνου με led. Βρήκα μια εταιρεία από Βουλγαρία η οποία υπόσχεται ότι είναι plug and play με 600 ευρώ!!! Εδώ παίζουν φανάρια από Κίνα που μιμούνται τα εργοστασιακά του b8 με τιμές από 700 μέχρι 1100 ευρώ. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει την αλλαγή; Ευχαριστώ πολύ!
  9. Λοιπόν αν σκιστεί δεν ξανακολλάει. Ετσι απλά. Η αλλάγή του σκιαδίου είναι δουλειά ηλεκτρολόγου. Θυμίζω ότι βγαίνει μόνο το κρύσταλλο της ηλιοροφής. Εξι βίδες είναι... Εγώ θα έπιανα έναν ηλεκτρολόγο από μεγάλη αντιπροσωπεία προσωπικά και θα του έλεγα πόσα θέλει να έρθει σπίτι μου να το αλλάξουμε μαζί. Εναλλακτικά αυτοί που ασχολούνται με αντικαταστάσεις παρμπρίζ την ξέρουν τη δουλειά πολύ καλά. Πχ ο Φίλης. Ελπίζω να βοήθησα. Εγώ πάντως το πούλησα το αυτοκίνητο χωρίς κουρτινάκι. Είχα τοποθετήσει μια φιμέ μεμβράνη.
  10. Πόσο στοιχησε αυτό παρακαλώ? ευχαριστώ.
  11. Καλησπέρα. Έχει τοποθετήσει κανείς 245/40/19 να μας πει εντυπώσεις? ευχαριστώ!
  12. Κατάλαβα... Την Πέμπτη θα πάω σε ένα άλλο συνεργείο.
  13. Σε εσένα Ominus δεν έγινε τίποτα με την ρύθμιση? Μπράβο για την κατασκευή σου. Φαίνεται εξαιρετική.
  14. Λοιπόν συγνώμη για την αργοπορία. Πήγα τελικά. Ναι ΔΕΝ είχαν τον πύρο! Allen χρησιμοποίησαν. Προσπάθησαν να κάνουν τη ρύθμιση και εγώ έβλεπα τον επιλογέα μέσα στο αυτοκίνητο να κουνιέται κάτι που φυσικά δεν πρέπει να συμβαίνει! Τί έγινε τώρα? Σίγουρα υπάρχει συνολική καλυτέρευση αφού πλέον κατεβάζω τον επιλογέα ίσια κάτω από 1η σε 2άρα χωρίς γρατζούνισμα. Έγινε πιο σφιχτός στο κούμπωμα μόνο από 1η σε 2άρα! Επίσης συνέβει και κάτι άλλο. Σχεδόν εξαφανίστηκε αυτός ο περίεργος ήχος σαν klats από το βολάν όταν πατούσα απότομα τον συμπλέκτη για να αλλάξω ταχύτητα και ειδικά από 1η σε 2άρα και 2αρα σε τρίτη. Ήταν δηλαδή σαν να υπήρχε κάποιος τζόγος στο βολάν που τώρα σχεδόν εξαλείφθηκε. Επίσης... έχω μια περίεργη αίσθηση όχι όμως δυσσάρεστη ότι όλα τα κουμπώματα στον επιλογέα μετακινήθηκαν λίγο προς τα δεξιά. Επιπλέον μόλις κουμπώσω την όπισθεν και αφήσω τον επιλογέα έχω την αίσθηση ότι μετατοπίζεται προς τα πάνω περισσότερο απ' ότι πριν. Μόλις βρω χρόνο θέλω να πάω σε κάποιον πολύ εξειδικευμένο μάστορα ο οποίος επισκευάζει κιβώτια και να τον ρωτήσω να μου πει τη γνώμη του και αν μπορεί να μου κάνει σωστά τη ρύθμιση. Αυτά.
  15. Ναι έχεις δίκιο. Ένας πύρος είναι 5χιλ. Πιστεύω ότι θα τον έχουν σίγουρα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.