RAF JOHN Posted November 1, 2017 Report Posted November 1, 2017 Καλησπέρα παιδιά μετά από καιρό ξαναγράφω και πάλι και δυστυχώς γράφω για ένα πρόβλημα που προέκυψε... Έχω παρατηρήσει 2 φορές στην εκκίνηση με πρώτη σχέση από στάση ένα κόμπιασμα σε σημείο που να πατά γκάζι και να μην φεύγει και να σβήνει... Την δεύτερη φορά που έγινε ήταν σήμερα και αμέσως έβαλα τον κινέζο και μου είπε p2293 fuel pressure regurator performance. Να φανταστώ πάμε για αλλαγή αντλίας βενζίνης??? ή πέσαμε σε σκάρτη βενζίνη??? Quote
RAF JOHN Posted November 2, 2017 Author Report Posted November 2, 2017 (edited) Προς ενημέρωση πήγα σήμερα και έγινε το τσεκάρισμα και μου είπε ο μάστορας εγκεφαλάκι πίσω αντλίας και ένα φίλτρο βενζίνης... Για το κοστολόγιο θα ενημερώσω αύριο. Edited November 2, 2017 by RAF JOHN Quote
RAF JOHN Posted November 2, 2017 Author Report Posted November 2, 2017 Ναι κανονικά δεν λες πάλι καλά... Quote
RAF JOHN Posted November 3, 2017 Author Report Posted November 3, 2017 Κοστολόγιο για την βλάβη: 100 ευρώ ο εγκέφαλος και 130 το φίλτρο βενζίνης συν 30 ευρώ εργασία... 260 σύνολο..... Quote
SkyNet Posted November 4, 2017 Report Posted November 4, 2017 Ouch Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Painter Posted November 6, 2017 Report Posted November 6, 2017 Να υποθέσω πως σου άλλαξε κάτι τέτοιο controller + το φίλτρο βενζίνης που είναι εφ' όρου ζωής (όπως η καδένα ίσως) Αν ήταν απαραίτητα καί τα δύο ανταλλακτικά δεν ξέρω αλλα τα βρίσκω λίγο ακριβά. Δεν ξέρω τί θεωρούν οι Γερμανοί Lifetime για το φίλτρο αλλα καμμιά 200-300Κ χλμ θα πρέπει να είναι, έχω 173Κ και δεν έχω ασχοληθεί ακόμη. Το screenshot απο το SSP_339.pdf (internet). Quote
RAF JOHN Posted November 6, 2017 Author Report Posted November 6, 2017 Ναι πάει όλο μαζί όπως το δείχνει και η εικόνα και εγώ πρώτη φόρα το έβλεπα... Η ζημιά η δική μου ήταν στο εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας απλά επειδή η φθορά στο εγκεφαλάκι προέρχεται από ζόρισμα της αντλίας από την μάκα (λάσπη) που πιάνει άλλαξα και το φίλτρο. http://prntscr.com/h6xuls ..... Η φοτό είναι από την βενζίνη που είχε μέσα στο φίλτρο................ Quote
Painter Posted November 6, 2017 Report Posted November 6, 2017 Ναι πάει όλο μαζί όπως το δείχνει και η εικόνα και εγώ πρώτη φόρα το έβλεπα... Η ζημιά η δική μου ήταν στο εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας απλά επειδή η φθορά στο εγκεφαλάκι προέρχεται από ζόρισμα της αντλίας από την μάκα (λάσπη) που πιάνει άλλαξα και το φίλτρο. http://prntscr.com/h6xuls ..... Η φοτό είναι από την βενζίνη που είχε μέσα στο φίλτρο................ Και στα ποσα χιλιομετρα επιασε μουργα;Καπου πηρε και το ματι μου μια ανακληση passat 2006-2010 στην Αμερικη για προβληματικο fuel pump controller οπου κοβει το ρευμα προς την αντλια και μενεις απο τροφοδοσια η κολλαει και την τροφοδοτει συνεχως οποτε μενεις απο μπαταρια.Στην επισκευη τοποθετουν τον controller (απο αλλο προμηθευτη) σε αλλο σημειο για καλυτερη ψυξη. Υπενθυμιζω πως η ανακληση που ειδα ειναι για Αμερικη, δεν πολυεχαξα αλλα δεν ειδα αν το ιδιο προβλημα υσχυει και για την Ευρωπη.Πιστευω πως ο controller αν δεν εχει λειωσει θα μπορει να επισκευαστει (ισως με αλλαγη ρελε εσωτερικα) και για πιο οικονομικη επισκευη ισως ενα εξωτερικο φιλτρο με παραλληλο ξυλωμα του εσωτερικου φιλτρου αν αυτο ειναι εφικτο.Sent from my LG-H815 using Tapatalk Quote
RAF JOHN Posted November 6, 2017 Author Report Posted November 6, 2017 Εμένα μου έκανε διακοπές και προχώρησα άμεσα στην αλλαγή, ίσως να μην ξαναέκανε ίσως και να έκανε κάθε μέρα.... τα χιλιόμετρα ήταν 123κ.... Για την επισκευή νομίζω ότι θέλει έναν πολύ ψείρα ηλεκτρονικό (δεν θέλησα να το ρισκάρω).... Όσο για το εξτρα φίλτρο δεν νομίζω ότι γίνεται. Quote